home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I dag kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I dag kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989554 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11340: 19 Jun 2009, 19:43 »

Har set Wiland de to kampe han har spillet og han har været røv elendig i dem begge to.. Jeg synes han er dårlig, at du synes han er Buffon er dit problem..

Hvor har jeg sagt det? Det var da noget underligt noget at skrive.  crazy

Jeg har kun sagt, at grunden til at Wiland har været usikker, må skyldes den manglede kampform. Hverken du eller jeg, kan på noget sagligt grundlag dømme en spiller der har fået 3 kampe forskudt med over 5-6 kampes mellemrum.

Og han hold nullet i første kamp mod Nordvest FC, og mållet efter 1' minut kan han på ingen måde klandres for. Og heller ikke for de 3 mål i mod Randers, hvor hele holdet (og forsvaret i særdeleshed) var helt ved siden af sig selv.

Mht. dine argumenter om svenske keepere, så lader jeg den bare ligge. Det har intet med denne debat at gøre - selvom jeg ikke ser Sveriges samling af målmænd, meget dårlige end DK's.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11341: 19 Jun 2009, 19:49 »

Spez: Du mener ikk man kan klandre Wiland for det 3. mål i Randers kampen der praktisk talt ryger hen over hovedet på ham?? Lad mig omvendt spørge dig i de tre kampe Wiland har spillet hvor mange verdensklasse redninger har han lavet?? En god målmand laver klasse redninger og mod Randers lavede Wiland ik en eneste.. Det handler ikke kun om at tage det man "skal have".. Du skal også tage det du i princippet ikke skal have som keeper - det er det der adskiller toppen fra de middelmådige = (den kategori Wiland tilhører)
Jeg mener helt sikkert ikke Wiland er god nok til FCK .. Vil stadig hellere ha Nathan Coe på kassen end Wiland..

verdenskrig
Manager

« Svar #11342: 19 Jun 2009, 19:52 »

Arh jeg vil nu mene at han skal tage nr 2 og 3.. Specielt nr tre som kommer lige over hovedet på ham... Jeg så først højdepunkterne uden at vide at det var Wiland, og jeg syntes slet ikke det lignede jesper c at lukke sådan et mål ind..

da jeg så hørte det var Wiland gjorde det, det mere klart.. Du siger han ikke kan klandres for den mod nordvest.. det skud der kommer der, ville en klassemålmand til enhver tid tage, og jeg må erklære mig enig med DB

Af de kampe jeg har set med Wiland syntes jeg heller ikke han har imponeret mig Peace..

Det er jo også en målmands kunst at hanke op i forsvaret når man har lukket det første mål ind.. Det er bla noget af det der gør en målmand som Jesper c god.. Han ville have flået huden af sit forsvar efter det mål, og banket koncentration ind i dem.. Wiland stod så vidt jeg ku se bare og gloede crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11343: 19 Jun 2009, 20:02 »

Arh jeg vil nu mene at han skal tage nr 2 og 3.. Specielt nr tre som kommer lige over hovedet på ham...

http://www.onside.dk/node/34294 - Nummer 3 vil jeg gerne medgive, at han burde have haft. Men hvis du ser på målet nr. 2, så bliver den rettet af, hvilket gør, at Wiland er chanceløs. Den ville Jesper C. nok heller ikke have reddet.

Men at kalde Wiland elendig på den baggrund er sgu for useriøs. Så ville det være mere nærlæggende at kalde JC for elendig efter droppet med Man City. Men på baggrund af JC's popularitet i FCK, ville ingen nogensinde kalde ham elendig pga. dette.

Jeg ser selvfølgelig JC som den bedste keeper, men jeg mener ikke at Wiland er ret langt efter. Det siger JC og Solbakken (og Wiland selv) også i interviewet fra TV2sport.

verdenskrig
Manager

« Svar #11344: 19 Jun 2009, 20:09 »

http://www.onside.dk/node/34294 - Nummer 3 vil jeg gerne medgive, at han burde have haft. Men hvis du ser på målet nr. 2, så bliver den rettet af, hvilket gør, at Wiland er chanceløs. Den ville Jesper C. nok heller ikke have reddet.

Men at kalde Wiland elendig på den baggrund er sgu for useriøs. Så ville det være mere nærlæggende at kalde JC for elendig efter droppet med Man City. Men på baggrund af JC's popularitet i FCK, ville ingen nogensinde kalde ham elendig pga. dette.

Jeg ser selvfølgelig JC som den bedste keeper, men jeg mener ikke at Wiland er ret langt efter. Det siger JC og Solbakken (og Wiland selv) også i interviewet fra TV2sport.

Jeg syntes det er useriøst at du ikke giver et konstruktivt svar på alle mine pointer og blot piller en ud og siger at resten er useriøst Rullende Øjne

Men nej det andet mål skal han også tage.. skudet kommer ikke med særlig meget fart, og er temmelig langt udefra.. Som jeg ser det bliver wiland ikke engang fanget på det forkerte ben da han intet skridt har taget.. Problemet er at han slet ikke sætter ordentligt af i sit hop og dermed ikke når ud til den..

Og nej ingen vil kalde jesper elendig for han har vist hvad han kan præstere så alle og enhver ved at det blot er en enlig svale.. Det ved ingen med Wiland.. derfor burde han jo netop i en kamp som denne overbevise folk om sin kunnen.. Hvilket man ikke kan siges lykkedes crazy

Og det er muligt de siger det, men jeg går ud fra de mener bedømt ud fra træningsbanen.. Træningsbanen kontra kamp er to vidt forskellige ting, og Peter madsen, og Lorentzen samt Toby har også ofte fået stor stor ros på træningsbanen men i kamp ser man intet til dem Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11345: 19 Jun 2009, 20:20 »

Jeg må hellere svare på det som du mente jeg ikke gav svar på.

Det er jo også en målmands kunst at hanke op i forsvaret når man har lukket det første mål ind.. Det er bla noget af det der gør en målmand som Jesper c god.. Han ville have flået huden af sit forsvar efter det mål, og banket koncentration ind i dem.. Wiland stod så vidt jeg ku se bare og gloede crazy

En spiller, som ikke har fået kamptræning med forsvaret, kan ikke forventes at have samme kommunikation med forsvaret. Udover det, er Wiland ikke på samme måde en verbal keeper, som JC. Det er også blevet sagt før.

Det var vist alle de pointer du mente jeg havde ignoreret.

Men nej det andet mål skal han også tage.. skudet kommer ikke med særlig meget fart, og er temmelig langt udefra.. Som jeg ser det bliver wiland ikke engang fanget på det forkerte ben da han intet skridt har taget.. Problemet er at han slet ikke sætter ordentligt af i sit hop og dermed ikke når ud til den..

Og nej ingen vil kalde jesper elendig for han har vist hvad han kan præstere så alle og enhver ved at det blot er en enlig svale.. Det ved ingen med Wiland.. derfor burde han jo netop i en kamp som denne overbevise folk om sin kunnen.. Hvilket man ikke kan siges lykkedes crazy

Og det er muligt de siger det, men jeg går ud fra de mener bedømt ud fra træningsbanen.. Træningsbanen kontra kamp er to vidt forskellige ting, og Peter madsen, og Lorentzen samt Toby har også ofte fået stor stor ros på træningsbanen men i kamp ser man intet til dem Peace

Så du mener at 3 kampe uden kamptræning er nok til at bedømme en keeper. Jøsses, hvor er det egentlig utroligt at Stephan Andersen stadig står i Brøndby så.

Men sjovt, at du siger "Det ved ingen med Wiland" - Når du skriver nutid, mener du så at han ikke har fået en fair chance, eller hvad? For ellers hed det vist "Det vidste ingen med Wiland."
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 20:22 af Spezialized » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11346: 19 Jun 2009, 20:23 »

Præcis og det med at sige Wiland ikke er langt efter JC det SKAL Solbakken og JC også sige.. Altså man kan jo ikke tillade sig at sige: "ej men han er sgu pivringe" især ikke når det er Ståle der var manden bag han skulle til FCK..

Du nævner det med JC.. Hvor MANGE klasseredninger lavede JC ikke efter sit fatale drop mod City (endda i samme kamp) - efterfølgende redder han 2-3 kæmpe chancer hvor City burde have scoret... Han hev sig selv op selv efter en stor fejl.. Det kendetegner en klasse keeper ..

Men FORTÆL mig nu hvor mange klasseredninger du har set Wiland lave i sine 3 kampe?? Synes jeg ikke rigtigt du giver svar på Spez

Enged
Gæst

« Svar #11347: 19 Jun 2009, 20:27 »

Jeg må hellere svare på det som du mente jeg ikke gav svar på.

En spiller, som ikke har fået kamptræning med forsvaret, kan ikke forventes at have samme kommunikation med forsvaret. Udover det, er Wiland ikke på samme måde en verbal keeper, som JC. Det er også blevet sagt før.

Det var vist alle de pointer du mente jeg havde ignoreret.

Så du mener at 3 kampe uden kamptræning er nok til at bedømme en keeper. Jøsses, hvor er det egentlig utroligt at Stephan Andersen stadig står i Brøndby så.

Hvis en keeper ikke kan kommunikere med sit forsvar, fordi han ikke er verbal, eller bare give dem en skideballe når de fortjener det, så skal han da virkelig kunne noget inde på stregen, for at opveje den mangel, det mener jeg virkelig heller ikke at han gør.
Men når der nu er så mange der er ih og åh så sikre på at Wiland er en klassekeeper, hvorfor i al verden er det så ikke ham der har spillet forårssæsonen, så han kunne lære forsvaret at kende om man vil? Hvis det hele tiden har været planen at JC skulle smutte her i sommerens vindue, så ville det jo være en god idé at lade Wiland spille. Alt andet er da tåbeligt.
At Ståle og JC selv har sagt at han ikke er langt efter, er som DB siger, jo klart, han bliver i hvert fald ikke bedre af at blive skudt ned i medierne af sin træner.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11348: 19 Jun 2009, 20:32 »

Præcis og det med at sige Wiland ikke er langt efter JC det SKAL Solbakken og JC også sige.. Altså man kan jo ikke tillade sig at sige: "ej men han er sgu pivringe" især ikke når det er Ståle der var manden bag han skulle til FCK..

Du nævner det med JC.. Hvor MANGE klasseredninger lavede JC ikke efter sit fatale drop mod City (endda i samme kamp) - efterfølgende redder han 2-3 kæmpe chancer hvor City burde have scoret... Han hev sig selv op selv efter en stor fejl.. Det kendetegner en klasse keeper ..

Men FORTÆL mig nu hvor mange klasseredninger du har set Wiland lave i sine 3 kampe?? Synes jeg ikke rigtigt du giver svar på Spez

Tja, nu var det vist ret begrænset hvor mange skud FC Nordvest fik mod ham. Og kampen mod Randers var vel også ret chancefattig. Så du kan slet ikke sammenligne City med FC Nordvest eller Randers.

Men du mener at Wiland har fået chancen. Det mener jeg ikke. Vi skal vel også af med N'Doye så. Og også ret utroligt, at TK og Ailton stadig har din respekt, da de også startede ualmindelig sløjt.

@Enged. Hvor mange hold har brugt deres tid på at spille nye spillere ind i forårssæsonen fordi en spiller forlader dem til sommer? Jeg kan ikke komme på noget hold der nogensinde har gjort det. Især ikke i en mesterskabskamp. Dét ville være tåbeligt.

Enged
Gæst

« Svar #11349: 19 Jun 2009, 20:36 »

Jeg har ikke sagt at han skulle have spillet alle kampene, men han kunne jo sagtens have fået en kamp en gang i mellem.
En målmand der skal spilles ind har vel også brug for flere kampe end de der er i optakten til den nye sæson, og der er det jo nok heller ikke det samme forsvar der står foran ham hver eneste kamp, fordi at alle spillerne skal i gang.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11350: 19 Jun 2009, 20:54 »

Tja, nu var det vist ret begrænset hvor mange skud FC Nordvest fik mod ham. Og kampen mod Randers var vel også ret chancefattig. Så du kan slet ikke sammenligne City med FC Nordvest eller Randers.

Men du mener at Wiland har fået chancen. Det mener jeg ikke. Vi skal vel også af med N'Doye så. Og også ret utroligt, at TK og Ailton stadig har din respekt, da de også startede ualmindelig sløjt.

Imponerende du kalder en kamp der ender 3-3 for chance fattig.. En kamp hvor Randers iøvrigt havde et par chancer derudover ..

Måden du skriver Randers-kampen var chancefattig på antyder at du slet ikke har set den?? Eller fejlfortolker jeg for ellers burde du skrive: "Randers kampen var også ret chancefattig" -- Men du skriver "og kampen mod Randers var vel også ret chance fattig - bare for at lave noget flueknepperi som du gjorde med VK..

Hvis det forholder sig sådan at du ikke har set kampen (eller wilands kampe) men alligevel sidder og forsvarer manden så ved du vel ikke helt hvad du snakker om??

N'doye skal da have chancen - ligesom Wiland - jeg tror bare ik nogen af dem bliver en succes i FCK.. Apropos TK så mener jeg vi skal skille os af med ham .. Mht Ailton har jeg altid ment han har haft et potentiale til at blive god og indimellem al elendigheden og "scoringskrisen" kom der også nogle gode ting fra ham.. Alle kunne se det ENESTE han manglede var selvtillid og den har han fået nu.. Jeg har endnu ikke set Wiland vise klasse udover han pillede et straffe mod Nordvest (mener jeg han gjorde)..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11351: 19 Jun 2009, 20:59 »

Jeg har endnu ikke set Wiland vise klasse udover han pillede et straffe mod Nordvest (mener jeg han gjorde)..

Nå, du så vist ikke selv kampen. Det må vel være det samme når du mener jeg ikke har set kampen mod Randers. Flueknepperi Wink

Men vi bliver ikke enige, så lad os lade være med at køre rundt i ring omkring dette.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11352: 19 Jun 2009, 21:03 »

Nej jeg så ik hele kampen mod Nordvest FC.. Ikke udekampen men hjemmekampen så jeg på stadion .. Men igen må jeg give dig det er flot du ka pille en sætning ud af et helt indlæg i stedet for at forholde dig til alt det der står i det..
Du svarer ik på det spørgsmål der bliver stilt.. Når du er SÅ selektiv er det jo klart man intet ka diskutere med dig, men du ka vel lærer at lægge ud med at svare på de spørgsmål der bliver stilt fra folk ..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11353: 19 Jun 2009, 21:16 »

Nej jeg så ik hele kampen mod Nordvest FC.. Ikke udekampen men hjemmekampen så jeg på stadion .. Men igen må jeg give dig det er flot du ka pille en sætning ud af et helt indlæg i stedet for at forholde dig til alt det der står i det..
Du svarer ik på det spørgsmål der bliver stilt.. Når du er SÅ selektiv er det jo klart man intet ka diskutere med dig, men du ka vel lærer at lægge ud med at svare på de spørgsmål der bliver stilt fra folk ..

Jeg så kampen mod Randers med en laptop på skødet, og jeg husker ærligt talt ikke nogle større chancer til Randers, hvor Wiland havde mulighed for at vise noget.

4-0 kampen mod Nordvest så jeg ikke, mens jeg så den anden. Var der mere du ville vide?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11354: 19 Jun 2009, 21:20 »

Var der mere du ville vide?

Nææ - så spændende er du heller ik  Thumbs Up

Sider: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010