home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 740 741 [742] 743 744 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1693817 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11115: 29 Maj 2009, 20:22 »

http://onside.dk/node/34099

Den havde jeg godt nok ikke regnet med. Jeg troede vi havde hentet Johan Wiland som en reserve for Jesper Christiansen og hvis Jesper C så røg, så ville han komme ind og overtage. Den udmelding har ændret mit synspunkt nu, da jeg ikke tror Wiland synes om den udtalelse.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #11116: 29 Maj 2009, 20:27 »

http://onside.dk/node/34099

Den havde jeg godt nok ikke regnet med. Jeg troede vi havde hentet Johan Wiland som en reserve for Jesper Christiansen og hvis Jesper C så røg, så ville han komme ind og overtage. Den udmelding har ændret mit synspunkt nu, da jeg ikke tror Wiland synes om den udtalelse.

Det betyder jo bare at vi skal have en ny keeper, da han sandsynligvis ikke stoler på Nathan Coe eller at ungdomskeeperne ikke er klar endnu... Så det tror jeg Wiland har det fint med, især fordi at Per Wind jo har udtalt sig positivt omkring Johan.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager

« Svar #11117: 30 Maj 2009, 12:19 »

Vi har en U21 keeper i Vang-Larsen, der skulle være ganske habil. Coe har jeg desuden altid følt var en fremtidens mand. Noget tyder dog på, at han er snarere er en fortidens mand...

Jeg håber stadig ikke JC forsvinder, men det har vi kørt rigtig meget rundt i efterhånden.

Ryger han, så er Wiland førstevalg. Men så mangler vi øjensynligt et andetvalg. HVEM?

Rune Almenning Jarstein i Rosenborg skulle være en habil keeper. Jeg ved desuden at Kim Christensen har stor succes i det svenske, og kan måske hives hjem for en rimelig penge. DOG tror jeg ikke han vil på bænken, da han gerne vil på landsholdet (efter hans eget udsagn). Desuden er han ikke en fuldgod erstatning for JC, men ville i mine øjne være en fin back-up for Wiland.

Det er generelt svært at skulle se sig om efter en reservekeeper. Altså en der IKKE er en forstærkning af mandskabet. Nogen bud, drenge?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #11118: 30 Maj 2009, 12:28 »

Vi har en U21 keeper i Vang-Larsen, der skulle være ganske habil. Coe har jeg desuden altid følt var en fremtidens mand. Noget tyder dog på, at han er snarere er en fortidens mand...

Jeg håber stadig ikke JC forsvinder, men det har vi kørt rigtig meget rundt i efterhånden.

Ryger han, så er Wiland førstevalg. Men så mangler vi øjensynligt et andetvalg. HVEM?

Rune Almenning Jarstein i Rosenborg skulle være en habil keeper. Jeg ved desuden at Kim Christensen har stor succes i det svenske, og kan måske hives hjem for en rimelig penge. DOG tror jeg ikke han vil på bænken, da han gerne vil på landsholdet (efter hans eget udsagn). Desuden er han ikke en fuldgod erstatning for JC, men ville i mine øjne være en fin back-up for Wiland.

Det er generelt svært at skulle se sig om efter en reservekeeper. Altså en der IKKE er en forstærkning af mandskabet. Nogen bud, drenge?
hvis det ikke skal være en forstærkning så Stephan Andersen  Grin ej, jeg ville da sige, at en kevin stuhr ville være et godt bud. Han passer faktisk ret godt til vores spilletstil, grundet hans højde, der gør at han dominerer luftspillet, hvilket jeg synes er en vigtig evne for en målmand i en topklub.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11119: 30 Maj 2009, 12:29 »

Kim Christensen er komplet urrealistisk. Han står fast for et af Sveriges bedste hold, hvor han efterhånden er en helt hos fansene efter hvad jeg har hørt. At han skulle tage hjem for at varme bænken i FC København, er derfor fuldstændig urrealistisk. Wink

Ved ærlig talt ikke hvem vi skulle bruge, men jeg tror nu Vang ville være fin som 2. målmand. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11120: 30 Maj 2009, 12:29 »

Jeg fatter med al respekt ikke hvorfor i absolut skal ud og købe en der kan sidde på bænken.. I har Coe som vel snart kommer igen, og i har en u21 keeper..

Vi har Tørnæs som reserve og jeg er sikker på han engang vil være god nok til at overtage når Stephan bliver solgt.. Jeg ser slet ingen grund til at i henter, imo er det spild af penge´når man i forvejen har dygtige keepere i truppen!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #11121: 30 Maj 2009, 12:33 »

Der er da ingen kvalitetsmålmand med respekt for sig selv, der gider sidde bænkevarmer i FCK. Wiland gad da kun fordi han højest skulle sidde der i et halvt år indtil JC blev solgt.
I mine øjne totalt latterlig udtalelse af Ståle. Man behøver da kun 1 god målmand, alt andet er total spild af penge. Hvorfor have to lige gode keepere, når keepere er så lidt skadet som de er og den ene keeper højst sandsynligt spiller hver gang, han er klar (andet er også dumt iht. kontinuitet).
Hvis man skal have en god 2. keeper skal det enten være et ungt talent, der stiller sig tilfreds med at varme bænk og samtidig spille reservebold indtil han er moden til at overtage eller skifte videre, eller også skal det være en gammel knark, der lige skal presse det sidste ud af citronen, men som stadig kan gribe lidt og ikke går så meget op i om han spiller eller ej.
At gå ud og købe en ny klassekeeper til flere mio. er da hjernedødt - der er så mange andre steder de penge kan bruges mere fornuftigt. Og stol dog lidt på Wiland for en gangs skyld.

plutonium
Manager

« Svar #11122: 30 Maj 2009, 12:41 »

Kim Christensen er komplet urrealistisk. Han står fast for et af Sveriges bedste hold, hvor han efterhånden er en helt hos fansene efter hvad jeg har hørt. At han skulle tage hjem for at varme bænken i FC København, er derfor fuldstændig urrealistisk. Wink

Ved ærlig talt ikke hvem vi skulle bruge, men jeg tror nu Vang ville være fin som 2. målmand. Smiley

Jeg er helt enig med dig i, at Vang Larsen ville være fin. Desuden synes jeg at Coe er en glimrende målmand, der sagtens kan agere back-up. Men når Ståle nu udtaler man skal hente en back-up i JC-klassen hvis han smutter, så går de to sgu nok ikke.

Men rent bortset fra det: Kim Christensens situation er jo den samme som Wiland var i Wink Wiland var også Sveriges mest formstærke keeper, og havde haft en brandsæson. Eneste forskel ligger i, at Wiland har været nogenlunde sikker på at blive førstevalg efter sommerferien. Dog kan det jo sagtens ske, at JC bliver i klubben (ja, som den evige romantikker jeg er drømmer jeg fortsat om det scenarie), og så er Wiland jo langt fra sikker på at blive førstevalg!

Som Legend siger, så er det totalt ligegyldigt at have 2 stjerne-keepere. Man skal have én klassekeeper, og så skal man have en kompetent afløser. Ville blot høre de meninger I andre havde om et evt. køb, hvis Ståle nu fik sin vilje.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #11123: 30 Maj 2009, 14:05 »

Ser heller ingen grund til at gå ud og købe en "klassekeeper" hvis Jesper skulle ryge, jeg har ikke fantasi til at forestille mig at f.eks. Kim Christensen eller Rune Almenning Jarstein vil sidde på bænken i FCK. Kan ikke huske hvor langt tid Coe er udlånt, men mon ikke det er fra til vinter? Problemet med Coe var jo vi har for mange ikke eu spillere, men hvis Atiba bliver solgt så hjælper det jo på det, samt vi også kommer af med vores blondine http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101330
En god reservemålmand i min verden er et ungt talent til fremtiden, eller en gamle rutineret målmand, som ikke har noget i mod at være 2.målmand, det sidste kan måske godt være en problem at få her i Danmark, så jeg heller til et ungt talent, om vi så har det i Vang Larsen må jeg melde pas til.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #11124: 30 Maj 2009, 15:44 »

Jeg ser altså heller ikke nogen grund i at have 2 klasse keepere. Det er jo kun få tophold som har 2 klasse keepere. Jeg synes at vi skal Wiland som første målmand og så et rimeligt talent som anden målmand. Det kunne være det optimale i mine øjne da, talenter kunne udvikle sig så godt som man nu kan på bænken, og derefter blive første målmand når førstemålmanden bliver gammel. Så vil det jo hele tiden kører i ring, og man vil aldrig mangle en målmand. (:

Jeg ser intet tab i at Junior smutter fra klubben. Vores 4 angrinber. Morten Nordstrand, Ailton Almeida, Morten Nordstrand & Dame N'Doye er rigeligt.

Don AA
Manager

« Svar #11125: 31 Maj 2009, 11:51 »

Truppen til den sidste kamp i denne sæson:

1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland

"Kun" 16 spillere er med i truppen, Sionko er skadet, men Pospech, Zanka og Kvist kan få karantæne med et gult kort, hviket betyder at de ikke vil være med i den første kamp i næsten sæson, så det ser ud til at Ståle ser fremad også, eneste grund til at de ikke skulle være, sådan som jeg ser det. Derudover har vi også mulighed for at slår en af vores rekord, med flest mål på en sæson http://danskfodbold.com/nyheder.php?ID=197. Lidt statistik som ikke overraskende viser en god offensive, men også ros til vores til tider udskældte defensiv http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101383.

fc-hansen
Manager

« Svar #11126: 31 Maj 2009, 11:56 »

Idag bliver årets spiller i FCK kåret, men hvem syntes i egentlig er årets spiller? Ailton har været fremragende i denne halvsæson, men vel egentlig for svingende i efteråret til at vinde "ÅRETS" spiller. Mit bud ville være en Hjalte Nørregaard. Han har virkelig gjort det godt, og er i mine øjne den vigtigste spiller for os.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #11127: 31 Maj 2009, 11:58 »

Truppen til den sidste kamp i denne sæson:

1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland

"Kun" 16 spillere er med i truppen, Sionko er skadet, men Pospech, Zanka og Kvist kan få karantæne med et gult kort, hviket betyder at de ikke vil være med i den første kamp i næsten sæson, så det ser ud til at Ståle ser fremad også, eneste grund til at de ikke skulle være, sådan som jeg ser det. Derudover har vi også mulighed for at slår en af vores rekord, med flest mål på en sæson http://danskfodbold.com/nyheder.php?ID=197. Lidt statistik som ikke overraskende viser en god offensive, men også ros til vores til tider udskældte defensiv http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=101383.
ville da være super kinky at gå efter det fra kampens start, og så spille med Santin og Grønkjær på kanterne, samt AA og Nord på toppen Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #11128: 31 Maj 2009, 12:01 »

Atiba Hutchinson har jo stort set spillede samtlige minutter på banen, og gjort det fantastisk. Han har været lige så stabil som Hjalte, men skal jeg være helt ærlig, tror jeg at Hjalte er mere uundværlig. Tror det bliver Atiba, men håber på Hjalte...

Don AA
Manager

« Svar #11129: 31 Maj 2009, 12:26 »

Idag bliver årets spiller i FCK kåret, men hvem syntes i egentlig er årets spiller? Ailton har været fremragende i denne halvsæson, men vel egentlig for svingende i efteråret til at vinde "ÅRETS" spiller. Mit bud ville være en Hjalte Nørregaard. Han har virkelig gjort det godt, og er i mine øjne den vigtigste spiller for os.
Ailton har kun være god i denne halvsæson, det er ikke nok til at bliver årets spiller, som du også selv siger. Mit valg stod mellem Pospech og Hjalte, hvilket endte med at jeg stemte på Pospech, synes han er været super for os, han er blevet bedre defensiv, mens han er super i det offensive, hvor han har lagt op til en del mål, men vil heller ikke have noget i mod hvis det blev Hjalte.

Sider: 1 ... 740 741 [742] 743 744 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010