Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
1 Bruger, 644 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
738
739
[
740
]
741
742
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1693216 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #11085:
28 Maj 2009, 20:31 »
Citat af: AFC 28 Maj 2009, 20:28
For ikke at nævne Alvaro Santos
Et meget dyrt indkøb vi satte os til rette med den gang og en herre som kunne alt teknisk og som virkelig blomstrede op i FCK i den tid han var i. Kan huske mange af hans frække detaljer over for forsvaret og hans geniale mål mod FCM hvor han scorer med hælen i mellem benene. Sådan en brasilianer savner jeg
Sorry for et sideemne
Undskyld AFC men Alvaro Santos er hentet i Sverige.. Zuma hentede vi direkte fra sydafrika ..
Der er forskel læs hva jeg skriver ..
Desuden har Ailton 10 gange bedre teknik end Alvaro Santos men santos var lidt af en tonser og det mangler vi måske lidt..
AFC
Manager
«
Svar #11086:
28 Maj 2009, 20:33 »
Ved jeg, men ville lige ud med den
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #11087:
28 Maj 2009, 20:34 »
Jaja men at det du skriver er helt forkert er så en anden sag..
Hvordan kan du savne en mand med tekniske detaljer som du selv skriver når vi HAR 2 lige pt.. Og den ene er endda klasser over alvaro som han spiller nu??
Hentyder til Ailton (klasser over lige pt) også Santin (har været i en bølgedal).. Det du skriver giver bare ingen mening..
plutonium
Manager
«
Svar #11088:
28 Maj 2009, 20:36 »
Lige for at kommentere på alt det fra tidligere sider
Kvist er ikke kantspiller. Han er en (synes jeg) dygtig oprydder, der er den umiddelbare back-up for Nørregaard. Kvist kan arbejde i begge retninger, men indlæg bliver aldrig hans specialitet. Jeg tror at Ståle bruger Kvist frem for Sionko, fordi Pospech er så offensiv. Det betyder at højre fløj er nødt til at arbejde mere defensivt. Der er Kvist bedre end Sionko. Desværre mener jeg (som flertallet) at Kvist er bedre centralt, hvor vi nok er bedst dækket ind af alle pladser!
DB spurgte hvad Kristensens spidskompetencer er: Stort fighterhjerte og et habilt langskud. Chanceskaber med stikninger. Kristensen gjorde det godt i efteråret, men efter hans skade har han været en skygge af sig selv.
Køb af afrikaner: Som DB må jeg også erklære mig skeptisk. Jeg har fuld tiltro til CV som sportsdirektør, da han ikke har lavet store graverende fejlkøb (selvom jeg synes N'Doye er fejlscoutet). Men jeg vil ikke sætte forventningerne til den unge afrikaner før jeg har set ham i aktion!
og AFC: Santin i efteråret og Ailton i foråret har da netop været den brasilianer du savner
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
AFC
Manager
«
Svar #11089:
28 Maj 2009, 20:40 »
Citat af: DimitarBerbatov 28 Maj 2009, 20:34
Jaja men at det du skriver er helt forkert er så en anden sag..
Hvordan kan du savne en mand med tekniske detaljer som du selv skriver når vi HAR 2 lige pt.. Og den ene er endda klasser over alvaro som han spiller nu??
Hentyder til Ailton (klasser over lige pt) også Santin (har været i en bølgedal).. Det du skriver giver bare ingen mening..
Nej NU spiller alvaro ikke godt, men hvad nu hvis han kom tilbage? jeg tror han ville være klasser bedre end Ailton og Santin hvis de ikke kan finde ud af at holde niveauet. Det ku Alvaro sgu..
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #11090:
28 Maj 2009, 20:44 »
Citat af: AFC 28 Maj 2009, 20:40
Nej NU spiller alvaro ikke godt, men hvad nu hvis han kom tilbage? jeg tror han ville være klasser bedre end Ailton og Santin hvis de ikke kan finde ud af at holde niveauet. Det ku Alvaro sgu..
Hør nu her: Hvis Alvaro kom tilbage er det ikke sikkert han ville være bedre end Ailton el. Santin. Vi har med to international topklasse spillere at gøre her (NÅR DE ER I FORM).. Det var Santos ikke..
Jeg mener (bortset fra Zuma - klassespiller og Laudrup - som aldrig slog til) ikke FCK har haft to spillere der ku så meget med en bold som Ailton og Santin kan.. De er klasser over Santos - Santos var en tonser men ikke en teknikker .. Han var en fighter og han når hverken Santin eller Ailton niveau mæssigt.. Det er jeg ked af at sige til dig - men så ved jeg ikke om du har set Santos spille for det var ikke ligefrem detaljerne han var kendt for
plutonium
Manager
«
Svar #11091:
28 Maj 2009, 20:45 »
Alvaro var en atypisk brasilianer med en brandgod fysik og stort fighterhjerte. Ailton har hjertet, men en mere 'normal' fysik. Til gengæld har han en guds benådet teknik. Santin er mere en kold afslutter med masser af speed men ringe fysik. Desuden arbejder han meget lidt på banen. Til gengæld: får Santin bolden når han er i spille-humør, så er han ALTID garant for at skabe en chance!
Alvaro ville være rar at have, da det ville give os en ekstra streng at spille på. Hans teknik er bedre end N'Doyes, mens deres gennemslagskraft er nogenlunde ens. N'Doye har højden, men Alvaro tonser bare igennem.
N'Doye er i mine øjne fejlscoutet, da han ville være en god erstatning til Allbäck, men vores spillestil har ændret sig, hvilket betyder N'Doye ikke passer ind.
plutonium
Manager
«
Svar #11092:
28 Maj 2009, 20:47 »
Citat af: DimitarBerbatov 28 Maj 2009, 20:44
Hør nu her: Hvis Alvaro kom tilbage er det ikke sikkert han ville være bedre end Ailton el. Santin. Vi har med to international topklasse spillere at gøre her (NÅR DE ER I FORM).. Det var Santos ikke..
Jeg mener (bortset fra Zuma - klassespiller og Laudrup - som aldrig slog til) ikke FCK har haft to spillere der ku så meget med en bold som Ailton og Santin kan.. De er klasser over Santos - Santos var en tonser men ikke en teknikker .. Han var en fighter og han når hverken Santin eller Ailton niveau mæssigt.. Det er jeg ked af at sige til dig - men så ved jeg ikke om du har set Santos spille for det var ikke ligefrem detaljerne han var kendt for
Jeg er til dels enig med dig. Nej, han passer ikke på den spillerprofil som AFC nævner, men Alvaro tror jeg faktisk kunne gøre et godt arbejde for os! Han ville give os noget mere fysik i angrebet, samtidig med at hans teknik er bedre end N'Doye (jf. mit forrige indlæg). Er enig i at han ikke er lige så god som Ailton og Santin, men kombinationen med en af teknikerne og en fysisk tonser kunne give os god succes, i forhold til to ens angribertyper.
AFC
Manager
«
Svar #11093:
28 Maj 2009, 20:50 »
Nej, men så var det fysikken han kunne bringe sig frem i lyset med.. Det føler jeg Santin og Ailton ikke kan.. Men jeg sagde det bare fordi i lige snakkede om at Zuma godt kunne slå til dengang af en afrikaner at være osv, så synes jeg lige Alvaro skulle ud..
Men lad os nu bare glemme det..Santin og Ailton fungerer faktisk godt deroppe foran og lad os håbe det varer ved..
Citat af: plutonium 28 Maj 2009, 20:45
Alvaro var en atypisk brasilianer med en brandgod fysik og stort fighterhjerte. Ailton har hjertet, men en mere 'normal' fysik. Til gengæld har han en guds benådet teknik. Santin er mere en kold afslutter med masser af speed men ringe fysik. Desuden arbejder han meget lidt på banen. Til gengæld: får Santin bolden når han er i spille-humør, så er han ALTID garant for at skabe en chance!
Alvaro ville være rar at have, da det ville give os en ekstra streng at spille på. Hans teknik er bedre end N'Doyes, mens deres gennemslagskraft er nogenlunde ens. N'Doye har højden, men Alvaro tonser bare igennem.
N'Doye er i mine øjne fejlscoutet, da han ville være en god erstatning til Allbäck, men vores spillestil har ændret sig, hvilket betyder N'Doye ikke passer ind.
Kan ikke være mere enig Pluto!
Jeg havde også anset N'Doye som den fuldgode erstatning for Allbäck, men desværre er vores spillestil blevet ændret lidt, hvilket som du siger betyder N'Doye ikke passer ind til. Altså N'Doye gør det fint når han er inde, men så gør han heller ikke mere. Han kan ikke rigtig komme til oppe foran som Alvaro netop kunne.
Han er ikke lige så god som Santin og Ailton, men han ville kunne føre noget fysik oppe i angrebet.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #11094:
28 Maj 2009, 20:50 »
Enig med dig Pluto, det er også det jeg mere eller mindre selv har skrevet - eller prøvet på..
Men N'doye blev scoutet sidste år da FCK spillede mod Panathinaikos i Parken hvor han lavede kampens enlige kasse.. Man har så ikke taget højde for at FCK har ændret spillestil fra høje bold op på en stor angriber (Allbäck) til at spille hurtigt og nede langs jorden.. N'doye er ikke teknisk eller hurtig nok til at indgå i dette system, men mener stadig han skal have en chance for at bevise hvad han kan i den nye sæson..
AFC
Manager
«
Svar #11095:
28 Maj 2009, 20:52 »
Nej og jeg synes også at scoute en enkelt spiller ud fra en kamp som vedkommende scorede kampens eneste mål er for lidt at scoute. Man skal sgu overveje det endnu mere og se om der er flere valgmuligheder At scoute ud fra en enkelt kamp, er lavt synes jeg. Måske er det en grund til N'Doye ikke har slået til endnu. FCK's spillestil er jo ikke den gamle med de smed lange bolde op til Allbäck som tæmmede den og lagde den videre. Det tror jeg det er det N'Doye er hentet til imo..
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #11096:
28 Maj 2009, 20:54 »
Citat af: AFC 28 Maj 2009, 20:50
Nej, men så var det fysikken han kunne bringe sig frem i lyset med.. Det føler jeg Santin og Ailton ikke kan..
Men jeg sagde det bare fordi i lige snakkede om at Zuma godt kunne slå til dengang af en afrikaner at være osv, så synes jeg lige Alvaro skulle ud..
Det er heller ikke det Santin og Ailton skal
De er slet ikke den type spillere..
For 10 minutter siden sagde du noget andet:
Citat af: AFC 28 Maj 2009, 20:28
For ikke at nævne Alvaro Santos
Et meget dyrt indkøb vi satte os til rette med den gang og en herre som kunne alt teknisk og som virkelig blomstrede op i FCK i den tid han var i. Kan huske mange af hans frække detaljer over for forsvaret og hans geniale mål mod FCM hvor han scorer med hælen i mellem benene. Sådan en brasilianer savner jeg
Sorry for et sideemne
Det er præcis sådan noget jeg mener med at modsige sig selv 3 gange i løbet af en diskussion og derfor folk ikke kan diskutere med dig.. Du ved ikke hvad du selv siger og jeg synes det er til grin .. Argumenter for din holdninger og stå ved dem ellers lad vær med at sige noget..
Hvad mener du så ? Det første eller det andet?? og har du overhovedet set Alvaro spille ?
plutonium
Manager
«
Svar #11097:
28 Maj 2009, 20:54 »
Self skal han have en chance for at bevise sit værd, men jeg er meget skeptisk. Tror vores nuværende spillestil er bedre i Europa, så ser nødigt at vi tager et skridt tilbage imod 2006, hvor vi var 100 % afhængige af at Albäck, Grønkjær og Forsvaret havde en god dag. I dag har vi Santin, Ailton, Grønkjær, Vingaard, Hutch (indtil han bliver solgt), Pospech, Wendt der alle offensivt kan true. Tilbage i 2006 var vores offensive backs gode, men ikke helt så effektive som de er i dag. Vores angribere er bedre på egen hånd, og vi har alternativer til Grønkjær i mine øjne.
Så kan man være enig eller ej, men sådan ser jeg på det
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #11098:
28 Maj 2009, 21:08 »
Citat af: plutonium 28 Maj 2009, 20:54
Self skal han have en chance for at bevise sit værd, men jeg er meget skeptisk. Tror vores nuværende spillestil er bedre i Europa, så ser nødigt at vi tager et skridt tilbage imod 2006, hvor vi var 100 % afhængige af at Albäck, Grønkjær og Forsvaret havde en god dag. I dag har vi Santin, Ailton, Grønkjær, Vingaard, Hutch (indtil han bliver solgt), Pospech, Wendt der alle offensivt kan true. Tilbage i 2006 var vores offensive backs gode, men ikke helt så effektive som de er i dag. Vores angribere er bedre på egen hånd, og vi har alternativer til Grønkjær i mine øjne.
Så kan man være enig eller ej, men sådan ser jeg på det
Nej men at give N'doye en chance er jo ikke ens betydende med vi skal gå tilbage til det gamle spilsystem
hehe jeg vil heller ikke tilbage til det kedelige lorte fodbold !! Det her passer meget bedre til både FCK, SAS LIGA og Europa
hehe så lad os holde os til det..
Men er enig med dig Pluto
Mikkellas
Gæst
«
Svar #11099:
28 Maj 2009, 21:11 »
Jeg er meget enig i det meste i skriver omkring midtbanen og ham talentet i Afrika, vi skulle være interesseret i. I mangler dog lige at nævne en Rasmus Würtz, der kommer tilbage. Er han ikke en del af planerne mere? Skal han bare sendes tilbage til Aalborg? Jeg synes, han er en fantastisk spiller, og han skal da have chancen for at vise, hvad han kan i en længere periode, da han har været meget skadet.
N'Doye skal også lige have lov til at falde til. Han skal bevise noget i næste sæson, men det er ikke påkrævet, da vi har tre gode angribere udover ham. Lad ham nu vænne sig til den danske liga. Mange spillere, der kommer udefra, bliver jo overraskede over niveauet i den danske liga, og det er sikkert det samme med N'Doye.
Sider:
1
...
738
739
[
740
]
741
742
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »