home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
16 Okt 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1987085 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10860: 18 Maj 2009, 09:01 »

Først tillykke med sejren desværre flot spil over for et uoplagt brøndby mandskab fuck hvor spillede vi nederen...  Forlegen
med hensyn til Grønkjær så nej Grønkjær laver ikke de store frispark bagfra og lign. (lige med undtagelse af hans tackling mod TR) men der er også andre former for svinskhed som fx da han trækker krohn-dehli i nakkehårene og han burde ha haft sit gule kort allerede der, men dommeren formåede ikke at opdage en skid, og det galdt for begge manskaber, de lavede rigtig mange af disse små svinestreger som dommerne har svært ved at se. Skuffet sys det lidt trist de ikke bare kan spille bold istedet... Wink

Don AA
Manager

« Svar #10861: 18 Maj 2009, 09:06 »

Dejlig dag at vågne op til, og finder ud af det ikke var en drøm, det som skete i går  Smiley
Lige highlights fra kampen på svensk, hvis man kunne tænke sig at høre hvad de siger om kampenhttp://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/danmark/article5168039.ab

KOM SÅ WENDT! Skriv under på en top-kontrakt over en 5 årig periode! YOU CAN DO IT Cool

Bold.dk

Jeg ved godt at Wendt ikke siger at han er ved at skrive en ny kontrakt, men han lukker da i det mindste ikke for den mulighed! PLEASE forlæng med den bedste venstre back i ligaen!
Det vil være super fedt, hvis vi for forlænget med ham, men tror desværre hvis der kommer et bud, så vil vi ikke stå i vejen for ham, men håber da jeg tager fejl og vi forlænge.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #10862: 18 Maj 2009, 09:26 »

Ståle nedprioriterer pokalfinale http://www.bold.dk/nyt/?vis=100713&rss=true, kan godt forstå ham, vi har en meget vigtigt kamp i Esbjerg ikke lang tid efter, så mon ikke vi får spillere som Larsson, TK, Vingaard, N'Doye og Nordstrand at se fra start, så stadig en klasse hold vi kan sende på banen, selvom der bliver sparet et par spillere.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #10863: 18 Maj 2009, 12:36 »

Kom så Wendt. Forlæng så.

fc-hansen
Manager

« Svar #10864: 18 Maj 2009, 13:49 »

Ståle nedprioriterer pokalfinale http://www.bold.dk/nyt/?vis=100713&rss=true, kan godt forstå ham, vi har en meget vigtigt kamp i Esbjerg ikke lang tid efter, så mon ikke vi får spillere som Larsson, TK, Vingaard, N'Doye og Nordstrand at se fra start, så stadig en klasse hold vi kan sende på banen, selvom der bliver sparet et par spillere.
jo, og tror ikke det vil være en svækkelse, for mange af dem er self. opsatte på at vise hvad de kan, og at man bør satse på dem, samtidig med at de er eksremt sultne efter noget metal. tror faktisk det kan gøre godt Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #10865: 18 Maj 2009, 14:53 »

http://www.bold.dk/nyt/Koehlert-Haabloest-at-FCK-ejer-Parken

Årrh luk dog røven Tom! Du er bare misundelig over at du ikke gør det.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10866: 18 Maj 2009, 15:00 »

Jeg kan godt følge Tom i noget af det han siger. Men igen, han er bare misunderlig ovenpå den klud han fik i hans blå/gule hoved igår.

enged
Gæst

« Svar #10867: 18 Maj 2009, 15:05 »

Åh, det kan der vel for fanden ikke startes en diskussion om? I princippet er det jo en investering, det er jo ikke fordi at i fik stadionet gratis. Så skulle han også sige at det er håbløst at PS&E ejer Lalandia fordi det er Danmarks eneste 'tropeland' eller hvad man nu vælger at kalde det.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10868: 18 Maj 2009, 15:08 »

Åh, det kan der vel for fanden ikke startes en diskussion om? I princippet er det jo en investering, det er jo ikke fordi at i fik stadionet gratis. Så skulle han også sige at det er håbløst at PS&E ejer Lalandia fordi det er Danmarks eneste 'tropeland' eller hvad man nu vælger at kalde det.

Tror nu heller ikke DBU havde råd til at købe PARKEN dengang, da de jo var i alvorligt underskud som Flemming fik rettet op på. Typisk Brøndby. De kan ikke sætte sig ind i det, lige så snart det bliver noget finans noget.

verdenskrig
Manager

« Svar #10869: 18 Maj 2009, 15:13 »

Tror nu heller ikke DBU havde råd til at købe PARKEN dengang, da de jo var i alvorligt underskud som Flemming fik rettet op på. Typisk Brøndby. De kan ikke sætte sig ind i det, lige så snart det bliver noget finans noget.

Haha ååååh hvor er fordomme dog en sjov ting Kys..

Specielt når det er en fordom der slet ikke munder ud i noget som helst holdbart.. Jeg er enig med Kølhert... Gør som man gør i de fleste andre lande... Byg et stadion som kun er beregnet til finaler, og landskampe... Vi skal sku have et nationalstadion med plads til over 40.000..

For jeg mener da heller ikke det kan være rigtigt at fck skal have en så stor økonomisk fordel i forhold til andre, plus de spiller på deres hjemmebane i finalen.. Så kan de være nok så meget udehold udadtil...

Men jeg er nok bare en Brøndby fan der ikke kan sætte mig ind i finanserne Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #10870: 18 Maj 2009, 15:16 »

Jeg kan godt forstå Køhlerts (og i sin tid Allan Kuhn) udtalelse, men helt ærligt. Det er vist uddebateret. Køhlert er en gammel gnaven mand når talen kommer på FCK, og sådan er det. Det har også sin charme Grin

Brøndby kan jo bare udvidde deres stadion til 40.000 pladser, så kunne de jo få æren Rullende Øjne

At FCK og Parken begge to er en del af PARKEN Sport & Entertainment ser jeg ikke noget problem i. Jeg synes det var mere galt, hvis Danmarks national-stadion lå i Herning fx. København er ligesom hovedstaden. Noget helt andet er; det er da sørgeligt at bygge et stort stadion udelukkende til Landspokalen og landskampe. Det er sateme ikke mange kampe det bliver på et år!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #10871: 18 Maj 2009, 15:19 »

Specielt når det er en fordom der slet ikke munder ud i noget som helst holdbart.. Jeg er enig med Kølhert... Gør som man gør i de fleste andre lande... Byg et stadion som kun er beregnet til finaler, og landskampe... Vi skal sku have et nationalstadion med plads til over 40.000..

For jeg mener da heller ikke det kan være rigtigt at fck skal have en så stor økonomisk fordel i forhold til andre, plus de spiller på deres hjemmebane i finalen.. Så kan de være nok så meget udehold udadtil...

Men jeg er nok bare en Brøndby fan der ikke kan sætte mig ind i finanserne Wink Grin

Som sagt: Jeg fotstår godt det du siger, men jeg kan ikke selv se problemet i det. Det ville et eller andet sted være synd at bygge et stadion der bliver brugt super sjældent! Så hellere få Brøndby stadion udvidet med 10.000 pladser, og så skifte imellem de to stadions fra gang til gang. Men nationalstadionet skal ligge i København, og være det største der er til rådighed Wink

Ellers er jeg sådan set lige glad, om der står Parken eller Hjalte Park på billetten Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10872: 18 Maj 2009, 15:21 »

Haha.  Grin Opstemt
 Det var ikke ment så hårdt ment som det står. Og du må jo give mig ret i at Køhlert ikke er den mest elegante mand og at han ikke ligner en Økonomi direktør. Du har nok ret i at vi burde i Danmark have et stadion til kun landskampe. Men igen, jeg tror ikke DBU pt. har råd til at bygge et nyt stadion hvor der er plads til 40.000 mennesker.

Ang. det med at det er uretfærdigt at FCK har så stor fordel økonomisk er jo noget vrøvl. Man høster det man sår. Det er FCK egen fortjeneste at de har den økonomi de har. 100%

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10873: 18 Maj 2009, 15:24 »

Lige lidt godt for øjet, sakset direkte fra sidelinien.dk:

"Brøndby er stadig for lammede til at kommentere kampen.

http://brondby.com/article.asp?aid=51055&id=5

I går stod der: brondby.com vender tilbage med kommentar senere på aftenen

Nu står der: brondby.com vender tilbage med kommentar senere"

enged
Gæst

« Svar #10874: 18 Maj 2009, 15:36 »

Hvorfor? Der er jo ikke så mange tilskuere alligevel, kun når vi spiller de store kampe, som mod Portugal og Sverige. Så vidt jeg ved koster den landskamps billet 400 kr, og jeg gider sgu ikke betale 400 kr for at se Luxembourg...

Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010