home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1260 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564536 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10455: 30 Apr 2009, 19:33 »

Helt enig med dig Pluto.. Men undrede mig bare over, hvorfor det var klamt.

Forstår heller ikke Kuhns kritik. Det er Danmarks største stadion, og det har altid været PARKEN, den har været spillet i. Og det ligger i Danmarks største by, så der er en chance for at få flest tilskuere. Var i PARKEN sidste gang, der var pokalfinale mellem AaB og FCK, og der var der vel kun halvt fyldt. Så det klager jeg heller ikke over.

Jeg tror, at det der var klamt (Rullende Øjne ) er at Kuhn brokkede sig, og fik medhold.

Personligt er jeg ligeglad med FCKs kampdragt. Vi vinder alligevel  Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #10456: 30 Apr 2009, 19:36 »

Erton er jo tidligere blevet nævnt som den næste Zlatan

Om det helt forholder sig sådan er svært at sige, da han stadig er ung. Men det siges at han er teknisk MEGET dygtig, og så er han super kold foran mål. En uimponeret spillertype, der kan afslutte med begge ben. Desuden er han ikke bange for at tage imod nogle knubs. Med andre ord en angriber der godt kunne være interessant, især da han ikke er en lille spiller, hvad jeg synes vi har nok af i angrebet! (Santin og Nord er små, Ailton er gennemsnitlig og Dame er stor, men endnu en der er gennemsnitlig til stor ville være godt!)

Dog ser jeg vores angreb for at være utroligt godt, og Erton ville få vildt svært ved at få spilletid!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst

« Svar #10457: 30 Apr 2009, 19:47 »

Jeg tror, at det der var klamt (Rullende Øjne ) er at Kuhn brokkede sig, og fik medhold.
Det gjorde han jo ikke Smiley
Citat af: Onside
I dag blev der holdt et planlægningsmøde hos DBU omkring rammerne for finalen, og her vandt AaB lodtrækningen om den officielle status som hjemmebanehold.
Allan Kuhn er slet ikke nævnt Smiley

plutonium
Manager

« Svar #10458: 30 Apr 2009, 20:16 »

Det gjorde han jo ikke :)Allan Kuhn er slet ikke nævnt Smiley

Allan Kuhn brokkede sig (jf. bold.dk) over at FCK havde hjemmebanefordel igennem Parken. Det har DBU så valgt at kompensere for, ved at give dem hjemmebanetrøjerne Wink

Don Ø har også været ude at sige, at Allan Kuhn bare er misundelig. Aftalen om at finalen spilles i Parken er efterhånden gammel, og det har donnen jo sådan set ret i  Wink

Bave
Gæst

« Svar #10459: 30 Apr 2009, 20:25 »

Allan Kuhn brokkede sig (jf. bold.dk) over at FCK havde hjemmebanefordel igennem Parken. Det har DBU så valgt at kompensere for, ved at give dem hjemmebanetrøjerne Wink

Don Ø har også været ude at sige, at Allan Kuhn bare er misundelig. Aftalen om at finalen spilles i Parken er efterhånden gammel, og det har donnen jo sådan set ret i  Wink
Jeg ved da godt han har brokket sig :-)
Men det er jo ikke derfor de er blevet hjemme hold.
AaB har vundet en lodtrækning, sådan en lodtrækning der nu skal være når kampen er på neutral bane Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #10460: 30 Apr 2009, 20:31 »

Alle har jo på forhånd vidst at finalen ville blive spillet i Parken (og det ska den bare blive ved med) så at gå ud nu og pive over det er jo tåbeligt, hvis han havde gjort det før turneringsstart ville man måske kunne have taget det seriøst.

plutonium
Manager

« Svar #10461: 30 Apr 2009, 20:44 »

Jeg ved da godt han har brokket sig :-)
Men det er jo ikke derfor de er blevet hjemme hold.
AaB har vundet en lodtrækning, sådan en lodtrækning der nu skal være når kampen er på neutral bane Smiley

Dét har du ret i! Så har jeg misforstået dig i farten før Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #10462: 30 Apr 2009, 20:49 »

Erton Fejzullahu er en utrolig spændende spillertype, og fem mål i fire kampe i Sverige er heller ikke ringe. Han er ung, og der kan arbejdes utrolig meget med ham. Hans teknik er nok hans største styrke, og hans fysik er heller ikke ringe qua sin højde. Han ville være en fornuftig erhvervelse, men der er som sådan ikke plads til ham lige nu Smiley

Mht. pokaldebatten, så er det latterligt, det Kuhn siger. Havde han sagt det samme, hvis finalen var blevet spillet i Aalborg? Næppe. Det er jo som sådan ikke en hjemmebanefordel, da begge hold får lige mange billetter til opgøret. De må bare sørge for at få solgt deres andel, så det er lige på lægterne. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #10463: 30 Apr 2009, 20:52 »

Alle har jo på forhånd vidst at finalen ville blive spillet i Parken (og det ska den bare blive ved med) så at gå ud nu og pive over det er jo tåbeligt, hvis han havde gjort det før turneringsstart ville man måske kunne have taget det seriøst.
Synes også det er en mærkelig udtalelse fra Kuhn, og som du siger så skulle den nok være kommet før EB cup gik i gang, hvis man skulle tage det bare lidt seriøst. Så kan man også fører debatten ud til Europa, hvor sådan et tilfælde også kan finde sted i Champions League og Uefa Cuppen, og andre ligaer for den sag skyld også.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #10464: 30 Apr 2009, 21:01 »

Hmm. Jeg sad lige og læste noget interessant på bold.dk. Nu er der meget snak omkring FCK's kamp mod AaB på søndag, hvor AaB faktisk har bedst af at tabe opgøret, for at gøre deres drøm om europæisk fodbold til næste sæson større. Hvad så med FCM? Hvis de skal med, så skal FCK vinde pokalturneringen, mens de ikke må løbe med mesterskabet, for at de skal med til europæisk fodbold næste år. Hvad gør de så mod Brøndby og OB? De har dermed også bedst af at tabe til de to hold, så man kan ikke rigtig sige noget om FCK-AaB-kampen Smiley

Edit: Glemte lige at linke til nyheden Opstemt: http://www.bold.dk/nyt/FCM-kan-drage-fordel-af-at-tabe

enged
Gæst

« Svar #10465: 30 Apr 2009, 21:09 »

Omkring det med at nogen af holdene ville tabe med vilje, det tror jeg ikke. Eller rettere jeg håber det ikke. Selv om det ville gavne os at åb tager med vilje, så ville jeg hellere have at vi vinder på ærlig og rede vis, som vi sådan set skal gøre Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #10466: 01 Maj 2009, 11:54 »

Erton er jo tidligere blevet nævnt som den næste Zlatan

Om det helt forholder sig sådan er svært at sige, da han stadig er ung. Men det siges at han er teknisk MEGET dygtig, og så er han super kold foran mål. En uimponeret spillertype, der kan afslutte med begge ben. Desuden er han ikke bange for at tage imod nogle knubs. Med andre ord en angriber der godt kunne være interessant, især da han ikke er en lille spiller, hvad jeg synes vi har nok af i angrebet! (Santin og Nord er små, Ailton er gennemsnitlig og Dame er stor, men endnu en der er gennemsnitlig til stor ville være godt!)

Dog ser jeg vores angreb for at være utroligt godt, og Erton ville få vildt svært ved at få spilletid!
Nu ved jeg ikke hvad du ligger i lille spiller, hvis det er hans fysik så tror jeg ikke den er større end Ailton, som jeg synes er rigtig god fysik, uden at han er super. Hvad jeg ved af er Erton 178 cm. hvilket jo ikke meget i forhold til Nord på 177 cm, og Cantin er 174 cm., eller Ailton på 180 cm, ellers enig i din beskrivelse af ham.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10467: 01 Maj 2009, 11:59 »

Hvor god kan Erton egentlig cirka blive?Peace

Andreas93
Gæst

« Svar #10468: 01 Maj 2009, 14:08 »

Ailtons geniale mål mod Horsens, er kommet med i uefa's pick of the week  Smiley

http://www.uefa.com/footballeurope/news/kind=2/newsid=825478.html

Don AA
Manager

« Svar #10469: 01 Maj 2009, 15:22 »

Ailtons geniale mål mod Horsens, er kommet med i uefa's pick of the week  Smiley

http://www.uefa.com/footballeurope/news/kind=2/newsid=825478.html
Ikke dårligt  Thumbs Up

En lille træningsrapport før kampen mod AAB, også med et bud på en startopstilling http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=17752

Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010