home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1037 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564515 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10485: 02 Maj 2009, 18:54 »

Som plutonium siger, så lægger vores spil ikke op til det. Smiley

Jeg vil dog godt lige sige, at jeg synes, at Atiba er en fantastisk spiller med et fuldstændig vanvittigt løbearbejde. Han er utrolig god i begge ender af banen, og så har han et højt bundniveau, synes jeg. Der forstår jeg ikke, hvad du mener med, at han er alt for ustabil i sit spil, plutonium? Jeg ønsker dog også en stor pose penge for ham Wink

Jeg synes mange af de ting han laver går galt. Han presser utrolig effektivt, men generelt har han et svingende niveau synes jeg. I nogle kampe er han næsten usynlig! Men er helt enig i, at hans topniveau er helt vildt højt! Det ses bare for sjældent Wink

Dog skal det siges til hans forsvar, at han har været god i foråret!

Men men kan jo bare spille mere på kanterne!

Vi spiller meget på kanterne. Men som sagt, så er vores spil mere en tålmodig maskine, der langsomt nedbryder modstanderen. Det er ikke med plads til at lave løb ind i feltet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager

« Svar #10486: 03 Maj 2009, 13:08 »

Håber virkelig vi hiver en sejr hjem idag, efter BIF desværre slog Vejle, efter at have været bagud, og dermed er vi presset, men 1 point er også fint. 3 point er dog bedre, for så kan vi ligge os i spidsen igen med 2 point. Desuden er det super godt vi har Pospech med igen. Ikke fordi Kvist har gjort det dårligt, men han er bedre på backen end Kvist, og Kvist kan derfor bruges på midtbanen i stedet for.
Håber heller ikke Santin får lov til at starte/spille kampen. Han trænger til en pause eller to og med den form han har leveret på det seneste, fortjener han ikke en startplads lige foreløbig.

Håber duoen bliver Ailton og Nordstrand idag.
Gætter på en smal 2-0 sejr til os. Målene bliver scoret af Ailton.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10487: 03 Maj 2009, 13:16 »

Vi får en helt nye dimension i det offensive spil med Zdenek tilbage, og vores defensiv forbliver lige så stærk som den var med Kvist, så jeg er også meget glad for at se at vores anden tjekke er klar igen. Det bliver rigtig spændende i dag, tror ikke vi får let ved at hente en sejr. Tror ikke AaB vil gå ud for at tabe, men det er nok ikke lige den her kamp de vil gøre alt for at vinde. Det er nok nærmere sådan en kamp som pokalfinalen, som ville være endnu en appelsine i turbanen for AaB.

Smiley

Don AA
Manager

« Svar #10488: 03 Maj 2009, 14:00 »

Ja Pospech tilbage er helt klar et plus, offensive er han super, hvilket vi blandt andet så sidst vi mødte AAB i Parken, hvor han vidst har en fod med i alle vores 3 mål (hvis jeg husker helt rigtigt). Vi møder et AAB hold som ikke er i topform, plus de mangler en del folk i form af Karim Zaza, Michael Jakobsen, Jeppe Curth, Kasper Bøgelund, Kasper Risgård og Marcus Tracy derudover skulle Andreas Johansson være tvivlsom, men vi har før haft problemer med hold som mangler en del spillere  Smiley men når det er sagt så tror jeg selvfølgelig på en sejr i dag. Et bud på resultatet 3-0 til os ville ikke være tosset  Thumbs Up 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager

« Svar #10489: 03 Maj 2009, 19:56 »

Ja, vi har fået en sejr og det er vel det bedste? Vi fik en overlegen sejr, med mange gode punkter i kampen, men i 1. halvleg var vores udnyttelse af chancer helt til grin. Vi formår stadigvæk ikke at udnytte vores store chancer, men godt vi så kan udnytte dem på længere sigt.

Ailton. Den mand blomstrer virkelig op for tiden, og det var også på tide. Al den kritik han har fået ryger vidst væk nu og han betaler jo de 22 millioner tilbage med den præstation idag. Fremragende kamp fra ham af, jeg troede da han lagde op til Nordstrand at han ville forsøge sig igen med målet i Horsens, men desværre ikke, men så lagde han den elegant ind over til Nordstrand der endnu en gang scorer. Mon ikke de frygter ham Ailton ude på Vestegnen?  Cool

VI LIGGER NUMMER 1!

korzika
Gæst

« Svar #10490: 03 Maj 2009, 20:20 »

hvis vi skal frygte Ailton, så burde i frygte Elanga Wink

Edit: Til de dumme. Det var ironisk. Smiley
« Seneste Redigering: 27 Maj 2009, 16:19 af korzika » Logged

AFC
Manager

« Svar #10491: 03 Maj 2009, 20:22 »

hvis vi skal frygte Ailton, så burde i frygte Elanga Wink
Hvorfor skulle vi det? Han har jo ikke fået spilletid i lang tid.

N17
Manager

« Svar #10492: 03 Maj 2009, 20:24 »

Mon ikke de frygter ham Ailton ude på Vestegnen?  Cool

Jeg frygter bestemt ikke Ailton. Ja, han gør det okay lige nu, men jeg frygter mere, at Santin når at komme igang igen efter sin downperiode. Han er efter min mening meget bedre end Ailton. Og så frygter jeg at Nordstrand kommer til at starte inde. Puha den mand har jo "licens to kill", når han er inde. Forstår simpelthen ikke, at han kan blive ved med at være på bænken. Jeres bedste angriber efter min mening!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

korzika
Gæst

« Svar #10493: 03 Maj 2009, 20:25 »

Måske er der lidt ironi  indblandet..  ;]

AFC
Manager

« Svar #10494: 03 Maj 2009, 20:27 »

Jeg frygter bestemt ikke Ailton. Ja, han gør det okay lige nu, men jeg frygter mere, at Santin når at komme igang igen efter sin downperiode. Han er efter min mening meget bedre end Ailton. Og så frygter jeg at Nordstrand kommer til at starte inde. Puha den mand har jo "licens to kill", når han er inde. Forstår simpelthen ikke, at han kan blive ved med at være på bænken. Jeres bedste angriber efter min mening!
Santin har sin downperiode i øjeblikket, men han kan sagtens komme tilbage og jeg forstår heller ikke hvorfor han skal starte inde igen idag.
Ailton gjorde efter min mening det meget bedre idag end Santin gjorde. Det var jo heller ikke for sjov han blev MOM. Hvis Ailton holder formen til slut og fremover, kan han blive farlig og måske FCK's bedste angriber gennem tiden.
Du har ret med Nordstrand at han har ''licens to kill'', men jeg tror også desværre Ståle vil bruge ham som joker og så satse at han scorer hver gang han bliver skiftet ind. Jeg synes idag skulle han have startet inde istedet for Santin.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10495: 03 Maj 2009, 20:30 »

kan han blive farlig og måske FCK's bedste angriber gennem tiden.

Aílton var eventyrlig i dag, men det der er nok at stramme den. Smiley

AFC
Manager

« Svar #10496: 03 Maj 2009, 20:31 »

Aílton var eventyrlig i dag, men det der er nok at stramme den. Smiley
Ja okay, du har ret. Måske smed jeg lige for rosende ord ud. Men ja, han var eventyrlig idag og lavede nok sin bedste præstation ever i sin tid i FCK. Lad os håbe det varer ved.

Don AA
Manager

« Svar #10497: 03 Maj 2009, 21:48 »

Et bud på resultatet 3-0 til os ville ikke være tosset  Thumbs Up 
Jeg kan bare det der  Opstemt Smiley

Fin kamp i dag, vi så til tider godt sammenspil mellem Ailton og Santin, men det gik lidt død i løbet af kampen. Men sejren var fuldt fortjent, dog skal vi til at være lidt mere farlig på alle de dødbolde vi får, ved godt vi fik en mål efter et, men resten var sku næsten noget være lort. Kampens spiller Ailton igen, han er virkerlig i storform for tiden, klart vores bedste angriber lige pt. Santin er ikke helt i gear lige nu, Nordstrand ved jeg ikke helt med, ja han kommer ind og laver mål, men ellers synes jeg ikke han gør det store, især de kampen han har fået fra start, N'Doye gør det ok men heller ikke mere, men vil gerne ser ham få lidt mere spilletid til at vise sit værd.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #10498: 04 Maj 2009, 22:06 »

Ja okay, du har ret. Måske smed jeg lige for rosende ord ud. Men ja, han var eventyrlig idag og lavede nok sin bedste præstation ever i sin tid i FCK. Lad os håbe det varer ved.
har nu set Ailton spille bedre kampe Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10499: 04 Maj 2009, 22:12 »

har nu set Ailton spille bedre kampe Smiley

Han spillede jo vildt godt  Opstemt

Sider: 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010