home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 700 701 [702] 703 704 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564656 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10515: 06 Maj 2009, 18:43 »

havde vi egetntlig ikk kig på en israeler engang?
Jeg mindes, før mødet med Beitar, at vi havde udgik på en af deres unge backs. Men det blev dog aldrig til mere end lidt samtaler.

Thaurat al Shabab

Szczesny
Manager

« Svar #10516: 06 Maj 2009, 18:47 »

Jeg mener det var en højre back, men der kom Pospech jo. Jeg vil mene at Mtiliga kan være en god løsning. Han har erfaring med at spille mod stærke spillere i Holland, så hvis han skal tage over efter Wendt, så vil jeg være OK tilfreds. Så må vi scoute en ny Wendt til at tage over efter Mtiliga Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager

« Svar #10517: 06 Maj 2009, 18:49 »

Hvad med ham Jonas Olsson fra Wigan eller hvor han nu spiller?
Kunne han ikke være meget god at have?

motZ
Gæst

« Svar #10518: 06 Maj 2009, 18:54 »

For at være helt korrekt, så spiller han i West Brom. Wink

AFC
Manager

« Svar #10519: 06 Maj 2009, 18:56 »

Når okay. Iorden motZ Wink

Men se her: http://onside.dk/node/32441

Sgu enig med Peter Kjær Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #10520: 06 Maj 2009, 18:57 »

han er også centerforsvarer Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #10521: 07 Maj 2009, 14:52 »

Har vi ikke nogle ungdomsspillere, der kunne gå hen og spille reserve?
Spørger lige igen  Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #10522: 07 Maj 2009, 15:28 »

På venstre back: ikke hvad jeg ved af

Vi HAVDE Nicklas Svendsen. Vi har ganske vist på nuværende tidspunkt en Casper Windfeld, men jeg har ikke indtryk af, at han er tæt på førsteholdet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #10523: 07 Maj 2009, 15:31 »

På venstre back: ikke hvad jeg ved af

Vi HAVDE Nicklas Svendsen. Vi har ganske vist på nuværende tidspunkt en Casper Windfeld, men jeg har ikke indtryk af, at han er tæt på førsteholdet
Hvad med Delaney, kan han ikke spille venstre back?
Og ham Casper Windfeld er han ikke god nok, og har han slet ikke potentiale til noget?

plutonium
Manager

« Svar #10524: 07 Maj 2009, 15:40 »

Hvad med Delaney, kan han ikke spille venstre back?
Og ham Casper Windfeld er han ikke god nok, og har han slet ikke potentiale til noget?

Jeg ved ikke meget om Windfeld. Så hvad hans potentiale er aner jeg ikke. Delaney kan spille de fleste pladser, deriblandt venstre back. Men han er vist mere en midtbanespiller. Så at bruge ham som venstre back er lidt som at bruge Kvist som højre back. De kan gøre et godt stykke arbejde, men det er tvivlsomt at det er noget de vil på den lange bane.

Men det er ikke til at sige, hvad Delaney selv vil.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #10525: 07 Maj 2009, 15:51 »

Men se her: http://onside.dk/node/32441

Sgu enig med Peter Kjær Thumbs Up
Synes Peter Kjær er meget optimistisk, tror der bliver sat lidt flere point til, men jeg tager da gerne fejl, da han gør os til mestrene  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #10526: 08 Maj 2009, 12:30 »

Har der ikke været snak om, at svenske Erik Edman skulle være på vej væk fra Wigan? Han er godt nok 30 år, men han ville da være en god erstatning for Wendt, mens man så kunne hente en ung, lovende back som backup til ham, ligesom vi gjorde med Niclas og Oscar.

Don AA
Manager

« Svar #10527: 08 Maj 2009, 13:51 »

Har der ikke været snak om, at svenske Erik Edman skulle være på vej væk fra Wigan? Han er godt nok 30 år, men han ville da være en god erstatning for Wendt, mens man så kunne hente en ung, lovende back som backup til ham, ligesom vi gjorde med Niclas og Oscar.
Jep Edman og Michael Lumb i næste sæson ville ikke være tosset  Opstemt

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10528: 08 Maj 2009, 14:07 »

Jeg synes vi skal lukke emnet om en venstreback lige pt. og koncenterer os om kampen i morgen mod FC Nordsjælland og generelt fokusere på sasligaen, som virkelig trækker op til spænding nu. Alle tre tophold skal ud og spille nogle rigtige vigtige kampen i morgen. Vi har nok den nemmeste af de tre kampen, da vi har hjemmebanefordel. Fire point skiller nummer et FCK og nummer tre OB før de sidste fem runder. Brøndby ligger klemt inde midt imellem med to point op og to point ned. I weekenden spiller FCK hjemme mod FCN, Brøndby skal til Esbjerg, mens OB skal til Randers. OB har nok den sværeste kamp når de skal på besøg i Randers. Randers er meget formstærke på det sidste, og jeg håber også at de kan trække det længeste strå mod OB.

Men der er ingengrund til at undervudere FCN da de har to farlige angriber. Dem begge har været i FCK før, så vi kender dem, og vi ved hvor stærke de er på en god dag. Jeg glæder mig til at se Junior igen, da jeg ikke har fulgt ham så meget på det sidste. Jeg tror og håber på en god kamp imorgen hvor vi høster 3 point. Ailton har lovet at han vil vise nogle nye tricks mod FCN, så det bliver selvfølgelig spændende at se ham i morgen. Jeg håber personligt selv at han starter inde i angrebet sammen med Santin, og jeg tror også at det er sådan det bliver.

Et godt bud på et resultat vil være : FCK 3 - 0 FCN

Don AA
Manager

« Svar #10529: 08 Maj 2009, 14:53 »

Enig JakobHove vi har den nemmeste modstander i denne runde hjemme mod FCN, men som du siger skal de ikke undervuderes, synes dog de virker skrøbelig når man kommer foran mod dem. Tror også der er gode mulighed for enten at Brøndby eller OB sætter point til, mod henholdsvis Esbjerg og Randers, men vil da være rart hvis de begge gjorde.

Ikke sikkert Junior er med i morgen der er hvis noget ballade med ham http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/junior-naegter-sidde-paa-baenken-mod-fck

Ailton virker som den stærkeste angriber hos os lige pt., så tror også han starter inde. Santin virker ikke helt oppe i gear, så ser gerne Nordstrand, men tror Ståle vælger Ailton og Santin pga. deres gode sammerarbejde, til tider skaber problemer i modstanderens forsvar. Derudover vil jeg lige vendte med et bud på startopstillingen, til jeg har set vores trup.

Sider: 1 ... 700 701 [702] 703 704 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010