home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1290 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564707 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10530: 08 Maj 2009, 17:31 »

Så gerne Ailton og Santin starte inde pga. Ailtons fremragende form på det seneste og fordi det er vigtigt vi får Santin igang.
Men hvis vi kommer foran med et par mål så så jeg gerne vi fik Nord og Dame ind da det er vigtigt og have så mange skarpe angribere som muligt her mod slutningen af sæsonen

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager

« Svar #10531: 08 Maj 2009, 17:50 »

Truppen mod FCN:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Ja 1,2,3,4,5....20 er udtaget så der skal 2 fra inden kampen, men dejlig at se at alle er klar især Grønkjær, som bliver vigtigt især i de næste to kampe.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #10532: 08 Maj 2009, 17:57 »

Ser ikke for godt ud for vores udlejet angriber Junior, som har dummet sig big time i FCN http://www.fcn.dk/script/site/page.asp?Cat_ID=17&artID=1149 så vi skal nok ikke regne med, at vi får solgt ham til dem, når han vender tilbage til os.

AFC
Manager

« Svar #10533: 09 Maj 2009, 10:03 »

Dumt gjort af Junior, men det er vel kun godt for os, for så er FCN ikke knap så farlige uden ham da han jo er en god boksspiller til at vende rundt på de sværeste steder og kan tage kampen op med forsvaret.
Men gætter på en 3-0 sejr idag ligesom mod AAB. Samme tempo og samme fodbold vi vil komme til at se tror jeg. Et træt FCN-hold mod et stærktkørende FCK hold og hvis vi vinder idag og OB og BIF taber imorgen, jamen så er vi et stærkt skridt mod guldet!

Desuden er der udsolgt til OB - FCK Smiley

plutonium
Manager

« Svar #10534: 09 Maj 2009, 10:16 »

Junior er lidt dum. Med sådan et disciplinært problem, tror jeg næppe han skal regne med at komme ind i truppen i FCK igen. Vores klub er jo nok den i Danmark, hvor der er mindst ballade med spillerne. Eller det ved jeg så ikke, men det er den klub hvor der slipper mindst ud til pressen!

Det største jeg umiddelbart kan komme på er da Sionkos kontrakt skulle forlænges! Der krævede Sionko mere spilletid, hvilket der var en del snak i medierne om! Men ellers er det sgu sparsomt hvor meget snavs man kan finde om truppen! Så skal Junior ikke dukke op til træning på nr. 10 efter sådan en sag!

Primadonna-træk af den art hører ikke til i FCK!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10535: 09 Maj 2009, 10:26 »

Lækkert med Junior ude, ham havde jeg frygtet. Tror på en sejr i dag, men har ingen anelse om hvad mit bud bliver. Håber Santin får en pause, og måske et angreb med Nordlol og Ailton. Håber Ailton kan fortsætte den gode stime han er inde i, og måske score. Han spillede vildt godt mod AaB, nu skal han også bare begynde at score.

Og AFC, jeg tror der er en chance på 1 ud af 1000, for at vi vinder, og OB og Brøndby taber. Nu ved jeg ikke hvem OB har, men der er en fin chance for at  BIF smidder point, da de har Esbjerg ude.

Don AA
Manager

« Svar #10536: 09 Maj 2009, 10:35 »

Junior er lidt dum. Med sådan et disciplinært problem, tror jeg næppe han skal regne med at komme ind i truppen i FCK igen. Vores klub er jo nok den i Danmark, hvor der er mindst ballade med spillerne. Eller det ved jeg så ikke, men det er den klub hvor der slipper mindst ud til pressen!

Det største jeg umiddelbart kan komme på er da Sionkos kontrakt skulle forlænges! Der krævede Sionko mere spilletid, hvilket der var en del snak i medierne om! Men ellers er det sgu sparsomt hvor meget snavs man kan finde om truppen! Så skal Junior ikke dukke op til træning på nr. 10 efter sådan en sag!

Primadonna-træk af den art hører ikke til i FCK!
Meget enig, synes næsten aldrig man høre om ballade i FCK vedr. spillerne, der er vel kun det med Sionko som du siger samt Junior som har var en del gange ude og brokke sig over manglende spilletid i FCK, læste i dagens avis at i forbindelse med en kamp mod OB, havde udtalt at det var karrierens største skuffelse, fordi han han var sat af eller skulle starte på bænken.

Hvis jeg husker rigtigt så har han kontrakt til 2011, men håber da vi kan komme af med ham til sommer, for sådan nogle spillere hører ikke til i FCK, som du også siger.

Don AA
Manager

« Svar #10537: 09 Maj 2009, 10:39 »

Og AFC, jeg tror der er en chance på 1 ud af 1000, for at vi vinder, og OB og Brøndby taber. Nu ved jeg ikke hvem OB har, men der er en fin chance for at  BIF smidder point, da de har Esbjerg ude.
OB skal til Randers, men ja chancer for at vi vinder og både OB og Brøndby taber, er ikke stor, men der ok mulighed for at de begge smider point, om de får 1 eller 0 point er jeg ligeglad med, bare vi vinder.

fc-hansen
Manager

« Svar #10538: 09 Maj 2009, 11:42 »

men har jo været Junior i en nøddeskal gennem hele karrieren. han var vel spillemæssigt, den bedste spiller i Malmø FF, men han var alt for egocentreret, og lavede ting, som slet ikke hører hjemme i en fodboldklub. Også hos OB var der lidt problemer, og kan huske i starten af hans tid hos os, gik der også rygter om at han havde været oppe og slåas på et diskotek. For jeg vil mene at det, ligesom med Allbäck, kun er alderen der, rent fodboldmæssigt, er galt med dem. For han er jo en uhyggelig god boksspiller, og i mine øjne, faktisk den bedste i ligaen, når det altså vel og mærke kører for ham.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #10539: 09 Maj 2009, 12:23 »

men har jo været Junior i en nøddeskal gennem hele karrieren. han var vel spillemæssigt, den bedste spiller i Malmø FF, men han var alt for egocentreret, og lavede ting, som slet ikke hører hjemme i en fodboldklub. Også hos OB var der lidt problemer, og kan huske i starten af hans tid hos os, gik der også rygter om at han havde været oppe og slåas på et diskotek. For jeg vil mene at det, ligesom med Allbäck, kun er alderen der, rent fodboldmæssigt, er galt med dem. For han er jo en uhyggelig god boksspiller, og i mine øjne, faktisk den bedste i ligaen, når det altså vel og mærke kører for ham.

For mig ligger den store forskel på de to i, at Allbäck løftede sine holdkammerater. Junior kører selv. Allbäck fightede sig igennem en spillemæssig dårlig periode. Han gav den altid 100 %, hvor Junior er totalt ubrugelig hvis det ikke kører for ham. Kører det til gengæld for ham, så er jeg enig i, at han er en super giftig spiller!

Junior er for mig bare typen, der siger at hvis han ikke er stjernen på holdet, så kan man rende ham! Han hører til i en klub hvor han er spilleren der bare står oppe foran og får bolden inde i feltet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #10540: 09 Maj 2009, 12:27 »

Hej, vil ønske alle FCK fans kamp til stregen, i kampen om mesterskabet.

Mvh. Jonni / Brøndby IF-fan. Smiley

plutonium
Manager

« Svar #10541: 09 Maj 2009, 12:31 »

Hej, vil ønske alle FCK fans kamp til stregen, i kampen om mesterskabet.

Mvh. Jonni / Brøndby IF-fan. Smiley

Øh... tak?

I lige måde  Wink

Det var da egentlig et meget originalt indlæg i en rival-tråd  Smiley

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #10542: 09 Maj 2009, 12:40 »

Øh... tak?

I lige måde  Wink

Det var da egentlig et meget originalt indlæg i en rival-tråd  Smiley
Så lidt & Tak[:

Synes bare vi skal se spændt til i stedet for at slås, brænde stadions af, osv.  Peace

plutonium
Manager

« Svar #10543: 09 Maj 2009, 13:36 »

Så lidt & Tak[:

Synes bare vi skal se spændt til i stedet for at slås, brænde stadions af, osv.  Peace

Kunne ikke være mere enig  Thumbs Up

Som den kære Jonathan Spang engang sagde:

Citat
Hvad sker der for FCK-fans og Brøndby-fans der slås?! I kan alle sammen lide fodbold, så gå dog ud og smadre en badmintonspiller!  Grin

Generelt synes jeg ikke stemningen til New Firm bliver bedre af at folk bliver kommer op at slås. Jeg tænker tvært imod 'tosser'!

Det er ikke så mange der siger som du, Jonni, selvom mange tænker sådan! Fedt at du siger det flertallet tænker  Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10544: 09 Maj 2009, 13:46 »

Tror nu at der er lidt bedre chancer for at vi for point, mens de andre smider.
Du siger at der er en fin chance for at BIF smider point. OB de møder et meget formstærkt Randers hold på hjemmebane. Så jeg mener nu at denne runde har gode chancer for at blive en rigtig god runde for os.

Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010