home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:08:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1679984 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10560: 09 Maj 2009, 19:56 »

Ah okay, så er den fin nok Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #10561: 10 Maj 2009, 14:02 »

mit bud på 11'eren mod OB:

JC
Pospa-Ulle-Anton-Wendt
Kvist-Hutch-TK-Vingaard
Ailton-Grønkjær

sådan tror jeg Ståle vil stille op. vi vil som udgangspunkt være tilfredse med 1 point, og derfor satser vi på at have en midtbane som er meget hårdtarbejdende, samt et angreb, hvor individuelle færdigheder vil være i højsæddet. Santin ryger (forhåbentlig) ud på bænken, og jeg ville gerne se Nord fra start, men tror han gemmer ham til senere i kampen, desværre.
Grønkjær har ståle før gerne villet bruge i denne rolle, specielt i de internationale kampe, eller de svære hjemlige kampe, så tror også han som udgangspunkt ligger på toppen.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10562: 10 Maj 2009, 14:08 »

mit bud på 11'eren mod OB:

JC
Pospa-Ulle-Anton-Wendt
Kvist-Hutch-TK-Vingaard
Ailton-Grønkjær

sådan tror jeg Ståle vil stille op. vi vil som udgangspunkt være tilfredse med 1 point, og derfor satser vi på at have en midtbane som er meget hårdtarbejdende, samt et angreb, hvor individuelle færdigheder vil være i højsæddet. Santin ryger (forhåbentlig) ud på bænken, og jeg ville gerne se Nord fra start, men tror han gemmer ham til senere i kampen, desværre.
Grønkjær har ståle før gerne villet bruge i denne rolle, specielt i de internationale kampe, eller de svære hjemlige kampe, så tror også han som udgangspunkt ligger på toppen.
Det er bestemt en mulighed, også fordi Grønkjær lige har været skadet og nok ikke holder til en hel kamp ude på venstrefløjen, hvor det også ville være dejligt at se Vingaard fra start, da han er en trussel fra distancen. Hutch og TK på midten er også sandsynligt, og det var nok også en af grundene til, at de spillede en halvleg sammen i går, da de vidste, at Hjalte ville have karantæne til den kamp efter hans gule kort i første halvleg Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #10563: 10 Maj 2009, 14:12 »

Det er bestemt en mulighed, også fordi Grønkjær lige har været skadet og nok ikke holder til en hel kamp ude på venstrefløjen, hvor det også ville være dejligt at se Vingaard fra start, da han er en trussel fra distancen. Hutch og TK på midten er også sandsynligt, og det var nok også en af grundene til, at de spillede en halvleg sammen i går, da de vidste, at Hjalte ville have karantæne til den kamp efter hans gule kort i første halvleg Smiley
Præcis, men skulle omvendt heller ikke undre mig, hvis Ståle vælger Cesar Igen sammen med Ailton. Jeg tror dog også at det ville være en superkamp for cesar, da han ville få masser af plads i omstillingsspillet Smiley

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10564: 10 Maj 2009, 14:24 »

Ja, det kunne han godt få, men jeg tror ikke, at OB vil komme ud med en storoffensiv, for de vil selvfølgelig ikke risikerer, at FCK får gang i deres omstillingsspil, hvor de ved, at vi har mange farlige spillere. Det vil blive en meget fysisk kamp, hvor der ikke bliver plads til ret meget poleret spil, og derfor mener jeg faktisk, at han skal bruge Ailton og N'Doye fra start på de forreste pladser, og til sidst kan han så sætte enten Santin, Nordstrand eller Grønkjær derop Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #10565: 10 Maj 2009, 14:52 »

Ja, det kunne han godt få, men jeg tror ikke, at OB vil komme ud med en storoffensiv, for de vil selvfølgelig ikke risikerer, at FCK får gang i deres omstillingsspil, hvor de ved, at vi har mange farlige spillere. Det vil blive en meget fysisk kamp, hvor der ikke bliver plads til ret meget poleret spil, og derfor mener jeg faktisk, at han skal bruge Ailton og N'Doye fra start på de forreste pladser, og til sidst kan han så sætte enten Santin, Nordstrand eller Grønkjær derop Thumbs Up
omvendt så er det OB der skal op og skabe det, og det ved de også godt, så jeg tror sagtens vi kan forvente at få en del kontrachancer. De skal vinde, ellers så er deres gulddrømme brast, så jeg tror de løber risikoen, men måske ikke fra start, og der kan N'Doye sagtens være god i den første time, og når så OB vil satse, så kan vi spille Santin eller J.G op ved siden af Ailton Almighty Opstemt

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10566: 10 Maj 2009, 14:57 »

Det er præcis, det vi skal gøre. N'Doye har den fysiske styrke, og det vil være meget brugbart langt ind i kampen, hvorefter spillerne nok vil blive mere og mere udmattet, og så vil det jo være utrolig farligt at have Santin, Ailton, Nordstrand eller Grønkjær på toppen til de mange kontrachancer, der vil opstå Thumbs Up

Andreas93
Gæst

« Svar #10567: 10 Maj 2009, 14:59 »

Jeg så helst Damen og Ailton inde fra start af. Damen er voldsomt stærk og kan trække opmærksomhed fra Ob forsvaret, som vil give plads til Ailton, der kan bevise hvorfor at vi gav 22 millioner for ham  Peace

Drømme scenariet(stave) ville være hvis vi slår Ob på onsdag og Brøndby på søndag, for så skulle det mesterskab ikke kunne smides  Peace

plutonium
Manager

« Svar #10568: 10 Maj 2009, 15:08 »

N'Doye er en stor og stærk spiller, ja. Men OBs forsvar kan matche ham. Jeg tror de vil have sværere ved at klare en duo som Nord og Ailton. Ailton vil tiltrække opmærksomhed fra de store forsvarsspillere grundet hans evige trussel med bolden. Han dribler jo fabelagtigt i øjeblikket! De vil skulle bruge meget energi på at følge ham!

Nord er genial til at blive usynlig i feltet, og så dukke op på det rigtige sted på det HELT rigtige tidspunkt (som vi også så det i går!), og derfor vil han (i mine øjne) være selvskreven til start-opstillingen.

Dame er ganske enkelt ikke stærk nok i sammenspillet i mine øjne. Men ok, nu er det også meget længe siden han sidst fik chancen, så det kan naturligvis være blevet bedre! Generelt synes jeg ikke han passer ind i vores spillestil som den er blevet med vores tre andre angribere, der er mere 'jordbundne' (lave og/eller teknisk dygtige).

Som en lille kommentar til det med jordbunden er jeg dog lige nødt til at komme med et udbrud:

HVORDAN FA'EN KAN EN LILLE LORT SOM NORDSTRAND VÆRE SÅ GOD I HOVEDSTØDSDUELLER!?!
I går var jeg inde i Parken og nyde hans fornemme indsats, og flere gange var han i hovedstødsduel med forsvarsspillerne, der alle er højere og stærkere end ham. Og alligevel kommer han højest. Han placerer sig vildt godt, og har faktisk en rigtig fin teknik indenfor hovedspillet!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst

« Svar #10569: 10 Maj 2009, 15:14 »

N'Doye er en stor og stærk spiller, ja. Men OBs forsvar kan matche ham. Jeg tror de vil have sværere ved at klare en duo som Nord og Ailton. Ailton vil tiltrække opmærksomhed fra de store forsvarsspillere grundet hans evige trussel med bolden. Han dribler jo fabelagtigt i øjeblikket! De vil skulle bruge meget energi på at følge ham!

Nord er genial til at blive usynlig i feltet, og så dukke op på det rigtige sted på det HELT rigtige tidspunkt (som vi også så det i går!), og derfor vil han (i mine øjne) være selvskreven til start-opstillingen.

Dame er ganske enkelt ikke stærk nok i sammenspillet i mine øjne. Men ok, nu er det også meget længe siden han sidst fik chancen, så det kan naturligvis være blevet bedre! Generelt synes jeg ikke han passer ind i vores spillestil som den er blevet med vores tre andre angribere, der er mere 'jordbundne' (lave og/eller teknisk dygtige).

Som en lille kommentar til det med jordbunden er jeg dog lige nødt til at komme med et udbrud:

HVORDAN FA'EN KAN EN LILLE LORT SOM NORDSTRAND VÆRE SÅ GOD I HOVEDSTØDSDUELLER!?!
I går var jeg inde i Parken og nyde hans fornemme indsats, og flere gange var han i hovedstødsduel med forsvarsspillerne, der alle er højere og stærkere end ham. Og alligevel kommer han højest. Han placerer sig vildt godt, og har faktisk en rigtig fin teknik indenfor hovedspillet!

Han er også den spiller i sas ligaen der har lavet flest mål med hovdet  Grin

btw så sys jeg at Santin har brug for en tur på bænken, så han kan se at han ikke er fredet i angrebet. Vi så jo b.la mod Agf i efteråret, hvor at han var bænket, men kom ind i anden halveg og spillede fantastisk  Peace

Mikkellas
Gæst

« Svar #10570: 10 Maj 2009, 15:22 »

OB's forsvar er nødt til at holde meget øje med Ailton, som han spiller lige nu, og det ville skabe utrolig meget plads til hans makker, som skal være Dame eller Nordstrand, da Santin simpelthen skal have en pause. Han har ikke haft nogle spillepauser i næsten et år, da han jo kom fra den svenske liga, som ikke starter og slutter på samme tidspunkt som den danske. En pause til ham, så han kan være klar til de sidste par kampe, der også kan blive afgørende, og det er jo ikke ligefrem nogle dårlige erstatninger vi har for ham.

Selvom Nordstrand har gjort det fabelagtigt, så synes jeg, at han skal fortsætte på bænken, for han er jo utrolig skarp, når han kommer ind. Dame og Ailton fra start ville pynte, og Damen vil, som sagt før, få meget plads, da forsvaret skal holde ekstra øje med Ailton.

AFC
Manager

« Svar #10571: 10 Maj 2009, 18:53 »

Det var sgu godt med en sejr, selvom jeg længe troede at den skulle ende 1-1 efter FCN's udligning, men det er godt vi kan presse FCN helt i bund og få udnyttet vores chancer. Vigtigt at Nordstrand og Ailton får scoret, da jeg helt klart mener det er den angrebsduo vi skal se fremover.
Også godt med Grønkjær tilbage der viste sine gode ryk ude på kanten og fik kæmpet sig ind i banen.

Problemet er bare at vores venstreside ikke var særlig god igår. FCN fik lov til at spille sig derned hver gang næsten, og det er vigtigt til OB kampen at vi får det rettet.

Håber opstillingen bliver sådan her:
JC
Pos Zanka Anton Wendt
Kvist Hutch Kris Grøn
Ailt Nord

Don AA
Manager

« Svar #10572: 10 Maj 2009, 21:37 »

En udmærket runde set fra vores side af, ville selvfølgelig havde været super hvis Brøndby havde snublede i Esbjerg, OB er ikke helt ude, men de skal håbe på både vi og Brøndby snubler.
Nu gælder det OB på onsdag, en kamp de skal vinde hvis de skal have en lille chance for guld, de vil nok ikke komme stormende fra start, men hvis den står lige langt inde i kampen så vil de nok satse lidt, som vi også så i deres kamp i dag.

Derudover kan vi tage guldet på søndag hvis resultaterne flasker sig, men lad os i første omgang koncentrerer os om at vinde over OB på onsdag.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10573: 10 Maj 2009, 21:45 »

Kæft jeg håber vi slår OB i:

Mikkellas
Gæst

« Svar #10574: 10 Maj 2009, 21:49 »

Kæft jeg håber vi slår OB i:

Det gør vi vel alle sammen  Cool

Håber opstillingen bliver sådan her:
JC
Pos Zanka Anton Wendt
Kvist Hutch Kris Grøn
Ailt Nord

Jeg håber meget på denne opstilling:

JC
ZP - MA - UL - OW
LS - AH - TK - JG
AA - DN

Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010