home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549441 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10395: 27 Apr 2009, 18:15 »

Med sådan en bred trup vi har, synes jeg altså godt det kan forsvares at give tid til dem, der normalt ikke spiller så meget istedet for at hive et helt ungdomshold op. Hvis vi nu kun havde 15-16 spillere af høj standard skulle der self. unge med, men med de klasse backups vi har på stort set samtlige pladser skal de altså have noget tid.
Helt enig her, måske en eller to talenter mere havde ikke skadet, men vi er gang med en meget spændene sasliga, hvor det er utrolig tæt, så det er vigtigt vi også holder dem der ikke spiller så meget i gang, så alle er klar til maj måned, som byder på 6 kampe samt en pokalfinale (med mindre vi dummer os i morgen  Smiley)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10396: 27 Apr 2009, 18:28 »

Håber da også Ozdogan og Delaney får spilletid. 2 super gode talenter. Det skal også nok blive spændende med Nordstrand og N'Doye som forhåbentlig får noget selvtillid ind i hovedet og scorer nogle mål.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10397: 27 Apr 2009, 19:48 »

Altså hvis ikke både Ozdogan og Delaney starter inde, synes jeg da at der er noget der er helt gal.
I snakker om at flere af vores spiller skal starte inde for at holde sig i formen. Jeg vil altså næsten påstå at sige, at sådan en kamp mod et Danmarkserie hold, ikke giver særlig meget til formen. Jeg tror næsten at det er det samme som at træne en normal træning.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10398: 27 Apr 2009, 21:35 »

Det kan godt være, at det bare er istedet for en træning, men det er noget helt andet at spille kamp. Det vil du også selv vide, hvis du går til fodbold Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10399: 28 Apr 2009, 11:26 »

Okay. I aften skal vi videre. Alt andet ville være uacceptabelt og jeg forventer vi smadrer Nordvest FC, med mindre vi bare vil holde os passivt og køre sejren hjem den vej. Nu når Ozdogan og Delaney er med, tror jeg der bliver ændret lidt på opstillingen. Jeg tror vi vil køre med denne opstilling:

                                Wiland
Pospech    Zanka      Larsson     Niclas Jensen
Sionko    TK      Ozdogan(Kvist)    Vingaard
                     N'Doye    Nordstrand

Men tænkte på. Får vi ikke et problem hvis en af vores angribere, skulle få en skade eller noget? Rykker vi så bare over i en 4-5-1 eller hvad?

Men tror vi vinder 5-0 faktisk.

1-0 Nordstrand
2-0 N'Doye
3-0 N'Doye
4-0 N'Doye
5-0 Delaney
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10400: 28 Apr 2009, 11:57 »

Mon ikke i kører dem ret effektivt over Peace

Ku i hvertfald godt forestille mig at i vandt 5/6/7-0 over dem.. Det er trods alt et danmarksserie hold, og det må aldrig volde problemer for et superligahold uanset hvad der sker Smiley.. Tror jeg heller ikke det gør for jer.. Omvendt skal man naturligvis ikke undervurdere dem da de sikkert kommer med en enorm entusiasme over at spille i Parken Shockeret..

Tror dog i går sikkert videre, og ser da frem til at møde jer i finalen, selvom vi naturligvis har en svær kamp i morgen mod AaB..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10401: 28 Apr 2009, 12:06 »

Mon ikke i kører dem ret effektivt over Peace

Ku i hvertfald godt forestille mig at i vandt 5/6/7-0 over dem.. Det er trods alt et danmarksserie hold, og det må aldrig volde problemer for et superligahold uanset hvad der sker Smiley.. Tror jeg heller ikke det gør for jer.. Omvendt skal man naturligvis ikke undervurdere dem da de sikkert kommer med en enorm entusiasme over at spille i Parken Shockeret..

Tror dog i går sikkert videre, og ser da frem til at møde jer i finalen, selvom vi naturligvis har en svær kamp i morgen mod AaB..

Det er en katastrofe hvis vi ikke vinder. Vi går videre uanset hvad, for jeg nægter at tro på, at de får 4 mål imod os. Men skulle vi bare spille uafgjort er det en fiasko der vil noget! Jeg tror også på en god sejr. Ikke med mange mål, da jeg tror mange af spillerne vil tage den med ro når vi er foran med et par mål. Selvom det er reserverne, der skal vise hvad de kan, så tror jeg stadig ikke at de giver den 110 %. Jo, de helt unge, men ellers tror jeg det bliver en ret rolig affære. Det bliver gennemspillede flotte mål tror jeg, da spillerne vil gå mere op i finesser end fight (set fra vores side). Desuden sparer Nordvest et par af deres bedste spillere, og dermed har de endnu mindre at bide fra sig med.

Få, men flotte mål! Sådan tror jeg det bliver
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10402: 28 Apr 2009, 12:30 »

Det er en katastrofe hvis vi ikke vinder. Vi går videre uanset hvad, for jeg nægter at tro på, at de får 4 mål imod os. Men skulle vi bare spille uafgjort er det en fiasko der vil noget! Jeg tror også på en god sejr. Ikke med mange mål, da jeg tror mange af spillerne vil tage den med ro når vi er foran med et par mål. Selvom det er reserverne, der skal vise hvad de kan, så tror jeg stadig ikke at de giver den 110 %. Jo, de helt unge, men ellers tror jeg det bliver en ret rolig affære. Det bliver gennemspillede flotte mål tror jeg, da spillerne vil gå mere op i finesser end fight (set fra vores side). Desuden sparer Nordvest et par af deres bedste spillere, og dermed har de endnu mindre at bide fra sig med.

Få, men flotte mål! Sådan tror jeg det bliver

Ja det tror jeg omvendt du kan have ret i.. Dog mener jeg at uanset om i stiller med reserver eller stamspillere bør i være dem overlegne på banen.. Ingen ved naturligvis om det udmunder i en stor sejr, men man kunne da fristes til at tro det  Wink

Min personlige forhåbning er at Nordvest holder stand indenfor de første 20 min Smiley.. Så tror jeg de bevarer troen og bider godt fra sig i gennem hele kampen, så det ikke ender i en storsejr.. Det ville jo uundgåeligt give jer selvtillid til mesterskabskampen, sevom det "bare" er et danmarksserie hold  Ubeslutsom

Spændende bliver det dog, elsker at se sådan nogle underdogs op i mod stormagten.. Ikke at de har noget at komme efter at all, men hvis de kan give fornuftig modstand i store dele af kampen, så tror jeg de er længe tilfredse Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10403: 28 Apr 2009, 12:43 »

Jeg tror at de unge fra reserveholdet vil være meget sultne, hvis de får spilletid. De vil ind at vise hvad de dur til. Så går Ståle den vej rundt (det tvivler jeg dog på), så tror jeg det bliver afklapsning. Derudover skal en TK vel vise sig værdig til at få en startplads igen - for den er han sgu røget væk fra, siden han blev skadet! Derudover skal Nord og N'Doye vel sælge sig selv så dyrt som muligt. Især N'Doye!

Det kommer meget an på hvor opsatte spillerne er, og om Ståles oplæg går på et presspil de første 20 for at sætte Nordvest på plads, eller det bare skal være at trille bolden rundt i egne rækker i 90 minutter. Personligt håber jeg på det første - det er da sjovere at se på Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10404: 28 Apr 2009, 12:47 »

De unge er garanteret opsat på at forsøge at vise Ståle hvad de kan, så de måske har en mulig fremtid i de næste sæsoner fra start af. Som du siger, Pluto, så kan kampen også sagtens ende med at vi bare får gennemspillede mål, men jeg tror altså at Ståle vil gå op i et højt presspil, og så forsøge at smadre Nordvest de første 20 minutter eller noget.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10405: 28 Apr 2009, 12:56 »

Jeg tror helt sikkert, at de unge vil frem på banen! Det er naturligt! Derfor så jeg også gerne flere talenter inde!

Jeg tror ikke at presspillet bliver så højt. Nord HAR allerede bevist at han er god nok, og vil næppe give 100 %. N'Doye SKAL give 100 %, men jeg tror ikke han gør det. TK har motivationen, og er spillertype der godt kunne finde på at knokle for at komme nærmere holdet, men ellers tror jeg det ser ret småt ud motivationen blandt de etablerede.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10406: 28 Apr 2009, 12:59 »

Ja, men jeg tror bare ikke at hvis TK beviser idag at han kan spille sig tilbage på midten, så vil han ikke kunne gøre det. Lige pt ser jeg midtbanen som den bedste i sæsonen her med Hutchinson og Nørregaard centralt, og det har fungeret rigtig godt, og TK kan lave nogle fejl, og det kan koste i sammenhæng.

Men jeg ser bare ikke TK tilbage på midtbanen igen. Hutchinson og Nørregaard er for stærke i forhold til ham, og der er ingen grund til at ændre på noget med 6 kampe igen, hvor alle kampe er vigtige!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10407: 28 Apr 2009, 13:01 »

Ja, men jeg tror bare ikke at hvis TK beviser idag at han kan spille sig tilbage på midten, så vil han ikke kunne gøre det. Lige pt ser jeg midtbanen som den bedste i sæsonen her med Hutchinson og Nørregaard centralt, og det har fungeret rigtig godt, og TK kan lave nogle fejl, og det kan koste i sammenhæng.

Men jeg ser bare ikke TK tilbage på midtbanen igen. Hutchinson og Nørregaard er for stærke i forhold til ham, og der er ingen grund til at ændre på noget med 6 kampe igen, hvor alle kampe er vigtige!

Det er jeg helt enig i, men se det fra TKs sted Wink

Han vil da gøre ALT for at få pladsen tilbage, især da hans mentalitet byder det! Men jeg er helt enig med dig!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10408: 28 Apr 2009, 13:03 »

Selvfølgelig vil han det. Det vil alle spillere tror jeg da!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10409: 28 Apr 2009, 13:34 »

Forstår ikke rigtigt hvorfor Ståle ikke bare vælger at stille med ren reserver trup, det kunne da være for nice at se hvordan de unge så kunne klare sig. Det er jo ikke ligefrem fordi at jeg tror at Nordvest ville kunne vinde med 4 mål, men der ville nok komme lidt mere spænding. Også er kampen jo sjovere Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010