home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549362 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10335: 25 Apr 2009, 20:26 »

Jo. Hvem synes du er den bedste angriber i den nigerianske liga?? Wink

Fis lige ind i din egen tråd nu.. Vi stopper.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10336: 25 Apr 2009, 20:27 »

Tror vi er enige i vi stopper. Mine hænder er ved at være trætte crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10337: 25 Apr 2009, 20:30 »

Tror vi er enige i vi stopper. Mine hænder er ved at være trætte crazy

Svans  Grin

Oscar viste fornemt spil idag... Godt overblik og gode berøringer.
Atiba Hutchinson er virkelig inde i en stime, hvor han leverer klasse på klasse. Han er en meget klodset spiller, men klodset på en effektiv måde. Han dækker sin bold rigtigt godt af og han ligger fine afleveringer + at han leverer at godt stykke defensivt arbejde.

karakterer efter den nye skala:
JC - 7: holdte buret rent, selvom han ikke havde meget at lave.... men diskede da op med et par gode redninger.
Kvist - 7: virkede motiveret og god i defensive, men i det offensive var han blank.
Zanka - 10: Den unge herre, spillede en rigtig flot kamp hvor han holdte gil og berisha fra fadet gennem hele kampen, flot.
Antonsson - 7: (pil po): Vandt mange luftdueller samt tacklinger god kamp af ham.
Wendt - 10: som skrevet tidligere, virkede han meget kold og selvsikker i hans spil idag.. han var en frækkert
Hutchinson - 10: Spillede en virkelig god kamp. Han er meget svær at komme ind på, da han dækker sin bold så godt. Han ligger gode pasninger og laver gode driblinger.
Hjalte - 7: Spillede godt i både defensiven og offensiven. Han viste overblik og mod.
Vingaard - 7: Fik ikke så mange skud, men lagde et par altafgørende pasninger og var virkelig god defensivt dag.
Santin - 4: Synes at han var en fcks dårligste idag. Han passede lidt for meget på og kom reelt kun til en rigtig chance..
Ailton - 10: Kanon kasse sikrer ham 10'eren, ellers var han spil alt for ego-centrisk.

Sionko - 02/4: blev skiftet ind mod modet på at imponerer, men skuffede fælt. Han tabte alle de bolde han fik + han skabte intet på egen hånd fcks absolut dårligste idag.
Nordstrand - 4: kom ind, men gjorde ikke meget væsen af sig.
N'Doye - 7: Vandt samtlige luftduller og virkede opsat på at score... han gjorde det godt den tid han fik.

For lige at komme tilbage til kampen. Jeg ved godt at Horsens havde slået både OB og Brøndby. Men derfor var jeg altså alligevel ikke bange for kampen idag. Måske pga. jeg ikke så kampen mod OB, og kun så lidt af kampen mod Brøndby, så jeg ved ikke hvordan de spillede. Men jeg synes hvertfald at det var en god kamp idag, som vi havde styr på hele kampen igennem.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10338: 25 Apr 2009, 20:34 »

Kan en for crewet ikke give en advarsel er træt af denne diskusion da jeg tror folk hellere vil snakke om kampen idag?

Altså jeg har kun set mfsjovhat komme med noget bidrag til kampen idag. Du kunne fx. komme med dit bidrag?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10339: 25 Apr 2009, 20:37 »

Altså jeg har kun set mfsjovhat komme med noget bidrag til kampen idag. Du kunne fx. komme med dit bidrag?

Så ikke så meget af kampen
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10340: 25 Apr 2009, 20:55 »

Kan en for crewet ikke give en advarsel er træt af denne diskusion da jeg tror folk hellere vil snakke om kampen idag?
Hvem skulle have en advarsel, og for hvad da??
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10341: 25 Apr 2009, 22:10 »

Ååårh, drenge... Skuffet

Hvad har de sidste 5-7 sider skulle gøre godt for?!

Først her til sidst er der kommet en ordentlig saglig debat ud af det! AB: fint at du slutter af med en ordentlig debat, hvor du også forsvarer dine indlæg, men qua dit navn skal du nok være mindre kantet i dine bemærkninger, da det utvivlsomt irriterer mange FCK-fans, idet det vores tråd (så at sige). Ikke at det du skriver kan hidse mig op, men der er nogen der vil lade sig provokere.

Og drenge, for at sige det lige ud: GROW UP! Mudderkastning fører INTET godt med sig. Hold debatten saglig, og drop jeres angreb på hinanden. Der er ikke nogen der er bedre end andre, når de går ned på det personlige plan! Diskussionen hører sådan set heller ikke til her, da brillerne utvivlsomt er stærkt farvede, grundet trådens navn! Diskussionen om hvem der er ligaens bedste angriber hører ret beset heller ikke til her, men er dog glad for, at den bliver rundet positivt af, altså at argumenterne blev mere saglige! Igen: ros til Altid-Brøndby for at forsvare sig et par sider tilbage, uden at blive 'bitchy'


Det er fa'me irriterende at komme ind og se sådan en gang lort, mildest talt, når man gerne vil se reaktioner på en ganske udmærket kamp. Tag det over msn, hvis I er NØDT til at pisse på hinanden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10342: 25 Apr 2009, 22:24 »

Jeg er inkarneret Brøndby fan og elsker klubben utrolig højt, jeg må dog indrømme at Cesar Santin underholder mig og er fantastisk. Teknisk vidunderlig, hurtig, god sparketeknik, fantastiske førsteberøringer og vendinger og ikke mindst formidabel afslutter. Han er virkelig en klasse for sig, Superligaens bedste spiller siden Elmander.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10343: 25 Apr 2009, 22:27 »

Jeg er inkarneret Brøndby fan og elsker klubben utrolig højt, jeg må dog indrømme at Cesar Santin underholder mig og er fantastisk. Teknisk vidunderlig, hurtig, god sparketeknik, fantastiske førsteberøringer og vendinger og ikke mindst formidabel afslutter. Han er virkelig en klasse for sig, Superligaens bedste spiller siden Elmander.

Det må jeg give dig ret i!

Elmander var en super spiller, der dog ikke scorede vildt mange mål i forhold til chancer. Han var til gengæld i absolut særklasse til at iscenesætte sine holdkammerater!

Santin har en mindre nedgangsperiode, hvor skuffen hænger, men er han i humør, så er han i mine øjne den bedste angriber. Uden sammenligning!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10344: 25 Apr 2009, 22:33 »

Sådan en periode er alle vel igennem før eller siden Smiley

Det anser jeg for værende ganske naturligt, da man ikke altid kan have marginalerne med sig.. Når de ikke er der i en periode er det stolpe ud og ik ind (apropos agf kampen Grin ) men er selv helt overbevist om at Santin igen kommer tilbage på samme niveau...

Santin er imo irriterende god, og klart jeres bedste køb i lang lang tid.. Genial spiller, som jeg desværre ikke kan tillade mig at nyde pga min tilhørsforhold Wink

Men jeg er 100 på at han kommer igen.. Selv Søren frederiksen har været i scoringskriser før, og er kommet ud af dem.. Så mon ik santin kan det samme Smiley ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10345: 25 Apr 2009, 22:35 »

Jeg vil altså stadige sige, på dage som i dag er Ailton altså også oppe i klasse sammen med Santin. Jeg synes Ailton er kommet ind i en periode faktisk siden Man City kampene hvor han spiller med en nogenlunde stabilitet. Det er klart at man ikke bare skifter i stabilitet fra den ene måned til den anden. Men han er på vej, og jeg mener altså at han er et stort talent.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10346: 25 Apr 2009, 22:38 »

Sådan en periode er alle vel igennem før eller siden Smiley

Det anser jeg for værende ganske naturligt, da man ikke altid kan have marginalerne med sig.. Når de ikke er der i en periode er det stolpe ud og ik ind (apropos agf kampen Grin ) men er selv helt overbevist om at Santin igen kommer tilbage på samme niveau...

Santin er imo irriterende god, og klart jeres bedste køb i lang lang tid.. Genial spiller, som jeg desværre ikke kan tillade mig at nyde pga min tilhørsforhold Wink

Men jeg er 100 på at han kommer igen.. Selv Søren frederiksen har været i scoringskriser før, og er kommet ud af dem.. Så mon ik santin kan det samme Smiley ?

Er også 100 % enig i, at Santin kommer igen. Det er sikkert nogle private problemer, og er man så humør-spiller, så er det svært at komme igen i en tid. Desuden har han jo ikke det store fighterhjerte, så han kan ikke rigtig holde sig kørende på fight, som fx Albäck kunne i svære perioder!

Han er meget komplet angriber: hurtig, holder godt på bolden, skyder hårdt med præcist, har blik for sine medspillere og placerer sig godt. Eneste tre ting der trækker ned i min bog er: hans højde, hans fysik og hans arbejdsstyrke!

Det sidste kan der arbejdes med, men hans fysik kan der ikke gøres det store ved, da det også vil gøre ham mindre bevægelig, hvilket er alpha og omega i hans spil! Hans højde kan man af gode grunde ikke gøre noget ved  Rullende Øjne
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10347: 25 Apr 2009, 22:40 »

Jeg lagde i hvert fald mærke til EN speciel ting i dag.. Hver eneste gang han mistede bolden(Santin) så stod han bare og hang og så meget opgivende ud.. det er imo. et kraftigt tegn på modløshed og manglende selvtillid men han skal sgu nok komme tilbage igen.. det håber jeg da i hvert fald.. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10348: 25 Apr 2009, 22:41 »

Jeg vil altså stadige sige, på dage som i dag er Ailton altså også oppe i klasse sammen med Santin. Jeg synes Ailton er kommet ind i en periode faktisk siden Man City kampene hvor han spiller med en nogenlunde stabilitet. Det er klart at man ikke bare skifter i stabilitet fra den ene måned til den anden. Men han er på vej, og jeg mener altså at han er et stort talent.

TOTAL enig! Ailton viser her i foråret hvorfor han er 22 mio værd! Selvom han ikke scorer i hver kamp, så er han en evig trussel for forsvaret, og han er meget komplet! En sund balance mellem hurtig og stærk. Teknisk er han muligvis bedre en Santin, selvom han har en tendens til at vælge det svære. Dette er dog blevet bedre i foråret!

Men som det blev pointeret tidligere, så har Ailton kun vist sit enorme potentiale i 4 måneder + et par kampe i efteråret. Fortsætter han sådan her sæsonen ud og fortsætter til næste år, så kunne jeg godt fristes til at kåre ham som ligaens bedste angriber. MEN (for det men er rigtig stort!) han skal vise stabilitet, og så må han gerne score endnu flere mål! Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10349: 25 Apr 2009, 22:44 »

Jeg er inkarneret Brøndby fan og elsker klubben utrolig højt, jeg må dog indrømme at Cesar Santin underholder mig og er fantastisk. Teknisk vidunderlig, hurtig, god sparketeknik, fantastiske førsteberøringer og vendinger og ikke mindst formidabel afslutter. Han er virkelig en klasse for sig, Superligaens bedste spiller siden Elmander.

Jeg vil godt give dig ret i at han er den bedste angriber siden Elmander.
Men suppens bedste spiller i nyere tid må jeg sige at det er Tobias Linderoth. Ingen tvivl om det fra min vinkel
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010