home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548342 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9795: 16 Mar 2009, 17:01 »

Jeg tror du misforstod mit indlæg, AFC.

Jeg skriver ikke at vi mangler bedre spillere til højre og venstre back. Jeg skriver at vi mangler nogle bedre forstærkninger (underforstået back-ups). Derfor skriver du egentlig ikke så meget nyt til debaten. Du uddyber sådan set bare det jeg skriver med, at vi har to gode backs, men at vores reserver for dem ikke er noget at skrive hjem om. Derfor skal vi have nogle bedre reserver, og det er egentlig det jeg gerne ville diskutere Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9796: 16 Mar 2009, 17:07 »

Argh! Okay. Men nu skrev jeg indlægget. Det må være fint Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9797: 16 Mar 2009, 17:08 »

Selvfølgelig! Der er jo intet galt med dit indlæg Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9798: 16 Mar 2009, 17:15 »

Jeg tror hele humlen med Kvist er, at han er en spiller der betyder meget for holdet. Han er hårdt arbejdende, og har været i organisationen længe. Jeg er enig i at han gjorde det godt på højre back, men er glad for at vi beholder ham. Desuden tror jeg gerne at han selv vil blive i klubben. Han har jo selv udtalt at hans talent ikke er noget særligt, men at han er nået langt allerede på grund af sin indstilling til træning. Han har arbejdet sig hårdt frem til det han er i dag. Og det kan man da også se på hans spil. Det er jo mentalt og fysisk han er en dygtig spiller. Teknisk er han ikke noget særligt. Men qua hans fysik og hans overblik er han en god back. Men grundet en ringe teknik er han en ringe fløj (i forhold til backpladsen, for han er ikke dårlig som fløj. Bare kun middelmådig)

Jeg ser hans bedste plads som defensiv midt, hvor Nørregaard for tiden regerer til ug. Men Kvist har alle kvaliteterne der skal til for at blive en god oprydder. Det han mangler er erfaring på pladsen.

Men er som sådan enig med dig i, at det er skidt af ham, ikke at ville spille højre back.

Ja men jeg kunne aldrig drømme om at sætte spørgsmålstegn ved Kvist indstilling til træning og hans mentale styrke der gør at han VIL være bedre hele tiden Peace... Det er jo en gudespiller at have Smiley

Men jeg forstår bare ikke at man som træner kan tolerere at en spiller ikke gider spille den plads han skal.. Det syntes jeg er noget fis... Hva nu hvis ens chef bad en gøre et specielt arbejde for at fremme virksomheden.. Hvis man så nægter så ville man med garanti blive fyret eller i hvertfald have en dårlig popularitet..

Jeg siger det bare som jeg mener det.. En spiller med den indstilling har ikke noget at gøre i en klub som Fck.. At man sætter sig selv højere end holdet på nogen måde mener jeg ikke man kan tolerere Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9799: 16 Mar 2009, 17:22 »

Ja men jeg kunne aldrig drømme om at sætte spørgsmålstegn ved Kvist indstilling til træning og hans mentale styrke der gør at han VIL være bedre hele tiden Peace... Det er jo en gudespiller at have Smiley

Men jeg forstår bare ikke at man som træner kan tolerere at en spiller ikke gider spille den plads han skal.. Det syntes jeg er noget fis... Hva nu hvis ens chef bad en gøre et specielt arbejde for at fremme virksomheden.. Hvis man så nægter så ville man med garanti blive fyret eller i hvertfald have en dårlig popularitet..

Jeg siger det bare som jeg mener det.. En spiller med den indstilling har ikke noget at gøre i en klub som Fck.. At man sætter sig selv højere end holdet på nogen måde mener jeg ikke man kan tolerere Smiley

Jeg hører dig, og må sige at jeg som udgangspunkt er enig.

Men jeg tror ikke at Kvist har gjort et stort nummer ud af det. Han har en lidt afvisende og provokerende attitude ud ad til (smiler aldrig og har et koldt afvisende blik), men han er jo absolut ikke en uromager. Jeg tror han er meget vellidt i truppen, og har diskuteret med Ståle omkring sin fremtid. Til syneladende er de blevet enige om en løsning, for ellers var han jo nok blevet utilfreds, og havde forladt klubben. Desuden må Ståle se noget i ham, når han ikke går ind og overruler Kvist. En spiller der ikke gør som han får besked på kan jo retsforfølges af klubben (bindende kontrakt red.)

Så jeg tror også det er medierne der har gjort et større nummer ud af det, end det rent faktisk har været. Desuden har Kvist jo også udtalt at han gerne vil vikariere på pladsen, men han vil ikke spille der fast over en længere periode. Der vil han længere frem på banen, hvor han selv føler han hører til. Så når medierne siger at han ikke vil spille højre back, så er det lidt noget fis. Han vil bare ikke omskoles permanent.

Men det er synd for landsholdet at han ikke vil. Han kunne være god at have som højre back dér! I FCK er vi så privilegerede at have Pospech. Men mon ikke, hvis Pospech røg ud i to måneder med en skade, at Kvist så ville overtage for en stund. Det tror jeg personligt. (og håber)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9800: 16 Mar 2009, 17:42 »

Jeg synes virkelig Ståle snart skulle kigge den start 11 igennem og så give Nord chanchen! Jeg så gerne vi stilte på sådan her mod OB:

JC
Posh-UL-Zanka-Wendt
Sionko-Atiba-Nørregaard-Vingaard
Santin-Nordstrand

Så ind med Grønkjær i pausen og muligvis en Doye hvis angrebet halter..
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9801: 16 Mar 2009, 17:54 »

Er enig med dig at Ståle skal kigge start 11'eren igennem snart også. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set Hutchinson spille den højre kant. Det skal han ikke! Hutchinson skal lægge centralt ved siden af Nørregaard. Hutchinson dur ikke til kanter, han dur til den centrale midtbane.

Vi så tydeligt igår da Sionko kom ind på højre kanten at der kom meget mere tempo i vores spil, end vi har haft med Hutchinson inde over på den højre kant. Syntes godt Ståle snart burde indse at Sionko skal have en fast plads på den højre kant. Ellers tror jeg sku snart ikke han gider mere, selvom han næsten lige har forlænget kontrakten med os.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9802: 16 Mar 2009, 18:01 »

Som sagt så jeg helst:

JC
Pospech - Laursen - Zanka - Wendt
Sionko - Nørregaard - Vingaard - Grønkjær
Santin - Nordstrand


I efteråret var vores angrebsspil med Santin og Nord flydende, direkte og farligt! De to kunne finde hinanden uanset hvor på banen de var. Det er der (af gode grunde) problemer med for N'Doye, og Ailton er ikke den store kombinationsspiller . Jeg savner forårets flotte pasningsspil fra Nord, hvor han lagde op til lige så mange mål som han scorede!

På kanterne ser jeg gerne vores to mest gennembrudsfarlige spillere, nemlig Sionko og Grønkjær. De to kunne lave stor ravage, og har tempoet, erfaringen og teknikken til at gøre det! Centralt er TK gået i stå, og der ville Vingaard kunne gøre det godt. Han arbejder endnu hårdere end TK (løbepensum) og har et forrygende spark, hvilket ville give os en ekstra tangent at spille på offensivt. Teknisk er han heller ikke tabt bag en vogn, og har overblikket til at lave gode stikninger, der jo ellers var TKs varemærke.

Nørrgaard er i mine øjne selvskreven som vores defensive oprydder og midtbanestyrmand, hvor han gør det rigtig godt!

I forsvaret er jeg i tvivl omkring det centrale. Laursen er gammel, men har i de forgangne på kampe været rigtig god. Larsson, Antonsson og Zanka er i mine øjne ligestillede, og det er dagformen der afgør det. Den spiller der først kommer ind i en god stabil rytme får pladsen sammen med Laursen. Antonsson er mit bud, da han ikke er faldet igennem i nogen kampe i lang tid. Zanka har haft en blunder eller to, mens Larsson skuffede imod Esbjerg.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9803: 16 Mar 2009, 18:17 »

Nu har AFC jo skrevet en masse godt ned, så vil istedet holde det lidt kort Smiley

Personligt mener jeg ikke jeres backups er gode nok til en fast plads hos jer... Som du selv siger(pluto) så kan D.Jensen, og N.Jensen sagtens tage over i enkelte kampe.. det bør ikke være noget problem, men jeg ku godt forudse problemer for jer hvis i skal stille med en af de to i en længere periode.. Selvom en spiller næppe trækket et hold som fck helt ned i dybet Peace.. Dog vil det være et svagt element i forsvaret, som naturligvis er et sted der skal være mest mulig rutine Smiley

Man kan da ikke tillade sig at være efter N. Jensen. Der er da ingen anden klub der har så god en backup back. Hvis man for eksemple skulle vælge mellem Elanga og Jensen tror jeg næppe jeg var i tvivl...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9804: 16 Mar 2009, 18:20 »

Som sagt så jeg helst:

JC
Pospech - Laursen - Zanka - Wendt
Sionko - Nørregaard - Vingaard - Grønkjær
Santin - Nordstrand


I efteråret var vores angrebsspil med Santin og Nord flydende, direkte og farligt! De to kunne finde hinanden uanset hvor på banen de var. Det er der (af gode grunde) problemer med for N'Doye, og Ailton er ikke den store kombinationsspiller . Jeg savner forårets flotte pasningsspil fra Nord, hvor han lagde op til lige så mange mål som han scorede!

På kanterne ser jeg gerne vores to mest gennembrudsfarlige spillere, nemlig Sionko og Grønkjær. De to kunne lave stor ravage, og har tempoet, erfaringen og teknikken til at gøre det! Centralt er TK gået i stå, og der ville Vingaard kunne gøre det godt. Han arbejder endnu hårdere end TK (løbepensum) og har et forrygende spark, hvilket ville give os en ekstra tangent at spille på offensivt. Teknisk er han heller ikke tabt bag en vogn, og har overblikket til at lave gode stikninger, der jo ellers var TKs varemærke.

Nørrgaard er i mine øjne selvskreven som vores defensive oprydder og midtbanestyrmand, hvor han gør det rigtig godt!

I forsvaret er jeg i tvivl omkring det centrale. Laursen er gammel, men har i de forgangne på kampe været rigtig god. Larsson, Antonsson og Zanka er i mine øjne ligestillede, og det er dagformen der afgør det. Den spiller der først kommer ind i en god stabil rytme får pladsen sammen med Laursen. Antonsson er mit bud, da han ikke er faldet igennem i nogen kampe i lang tid. Zanka har haft en blunder eller to, mens Larsson skuffede imod Esbjerg.
Kan ikke være mere enig Plutonium! Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9805: 16 Mar 2009, 18:22 »

Man kan da ikke tillade sig at være efter N. Jensen. Der er da ingen anden klub der har så god en backup back. Hvis man for eksemple skulle vælge mellem Elanga og Jensen tror jeg næppe jeg var i tvivl...

Først og fremmest, så er det et ekstremt dårligt eksempel! Elanga må være jordens dårligste back til den danske superliga (overdrivelse fremmer ved I nok!)

Men ellers er jeg enig. Niclas er god nok. Som afløser i en kamp eller to. Men på den lange bane (en måned eller 3) der er han ikke god nok i  mine øjne. Han spillede rigtig godt i efteråret, men han har haft mange dårlige kampe i sin anden og nuværende periode i FCK. Jeg tror desværre ikke at han er meget værd til næste år, og året efter er han nok helt ude. (nu løber kontrakten jo også ud til sommer)

Så jeg tror vi skal have en reserve for Wendt, for at vi kan føle os HELT trygge på venstre back. Rent bortset fra det synes jeg godt man kunne give ham et job som træner for ungdomsholdene, da han skulle være meget vellidt af unge spillere, der synes han er god til at tage sig af dem. Det ry har Laursen også, hvilket eksperterne giver som en af de direkte årsager til, at FCK har så få disciplinære problemer. Hierakiet er meget tydeligt, men de gamle er gode til at tage sig af unge, og alle er topprofessionelle.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9806: 16 Mar 2009, 18:23 »

Er enig med dig plutonium i at, hvis man skal finde et svagt punkt på vores hold, så er det bredde på back-pladserne, men synes nu det er godt nok det vi har. Vi kan næste sæson står og skulle skifte venstre back pladsen helt ud, Wendt er der stor interresse for, så muligheden for et salg er til stede, Niclas har kontraktudløb. Håbe vi kan beholde Wendt og så hente Michael Lumb som back up, tror han kan gå en stor fremtid i møde, mister vi Wendt, så skal vi have noget bedre end Michael Lumb, hvem? der må jeg melde pas lige pt.
Højreback synes jeg ser fin ud, Pospech er som du siger suveræn, vi har Kvist som kan spiller der, hvis Pospeck skulle ryge ud i en periode, også har vi Danni Jensen som 3.valg. Vi kunne jo forsøge at hente Lars Jacobsen, som hvis har kontraktudløb til sommer, men synes ikke det er nødvendigt.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9807: 16 Mar 2009, 18:26 »

Er enig med dig plutonium i at, hvis man skal finde et svagt punkt på vores hold, så er det bredde på back-pladserne, men synes nu det er godt nok det vi har. Vi kan næste sæson står og skulle skifte venstre back pladsen helt ud, Wendt er der stor interresse for, så muligheden for et salg er til stede, Niclas har kontraktudløb. Håbe vi kan beholde Wendt og så hente Michael Lumb som back up, tror han kan gå en stor fremtid i møde, mister vi Wendt, så skal vi have noget bedre end Michael Lumb, hvem? der må jeg melde pas lige pt.
Højreback synes jeg ser fin ud, Pospech er som du siger suveræn, vi har Kvist som kan spiller der, hvis Pospeck skulle ryge ud i en periode, også har vi Danni Jensen som 3.valg. Vi kunne jo forsøge at hente Lars Jacobsen, som hvis har kontraktudløb til sommer, men synes ikke det er nødvendigt.

Er faktisk enig i, at Lumb ville være fed at få som reserve på venstre back! Han er et godt talent!

Angående Jacobsen ville det give noget øget konkurrence på højre back, men de begge er ved at nærme sig efteråret i karrieren (dog har begge flere år i sig endnu), så ville gerne se en yngre model.

Jeg er absolut heller ikke utilfreds med truppen. På ingen måde. Men skulle man tilføre mere creme til en super trup, så ville jeg gerne have mere bredde til backerne. Lumb er jeg som sagt meget lun på, og ser det ikke som urealistisk. Svært, men ikke urealistisk. Højre back er sværere, hvis man skal kigge indenfor Danmarks grænser.

EDIT
Selvom alderen er lidt øv, så overvejede jeg om man kunne skaffe Christopher Poulsen til klubben som back-up? Han er 31 så vidt jeg husker, men han har da niveauet til at være en yderst kompetent reserve! En spiller jeg ikke ville være nervøs for at overlade venstre back i en periode hvor Wendt er skadet eller lign.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9808: 16 Mar 2009, 18:31 »

Først og fremmest, så er det et ekstremt dårligt eksempel! Elanga må være jordens dårligste back til den danske superliga (overdrivelse fremmer ved I nok!)

Men ellers er jeg enig. Niclas er god nok. Som afløser i en kamp eller to. Men på den lange bane (en måned eller 3) der er han ikke god nok i  mine øjne. Han spillede rigtig godt i efteråret, men han har haft mange dårlige kampe i sin anden og nuværende periode i FCK. Jeg tror desværre ikke at han er meget værd til næste år, og året efter er han nok helt ude. (nu løber kontrakten jo også ud til sommer)

Så jeg tror vi skal have en reserve for Wendt, for at vi kan føle os HELT trygge på venstre back. Rent bortset fra det synes jeg godt man kunne give ham et job som træner for ungdomsholdene, da han skulle være meget vellidt af unge spillere, der synes han er god til at tage sig af dem. Det ry har Laursen også, hvilket eksperterne giver som en af de direkte årsager til, at FCK har så få disciplinære problemer. Hierakiet er meget tydeligt, men de gamle er gode til at tage sig af unge, og alle er topprofessionelle.

Det er da ikke et dårligt eksemple efter som det er Brøndbys backup. Jeg ville da heller ikke være tryk ved at have Jensen til at spille mange kampe i træk, men jeg synes stadig han er sas ligaens bedste reserve, så føler ikke man kan klage over det.

Der er jo en grund til at de er backups og man kan ikke have lige lige gode spillere på banen som på bænken, selv om det er tæt på for tiden i FCK.

Men fint for mig hvis Lumb blev købt ind...
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9809: 16 Mar 2009, 18:32 »

I er jo urealistiske i jeres tanke gang... man henter jo ikke spillere som Lumb og C. Poulsen ind som backups. Det er de alt for dyre til.
Logged

Sider: 1 ... 652 653 [654] 655 656 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010