home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548311 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9780: 15 Mar 2009, 23:06 »

Jeg synes umiddelbart at dommeren gjorde det fint. Men Larsson havde en halvdårlig dag. I starten af kampen var jeg meget fortrøstningsfuld, hvor vi havde rigtig gode kombinationer. Men lige så stille kom Esbjerg ind i kampen, og så gik det ellers ad helvede til! Vores angreb sejlede, og det blev mere og mere desperat. At smide 5 super offensive spillere frem duer ikke, da der også skal være nogen til at lave det opbyggende spil. Det vi havde var et angreb fyldt med afsluttere og driblere, men ingen spillere der leder efter den gode aflevering. Der skal slås lidt koldt vand i blodet, især når man er bag ud, ellers får man aldrig udlignet.

Ailton får stryg, og det er fortjent nok. Han lavede 3 af de fæleste afbrændere længe. MEN jeg vil gerne lige påpege, at han faktisk var vores bedste angriber da han kom ind! Han havde flere farlige raids mod forsvaret, og var faktisk udmærket. Hans afbrændere kan ikke tilgives uden videre, men gemt i al det negative i hans præstation, så må man altså ikke glemme at han faktisk leverede en masse gode ting til vores angrebsspil.

En lortedag for FCK... men forhåbentlig vender Ståle det til noget konstruktivt, så vi vender stærkt tilbage i næste uge!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9781: 15 Mar 2009, 23:09 »

Så har skuffelsen så småt lagt sig hos mig, men det bliver den nok ikke helt, før vi får en sejr igen Smiley

Lort, lort, lort i første halvleg, hvor Santin og Atiba er de eneste, der skaber noget på egen hånd. En forfærdelig indsats mildt sagt. Anden halvleg blev en lille smule bedre, og vi kommer også frem til rigtig, rigtig mange store chancer, men ineffektiviteten længe leve. Ailton kommer ind og skaber nogle chancer, men han får dem ikke puttet ind. Sionko gjorde det fremragende, og det må da sikre ham en plads i startopstillingen til kampen mod OB. Grønkjær så man ikke meget til, men man kunne godt mærke, at han satte fut i tingene sammen med Sionko.

Laursen var imo den eneste i forsvaret, der kunne være sin indsats bekendt. De andre tre i Pospech, Larsson og Wendt lavede utallige fejl i opspillet, og så vil jeg ikke give den beskyldning, at banen er dårlig. Det var den også i Brøndby og Randers, så dette er ikke en brugbar undskyldning. Martin Vingaard kunne ikke følge op på sin gode start i klubben, og det kostede ham en fortjent udskiftning i pausen.

Nu skal vi bare besejre de fynboer, så dem fra Vestegnen ikke kommer foran os, for så lægger det en lille smule pres på os.

Jeg er enig i de to andre (Wendt og Larsson), men defensivt var Pospech altså god! Han stoppede Esbjergs løb i flere omgange, og var effektiv med sine glidende tacklinger. Offensivt var han ikke noget særligt, bevares, men jeg synes faktisk at han havde en godkendt kamp. Laursen er jeg helt enig i, at han spillede en god kamp. Godt klaret af besse Thumbs Up

Ellers er jeg enig i din beskrivelse af Sionko og Grønkjær. De gjorde det godt sammen med Ailton. Det undrer mig fortsat at Grønkjær og Sionko ikke får fuld spilletid. Ryk dog Vingaard ind centralt og smid Hutch og TK på bænken for en tid. TK har været en skygge af sig selv, og Hutch har får mange udsving.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9782: 15 Mar 2009, 23:12 »

Alle folk gled sgu rundt på den bane i dag.. Det var satme ikke til at se hvem der var bedst med bolden og hvem der oftest var på glatis.. men fandeme en skuffende kamp af FCK i dag og jeg er VIRKELIG godt tosset på Ståle... hvorfor fanden disponerer manden ikke på den rigtige måde og giver f.eks. som Pluto har nævnt, Grønkjær og Sionko fuld spilletid? Hutch og TK har fandeme været for ringe her efter vinterpausen.. Ståle må sgu til at tage sig lidt sammen hvad Starting 11-opstillingen angår.. ellers får han hurtigt flere fans end mig på nakken af sig..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9783: 15 Mar 2009, 23:14 »

Ja, Pospech laver nogle gode defensive ting, men når jeg kigger på FCK på hjemmebane mod et nedrykningstruet hold som Esbjerg, så kigger jeg primært på det offensive, og det er også her, jeg mener, at han har sine styrker. Hans indlæg har faktisk ikke været for gode i nogle af kampene i år indtil videre, men det kommer forhåbentlig.

Jeg er helt enig i, at TK skal have en lille pause. Han ser slidt ud, og han har slet ikke den samme kreativitet, som han havde i slutningen af efteråret, hvor vi spillede fantastisk. Det spil er simpelthen væk, og vi losser bolden alt for meget efter min smag. Midtbanen skal tilbyde sig noget mere, og det samme skal vores angribere. Det hjælper ikke, at vi sparker bolden ned i hjørnet og så håber på, at Santin, Norstrand, N'Doye eller Ailton løber efter den. Vi skal have mere bevægelse, så vi kan udnytte vores angriberes største styrker.

Atiba Hutchinson var en af de bedste i dag, og han skal også have chancen i næste kamp på den centrale midtbane. Det er der, han hører til og ikke andre steder. Lad os få Sionko, Hjalte, Atiba og Vingaard/Grønkjær at se på midtbanen for en gangs skyld, og det kan måske også overraske OB Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9784: 15 Mar 2009, 23:15 »

Jeg synes umiddelbart at dommeren gjorde det fint. Men Larsson havde en halvdårlig dag. I starten af kampen var jeg meget fortrøstningsfuld, hvor vi havde rigtig gode kombinationer. Men lige så stille kom Esbjerg ind i kampen, og så gik det ellers ad helvede til! Vores angreb sejlede, og det blev mere og mere desperat. At smide 5 super offensive spillere frem duer ikke, da der også skal være nogen til at lave det opbyggende spil. Det vi havde var et angreb fyldt med afsluttere og driblere, men ingen spillere der leder efter den gode aflevering. Der skal slås lidt koldt vand i blodet, især når man er bag ud, ellers får man aldrig udlignet.

Ailton får stryg, og det er fortjent nok. Han lavede 3 af de fæleste afbrændere længe. MEN jeg vil gerne lige påpege, at han faktisk var vores bedste angriber da han kom ind! Han havde flere farlige raids mod forsvaret, og var faktisk udmærket. Hans afbrændere kan ikke tilgives uden videre, men gemt i al det negative i hans præstation, så må man altså ikke glemme at han faktisk leverede en masse gode ting til vores angrebsspil.

En lortedag for FCK... men forhåbentlig vender Ståle det til noget konstruktivt, så vi vender stærkt tilbage i næste uge!
Ellers er det Ståle RAUS!  crazy
Jeg kunne bare godt tænke mig at vi snart får Nordstrand på banen, jeg synes han er blevet overset efter Doye er kommet til, også er Ståle åbenbart begyndt at tro på Ailton.
Jeg tror aldrig jeg har været så gal over fodbold som da jeg gik fra Parken i dag, det var da en skændsel Sur
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9785: 15 Mar 2009, 23:28 »

Jeg er generelt ikke så imponeret over N'Doye. Han er for doven en angribertype i mine øjne. Santin og Nordstrand var fantastiske sammen i efteråret, hvor de kunne have fundet hinanden med bind for øjnene. Giv dem chancen igen!

Jeg har gerne villet se en stor stærk angriber i truppen, men nu hvor han er her, så kan jeg faktisk ikke se hvad vi skal bruge ham til? Vores spil lægger op til flade indlæg og kombinationsspil. Vores midtbanefolk og angribere er gode langs jorden, så egentlig er N'Doye ikke den rette af have. I Europa er han god, på grund af sin fysik, men vores spil passer faktisk ikke til ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9786: 15 Mar 2009, 23:32 »

I dag viste han faktisk også et glimrende overblik, da det faktisk var ham der rev Esbjergs forsvar fra hinanden og fandt Ailton, der så bare misbrugte chancen på det skammelrigeste.
Egentlig tror jeg N'Doye kan være god for os, men han mangler skarpheden i stor grad, men det gjorde hele holdet sådan set i dag. Det er derfor jeg gerne vil have Nordstrand ind, jeg tror han kan bringe os træfsikkerhed i angrebet!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9787: 15 Mar 2009, 23:37 »

Jeg tror også kun at N'doye, bliver bedre og bedre kamp for kamp. Nogle gange laver han lort i den, mens han andre gange laver fantastiske ting, som hans stikning til Ailton.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9788: 15 Mar 2009, 23:43 »

Dame N'Doye er en stor, stærk angriber, der skal have bolden i fødderne og ikke i hovedet, som han hele tiden får. Han er en rigtig holdspiller, og hver gang han mister bolden, så tonser han efter den for at genvinde den. Det giver respekt hos trænerne og blandt holdkammeraterne. Han bliver et stort aktiv for os, når han bliver spillet mere ind i truppen, og han skal altså også lige have tid til at finde ind i et samarbejde med de andre angribere.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9789: 16 Mar 2009, 14:36 »

http://onside.dk/node/28670

Fodboldeksperten Peter Kjær udtalte igår til Onside.dk at Ailton ikke ville sove godt i nat grundet hans mange chancer igår. Er enig med ham og det var i hvf. 3 100%'s chancer han brændte. Af sådan en spillers kaliber og ligaens niveau, skal den sku sidde der!

Han gjorde jo et fint indhop og satte tempo i spillet, men det er bare surt at når han endelig får chancen og har været godt kørende på det seneste, så er han også nødt til at holde ved!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9790: 16 Mar 2009, 16:04 »

Nu for at snakke om noget helt andet

Offensivt synes jeg at FCK har et yderst kompetent hold, der ikke umiddelbart behøver forstærkning i bredden. Både angreb og midtbane er godt besat. Men jeg er lidt skuffet over vores bredde på back-pladserne.

Wendt er en utrolig eftertragtet herre ude i Europa. Dels på grund af hans offensive kvaliteter, men især på grund af hans alder, hvor han faktisk har haft rigtig mange kampe i karrieren. Ryger han, så har vi Jensen og... det var faktisk det. Niclas er en fin afløser i tilfælde af skader eller karantæner, men over flere kampe er han ikke god nok. Så jeg så meget gerne en forstærkning til den backplads!

Højrebacke er ikke meget bedre. Der har vi Pospech, der er suveræn, og Danni Jensen. Danni er talentfuld, og har en fortrinlig speed. Men er han god nok defensivt til at spille med i fx Europæiske kampe, hvis Pospech blev skadet? William Kvist kan spille pladsen til ug, men det vil han ikke. ALLER højest som back up. Derfor så jeg også meget gerne endnu en højre back i truppen.

Hvad synes I andre, og har I nogen I ser som oplagte er emner?


Se det som et debat-oplæg, så lad venligst være med at skrive navne uden begrundelse. Vi skulle gerne holde gang i de gode diskussioner der har været i tråden over de seneste uger!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9791: 16 Mar 2009, 16:27 »

Super emne du kom med Plutonium. Vi har 2 stærke backs efter min mening og efter min mening syntes jeg også det er de bedste i SAS Ligaen. Både generelt og lige pt.

Lad os starte med Wendt. Wendt kom jo til København i 2006 mener jeg det var fra IFK Göteborg. Dengang blev han anset som et ungt talent til backen for at overtage fra Andre Bergdølmo eller Janne Saarinen. Wendt han begyndte stille og roligt at overtage pladsen og jeg husker hans første kampe som nogle forsigtige præstationer. Husker mange af hans kampe i Europa og mod fysisk stærke hold at han manglede noget gejst. Han havde svært ved at lukke af for de europæiske hold, men også mod de hjemlige. Nu er han blevet meget bedre og for nogle sæsoner var hans sammenarbejde med Atiba Hutchinson jo fantastisk. De udnyttede den venstre side godt og det var en fornøjelse at se de to spille dengang. Til dags er det faktisk næsten lige sådan. Wendt er imo den bedste venstre back i ligaen og det er forståeligt at der er så meget interesse for ham i Europa. Jeg syntes dog bare vi skal vente til vi får et godt tilbud på ham, så vi kan hente en lige så god erstatning.

Pospech har jo vist sine kvaliteter siden han kom til os. Han har altid været en god back i mine øjne og nok den bedste back vi har haft gennem tiden, for ikke at nævne Lars Jacobsen. Pospech er en god offensiv back, men også god defensivt, men jeg anser ham mere som en offensiv back. Han er meget sikre i sine ting og begår stortset aldrig fejl. Han er kølig i sine en mands situatoner mod de store spillere f.eks. Det er det jeg godt kan lide ved ham. Jeg kan ikke mindes at der har været interesse fra andre klubber ved Pospech, men det er vigtigt vi holder fast i ham, da jeg tror det bliver svært at finde en ligeså god back som ham. Han er virkelig en af vores nøglespillere i defensiven og jeg tror på vi kan holde ham i lang tid endnu. Nu kan jeg ikke huske hvor lang tid han har tilbage af kontrakten, men mener der er lang tid. Mener det er til 2011.

Erstatningerne vi har for backsene er vel på venstrebacken, Niclas Jensen. Han er en ok reserve, men alderen trykker og han har ikke rigtig spillet så meget fodbold på det seneste. Over flere kampe er han ikke særlig god, men hvis der sker tilfælde af skader er han en fin reserve at sætte ind. Niclas har et godt spark og er god til indlæg, men jeg mener stadig at Wendt er bedre til det. Syntes vi skal hente en ny hvis det er Wendt ryger. Niclas har ikke niveauet til FCK mere. Hvem vi skal hente, ved jeg ikke. Det kommer nok til den tid..

På højre backen har vi vel William Kvist som den eneste. Kvist har spillet den plads nogle gange og syntes også han har gjort det meget fint de gange han har spillet den. Han er god defensivt og det viser han også de gange han er på banen på den centrale midtbane hvor jeg mener han hører til istedet for ude på højrekanten som han har spillet nogle gange. Kvist er bare en mere central spiller, sådan er det. Igen som jeg nævner syntes jeg vi skal hente en ordentlig reserve til højre back pladsen. Igen, ved jeg ikke hvem det skal være, men det kommer nok til den tid. Desuden er jeg meget tilfreds med truppen i øjeblikket. Vi har kun Antonsson skadet mener jeg og vi har også nogle gode reserve vi kan sætte ind. Jeg har altid ment at vores trup er den mest bredeste og mest stærke i ligaen.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9792: 16 Mar 2009, 16:38 »

Nu har AFC jo skrevet en masse godt ned, så vil istedet holde det lidt kort Smiley

Personligt mener jeg ikke jeres backups er gode nok til en fast plads hos jer... Som du selv siger(pluto) så kan D.Jensen, og N.Jensen sagtens tage over i enkelte kampe.. det bør ikke være noget problem, men jeg ku godt forudse problemer for jer hvis i skal stille med en af de to i en længere periode.. Selvom en spiller næppe trækket et hold som fck helt ned i dybet Peace.. Dog vil det være et svagt element i forsvaret, som naturligvis er et sted der skal være mest mulig rutine Smiley

Men kunne egentlig godt tænke mig at fokusere lidt mere på kvist.

Jeg FATTER ikke at man i en topprof klub som FCK, hvor man har en spiller på kontrakt ikke beder en spiller spille den plads hvor han gavner mest, eller også smider ham af helvedes til.. Jeg syntes i den grad det er mangel på respekt for holdet at Hr.Kvist ikke kan se ud over sin egen næsetip og ser hvor han gavner mest... Han er en rigtig rigtig dygtig back, der ku nå langt på den plads..
Hvis jeg var træner for FCK, og havde en spiller der opførte sig så arrogant og så højt hævet over holdet, ville jeg ganske enkelt bede ham om at finde sig en ny klub...


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9793: 16 Mar 2009, 16:54 »

Nu har AFC jo skrevet en masse godt ned, så vil istedet holde det lidt kort Smiley

Personligt mener jeg ikke jeres backups er gode nok til en fast plads hos jer... Som du selv siger(pluto) så kan D.Jensen, og N.Jensen sagtens tage over i enkelte kampe.. det bør ikke være noget problem, men jeg ku godt forudse problemer for jer hvis i skal stille med en af de to i en længere periode.. Selvom en spiller næppe trækket et hold som fck helt ned i dybet Peace.. Dog vil det være et svagt element i forsvaret, som naturligvis er et sted der skal være mest mulig rutine Smiley

Men kunne egentlig godt tænke mig at fokusere lidt mere på kvist.

Jeg FATTER ikke at man i en topprof klub som FCK, hvor man har en spiller på kontrakt ikke beder en spiller spille den plads hvor han gavner mest, eller også smider ham af helvedes til.. Jeg syntes i den grad det er mangel på respekt for holdet at Hr.Kvist ikke kan se ud over sin egen næsetip og ser hvor han gavner mest... Han er en rigtig rigtig dygtig back, der ku nå langt på den plads..
Hvis jeg var træner for FCK, og havde en spiller der opførte sig så arrogant og så højt hævet over holdet, ville jeg ganske enkelt bede ham om at finde sig en ny klub...


Jeg tror hele humlen med Kvist er, at han er en spiller der betyder meget for holdet. Han er hårdt arbejdende, og har været i organisationen længe. Jeg er enig i at han gjorde det godt på højre back, men er glad for at vi beholder ham. Desuden tror jeg gerne at han selv vil blive i klubben. Han har jo selv udtalt at hans talent ikke er noget særligt, men at han er nået langt allerede på grund af sin indstilling til træning. Han har arbejdet sig hårdt frem til det han er i dag. Og det kan man da også se på hans spil. Det er jo mentalt og fysisk han er en dygtig spiller. Teknisk er han ikke noget særligt. Men qua hans fysik og hans overblik er han en god back. Men grundet en ringe teknik er han en ringe fløj (i forhold til backpladsen, for han er ikke dårlig som fløj. Bare kun middelmådig)

Jeg ser hans bedste plads som defensiv midt, hvor Nørregaard for tiden regerer til ug. Men Kvist har alle kvaliteterne der skal til for at blive en god oprydder. Det han mangler er erfaring på pladsen.

Men er som sådan enig med dig i, at det er skidt af ham, ikke at ville spille højre back.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9794: 16 Mar 2009, 16:56 »

Hmm. Slet ingen af jer der er enig med mig?
Logged

Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010