home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548182 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9690: 07 Mar 2009, 19:47 »

Derudover syntes jeg også det var synd for Ailton at han ikke kom ind. Syntes han har gjort en god skanse de seneste kampe og forstår derfor ikke hvorfor Kvist røg ind i stedet for ham.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9691: 07 Mar 2009, 21:28 »

God kamp idag!

Første halvleg var lidt lala, men anden halvleg var absolut godkendt! Dejligt at Santin scorede to gange (han er på min manager hold crazy)! Randers spillede hård fodbold, og jeg tror vi skal være glade for, at vi slap for skader, selvom det gav mig et chok med Pospech. Heldigvis fik han hverken hjernerystelse eller noget lignende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9692: 07 Mar 2009, 21:31 »

Derudover syntes jeg også det var synd for Ailton at han ikke kom ind. Syntes han har gjort en god skanse de seneste kampe og forstår derfor ikke hvorfor Kvist røg ind i stedet for ham.

Fordi vi havde brug for kvist der!
Samtidig er kvist midtbane og det er Ailton ikke, så det kan ikke samlignes hvem der burde være inde der  Wink
En klogt træk af Ståle at skifte både Larsson og Kvist ind i pausen, som virkelig  hjalp os med det fysiske spil. Godt set ståle Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9693: 07 Mar 2009, 21:34 »

Kvist var god at have i sådan en kamp! Den var præget af fight, da Randers gerne ville slås, og der er Kvist sgu dejlig! Han er kompromisløs, og giver igen af samme skuffe. Det kan give noget respekt for midtbanen, så vi ikke fik ødelagt vores spil.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9694: 07 Mar 2009, 22:17 »

Jeg vil så her bryde ind med mine utrolig farvede og utrolig skuffede brøndby briller Grin

Som JEG ser det, så syntes jeg Nygaard bliver snydt for to straffespark... Specielt den hvor han runder zanka.. Jeg syntes det er dybt til grin at han ikke får straffe for med det træk han tager skal der uanset størrelse kun et meget lille skub i ryggen til at man falder.. Syntes overhovede ikke det ser teatralsk ud, og jeg får knuder i maven når det fede læs lort til Marc Rieper ved første slow blankt afviser at der er straffe og at det er film... Jeg har aldrig set nygaard filme sig til noget som helst, og det ligger imo slet ikke i hans spil... Her er han i en oplagt scoringsposition, og får et skub der er nok til at han kommer ud af balance og falder.. kæmpe straffe i mine øjne, men kan godt være jeg personligt ser noget i andre ik ser.. Ved ik..

Derudover er jeg dybt skuffet over at Randers ikke får point med fra den her kamp, og syntes personligt 3-0 er MEGA misvisende for billedet på kampen, fordi Randers imo ville noget i denne kamp, mens i bare venter på den/de få chancer der byder sig uden egentlig at søge det voldsomt... Og nu skal vi til fcm i morgen og det sku nedern når i har vundet i dag... Havde der bare eksisteret en bitte smule retfærdighed havde randers vundet den her kamp eller fået x. og vi kunne have sat os på førstepladsen i morgen, men sådan sku det ikke være...

Nå så har jeg vist tudet færdig og hældt det gylle ud som jeg skal Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9695: 07 Mar 2009, 22:19 »

Jeg vil så her bryde ind med mine utrolig farvede og utrolig skuffede brøndby briller Grin

Som JEG ser det, så syntes jeg Nygaard bliver snydt for to straffespark... Specielt den hvor han runder zanka.. Jeg syntes det er dybt til grin at han ikke får straffe for med det træk han tager skal der uanset størrelse kun et meget lille skub i ryggen til at man falder.. Syntes overhovede ikke det ser teatralsk ud, og jeg får knuder i maven når det fede læs lort til Marc Rieper ved første slow blankt afviser at der er straffe og at det er film... Jeg har aldrig set nygaard filme sig til noget som helst, og det ligger imo slet ikke i hans spil... Her er han i en oplagt scoringsposition, og får et skub der er nok til at han kommer ud af balance og falder.. kæmpe straffe i mine øjne, men kan godt være jeg personligt ser noget i andre ik ser.. Ved ik..

Derudover er jeg dybt skuffet over at Randers ikke får point med fra den her kamp, og syntes personligt 3-0 er MEGA misvisende for billedet på kampen, fordi Randers imo ville noget i denne kamp, mens i bare venter på den/de få chancer der byder sig uden egentlig at søge det voldsomt... Og nu skal vi til fcm i morgen og det sku nedern når i har vundet i dag... Havde der bare eksisteret en bitte smule retfærdighed havde randers vundet den her kamp eller fået x. og vi kunne have sat os på førstepladsen i morgen, men sådan sku det ikke være...

Nå så har jeg vist tudet færdig og hældt det gylle ud som jeg skal Thumbs Up

Sjovt nok, så afviser Nygaard selv at der var straffe! http://onside.dk/node/28030
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9696: 07 Mar 2009, 22:22 »

Jeg vil så her bryde ind med mine utrolig farvede og utrolig skuffede brøndby briller Grin

Som JEG ser det, så syntes jeg Nygaard bliver snydt for to straffespark... Specielt den hvor han runder zanka.. Jeg syntes det er dybt til grin at han ikke får straffe for med det træk han tager skal der uanset størrelse kun et meget lille skub i ryggen til at man falder.. Syntes overhovede ikke det ser teatralsk ud, og jeg får knuder i maven når det fede læs lort til Marc Rieper ved første slow blankt afviser at der er straffe og at det er film... Jeg har aldrig set nygaard filme sig til noget som helst, og det ligger imo slet ikke i hans spil... Her er han i en oplagt scoringsposition, og får et skub der er nok til at han kommer ud af balance og falder.. kæmpe straffe i mine øjne, men kan godt være jeg personligt ser noget i andre ik ser.. Ved ik..

Derudover er jeg dybt skuffet over at Randers ikke får point med fra den her kamp, og syntes personligt 3-0 er MEGA misvisende for billedet på kampen, fordi Randers imo ville noget i denne kamp, mens i bare venter på den/de få chancer der byder sig uden egentlig at søge det voldsomt... Og nu skal vi til fcm i morgen og det sku nedern når i har vundet i dag... Havde der bare eksisteret en bitte smule retfærdighed havde randers vundet den her kamp eller fået x. og vi kunne have sat os på førstepladsen i morgen, men sådan sku det ikke være...

Nå så har jeg vist tudet færdig og hældt det gylle ud som jeg skal Thumbs Up

Han afviser selv at der er straffe. Og FCK vinder 3-0. Så jeg tror ikke det var fortjent hvis FCK ikke havde vundet. Synes at man kan se på dine sidste indlæg i tråden at du antyder FCK er mega heldige og snyder
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9697: 07 Mar 2009, 22:26 »

Boys, boys, boys... inden i tager på vej

Jeg vil så her bryde ind med mine utrolig farvede og utrolig skuffede brøndby briller Grin

Nå så har jeg vist tudet færdig og hældt det gylle ud som jeg skal Thumbs Up

Nu har jeg klippet det essentielle i indlægget ud til jer... Wink Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9698: 07 Mar 2009, 22:29 »

Ja det kan godt være men er to hænder i ryggen ikke ulovligt... Kan godt være det ville være hårdt dømt i følge nogle, men to hænder i ryggen og et puf mens angribern er i en oplagt scorings position vil jeg mene er = straffe..

Som faxe selv påpeger... Straffet bliver ikke fløjtet og 10 sek efter får fck et frispark efter en identisk situation...

Men som sagt har jeg måske lidt farvede briller i situationen, inderst inde er jeg nok bare en bitter mand Skuffet

Syntes bare den kan fløjtes!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9699: 07 Mar 2009, 22:30 »

du er jo brøndby fan men når begge spillere siger der ikke er straffe så er det jo rigtig dømt
Logged

,,

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9700: 07 Mar 2009, 22:31 »

Ja det kan godt være men er to hænder i ryggen ikke ulovligt... Kan godt være det ville være hårdt dømt i følge nogle, men to hænder i ryggen og et puf mens angribern er i en oplagt scorings position vil jeg mene er = straffe..

Som faxe selv påpeger... Straffet bliver ikke fløjtet og 10 sek efter får fck et frispark efter en identisk situation...

Men som sagt har jeg måske lidt farvede briller i situationen, inderst inde er jeg nok bare en bitter mand Skuffet

Syntes bare den kan fløjtes!

Han har jo ikke engang nogen hænder i ryggen på ham  Grin
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9701: 07 Mar 2009, 22:32 »

Jaja men hvis han nu ikke selv mener der er straffe har han nok ret
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9702: 07 Mar 2009, 22:35 »

Ja det kan godt være men er to hænder i ryggen ikke ulovligt... Kan godt være det ville være hårdt dømt i følge nogle, men to hænder i ryggen og et puf mens angribern er i en oplagt scorings position vil jeg mene er = straffe..

Som faxe selv påpeger... Straffet bliver ikke fløjtet og 10 sek efter får fck et frispark efter en identisk situation...

Men som sagt har jeg måske lidt farvede briller i situationen, inderst inde er jeg nok bare en bitter mand Skuffet

Syntes bare den kan fløjtes!

Overdrivelse fremmer forståelsen crazy Han har en hånd langs siden og den anden en lille smule oppe og pille ham i nakkehårene, den når han dog at fjerne helt inden Nygaard falder. Og hvor var puffet? Tror ikke vi har set den samme kamp Peace

Den kan da sikkert også fløjtes (i Spanien?), men når Nygaard nu selv er ude og sige at det ville være meget tyndt, hvis det var fløjtet - så har dommeren nok truffet den rette beslutning Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9703: 07 Mar 2009, 22:35 »

Okay, den er sku lidt svær at modargumentere når ham det sku være begået mod siger der ikke er noget xD

Jeg trækker det tilbage Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9704: 07 Mar 2009, 22:54 »

Her er citater fra kampen som er med i den debat vi snakker om nu.

Pospech med situationen med sit hoved:
 
''Første halvleg var ikke god nok fra vores side. Vi giver mange chancer væk og spiller dårligt defensivt. Efter pausen er vi dog i fuld kontrol, så den er jeg godt tilfreds med. Jeg fik to sting i hovedet efter det hændelige uheld i første halvleg, og det så nok lidt voldsommere ud end det var, for der var masser af blod.''

Santin om målene:

''Det er et super resultat, og jeg er meget glad for mine to mål. Det er rart at score, når man har været lidt skadet, og først nu er ved at komme tilbage i topform. Jeg tror godt jeg kan spille 90 minutter nu, så jeg ser frem mod de næste kampe.''

Zanka om Nygaard situationen med straffespark:

''Jeg synes Marc Nygaard falder lidt let i dag i et par situationer, hvor Randers appellerer for straffespark, men der skal altså lidt mere til, så jeg synes dommeren vurderede helt rigtigt i de situationer.''

 
Logged

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010