home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548062 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9630: 07 Mar 2009, 01:44 »

Haha må da lige give jer lidt nye argumenter og arbejde med, når i nu gør så flot et forarbejde, med de gode lange indlæg Opstemt Thumbs Up

Ja du har helt ret i det med tilvæningen, og man glemmer ofte at han ikke har været længe hos jer.. D
Det er omvendt også fordi manden vel ikke har lavet en kostbar fejl endnu, og har spillet solidt og sikkert, sådan at man føler han altid har været der... Stabilitet er et nøgleord for en spiller som TK da han lever på sin lave rate af fejl, og det har han formået at leve op til i Fck, fra tiden i fcn Smiley
Men der er vel praktisk talt ingen grænser for hvor langt at TK kan nå, hvis han blot får tilført disse kreative afleveringer og løb som han mangler.. Så kunne han vel i teorien blive den ene part af de to centrale midtbanemænd i fremtiden på landsholdet!?..

Men jeg vil næsten mene at TK og Hjalte ville være PERFEKTE at have hvis i spillede med en slags 4-2-3-1.. Hvilket man faktisk godt kan argumentere for at i gør... For hvis man ligger mærke til en mand som Santin, så trækker han jo ofte ned i det rum hvor en normal 10'er ville ligge og fordele kuglen... Så ideen med at have en type som TK-Hjalte dernede er måske slet ikke så dum når i også har en mand der hedder Santin.. Har i ikke ham, forudser jeg dog først problemer for så mangler i VIRKELIG bevægelse i det offensive, og kan ik helt se hvor det sku komme fra.. Måske fra nordstrand, men det ville kræve noget ekstra ordinært fra de andre.. Og der tror jeg en midte med tk-hjalte ville fejle i forhold til at det skulle skabe kampen Smiley

Det er desuden interessant hva du skriver om Kvist, for jeg deler samme holdning omkring ham... Han er en rigtig god solid fodboldspiller der ikke gør det sværere end det er.. Jeg er så af den opfattelse at man ikke skal have for mange af gangen på sit hold af den type.. Hvor i allerede har to.. Så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man putter en type som Kvist ud på kanten når man på bænken har Vingaard, Grønkjær, og sidst men ikke mindst sionko... Tre klassespillere på fløjen, og spillere der ville true et forsvar langt mere, og ville give den bevægelse og den arbejdsro til jeres centrale midtbane så de kunne koncetrere sig om det de er bedst til.. At være stabile, arbejde, og gøre det sikkert og effektivt...

Er der egentlig ikke noget der ikke helt stemmer i ståles taktiske filosofi hvad det angår Peace?

Det er sgu svært at diskutere, når man er enig langt hen ad vejen  Opstemt

Jeg kun sige, at jeg synes Kvist er uvurderlig, fordi han er hårdtarbejdende og utrolig stabil! Var super glad, da hans kontrakt blev forlænget! Men han hører altså ikke til i det offensive spil...

Har lidt svært ved at udregne Ståles filosofi. Jeg synes han er en god træner, men ofte siger han ét i pressen, og så gør holdet noget andet i kampene... Det eneste han mangler for at være en 100 % succes er, at få holdet til at leve op til deres bedste i Europa. Synes hans resultater er ok, men holdet spiller under niveau når vi krydser grænsen   Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9631: 07 Mar 2009, 01:55 »

Det er sgu svært at diskutere, når man er enig langt hen ad vejen  Opstemt

Jeg kun sige, at jeg synes Kvist er uvurderlig, fordi han er hårdtarbejdende og utrolig stabil! Var super glad, da hans kontrakt blev forlænget! Men han hører altså ikke til i det offensive spil...

Har lidt svært ved at udregne Ståles filosofi. Jeg synes han er en god træner, men ofte siger han ét i pressen, og så gør holdet noget andet i kampene... Det eneste han mangler for at være en 100 % succes er, at få holdet til at leve op til deres bedste i Europa. Synes hans resultater er ok, men holdet spiller under niveau når vi krydser grænsen   Skuffet

Ja det må man sige, men vi gør vores bedste Wink Opstemt

Kan ikke være mere enig med dig, og er sikker på at Kvist bliver stor for jer engang.. Hans tid er endnu ikke rigtigt kommet, og skal han blive så stor skal det være centralt nu da det ik ku blive back  Peace.. Samtidig med det er han klubmand og dermed et forgangsbillede for mange unge talenter i jeres klub der kan bruge ham som rollemodel.. I øvrigt ligesom med hjalte Smiley

Tja du er ikke ene om det.. Men det må altså også være svært når man har en så bred trup og gerne vil holde alle glade og tilfredse.. Hvis du lægger mærke til det er det jo sjældent at en spiller går ud og beklager sig offentligt i fck  Smiley
Men jeg mener jo at man ikke er bedre end sin sidste kamp.. Det jeg mener med det er jeres sæson i europa i denne sæson, hvilket vidst ik ku være blevet ret meget bedre, når city nu viste sig at være så gode som det rent faktisk var Peace

Dog er jeg enig angående de andre år, og i år havde i da også jeres udsving mod rosenborg og St. Etienne.. Men tror ethvert hold har sådan en kamp hvert år, og så gælder det bare om at slå til i de andre, hvilket i flot har gjort  Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9632: 07 Mar 2009, 02:08 »

Ja det må man sige, men vi gør vores bedste Wink Opstemt

Kan ikke være mere enig med dig, og er sikker på at Kvist bliver stor for jer engang.. Hans tid er endnu ikke rigtigt kommet, og skal han blive så stor skal det være centralt nu da det ik ku blive back  Peace.. Samtidig med det er han klubmand og dermed et forgangsbillede for mange unge talenter i jeres klub der kan bruge ham som rollemodel.. I øvrigt ligesom med hjalte Smiley

Tja du er ikke ene om det.. Men det må altså også være svært når man har en så bred trup og gerne vil holde alle glade og tilfredse.. Hvis du lægger mærke til det er det jo sjældent at en spiller går ud og beklager sig offentligt i fck  Smiley
Men jeg mener jo at man ikke er bedre end sin sidste kamp.. Det jeg mener med det er jeres sæson i europa i denne sæson, hvilket vidst ik ku være blevet ret meget bedre, når city nu viste sig at være så gode som det rent faktisk var Peace

Dog er jeg enig angående de andre år, og i år havde i da også jeres udsving mod rosenborg og St. Etienne.. Men tror ethvert hold har sådan en kamp hvert år, og så gælder det bare om at slå til i de andre, hvilket i flot har gjort  Smiley



Jeg er totalt og helt og aldeles enig! De to er suveræne for klubben!


Angående at man ikke hører om problemer i FCK tror jeg har to grunde: for det første, så tror jeg at klubbens trænerteam er rigtig godt til at opretholde en god stemning. Anders Storskov spreder sjov og ballade, og er en energibombe uden lige! Super god! Bård Wiggen skulle være god til at tale med spillerne, og forstå dem. Det vil sige at de får en at tale ud om deres problemer med. Desuden er Ståle en træner med fortid i klubben, og derfor har spillerne et andet forhold til ham. Han kan være deres ven, og ikke nødvendigvis deres sure boss. Bare se i BIF: der var antallet af skandaler i truppen mindre under Køhlert! En ny træner har ofte svært ved at få det rette forhold til sine spillere. I stedet er trænere der har været i klubben længe ofte stor succes med stemninge i klubben (Hamren havde det i Aab, Ferguson har det i United osv.)

En anden grund er, at FCK er en bundprofessionel klub. Jeg tror, at hvis der er splid mellem spillere, så bliver det holdt indenfor egne rækker. Det forventes, at alle opfører sig professionelt i pressen, og at man løser problemerne som voksne mennesker. Ellers tror jeg det bliver sanktioneret. Generelt er der mindre uro i hold med stor disciplin, fordi man har nogle faste rammer at arbejde under. Hele organisationen er jo i top! Det stiller dog et vist krav til spillerne, da der ikke er plads til primadonnaer, og derfor skal spillerne fralægge sig deres nykker hurtigt, hvis de vil være en del af holdet! Kan ikke nævne én udover Christiansen der er meget flamboyant i sin fremtoning. Og han er endda også top-professionel i sin indstilling!


Men nu vil jeg gå i seng! Glæder mig til at se dit svar i morgen, VK!  Peace (fedt at sludre/diskutere med dig igen!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9633: 07 Mar 2009, 02:10 »

Uden at læse hvad du skriver vk, så kan jeg mærke at du er ved at blive FCK fan Hævet Øjenbryn
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9634: 07 Mar 2009, 02:26 »

Jeg er totalt og helt og aldeles enig! De to er suveræne for klubben!


Angående at man ikke hører om problemer i FCK tror jeg har to grunde: for det første, så tror jeg at klubbens trænerteam er rigtig godt til at opretholde en god stemning. Anders Storskov spreder sjov og ballade, og er en energibombe uden lige! Super god! Bård Wiggen skulle være god til at tale med spillerne, og forstå dem. Det vil sige at de får en at tale ud om deres problemer med. Desuden er Ståle en træner med fortid i klubben, og derfor har spillerne et andet forhold til ham. Han kan være deres ven, og ikke nødvendigvis deres sure boss. Bare se i BIF: der var antallet af skandaler i truppen mindre under Køhlert! En ny træner har ofte svært ved at få det rette forhold til sine spillere. I stedet er trænere der har været i klubben længe ofte stor succes med stemninge i klubben (Hamren havde det i Aab, Ferguson har det i United osv.)

En anden grund er, at FCK er en bundprofessionel klub. Jeg tror, at hvis der er splid mellem spillere, så bliver det holdt indenfor egne rækker. Det forventes, at alle opfører sig professionelt i pressen, og at man løser problemerne som voksne mennesker. Ellers tror jeg det bliver sanktioneret. Generelt er der mindre uro i hold med stor disciplin, fordi man har nogle faste rammer at arbejde under. Hele organisationen er jo i top! Det stiller dog et vist krav til spillerne, da der ikke er plads til primadonnaer, og derfor skal spillerne fralægge sig deres nykker hurtigt, hvis de vil være en del af holdet! Kan ikke nævne én udover Christiansen der er meget flamboyant i sin fremtoning. Og han er endda også top-professionel i sin indstilling!


Men nu vil jeg gå i seng! Glæder mig til at se dit svar i morgen, VK!  Peace (fedt at sludre/diskutere med dig igen!)

Tja det er jo også den perfekte kombi så.. Kan også personligt godt lide træner teams der indeholder forskellige personlighedstyper. . Det gør at spillerne oplever mange forskellige indtryk hver dag, og derfor bliver det aldrig helt det samme og ensformige liv der møder dem hver dag til træning.. Der foregår altid noget nyt spas...

Men som du selv så rigtigt nævner det er disciplin alfa omega i en prof fodboldklub i dag.. Brøndby er det bedste eks på hva der sker uden disciplin.. Spillerne skændes indbyrdes, lufter sig i pressen, tegner et dårligt billede af truppen, som giver dårlig omtale, negative spørgsmål, skænderier på træningsbanen, splid, og til sidst ren og skær opløsning både til træning og i kamp... Er man i en klub hvor rammerne er i orden, vil der blive slået hårdt i bordet i sådanne situationer, og derfor vil tingene aldrig kunne eskalere på den måde som det gjorde for os Skuffet.. Jeg vil dog vælge ik at kalde Brøndby IF prof på daværende tidspunkt da INTET af det vi foretog os havde noget med professionalisme at gøre Peace.. Det har det i dag, og ser lyst på fremtiden hva det angår, med nogle langt mere kompetente folk ved roret, og man kan jo se at det lønner sig nu Smiley

Samtidigt vil en god organisation på trænerbænken også kunne tage sig af diverse primmadonaer for sådan en skal man næsten bruge på sit hold, da det oftest er typen der kan lidt mere selv end de andre.. Det drejer sig også lige så meget om at man accepterer hinandens personlighed i truppen, og jo hurtigere man opnår en sådan accept spillerne imellem jo hurtigere vil det give resultater på banen...

Man siger jo gerne at fodbolden afspejler samfundet og det hele menneske.. Dermed siger det jo sig selv at et menneske ikke kan spille god fodbold på et højt og stabilt niveau hvis vedkommende ikke er i balance med sig selv og sine omgivelser.. Og jo flere på holdet der mangler denne balance og ikke føler sig accepteret, ja jo dårligere og desto mere krampagtigt vil spillet se ud på banen..

Dette sørger man for at holde orden på ved som du siger, at have enm trænerbænk som indeholder mange forskellige typer, som dermed også kan tage sig bedre af de forskellige typer på banen Thumbs Up

Og tak i lige måde Pluto, det er altid en fornøjelse, du er sku en stor kanon til det her Opstemt.. Det er virkelig rart at diskutere med en der er så meget inde i tingene Thumbs Up..

Uden at læse hvad du skriver vk, så kan jeg mærke at du er ved at blive FCK fan Hævet Øjenbryn

Så er dine følelser lige så dårlige som sith fyrstens i star wars, for jeg vil ligesom Luke Skywalker, aldrig vende mig mod den mørke side af kraften, eller med andre ord Fck  Peace Wink..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9635: 07 Mar 2009, 02:58 »

Uden at læse hvad du skriver vk, så kan jeg mærke at du er ved at blive FCK fan Hævet Øjenbryn

Vores allesammens VK HAR været FCK fan Opstemt haha så selvom han prøver at ligge tanken fjern sååå er der måske ikke så langt.. Det kræver bare en lille åbenbaring fra himlen Opstemt hah  Thumbs Up
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9636: 07 Mar 2009, 04:29 »

for jeg vil [...] aldrig vende mig mod [...]Fck

Så har man hørt det med Opstemt
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9637: 07 Mar 2009, 10:09 »

Jeg har faktisk læst, at Ståle vægter én ting meget højt, når han køber nye spillere. Før han skriver kontrakt med dem, så vil han have en hyggesnak med dem på en cafe eller sådan noget. Ganske enkelt for at finde ud af deres personlighed, så han ved om de kan passe ind på holdet. Det kan også forklare hvorfor FCK holder kortene SÅ tæt ind til kroppen angående transfers. Man hører jo næsten intet i medierne før handlen er gennemført. Kunne forestille mig at det også har noget at gøre med, at transfers ikke er 100 % gennemført, før trænerteamet ved om spilleren har en personlighed der kan gå ind på holdet.

Hvis det er rigtigt det jeg har læst, så giver det også en forklaring på, hvorfor der så sjældent er problemer til træning. Man hører sgu kun om alle deres sjove stunder, når de spiller gris eller overligger.

Men derudover må jeg give dig ret i, VK, at BIF i deres krise var ude at agere så amatøragtigt, at alt faldt sammen som et korthus for klubben. Men som du siger, så er de stærkt tilbage, og nu vil jeg vove at påstå, at alle rester fra krisen er væk. I hvert fald falder BIF aldrig så voldsomt igennem som de havde tendens til i perioden EFTER krisen. Der virkede de hamrende nervøse, med god grund. Det er de absolut ikke mere! Men en sjov tendens at følge som FCK-fan er, at det er indkøb der bærer holdet. Brøndby har indset, at tiden hvor man kunne satse langt hen ad vejen på talenter er forbi. Den danske superliga er blevet bedre, og det er nødvendigt at krydre talentarbejdet med kvalitetskøb. Omvendt ville jeg ønske, at FCK begyndte at satse bare LIDT mere på talenter. Men det kan man jo håbe på komme med School Of Excellence..
Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9638: 07 Mar 2009, 13:25 »

Så er der ikke forfærdeligt lang tid til at vi skal til Essex Park. Jeg forventer 3 point, men det bliver svært for jeg syntes sku Randers har fået et super hold i år. Tilgangen af Faxe, Grahn, Da Cruz osv. Endda en Ricki Olsen som jo spillede super i deres kamp mod AGF og scorede et mål. Idag tror jeg bare ikke han starter inde, når Grahn højst sandsynelig er med fra start.

Det bliver en hård kamp med masser af frispark og chancer og det er vigtigt vi kan få udnyttet vores chancer som vi ikke er så gode til, på Stuhr. Den mand har virkelig vist hans klasse i de seneste kampe.

Jeg gætter på en 1-3 sejr til os Thumbs Up

0-1 Ailton
1-1 Nygaard
1-2 Ailton
1-3 N'Doye

COME ON FC!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9639: 07 Mar 2009, 13:29 »

Btw: http://www.bold.dk/nyt/Solbakken-Coe-soeger-ny-klub

Syntes sku bare han skal smutte. Han har ikke haft det store at vise, udover han måske kun har fået 5-10 kampe, men syntes ikke han er en særlig god keeper. Han ved også godt selv tror jeg, at kampen om målmandsposten allerede er forsvundet og så er det forståeligt han vil væk. Bar lad ham gå.

Hvad syntes i?
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9640: 07 Mar 2009, 13:40 »

Jeg synes Coe har været en stabil 2. Keeper og de kampe han har været inde for FCK har han sgu gjort det stabilt.. Problemet er bare han er ikk EU-borger og det er for meget man har en spiller der optager pladsen for at sidde på bænken hver kamp. Tror Coe ville være en glimrende 1. keeper for nogle af de lidt mindre klubber i SAS-Ligaen.. Nu har jeg ikke set Wiland spille men er sikker på JC og Wiland lige er et niveau over Coe så synes da helt klart han skal rykke klub og synes også FCK skulle give slip på ham..
Men synes ikke han har været så dårlig som du giver udtryk for AFC ..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9641: 07 Mar 2009, 13:47 »

Helt dårligt har han ikke været nej, det må jeg give dig ret i og det er også en fejl fra mig af, men problemet er som du siger med han ikke EU-borger og det er et problem.
Syntes han har været en ok keeper at have fra start, bla. i pokalturneringen hvor han sikrede os videredeltagelse mod Lyngby i straffesparkskonkur rence mener jeg det var. Så det var en smutter fra mig af.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9642: 07 Mar 2009, 13:47 »

Coe har faktisk ikke spillet én kamp hvor han er faldet igennem. Han udviser stor ro, synes jeg. han har ikke den samme karisme som JC. Synes han fortjener at blive solgt, så han kan få gang i sin karriere. Jeg tror faktisk at han kan nå langt, og så ham i lang tid som aftager for JC. For som sagt, så har han ikke stået én kamp hvor han er faldet igennem. Han har ikke så mange mirakelredninger, men han er super stabil!

Men nu hvor Wiland er kommet til klubben, så er han jo helt ude at være tredjevalg, og det er ikke godt nok for en med hans evner. Jeg tror og frygter (tryk på frygter!) at JC bliver solgt til sommer, og så mangler vi en 2. målmand, og der ville jeg ønske at vi kunne have Coe fortsat. Han er en bedre keeper end mange tror.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9643: 07 Mar 2009, 14:00 »

Enig med dig Pluto .. Jeg sad selv om tænkte over det med at man ville mangle en 2. keeper til sommer da jeg ligesom dig er ret sikker på at JC bliver solgt til sommer.. Kunne godt forestille mig han vil prøve et udlandseventyr endnu engang og han er mere klar til det nu end han var før i tiden.. Jeg ville dog gerne se Wiland i aktion, men ja så mangler vi en 2. keeper hvis JC sku blive solgt .. Men samtidig synes jeg det er "dyrt" at have en spiller på bænken der optager en "ikke EU-borger" plads når der reelt set ikke er stor chance for han kommer i brug.. Der ville jeg foretrække vi havde en EU borger sidende derude, selvfølgelig af en hvis kvalitet..

Jeg synes skam Coe er en gangske udemærket målmand .. Han har chancen for mere som du siger men det kræver dog han får spilletid for han udvikler sig ikke af at sidde på tribunen hver kamp Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9644: 07 Mar 2009, 14:04 »

Enig med dig Pluto .. Jeg sad selv om tænkte over det med at man ville mangle en 2. keeper til sommer da jeg ligesom dig er ret sikker på at JC bliver solgt til sommer.. Kunne godt forestille mig han vil prøve et udlandseventyr endnu engang og han er mere klar til det nu end han var før i tiden.. Jeg ville dog gerne se Wiland i aktion, men ja så mangler vi en 2. keeper hvis JC sku blive solgt .. Men samtidig synes jeg det er "dyrt" at have en spiller på bænken der optager en "ikke EU-borger" plads når der reelt set ikke er stor chance for han kommer i brug.. Der ville jeg foretrække vi havde en EU borger sidende derude, selvfølgelig af en hvis kvalitet..

Jeg synes skam Coe er en gangske udemærket målmand .. Han har chancen for mere som du siger men det kræver dog han får spilletid for han udvikler sig ikke af at sidde på tribunen hver kamp Wink


det har du HELT ret i!

Men ville i så fald gerne se, at vi forlængede hans kontrakt med 3 år, og så lånte ham ud. Så kunne han få spilletid, samtidig med at man lover ham, at der er planer med ham i fremtiden! Spørgsmålet er om han selv er interesseret i det...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010