home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 637 638 [639] 640 641 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547904 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9570: 03 Mar 2009, 17:19 »

Prøv at tænde for lyden, eller skru op for lyden, det plejer at hjælpe  Smiley

Kan du ikke finde på noget selv Tunge Grin Wink

Som talt ud af min mund LFC... Jeg må ærligt erkende at jeg næsten syntes jeres flækkede tifo mod os d 2.12 var mere opmuntrende, for der forsøgte i da i det mindste noget Grin..

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9571: 03 Mar 2009, 17:19 »

Hm tjaa men fatter slet ikke hvorfor jer (FCK'ere) vil trækkes ind i debatten om hvem der var bedste på lægterne Wink De er 1000 I er 100-200 maks.. SÅ er det sgu nemt nok at overdøve de andre..
Lad dem bare kalde sig danmarksbedste på lægterne så kan vi kalde os det på banen ? Vi vandt og fik 3 point . Fik 1. pladsen i SAS Ligaen glæd jer over det istedet for at gå ind i en meningsløs debat om hvem der havde flest chancer, flest fans osv..

Kent Nielsen sagde selv at FCK var et skridt eller 1½ foran Brøndby.. Og det siger vidst mere end hva deres fans siger Wink
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9572: 03 Mar 2009, 17:21 »

Jeg kan bare sige en ting.. Prøv at smække anden halvleg på optageren og se den, og kom tilbage derefter, for i første halvleg var i meget toneangivende.. Men i anden halvleg syntes jeg kampen var lige... Men set over hele kampen var i et skridt foran os...

Men tør jeg spørge hvorfor jeg er så interessant for dig Opstemt.. For jeg har netop givet dig ret i stort set alt det du siger, men du bliver ved...  Rullende Øjne..

Og du får det desudne til at lyde som om i kørte os totalt på røv og albuer og ud af banen.. Så det kan godt være at mange af os fra "vestegnen" får det til at lyde som om at vi var jer totalt lige, men mange af jer får det til at lyde som om vi var TOTALT udspillet.. Jeg tror sandheden skal findes derimellem..  Peace

Siger jeg bare fordi du tidligere har været en klaphat uden lige der vel praktisk talt ikke har kunne finde ud af at argumentere for noget af det du mener, uden at skulle chikanere andre.. Men det vil du nok gerne slå en streg over.. Skal desuden sige at jeg også har haft mine bans det har bare haft nogle lidt mere " 7 klasses" årsager Grin

Syntes bare det er hyggeligt at du så gerne vil diskutere med mig, for jeg elsker det, men kan vi dog for guds skyld ikke finde et ORDETLIGT diskutions grundlag.. For jeg kan ikke helt se hvad du vil bevise, når jeg netop giver dig ret i de fleste af dine pointer, selvom du nu også har din farvede del af sagen !

Dejligt åbent indlæg fra din side Verdenskrig, Opstemt

Jeg synes du er interessant at diskutere med, fordi du er inkarneret Brøndby-fan og fordi, at du er god til at modargumentere. Det gør det lidt mere interessant for mig, da jeg har fck i hjertet og elsker at snakke fodbold.

Derudover, læste jeg dit første indlæg, hvori du skrev at kampen var utrolig lige og at det var 1-2 situationers skyld, at kampen endte 0 - 1. Derefter prøvede jeg, at argumentere på FCKs vejne og hvorfor kampen ikke var helt så lige igen. At du først skriver noget og bagefter giver mig ret i påstand synes jeg bare er mærkelig.

Og ja, jeg har [f]engang[/f] været en klaphat, men hvem siger jeg stadigvæk er? Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9573: 03 Mar 2009, 17:23 »

Don AA..
Nåååårh, vidste jeg sgu ikke.. Du kunne også prøve at være mand nok til at erkende at jeres "fans" ikke sang ligeså højt som Brøndbys fans før efter målet.. Wink
Ok prøve igen, man hørte Brøndbys fans mest gennem det meste af kampen!! Men at sige man først kun høre FCKs efter vores mål, der synes jeg du overdriver big time!! Men fair nok, nogen gange høre man bare det, man gerne vil høre, selvom det ikke passer 100 %  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9574: 03 Mar 2009, 17:29 »

Dejligt åbent indlæg fra din side Verdenskrig, Opstemt

Jeg synes du er interessant at diskutere med, fordi du er inkarneret Brøndby-fan og fordi, at du er god til at modargumentere. Det gør det lidt mere interessant for mig, da jeg har fck i hjertet og elsker at snakke fodbold.

Derudover, læste jeg dit første indlæg, hvori du skrev at kampen var utrolig lige og at det var 1-2 situationers skyld, at kampen endte 0 - 1. Derefter prøvede jeg, at argumentere på FCKs vejne og hvorfor kampen ikke var helt så lige igen. At du først skriver noget og bagefter giver mig ret i påstand synes jeg bare er mærkelig.

Og ja, jeg har [f]engang[/f] været en klaphat, men hvem siger jeg stadigvæk er? Opstemt

Tak tror jeg nok Rullende Øjne Grin

 Kys men hvad er pointen i at diskutere noget vi sådan set ikke er vildt uenige i Rullende Øjne

ja men syntes du da selv i var os totalt overlegne.. I var bedre end os på dagen helt sikkert, men du får det til at lyde som om i spillede os ud af banen.. i anden halvleg tæller jeg f.eks ikke en 100% chance til jer udover jeres kasse.. Det fortæller vel også sin egen lille historie Smiley.. Vi var ikke spillet ned under græstæppet som du så gere vil have det til at lyde... Prøv at sammenlign med vores 5-0 kamp... Så kan du selv se hvad det ville sige at være spillet ud af vestegnen Peace

Det er der ingen der siger, men jeg håber da for din skyld at du er blevet bare en smule mere "sød" Smiley


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9575: 03 Mar 2009, 17:37 »

Ok prøve igen, man hørte Brøndbys fans mest gennem det meste af kampen!! Men at sige man først kun høre FCKs efter vores mål, der synes jeg du overdriver big time!! Men fair nok, nogen gange høre man bare det, man gerne vil høre, selvom det ikke passer 100 %  Smiley
Det samme kunne jeg så passende sige til dig... Nogem gamge hører man bare det man gerne vil høre, selvom det ikke passer 100%... eller skulle jeg sige 50%? Wink
Logged


Arsenal Football Club


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9576: 03 Mar 2009, 17:45 »

Det samme kunne jeg så passende sige til dig... Nogem gamge hører man bare det man gerne vil høre, selvom det ikke passer 100%... eller skulle jeg sige 50%? Wink
Ha ha det bliver vi hvis aldrig enig om, så kampe i tv, og kunne godt høre FCKs fans undervejs både før og efter målet. Men siger det gerne igen, dem man hørte mest var Brøndbys fans. Men skal vi ikke bare lade den ligge vi kommer ikke videre.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9577: 03 Mar 2009, 17:54 »

Hehe, jo lad os stoppe.. Tunge
Logged


Arsenal Football Club


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9578: 03 Mar 2009, 20:21 »

Og det kalder du ownet funny.. Jaja det gider jeg ikke rigtigt kommentere videre på, men du er i din frie ret til at mene det er ownet Thumbs Up.. I øvrigt.. Jeg sagde to chancer før, hvor du spørger om jeg havde været på lokum hele kampen.. Nu siger jeg tre store, og så er alt pludseligt fint... Tror du ikke lige du skal holde styr på hvad du selv skriver Wink

Men så kan vi jo passende tage hinanden i hånden og grine af hinanden.. i kan grine af vores spil, vi af jeres fans Wink

Hehe jeps der har du ret, det er nice at kunne være bagklog, men set ud fra den statistik vi har mod topholdende i år, og den optimisme og det spil vi har leveret, så havde jeg forventet at vi ville slå jer.. Men fodbold er jo et herligt spil der handler om at få bolden ind over stregen.. Det fik i en gang mere end os og derfor vinder i kampen Smiley

At DKs såkaldte bedste midtbane skaber én reel chance over 90minutter - så er den midtbane owned! Elanga og Remco Owner sig selv med deres præstationer - Farnerud med sit kendskab til offside-reglen.

Desuden sagde du to chancer, ja... men der er forskel på to chancer og tre 100% chancer... Desuden er det svært at spille med nogen der ikke vil (kan?) voldsomt meget frem ad banen.

Jeg griner (klukler, måske) både af jeres fans og jeres spil... Den stemning i alle ligger for dagen ude i skakten og diverse andre steder, hvor der ikke er plads til andre. Jamen det bliver skønt næste gang... Må i alle tage på stadion og må i tabe igen, så er der fred for os andre, inden i kommer hjem og 'whiner', og drejer diskussionen over på noget andet end fodboldkampen.  crazy

At vi vandt er der ikke noget at sætte en finger på. At i måske har flest hæse mennesker idag - tillykke med det, men i var altså også en del flere mennesker på stadion Peace


Gør Brøndby-fans skam også.. Men det ændrer ikke på, at det til dato nok er det mest røvsyge påfund, jeg nogensinde har set danske fans fremstille..

Sagde du "welcome to hell"?
Og når en tidligere i tråden skriver at de ikke måtte have en tifo med ind, så er det vel lidt en nødløsning. Normalt bliver der jo brugt laaaang tid på at planlægge tifoer osv..

StormQ: Du skriver, at det er svært at mærke stemningen, hvis der står folk ved siden af en og råber.. Det er vel stemning i sig selv, når folk omkring en står og råber?! Det vil jeg da klart mene.

Nej det skrev jeg ikke!

Jeg skrev, at hvis du står midt i en menneskemængde der står og råber og skriger, så er det nok nemmere at høre dem, end at høre dem der er længere end 100 meter væk der står og råber og skriger! Så hvis du står i en FCK-flok, så har du jo sjovt nok, sikkert hørt dem mest, men hvis du har stået i en Brøndby-flok, så har du hørt dem mest. Catch my drift?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9579: 03 Mar 2009, 20:28 »

fck stinker
Logged

Aalborg BK

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9580: 03 Mar 2009, 20:30 »

fck stinker

Ja - kan det passe at det har noget at gøre med at Don Ø ikke har vasket numsen i et årti og alle som spiller i FCK skal lige der forbi inden hver kamp??
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9581: 03 Mar 2009, 20:31 »

fck stinker
Maxi har fattet det.
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9582: 03 Mar 2009, 20:34 »

fck stinker

Konstruktivt?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9583: 03 Mar 2009, 21:08 »



Er det nemmere fra stadion?? Du står inde i en folkemængde der råber og skriger - det gør det nok lidt sværere at høre dem, som står over 100 meter væk, råbe og skrige!


Alt efter hvor du er på stadion, så ja... Stemning kan ikke bedømmes fra tv af den simple årsag, at producenterne kan skrue op og ned for deres mikrofoner som de lyster...

Det er da 100% klart det letteste at bedømme stemningen fra TV... og det var klart Brøndbys der var bedst.. eller det var Brøndbys fans man kunne høre for der var ligesom ikke kamp om at overdøve hinanden! FCKs fans sang ikke før de scorede, noget de har hugget fra OB?



Haha ja ok, så har jeg hørt det med...

Søgaard..
Er helt enig med dig omkring de danske stadions, men det jeg prøver at få fck'erne til at forstå er at vi sang højest og man tydeligst kunne høre os. Men rigtigt, det lyder godt nok stemningsløst i TV, men det var klart Vestegnen der kunne høres indtil målet kom. Smiley

Hvis du som neutral tilskuer, flere/mange gange kan høre de 2-300 stemningskabende FCK'ere bryde igennem den lydmur der burde være fra den anden ende, så vil jeg næppe sige man har gjort et godkendt stykke arbejde. Men ja ja bliv du bare ved med at vurdere stemning ud fra tv'et, det får man det bedste resultat ud af...

Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9584: 03 Mar 2009, 21:15 »

Jeg er af den overbevisning, at stemning bedst kan vurderes på stadion. Det er nok umuligt, at finde en plads præcis midt i mellem de to fanafsnit, men det må være noget i den retning...

Jeg var så heldig slet ikke at høre fck fansene igår, men okay, jeg stod centralt på Faxe, så alt andet ville være skørt og unaturligt. ;-)

fck stinker

Uenig er jeg ikke, men hold da op et latterligt indlæg.. :s
Logged

Sider: 1 ... 637 638 [639] 640 641 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010