home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 630 631 [632] 633 634 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547758 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9465: 27 Feb 2009, 15:48 »

Jeg er enig i dine punkter, men at du siger at det ikke er Zanka's mål forstår jeg ikke. Han fejl bedømmer da fuldstændig bolden.

City var klart bedst over 2 kampe, men det var godt nok ringe at vi kun får 2-3 farlige situationer i en hel kamp... Det så tyndt ud oppe foran, da de taber alle nærkampe. Så en underlig måde at spille den op til dem på, plus de få gange de får fat i den, når støtten ikke med frem.
Jeg ser det nu bare som om at det er en fælles kamp om bolden og at Zanka måske lige mister hurtigheden til sidst. Jeg anser det ikke som hans fejl.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9466: 27 Feb 2009, 15:50 »

Du må også meget gerne kommentere på mit, da jeg gerne vil høre et svar på det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lasson
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9467: 27 Feb 2009, 15:58 »

Jeg mener ikke, at Parkens bane så lige så dårlig ud som Citys. På Manchester Citys bane var midtercirklen jo oversvømmet med vand, og i Parken var det jo bare sne, hvilket jo er meget logisk, når der jo faldt sne ned fra himlen. Men jeg vil ikke give banen skylden, for det er en tam undskyldning.

Spillerne var bare ikke stærke nok over to kampe, og jeg vil sådan set sige, at det var deres egen skyld. City gjorde ihvertfald ikke nogle bange for deres kvaliteter, og jeg tror faktisk på, at de ryger ud til AaB i næste runde.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9468: 27 Feb 2009, 16:01 »

Du må også meget gerne kommentere på mit, da jeg gerne vil høre et svar på det Smiley
Parkens bane var knap så våd og svær at spille på. Vi så ikke nogle spillere glide i Parken som jeg husker og heller ikke igår, men jeg kunne se på midtercirklen som Mikkelas siger at den var jo totalt oversvømmet. Jeg kunne også se at vores brasilianere havde svært ved at stå fast. Men måske er det en tam undskyldning at give banen skylden.
Jeg mener ikke, at Parkens bane så lige så dårlig ud som Citys. På Manchester Citys bane var midtercirklen jo oversvømmet med vand, og i Parken var det jo bare sne, hvilket jo er meget logisk, når der jo faldt sne ned fra himlen. Men jeg vil ikke give banen skylden, for det er en tam undskyldning.

Spillerne var bare ikke stærke nok over to kampe, og jeg vil sådan set sige, at det var deres egen skyld. City gjorde ihvertfald ikke nogle bange for deres kvaliteter, og jeg tror faktisk på, at de ryger ud til AaB i næste runde.
Er helt på linje med dig. City har været stærkest i begge kampe.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9469: 27 Feb 2009, 16:03 »

Ja god analyse AFC men lad os bare tage den korte: Grunden til vi ikke gik videre var, vi gav 3 meget nemme mål væk. 2 på hjemmebane: 1-0 målet ved Jesper kæmpe drop. 2-1 målet først lader Atiba City spillere slå indlæget alt for nemt til en helt fri spiller som Laursen ikke dækker. 1-0 målet i City Zanka fejl bedømmer bolden, havde det været Laursen, så havde der nok været flere sider, her i tråden om hvor dårlig han er  Smiley.

Vi tabte til en bedre hold, som i begge kampe spillet godt, og alligevel var vi ikke så langt fra, hvis vi ser på det rent  resultatmæssigt.

Er ikke super skuffet over vi røg ud, havde nok været det hvis vi var røget ud i sidste min. bliver mere skuffet hvis vi taber på mandag. Men hvorfor skulle vi dog det  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9470: 27 Feb 2009, 16:10 »

Er enig med dig Don AA, men vi så igår at Bellamy havde en god hurtighed og har det også generelt, så tror ikke det havde hjulpet at sætte Laursen fra start. Ståle sagde at han vragede Laursen udelukkende pga. hurtigheden. Så Laursen i Zankas situation tror jeg bare ville have gjort det værre. Zanka er ikke så stærk fysisk, som Bellamy er. Muligvis kunne Laursen have taget ved Bellamy fysisk i situationen, men tror Bellamy havde overløbet ham alligevel.

Håber vi spiller bedre på mandag og der skal vi have en sejr over rivalerne fra Vestegnen Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9471: 27 Feb 2009, 16:11 »

Parkens bane var knap så våd og svær at spille på. Vi så ikke nogle spillere glide i Parken som jeg husker og heller ikke igår, men jeg kunne se på midtercirklen som Mikkelas siger at den var jo totalt oversvømmet. Jeg kunne også se at vores brasilianere havde svært ved at stå fast. Men måske er det en tam undskyldning at give banen skylden.Er helt på linje med dig. City har været stærkest i begge kampe.
Ja men igen.. Er det ikke ens for begge hold?.. Så kan jeres spillere da bare få noget mere balance Rullende Øjne

det er ikke måske en tam undskyldning, det er den dårligste undskyldning af alle Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lasson
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9472: 27 Feb 2009, 16:13 »

Det er rent faktisk ikke den dårligste undskyldning, for det er nemlig "Det var dommerens skyld!" Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9473: 27 Feb 2009, 16:14 »

Det er måske en smutter fra mig af, men syntes bare punktet skulle komme op, fordi jeg syntes banen var alt for våd og vi næsten ikke kunne stå fast fristes man til at sige, men det kunne vi jo generelt godt. Banen igår lignede jo ikke Brøndby Stadion som det gjorde for nogle år siden. Der blev den jo nærmest pløjet op. Har et billede af det fra et blad jeg har. Smækker det op senere hvis i vil se det, eller specielt dig VK Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9474: 27 Feb 2009, 16:19 »

Lasson@
Ja okay sorry... Den glemte jeg Grin..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9475: 27 Feb 2009, 16:21 »

Det er måske en smutter fra mig af, men syntes bare punktet skulle komme op, fordi jeg syntes banen var alt for våd og vi næsten ikke kunne stå fast fristes man til at sige, men det kunne vi jo generelt godt. Banen igår lignede jo ikke Brøndby Stadion som det gjorde for nogle år siden. Der blev den jo nærmest pløjet op. Har et billede af det fra et blad jeg har. Smækker det op senere hvis i vil se det, eller specielt dig VK Smiley

Behøves slet ikke spar mig venligst for det grusomme syn crazy.. det var en skamplet for hele vores klub at vores bane kunne minde så umiskendeligt meget om en pløjet rapsmark Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9476: 27 Feb 2009, 18:16 »

1-0 målet i City Zanka fejl bedømmer bolden, havde det været Laursen, så havde der nok været flere sider, her i tråden om hvor dårlig han er  Smiley.

Præcis. Jeg var tilfreds med at prøvede Zanka, og det vil være umuligt at sige hvordan Ulrik ville have klarede sig, men vi behøver ikke beskytte Zanka unødvendigt. Surt han laver fejlen, og ingen er fejlfri, men derfor er det sgu alligevel dårligt han kan clear den bold...
Logged

Lasson
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9477: 27 Feb 2009, 18:22 »

Jeg er meget glad for, at han brugte Zanka istedet for Laursen, og hans begrundelse er jo også fuldstændig korrekt. De vidste, at de skulle satse på et tidspunkt, og Zanka er en del hurtigere end Laursen. Zanka og Antonsson er to hurtige centrale forsvarsspillere, men selvfølgelig er folk som Robinho, Wright-Phillips og Bellamy hurtigere. De gjorde det godt, og hvis det står til mig, så var Antonsson sammen med Vingaard og Aílton vores bedste mand i de to kampe.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9478: 01 Mar 2009, 11:46 »

Jeg er meget glad for, at han brugte Zanka istedet for Laursen, og hans begrundelse er jo også fuldstændig korrekt. De vidste, at de skulle satse på et tidspunkt, og Zanka er en del hurtigere end Laursen. Zanka og Antonsson er to hurtige centrale forsvarsspillere, men selvfølgelig er folk som Robinho, Wright-Phillips og Bellamy hurtigere. De gjorde det godt, og hvis det står til mig, så var Antonsson sammen med Vingaard og Aílton vores bedste mand i de to kampe.
Ailton?

For mig at se var han den klart dårligste spiller i kamp 2, og smed utroligt mange dumme bolde væk. Fik måske så heller ikke helt så meget at arbejde med, men mener stadigvæk at han skulle have ydet bedre. Vingaard og Anton er jeg helt enig i, og Mikael Antonsson har virkelig været en gevinst siden Larssons skade, hvor han så tog over. Burde være kandidat til det svenske landshold.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9479: 01 Mar 2009, 13:20 »

Antonsson er ikke med mod Brøndby http://onside.dk/node/27552 så det bliver nok Laursen og Zanka, tror ikke Larsson starter inde endnu, men man kan jo aldrig vide.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 630 631 [632] 633 634 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010