home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547713 gange)
enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9450: 27 Feb 2009, 13:27 »

I 04 havde i jo også selv bedt om at få Barca Tunge også får i bare en øretæve bagefter for at være arrogante Peace

Jeg kan nu godt se hvad du mener, men hvis man har den rette vinder mentalitet, så må man da være opsat på at gå ud og tæve brøndby. Selvfølgelig er folk skuffede, men livet går videre og når vi vinder ligaen, står den jo på Champions League næste sæson Peace

Alt det der, "han er måske med, bla bla bla" for mig at se er det for det meste spil for galleriet, som regel er spillerne klar når man går og tvivler offentligt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9451: 27 Feb 2009, 13:30 »

I 04 havde i jo også selv bedt om at få Barca Tunge også får i bare en øretæve bagefter for at være arrogante Peace

Jeg kan nu godt se hvad du mener, men hvis man har den rette vinder mentalitet, så må man da være opsat på at gå ud og tæve brøndby. Selvfølgelig er folk skuffede, men livet går videre og når vi vinder ligaen, står den jo på Champions League næste sæson Peace

Alt det der, "han er måske med, bla bla bla" for mig at se er det for det meste spil for galleriet, som regel er spillerne klar når man går og tvivler offentligt.
Ja og tro mig kampen var nøjagtig så fed som jeg håbede Wink... Men ja vi var ikke rigtig klar hjemme, og det er selvfølgelig utilgiveligt...  Forseglede Læber

Ja men siger du dermed at vi ikke havde den rette vindermentalitet dengang Shockeret.. Vi havde spillere som perper, wieghorst, dan anton, og Andreas Jakobsson... Så den køber jeg ikke Wink... Det drejer sig bare om at spillerne stadig var påvirket af nederlaget.. Ligesom jeres er nu uanset hvad de mener selv Smiley...

Men nej i vinder ikke ligaen da vi har et bedre hold Wink.. Så i kan se til mens millionerne ruller ind til sommers i form af cl, og prestige Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9452: 27 Feb 2009, 13:38 »

Jeg tvivler dog stadig på at vi kommer til at lalle sådan rundt som jer, nu er det jo ikke fordi at hver eneste gang et hold er røget ud af en Europæisk turneringen, så går de fuldkommen ned når de spiller i den hjemlige turnering. Jeg tror heller ikke at Deportivo får sultansmadder af Numancia i deres næste kamp. Wink Det var nok bare jeres hold, som bare ikke var gearet til at spille med Tunge
At i har et bedre hold, tja, nej det synes jeg egentlig ikke at i har. Hvis i vinder ligaen så giver jeg en øl i lufthavnen Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9453: 27 Feb 2009, 14:57 »

Jeg tvivler dog stadig på at vi kommer til at lalle sådan rundt som jer, nu er det jo ikke fordi at hver eneste gang et hold er røget ud af en Europæisk turneringen, så går de fuldkommen ned når de spiller i den hjemlige turnering. Jeg tror heller ikke at Deportivo får sultansmadder af Numancia i deres næste kamp. Wink Det var nok bare jeres hold, som bare ikke var gearet til at spille med Tunge
At i har et bedre hold, tja, nej det synes jeg egentlig ikke at i har. Hvis i vinder ligaen så giver jeg en øl i lufthavnen Peace

Nu mindes jeg ikke at i har sagt at i taber 6-1 til os Rullende Øjne Grin.. Det ville selvfølgeligt være dejligt, men jeg er nok en kende jubeloptimist hvis jeg tror på det Opstemt... Jeg siger bare at det nederlag ikke kan undgå at gøre lidt ondt på jeres spillere.. Og jeg håber det tager noget af deres ellers positive indgang til kampen, hvilket forhåbentligt skulle resultere i et nederlag.. Det er sådan set bare et modargument mod at det er så godt at spille i europa inden... Og vi har jo selv set at det rent faktisk forekommer.. Dog tror jeg ikke det bliver en sådan nedsabling i bliver udsat for selvom jeg da håber det Kys

Nej, men man siger jo gerne at tabellen aldrig lyver, og ser man spiller for spiller og holdets sammensætning af forskellige kvaliteter mener jeg vi har langt mere at byde på end i har Cool... Og ti nu stille med den lufthavn, jeg skal ikke ud og flyve Grin Wink

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9454: 27 Feb 2009, 15:15 »

Det er selvfølgelig rigtig bittert vi røg ud igår, men jeg har nogle punkter som jeg lige vil skrive her som jeg syntes var grunden til vi ikke gik videre.

Punkt 1: Manchester Citys forsvar stod simpelthen bare for kompakt hele kampen igennem. Vi havde slet slet intet at tilbyde med oppe foran. Vores angribere var lidt sløve, bortset fra Ailton måske som løb i dybden på indkast en gang imellem, men Citys forsvar vandt for mange hovedstødsdueller og stod alt for kompakt. Det var en af grundene til at vi nok kun fik scoret 1 mål.

Punkt 2: Vi får ikke de chancer vi har udnyttet. Godt nok har vi stortset ingen chancer, og som jeg tydeligt beskriver ovenstående at Citys forsvar stod for kompakt. Alligevel kunne jeg godt tænke mig vi kunne få udnyttet vores chancer. F.eks Ailtons frække detalje ved at vende sig rundt i forsvaret og sende den nogle få centimeter over mål. Det var faktisk vores største chance.

Punkt 3: Vi havde alt alt for sløset opspil. Vi havde godt nok mange fejlafleveringer i kontra angreb og generelt i vores opspil. Det var godt nok sløset. I sådan en kamp der skal vi ikke have boldtab midt på banen. Der skal vi sku få udnyttet vores angreb. Skuffende.

Punkt 4: Det negative igår var måske banen. Den var alt for våd og bolden sjuttede hen af banen for hurtigt for nogle af vores spillere. Husker Ailtons fejl hvor han vil prøve at finte en af Citys spillere nede ved sidelinjen, men bolden smuttede fra ham. Man kan sige det er dårligt at ham, man kan sige det var pga. vejret.

Punkt 5: Vores angriber Dame N'Doye syntes jeg godt nok er en skuespiller. Med de skuespils scener han lavede igår hvor han kastede sig stortset med vilje hjælper ingenting. Så skal man godt nok være en nådesløs dommer og give frispark, straffespark osv. Der hvor han kom om bag Citys forsvar og kastede sig. Vil i mene der er straffe? Jeg ser det som om N'Doye løber ind i spilleren og at der ikke skulle være straffe, som der heller ikke blev dømt.

Punkt 6: Så syntes jeg at Martin Vingaard snart har fortjent en startplads. Allerede fra da han kom ind i går og i sidste kamp mod City, gjorde han jo et glimrende indhop. 2 scoringer imod City på 2 kampe taler vel for sig selv. Han er virkelig en stor spiller syntes jeg. Arbejder som en hest og er god i dødboldene. Lige en spiller vi kan bruge på midtbanen i venstre side og så få rykket Hutch ind på den centrale ved siden af TK. Nørregaard spillede ringe igår.

Men jeg er bitter over vi ikke er videre. Det er vel egentlig vores egen skyld. Vi udnyttede ikke de chancer der var og så udnyttede City bare deres. Jeg vil ikke kalde det Zankas fejl til 1-0 målet, da for det første banen var rigtig våd og at Bellamy overløbede ham. Jeg mener det er hurtigheden der satte sit spor der. Jeg er ikke ret imponeret over vores præstation igår, men det var godt JC stod en OK kamp efter droppet. Han havde nogle fine redninger igår, men målene kunne han intet gøre ved. Nu må vi bare ønske AAB held og lykke og håbe de kan slå englænderne hjem til England Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9455: 27 Feb 2009, 15:26 »

AFC@

God analyse, og er enig i alt bortset fra punkt 4..

Det kan godt være at jeg har misforstået et eller andet helt basalt og grundlæggende ved fodbold(Det sker jo)

Men jeg har ellers altid levet i den tro at banen er ens for begge hold Ubeslutsom?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lasson
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9456: 27 Feb 2009, 15:29 »

Jeg er meget enig med dig AFC. Vores mange fejlaflveringer i opspillet kostede fatalt i begge kampe. Det var utroligt, hvor mange fejlafleveringer vi lavede i de to kampe. Vores midtbane kreerede intet. Det var kun, når Vingaard og Grønkjær kom ind, at der kom noget kreativitet ind. William Kvist, Hjalte og TK og Hutch spillede i mine øjne ikke op til deres bedste i begge kampe, og det er det, der koster i den sidste ende. Når der ikke er nok bevægelse fra deres side af, så bliver forsvarsspillerne tvunget til at sparke lange bolde op i hovedet på Aílton, og dem vinder han ikke mange af mod Richard Dunne og Onouha osv.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9457: 27 Feb 2009, 15:30 »

Jeg er enig i dine punkter, men at du siger at det ikke er Zanka's mål forstår jeg ikke. Han fejl bedømmer da fuldstændig bolden.

City var klart bedst over 2 kampe, men det var godt nok ringe at vi kun får 2-3 farlige situationer i en hel kamp... Det så tyndt ud oppe foran, da de taber alle nærkampe. Så en underlig måde at spille den op til dem på, plus de få gange de får fat i den, når støtten ikke med frem.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9458: 27 Feb 2009, 15:31 »

Ja, det kan godt være den er ens for begge hold. Men lad os antage, at City har spillet på en bane i sådan tilstand i et halvt år. Så må det da blive en fordel for dem, da de kender banen, kontra FCK, der ikke er vant til sådanne forhold.

Til VK.
Logged


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9459: 27 Feb 2009, 15:32 »

Jeg er meget enig med dig AFC. Vores mange fejlaflveringer i opspillet kostede fatalt i begge kampe. Det var utroligt, hvor mange fejlafleveringer vi lavede i de to kampe. Vores midtbane kreerede intet. Det var kun, når Vingaard og Grønkjær kom ind, at der kom noget kreativitet ind. William Kvist, Hjalte og TK og Hutch spillede i mine øjne ikke op til deres bedste i begge kampe, og det er det, der koster i den sidste ende. Når der ikke er nok bevægelse fra deres side af, så bliver forsvarsspillerne tvunget til at sparke lange bolde op i hovedet på Aílton, og dem vinder han ikke mange af mod Richard Dunne og Onouha osv.
Det kunne ikke sige bedre...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9460: 27 Feb 2009, 15:33 »

Synes nu ikke i har grund til at være bitter, City er et rigtigt godt hold med rigtigt mange gode fodboldspillere og i taber samlet 4-3 til dem, det er bestemt godkendt.

Holder selv med AaB og vil da stadig synes at et 4-3 nederlag næste runde til City er acceptabelt, et ganske fint punktum for et godt år i Europa.

Dog tror jeg med lidt farvede briller på at AaB er i stand til at give City mere kamp end FCK.

Det virker som om at det passer AaB aldeles godt at spille mod de europæiske storhold og jeg tror i den grad på at City kan slåes ud.... Især hvis City ikke spiller bedre end i de 2 kampe mod FCK.

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9461: 27 Feb 2009, 15:34 »

Alek9000:
Jeg vil nu ikke mene at parkens græs er så meget bedre end de city bød op til dans på Smiley

Uanset hvad, så tror jeg City er vant til noget bedre baner i PL end fck er i superligaen.. City var simpelthen bare bedre end Fck, og delvist give skylden på banen er for mig at se en dårlig undskyldning Peace..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9462: 27 Feb 2009, 15:36 »

Alek9000:
Jeg vil nu ikke mene at parkens græs er så meget bedre end de city bød op til dans på Smiley

Uanset hvad, så tror jeg City er vant til noget bedre baner i PL end fck er i superligaen.. City var simpelthen bare bedre end Fck, og delvist give skylden på banen er for mig at se en dårlig undskyldning Peace..

Parkens er vel bare lidt jordet, mens Citys var våd. Lidt andre forhold, men okay Smiley

Enig i det sidste. City  var bare bedre end FCK, og man kan ikke give banen, dommerne eller andet underligt skylden.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9463: 27 Feb 2009, 15:39 »

Ja men begge dele er svære forhold Smiley.. Jeg mener personligt bare at en våd bane ikke tjener fck godt i en kamp som denne da de ikke er vant til det tempo som city diskede op med. En våd bane gjorde det bare endnu hurtigere... Havde banen været våd i suppen havde det været til fcks fordel, da de spiller hurtigere end de fleste hold der...

Så simpelt er det imo Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9464: 27 Feb 2009, 15:41 »

At fck så vælger at stille sig så højt på banen og tillader city et baggrum som de helt naturligt vil prøve at udnytte i forvejen da de ikke har nogen targetplayer, mener jeg er en KLAR taktisk fejl af ståle!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010