home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547274 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9240: 19 Feb 2009, 00:19 »

Om Grønkjær har hurtigheden eller ej er lige meget (groft set). Er hans form elendig, har han måske kun kræfter til at lave 3-4 ryk før energien er brugt op.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9241: 19 Feb 2009, 00:24 »

Det tror jeg er en overdrivelse, hvis han er i så dårlig form, så ville han ikke blive udtaget, dog ved jeg godt han ikke har kræfter til at spille hverken en hel eller halv kamp, så tror jeg nu stadig han kæmper til sidste fløjt, hvis han endelig kommer på banen.
Men prøv at tænke en velkomst der venter den mand hvis han kommer på banen, et helt fyldt Parken som klapper og hepper på ham, det må give gåsehud!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9242: 19 Feb 2009, 00:28 »

Jeg ser stadig det store problem i hans alder. Han er langt fra gammel i gårde, men når man har rundet de tredve, så kan et skadesforløb på næsten et år godt ødelægge meget af hans naturlige hurtighed. ISÆR når skaden sad i knæet! Han har en uvurderlig erfaring og en fin teknik, men jeg tror ikke vi skal forvente hans gamle hurtighed. Har han den, så er det super vidunderligt, men vi må ikke blive skuffede, hvis hans tempo er dalet lidt.

Det er også noget af en ilddåb at få, når man skal spille mod City efter så langt et skadesforløb! Premier League er jo en hård liga rent fysisk, hvor holdene fighter hele vejen igennem. Så vi skal nok forvente et hold med masser af power, og så er Grønkjær nok ikke noget værd, før gassen er gået af deres spillere de sidste 15 minutter!

Men lad os se! Jeg er forsigtig pessimist omkring Grønkjær, men jeg vil elske at blive positivt overrasket!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9243: 19 Feb 2009, 12:29 »

Nogen der ved om der er fuldt hus i aften? Eller hvor mange tilskuere der ca. kommer?
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9244: 19 Feb 2009, 12:30 »

Jeg tror du nemt kan regne med ca. fuldt hus Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9245: 19 Feb 2009, 12:35 »

Okay superb... Der er altid fed stemning når der er fuldt hus..

Men nu mangler de vel ca. 10.000 siddepladser pga. ombygning gør de ikke?
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9246: 19 Feb 2009, 12:37 »

8000 tror jeg det er.
Men der er stadig fed stemning uden den tribune, da alle dem som skaber stemning kommer alligevel Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9247: 19 Feb 2009, 12:53 »

Så er det i aften det går løs. Mit bud på en startopstiling vil være:

                       Jesper Christiansen
   Pospech------Antonson---Laursen------Wendt

   Vingaard-----Hjalte------Tk--------Hutch

                     Damen----Santin

Det bliver spændende at se om hvem der bliver valgt som Santins makker. Nordstrand har det jo med ikke at præstere i de internationale kampe. Mens at N'doye er lidt af en ubekendt faktor. En anden position der er lidt åben må være højrefløjen, da at Sionko jo ikke bliver klar. Her kunne Ståle enten vælge Kvist eller Vingaard. Vingaard kan mest frem af banen, mens at Kvist er bedre defensiv og kunne være med til at dække op for Stephen Ireland. Der har vist sig som en af City's bedste spillere denne sæson. 
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9248: 19 Feb 2009, 13:11 »

Tror og håber på en fed kamp her til aften Thumbs Up... Er sikker på at det bliver en kamp lige efter mit hoved med masser af nærkampe, fight, og højt højt tempo... Forhåbentligt krydret med lidt mål, flest til City naturligvis Wink..

Men tror da på at Fck kan byde city op til dans, især på hjemmebane hvor man må formåde at have en del fans i ryggen Smiley..

Tror på et x, men om det bliver 0-0, 1-1, eller 2-2 ved jeg sku ik... syntes bare det tegner som en lige kamp, men får city deres udebanemål, tror jeg også de ordner det i anden kamp.. Desværre for jer Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9249: 19 Feb 2009, 16:51 »

Så er det i aften det går løs. Mit bud på en startopstiling vil være:

                       Jesper Christiansen
   Pospech------Antonson---Laursen------Wendt

   Vingaard-----Hjalte------Tk--------Hutch

                     Damen----Santin

Det bliver spændende at se om hvem der bliver valgt som Santins makker. Nordstrand har det jo med ikke at præstere i de internationale kampe. Mens at N'doye er lidt af en ubekendt faktor. En anden position der er lidt åben må være højrefløjen, da at Sionko jo ikke bliver klar. Her kunne Ståle enten vælge Kvist eller Vingaard. Vingaard kan mest frem af banen, mens at Kvist er bedre defensiv og kunne være med til at dække op for Stephen Ireland. Der har vist sig som en af City's bedste spillere denne sæson. 
Tæt på at være enig i den opstilling, dog tror jeg på at Kvist i stedet for Vingaard. Skulle Santin ikke bliver klar (hvilket jeg dog tror han gør), tror jeg på følgende opstilling:

                    Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Kvist - Kristensen - Nørregaard - Vingaard
                 Hutchinson
                  N'Doye

Jeg forventer en meget tæt kamp, vil vuderer den til at være 50-50, men håber da vi hiver sejren i hus, men 0-0 vil også kunne bruges.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9250: 19 Feb 2009, 16:57 »

Jeg har et lidt optimistisk bud på resultatet. Jeg tror nemlig at vi vinder 2-0. City har nemlig været dårlige denne sæson på udebane og så tror jeg også at de undervurdere os ret meget. Robinho tror jeg ikke kommer til at spille en stor kamp, da at jeg tror han vil komme ud med sådan en attitude, af at han mener han er for stor til denne kamp.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9251: 19 Feb 2009, 17:06 »

Jeg glæder mig helt sindsyg til i aften. Det skal nok blive en stor kamp. Glæder mig til at se hvordan vi klarer os. Jeg er også rimelig optimistisk om resultatet. Vi skal dog bare udnytte vores chancer, da Given jo står rigtig godt for tiden. Men et resultat som jeg vil skyde på er 2-1 til os.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9252: 19 Feb 2009, 17:10 »

Jeg har et lidt optimistisk bud på resultatet. Jeg tror nemlig at vi vinder 2-0. City har nemlig været dårlige denne sæson på udebane og så tror jeg også at de undervurdere os ret meget. Robinho tror jeg ikke kommer til at spille en stor kamp, da at jeg tror han vil komme ud med sådan en attitude, af at han mener han er for stor til denne kamp.
Ja i PL har de været dårlig på udebanen, modsat i europa, har de "kun" tabt en kamp på udebane til Racing, i den sidste gruppekamp hvor de var videre (ved ikke hvordan de stillet i den kamp). Men tror på det bliver 1-1 eller en 2-1 sejr til os.   
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9253: 19 Feb 2009, 17:15 »

Jeg har et lidt optimistisk bud på resultatet. Jeg tror nemlig at vi vinder 2-0. City har nemlig været dårlige denne sæson på udebane og så tror jeg også at de undervurdere os ret meget. Robinho tror jeg ikke kommer til at spille en stor kamp, da at jeg tror han vil komme ud med sådan en attitude, af at han mener han er for stor til denne kamp.

Kan sagtens se hvad du mener, og er ret enig i at det kan ske. Men jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om det egentlig ikke mere er dig der undervurderer dem? Kan jo godt være jeg tager fejl Wink

Jeg er ret skeptisk mht. kampen i dag. Vi kan ikke rigtig bruge AaB's flotte kamp igår til noget, de har en større agressivitet og en større tro på tingene og kan hive store ting op når de virkelig skal. Men det er jo ikke kun det der er anderledes, modstanderen er også en helt anden. I går mødte AaB et hold som klart er dårligere end City spiller for spiller, som var ramt af det dårlige vejr, og som leverede en forfærdelig præstation. Nu skal jeg ikke kunne sige om City laver en lige så dårlig præstation, men vi kan lige så godt få på det rene at de har et bedre hold end Deportivo.

Men tilbage til kampen, som jeg har svært ved at forudsige, men min mavefornemmelse siger mig at vi får det svært, for det har vi altså tradition for at have på hjemmebane når vi spiller Uefa Cup. Jeg har ingen anelse om hvordan styrkeforholdet er mellem os og dem, og hvor godt vores spil ser ud, men skal vi vinde, skal der være fuld koncentration, og fuld knald hele kampen igennem. Min mavefornemmelse siger mig at kampen bliver 1-1 eller 0-1, og jeg er ret sikker på at City kommer foran i kampen.
Logged

Cap
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9254: 19 Feb 2009, 17:18 »

Jeg tror desværre, at FCK taber knebent 2-1, da City er meget bedre på papiret. Derudover er der altså en verden til forskel på SAS Ligaen og Premier League, så man skal have en hel del in mente.

I kan læse en udmærket optakt til aftenens opgør her: http://www.totalbold.dk/news.php?readmore=7644, hvor der også er bud på de forventede startopstillinger. Man må bare sige, at City, trods utallige skader, virker skræmmende med spillere som Robinho, Wright-Phillips og Bellamy i offensiven, samt fx Richards, Bridge og Kompany i den defensive del.
Logged

Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010