home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547255 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9210: 16 Feb 2009, 21:55 »

... Det er præcis det vi prøver at sige. Det har været vaklende, om det så har været på grund af skader, doping eller klamydia er sguda irrelevant.

Og jo plutonuim, i forhold til de seneste par år har det været skidt. Dårlig midtbane eller ej.

I forhold til de senste år, måske. Men det er altså også svært at leve op til Brede / Gravgaard-standarden!

De to var jo forrygende sammen! Jeg kan stadig ærgrer mig over, at Gravgaard smuttede. Hangeland kunne jeg bedre forstå, alderen taget i betragtning. Gravgaard havde bare året forinden sagt, at han ville blive i klubben kontrakten ud, hvorefter han ville til Australien og slutte karrieren. Men sådan blev det ikke  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9211: 16 Feb 2009, 21:59 »

... og igen så skriver både Riis og mig er vaklende, og ikke i fremtiden vakler det stadig... Det man så i efteråret var vaklende, og det man ikke har set i foråret er ikke taget med i denne betragtning.

Præcis plutonium, nu må du endda snart kunne trække den konklusion at forsvaret er blevet forringet, og især i efteråret er det blevet udstillet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9212: 16 Feb 2009, 22:01 »

Cencur, jeg er ikke enig med dig i, at FCKs forsvar er vaklende. Det får du mig ikke til at sige.

Nu har diskussionen jo kørt på stabiliteten i forsvaret, og ikke niveauet i forsvaret. Men taler vi niveau, så er jeg enig med dig i, at FCKs forsvar har været endnu bedre. Men jeg mener stadig at vores forsvar har et højt niveau. Antonsson er begyndt at vise niveau, Larsson er en fighter der har været uheldig med skader. Zanka er en moderne forsvarsspiller, der kan frem ad banen. Laursen er langsom, men en konge i luftrummet og en god kaptajn.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9213: 16 Feb 2009, 22:03 »

niveau er vel næsten lig med stabilitet? Men okay, kan godt se hvad du mener.

Hvorfor ikke, har det ikke vaklet lidt flere gange end et par i efteråret?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9214: 16 Feb 2009, 22:04 »

Har spurgt dig 2 gange før, hvorfor du burde være i stand til at afkode det. Men du for det da lige igen: Så du kampen mod Panathinaikos?

Man stadig ikke forholde mit til din udtalelser omkring min agressive udtalelser. Forholder mig til, FCK's præstationer i Uefa Cuppen.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9215: 16 Feb 2009, 22:11 »

Har spurgt dig 2 gange før, hvorfor du burde være i stand til at afkode det. Men du for det da lige igen: Så du kampen mod Panathinaikos?

Man stadig ikke forholde mit til din udtalelser omkring min agressive udtalelser. Forholder mig til, FCK's præstationer i Uefa Cuppen.


Jeg så, ja, kampen mod Panathinaikos. Men eftersom det var i 2007, med en Antonsson der dengang spillede ad helvede til, og med en Hangeland der ikke spiller mere, og Niclas Jensen på venstre back, så synes jeg det er et meget uholdbart argument.

FCK har været svingende i Europa. Det medgiver jeg. Men FCK har stadig et skyhøjt niveau, og det bør du ikke benægte. I Europa har de også leveret gode præstationer, men afgjort, der har også været fadæser der gør ondt på en FCK-fan. Panathinaikos er én af dem.

Men nu hvor du har så meget mod arrogante mennesker, hvorfor bliver du det så selv?  Wink
Men jeg gider ikke diskutere mere med dig om andet end FCK, da det her er FCK tråden. Jeg har ikke noget problem med dig, men hvis du ikke snart kommer over det indlæg på forrige side, så gider jeg ikke bruge mere energi på det her. Det fører intet positivt med sig.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9216: 16 Feb 2009, 22:13 »

Jeg så, ja, kampen mod Panathinaikos. Men eftersom det var i 2007, med en Antonsson der dengang spillede ad helvede til, og med en Hangeland der ikke spiller mere, og Niclas Jensen på venstre back, så synes jeg det er et meget uholdbart argument.

FCK har været svingende i Europa. Det medgiver jeg. Men FCK har stadig et skyhøjt niveau, og det bør du ikke benægte. I Europa har de også leveret gode præstationer, men afgjort, der har også været fadæser der gør ondt på en FCK-fan. Panathinaikos er én af dem.

Men nu hvor du har så meget mod arrogante mennesker, hvorfor bliver du det så selv?  Wink
Men jeg gider ikke diskutere mere med dig om andet end FCK, da det her er FCK tråden. Jeg har ikke noget problem med dig, men hvis du ikke snart kommer over det indlæg på forrige side, så gider jeg ikke bruge mere energi på det her. Det fører intet positivt med sig.

First of all? - bliver jeg ved? Forstår ikke.

Og nej, den kamp jeg snakker om, var kampen i senefteråret, 2008
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9217: 16 Feb 2009, 22:16 »

First of all? - bliver jeg ved? Forstår ikke.

Og nej, den kamp jeg snakker om, var kampen i senefteråret, 2008

Så tror jeg du tager fejl. Det var mod St. Etienne, og ja, der havde FCK en kollektiv hjerneblødning. Det er jeg helt enig i. Men have dine fakta klar, når du skal prøve at være flabet.

Jeg gider som sagt ikke bruge mere energi på din og min opførsel, Riis. Så du får mig simpelthen ikke til at uddybe gang på gang, hvorfor jeg synes du har en dårlig attitude.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9218: 16 Feb 2009, 22:19 »

Så tror jeg du tager fejl. Det var mod St. Etienne, og ja, der havde FCK en kollektiv hjerneblødning. Det er jeg helt enig i. Men have dine fakta klar, når du skal prøve at være flabet.

Jeg gider som sagt ikke bruge mere energi på din og min opførsel, Riis. Så du får mig simpelthen ikke til at uddybe gang på gang, hvorfor jeg synes du har en dårlig attitude.

My bad - Saint Etienne. Det må du undskylde.

Det andet kan jeg kunne smile lidt af. At lukke sådan noget ud, for derefte at nægte at argumentere for det? Det er for latterligt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9219: 16 Feb 2009, 22:21 »

My bad - Saint Etienne. Det må du undskylde.

Det andet kan jeg kunne smile lidt af. At lukke sådan noget ud, for derefte at nægte at argumentere for det? Det er for latterligt.

Så siger vi det, Riis

Jeg gider ikke diskutere det mere, for nu at sige det igen. Det er mit liv ganske enkelt for kort til. Men hvis vi kan lukke den her diskussion, så du føler at du har vundet den, så fred være med det. Jeg gider i hvert fald ikke mere
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9220: 16 Feb 2009, 22:30 »

Hold da op, her er man væk en lille time og så kom der gang i den sådan  Smiley

At klade FCKs forsvar for vaklende, synes jeg er at overdrive meget. Alle hold, ja selv Brøndby, Man U og Barca har kampe i løbet af en sæson, hvor deres forsvar ser dårlig ud. Synes bestemt ikke at FCK har haft mange af disse, i denne sæson kan jeg kun komme i tanke om to, nemlig mod St. Etienne og AAB, så kan kun grine når i kalder FCKs forsvar for vaklende.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9221: 16 Feb 2009, 22:35 »

Jeg synes FCK har haft FOR mange hjerneblødninger i Europa igennem tiden (Aberdeen, Etienne, den unævnelige kamp 'i ved nok hvilken')

Men jeg er ellers enig med dig, Don AA
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9222: 16 Feb 2009, 22:47 »

Jeg synes FCK har haft FOR mange hjerneblødninger i Europa igennem tiden (Aberdeen, Etienne, den unævnelige kamp 'i ved nok hvilken')

Men jeg er ellers enig med dig, Don AA
Det er rigtigt, at der har været en del uheldig kampe i Europa, og især de kampe du nævner. Men det med at leve i fortiden, er ikke lige min stærke side  Smiley
Som jeg har forstået diskussionen, gik den på at vores forsvar i denne sæson, har været vaklende, synes kun der har været to kampe, hvor man kan snakke om det i denne sæson. Så efter min mening er kommentaren om FCKs forsvar er vaklende til grin.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9223: 16 Feb 2009, 22:52 »

Det er jeg helt enig i, Don AA!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9224: 16 Feb 2009, 23:54 »

Det er rigtigt, at der har været en del uheldig kampe i Europa, og især de kampe du nævner. Men det med at leve i fortiden, er ikke lige min stærke side  Smiley
Som jeg har forstået diskussionen, gik den på at vores forsvar i denne sæson, har været vaklende, synes kun der har været to kampe, hvor man kan snakke om det i denne sæson. Så efter min mening er kommentaren om FCKs forsvar er vaklende til grin.

Grundlæggende er jeg enig i, at forsvaret har stået forholdsvis godt. Og som ligaens bedste forsvar (set på antal mål der er lukket ind), synes jeg det er lidt underligt at kalde det for 'et vaklende forsvar.'

Og fjerner vi lige kampen mod St. Etienne så har FCK altså kun lukket 2 mål ind mod Valencia, Rosenborg og Club Brugge. Det må da alt andet lige ses som flot?
Logged


Sider: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010