home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547124 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9180: 16 Feb 2009, 21:11 »

Har du aldrig kysset før?

EDIT: I får lammetæv - 5-1 samlet.

Næææ. Faktisk ikke  crazy

De piger der er i min omgangskreds er nogle værre poptøser, og jeg kan ikke klare sådan nogle typer  Wink


Angående din forudsigelse, så tror jeg ikke den holder stik. Jeg kan godt frygte at City vinder samlet, men ialt tror jeg ikke der bliver scoret mere end 5 mål. Der bliver MAX scoret to mål hjemme i Parken, og jeg tror ikke det bliver til meget mere i City. Jeg er optimist, og siger at FCK vinder 1-0 hjemme, hvor City undervurdere løverne. På Citys bane bliver det 1-1, i en tæt kamp. Måske vinder City 2-1, hvorved FCK er videre sammenlagt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9181: 16 Feb 2009, 21:14 »

Ej pluto, der skuffer du mig!

Men omkring din forudsigelse vil jeg give dig ret, jeg tror ikke det bliver nogen målrige kampe
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9182: 16 Feb 2009, 21:17 »

Ej pluto, der skuffer du mig!

Men omkring din forudsigelse vil jeg give dig ret, jeg tror ikke det bliver nogen målrige kampe

  funny crazy Tunge
^
|
Min reaktion i tre trin Peace
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 21:19 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9183: 16 Feb 2009, 21:17 »

Næææ. Faktisk ikke  crazy

De piger der er i min omgangskreds er nogle værre poptøser, og jeg kan ikke klare sådan nogle typer  Wink


Angående din forudsigelse, så tror jeg ikke den holder stik. Jeg kan godt frygte at City vinder samlet, men ialt tror jeg ikke der bliver scoret mere end 5 mål. Der bliver MAX scoret to mål hjemme i Parken, og jeg tror ikke det bliver til meget mere i City. Jeg er optimist, og siger at FCK vinder 1-0 hjemme, hvor City undervurdere løverne. På Citys bane bliver det 1-1, i en tæt kamp. Måske vinder City 2-1, hvorved FCK er videre sammenlagt.

Robinho og Elano maltrakterer københavns haltende, usammenhængende forsvar. Jeg tror, FCK er heldige i Parken og hiver en 1-1'er hjem, mens englændere ville være overlegen på hjemmebanen. Men lad da tvivlen komme jer til gode.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9184: 16 Feb 2009, 21:22 »

Robinho og Elano maltrakterer københavns haltende, usammenhængende forsvar. Jeg tror, FCK er heldige i Parken og hiver en 1-1'er hjem, mens englændere ville være overlegen på hjemmebanen. Men lad da tvivlen komme jer til gode.

det er godt Riis  Wink

Nu har FCKs forsvar bare sjældent været usammenhængende. Haltende er heller ikke rammende. Godt nok er Laursen klar med gangstativ og rollator, men så er det også det! Wendt og Pospech er ikke langsomme backer, og alle vores forsvarsspillere er dygtige på hovedet! Desuden kan Zanka en del langs jorden. Så jeg er nu meget tryg dér! Det er mere midtbanen jeg er i tvivl om. Vi har fabelagtige offensive spillere på midten af banen, men defensivt har vi ikke meget andet end Nørregaard og Kvist. Kristensen er ikke en typisk balancespiller, og Hutch løber bare rundt indtil han blive skiftet ud. MEDMINDRE han har en af sine gode dage, så er han flyvende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9185: 16 Feb 2009, 21:24 »

  funny crazy Tunge
^
|
Min reaktion i tre trin Peace

I don't get it? crazy

Jeg tror ikke Elano kommer til at blive farlig, når man ser noget fra City's kampe er det da aldrig nogensinde ham som gør sig bemærket.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9186: 16 Feb 2009, 21:27 »

det er godt Riis  Wink

Nu har FCKs forsvar bare sjældent været usammenhængende. Haltende er heller ikke rammende. Godt nok er Laursen klar med gangstativ og rollator, men så er det også det! Wendt og Pospech er ikke langsomme backer, og alle vores forsvarsspillere er dygtige på hovedet! Desuden kan Zanka en del langs jorden. Så jeg er nu meget tryg dér! Det er mere midtbanen jeg er i tvivl om. Vi har fabelagtige offensive spillere på midten af banen, men defensivt har vi ikke meget andet end Nørregaard og Kvist. Kristensen er ikke en typisk balancespiller, og Hutch løber bare rundt indtil han blive skiftet ud. MEDMINDRE han har en af sine gode dage, så er han flyvende.

Og hvad fanden baserer du dét på?

Vi kan godt blive enige om, deres forsvar aldrig har været så dårligt indenfor de sidste 5 år, right? Vi snakker ikke påstande nu, derimod fakta. FCK har ALDRIG stået så dårligt som de netop gør nu - læg dertil, at de er ude af kamptræning, mens City er inde midt i sæsonen, hvilket også spiller ind.  Må jeg spørge dig om en ting: Så du f.eks. kampen mod Panathinaikos?

Btw, lad være med at virke nedladende. Skal jeg kalde dig lille pus?
 
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9187: 16 Feb 2009, 21:27 »

I don't get it? crazy

Jeg tror ikke Elano kommer til at blive farlig, når man ser noget fra City's kampe er det da aldrig nogensinde ham som gør sig bemærket.

Jeg griner da jeg ser at jeg skuffer der. Så smiler jeg fjoget, og så tager jeg narrehatten af  Peace

Ej, spøg til side. Synes bare det var et vittigt påfund fra min side. MEN GLEM DET! Det virkede tilsyneladende ikke  Rullende Øjne Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9188: 16 Feb 2009, 21:30 »

Og hvad fanden baserer du dét på?

Vi kan godt blive enige om, deres forsvar aldrig har været så dårligt indenfor de sidste 5 år, right? Vi snakker ikke påstande nu, derimod fakta. FCK har ALDRIG stået så dårligt som de netop gør nu - læg dertil, at de er ude af kamptræning, mens City er inde midt i sæsonen, hvilket også spiller ind.  Må jeg spørge dig om en ting: Så du f.eks. kampen mod Panathinaikos?

Btw, lad være med at virke nedladende. Skal jeg kalde dig lille pus?
 

Du må da gerne kalde mig lille pus, Riis

Men det er dig der er på 'fjendtligt' territorium. Så er jeg nødt til at forsvare mit hold, når du siger at City vil sønderflå forsvaret. FCKs forsvar har aldrig haft så mange skader i forsvaret som i år, og hver gang holdets forsvar bliver spillet sammen og fungerer som en velsmurt maskine, så bliver én af de centrale skadet. Det giver en masse uro i forsvaret. Men nu er alle fit, og har haft en række kampe til at spille sig sammen. Hver forsvarsspiller er af et godt niveau, og derfor mener jeg det er forkert at sige, at forsvaret er vaklende.

Men hvorfor tager du sådan på vej? Det var da en uhyggelig aggressiv adfærd du udviser  Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9189: 16 Feb 2009, 21:32 »

Btw så er fakta svært indenfor fodbold. Fodbold er holdninger og følelser. FCKs forsvar har i flere år været enormt stabilt. Det har været i den anden ende problemet har ligget for det meste. Men det ser ud til at være ovre nu Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9190: 16 Feb 2009, 21:34 »

Det er da noget fis at lukke ud plutonium? At fakta ikke er fodbold?

Man siger tit at bolden er rund, men 8/10 gange så vinder favoritten, og det er fakta at favoritten er det bedste hold af de to hold der mødes.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9191: 16 Feb 2009, 21:36 »

Ja, men kan man sige at FCKs forsvar er vaklende = fakta? Det mener jeg ikke.

Ja, fakta er: et hold har x antal point, og har spillere der har så og så mange meritter. Men fx mener jeg ikke at det er fakta, at Ronaldinho er en af nyere tids bedste spillere. Jeg har aldrig været imponeret over ham, af det jeg har set.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9192: 16 Feb 2009, 21:36 »

Du må da gerne kalde mig lille pus, Riis

Men det er dig der er på 'fjendtligt' territorium. Så er jeg nødt til at forsvare mit hold, når du siger at City vil sønderflå forsvaret. FCKs forsvar har aldrig haft så mange skader i forsvaret som i år, og hver gang holdets forsvar bliver spillet sammen og fungerer som en velsmurt maskine, så bliver én af de centrale skadet. Det giver en masse uro i forsvaret. Men nu er alle fit, og har haft en række kampe til at spille sig sammen. Hver forsvarsspiller er af et godt niveau, og derfor mener jeg det er forkert at sige, at forsvaret er vaklende.

Men hvorfor tager du sådan på vej? Det var da en uhyggelig aggressiv adfærd du udviser  Huh

Lille pus, det er bare ret så ulækkert at se på jer FCK fans analysere kampen - kun set i jeres hold interesser. Og ja, jeg mener, at jeg er berettiget, til at kalde jeg forsvar vaklende, på baggrund af deres seneste præstationer, specielt i Superliagen. Og du svarede ikke på mit spørgsmål: Så du kampen mod Panathinaikos?

Forstår ikke hvad du siger her til sidste - uddyb?

EDIT: Jeg ville da godt fremvise hvor mange mål de har lukket ind eller hvilken plads de ligger i Superligaen, hvis du efterlyser den slags fakta. Intet problem.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 21:38 af Riis » Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9193: 16 Feb 2009, 21:38 »

Det er da noget fis at lukke ud plutonium? At fakta ikke er fodbold?

Man siger tit at bolden er rund, men 8/10 gange så vinder favoritten, og det er fakta at favoritten er det bedste hold af de to hold der mødes.

Der er meget stor forskel på hvor store favoritter det er. Jeg vil da helt klart sige at Manchester City er smalle favoritter i PARKEN, hvilket også kan ses på oddsne, derfor ville de på ingen måde vinde 8/10 opgør, hvis de endelig skulle være, så den påstand er da ligeså meget fis at lukke ud.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9194: 16 Feb 2009, 21:39 »

Ja, men kan man sige at FCKs forsvar er vaklende = fakta? Det mener jeg ikke.

Ja, fakta er: et hold har x antal point, og har spillere der har så og så mange meritter. Men fx mener jeg ikke at det er fakta, at Ronaldinho er en af nyere tids bedste spillere. Jeg har aldrig været imponeret over ham, af det jeg har set.

Så vil jeg næsten sige at du ikke ved hvad du snakker om...

Det er vel også fakta at FCK's forsvar så virkelig, virkelig ringe ud i kampen som Riis nævner, men også i kampe imod Randers, Aab og Valencia?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010