home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547231 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9195: 16 Feb 2009, 21:39 »

Der er meget stor forskel på hvor store favoritter det er. Jeg vil da helt klart sige at Manchester City er smalle favoritter i PARKEN, hvilket også kan ses på oddsne, derfor ville de på ingen måde vinde 8/10 opgør, hvis de endelig skulle være, så den påstand er da ligeså meget fis at lukke ud.
Nu spilles Uefa Cuppen jo også over 2 kampe, enged   Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9196: 16 Feb 2009, 21:40 »

Der er meget stor forskel på hvor store favoritter det er. Jeg vil da helt klart sige at Manchester City er smalle favoritter i PARKEN, hvilket også kan ses på oddsne, derfor ville de på ingen måde vinde 8/10 opgør, hvis de endelig skulle være, så den påstand er da ligeså meget fis at lukke ud.

Hvor i mit indlæg har jeg nævnt City vs FC København? Ordet favoriit bliver brugt ret hyppigt i fodboldens verden, hvis jeg ikke er helt gal på den.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9197: 16 Feb 2009, 21:42 »

Lille pus, det er bare ret så ulækkert at se på jer FCK fans analysere kampen - kun set i jeres hold interesser. Og ja, jeg mener, at jeg er berettiget, til at kalde jeg forsvar vaklende, på baggrund af deres seneste præstationer, specielt i Superliagen. Og du svarede ikke på mit spørgsmål: Så du kampen mod Panathinaikos?

Forstår ikke hvad du siger her til sidste - uddyb?

Hvis FCK fans er så ulækre, så smut fra tråden?  Huh

Du må kalde FCKs forsvar lige hvad du vil. Jeg er ikke enig. Men skal vi nu alligevel tage den, så kig dog på hvor mange mål FCK har lukket ind i ligaen. 12 mål. Skal man bedømme ud fra fakta, hvad du jo gerne vil, så er FCKs forsvar det bedste i ligaen.

Og ja, FCK har spillet horribelt i Europa, men det betyder ikke at holdet er dårligt. Det har været kollektive sammenbrud, hvor angreb såvel som forsvar vaklede. Det er ikke fordi FCKs forsvar koster mål i tide og utide.


Og det jeg sagde her til sidst: du har en aggressiv adfærd. Dit ordvalg og dit toneleje er meget aggressivt. Køl af, mester. Ellers gider jeg egentlig ikke spilde energi på dig. Jeg har skrevet én bemærkning du har opfattet som nedladende. Hermed: undskyld.
Du må kalde mig lige hvad du vil, det kan ikke hidse mig op. Men hvis du gider køle af, så vil jeg med glæde fortsætte med at udveksle synspunkter!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9198: 16 Feb 2009, 21:43 »

Lille pus, det er bare ret så ulækkert at se på jer FCK fans analysere kampen - kun set i jeres hold interesser. Og ja, jeg mener, at jeg er berettiget, til at kalde jeg forsvar vaklende, på baggrund af deres seneste præstationer, specielt i Superliagen. Og du svarede ikke på mit spørgsmål: Så du kampen mod Panathinaikos?

Forstår ikke hvad du siger her til sidste - uddyb?

EDIT: Jeg ville da godt fremvise hvor mange mål de har lukket ind eller hvilken plads de ligger i Superligaen, hvis du efterlyser den slags fakta. Intet problem.

Som plutonium sagde, så har vores forsvar været slemt plaget af skader, især centralt, og hvis du er så fodbold-kyndig som du lyder med dine udtalelser, så burde du godt kunne se at det er klart at vi har lukket flere mål ind, end vi normalt gør. Noget vigtigste i et forsvar er jo at spillerne og målmanden kender hinanden ud og ind, og dette kan være svært, når der hele tiden skiftes ud.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9199: 16 Feb 2009, 21:45 »

Så vil jeg næsten sige at du ikke ved hvad du snakker om...

Det er vel også fakta at FCK's forsvar så virkelig, virkelig ringe ud i kampen som Riis nævner, men også i kampe imod Randers, Aab og Valencia?

Det skal du være velkommen til at mene.

Og som skrevet lidt før, så har FCK haft nogle hjerneblødninger KOLLEKTIVT, hvor det ikke kun er forsvaret der har vaklet. Derfor er det forkert at sige at forsvaret er dårligt. Vores niveau er stabilt meget højt, men bundniveauet har vist sig at være uhyggeligt lavt. Det vil jeg ikke benægte. Men lad være med at kalde FCKs forsvar for dårligt. Det er (undskyld jeg siger det) dumt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9200: 16 Feb 2009, 21:45 »

Nu spilles Uefa Cuppen jo også over 2 kampe, enged   Thumbs Up

Og? Huh

Hvor i mit indlæg har jeg nævnt City vs FC København? Ordet favoriit bliver brugt ret hyppigt i fodboldens verden, hvis jeg ikke er helt gal på den.

Det gør du ikke, jeg brugte det bare som eksempel på at det ikke var rigtigt.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9201: 16 Feb 2009, 21:48 »

Jeg har heller aldrig kaldt forsvaret for at være dårligt, men derimod at have været alt andet end stabile i denne sæson.

Nu skriver både du, plutonium, at FCK's forsvar er det bedste i ligaen, imens enged skriver at det har været dårligere end det plejer på grund af skader? Når to FCK-fans ikke kan blive enige, så må det være noget om sagen, og så må du begynde at se lidt mere objektivt på det.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9202: 16 Feb 2009, 21:49 »


Det gør du ikke, jeg brugte det bare som eksempel på at det ikke var rigtigt.

Så skal du lade være med at kommentere på noget jeg ikke har skrevet, ellers bliver det en meget kedelig debat.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9203: 16 Feb 2009, 21:49 »

Jeg ser skam objektivt på det. FCKs forsvar har været plaget meget af skader. Men jeg mener ikke at forsvaret har været udpræget dårligt. HOLDET har været dårligt i enkelte kampe.

Jeg synes det er voldsomt forkert at sige, at FCKs forsvar har været svingende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9204: 16 Feb 2009, 21:50 »

Jeg har heller aldrig kaldt forsvaret for at være dårligt, men derimod at have været alt andet end stabile i denne sæson.

Nu skriver både du, plutonium, at FCK's forsvar er det bedste i ligaen, imens enged skriver at det har været dårligere end det plejer på grund af skader? Når to FCK-fans ikke kan blive enige, så må det være noget om sagen, og så må du begynde at se lidt mere objektivt på det.

Jeg mener skam stadig at vores forsvar er det bedste i ligaen, det skal bare være når spillerne er klar, præstationerne har klart båret præg af skaderne, det er det jeg mente hvis det ikke gik i gennem.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9205: 16 Feb 2009, 21:50 »

Som plutonium sagde, så har vores forsvar været slemt plaget af skader, især centralt, og hvis du er så fodbold-kyndig som du lyder med dine udtalelser, så burde du godt kunne se at det er klart at vi har lukket flere mål ind, end vi normalt gør. Noget vigtigste i et forsvar er jo at spillerne og målmanden kender hinanden ud og ind, og dette kan være svært, når der hele tiden skiftes ud.

Det er jo netop derfor, jeg siger, at jeres forsvar er vaklende  Wink

Pluto - kan sleet ikke forholde mig til du siger mit adfærd er agressivt. Du virker arrogant og nedværdigende: fej da lige for din egen dør før, ikke også?
Og du har stadigt ikke svaret mig på mit spørgsmål  Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9206: 16 Feb 2009, 21:53 »

Det er jo netop derfor, jeg siger, at jeres forsvar er vaklende  Wink

Pluto - kan sleet ikke forholde mig til du siger mit adfærd er agressivt. Du virker arrogant og nedværdigende: fej da lige for din egen dør før, ikke også?
Og du har stadigt ikke svaret mig på mit spørgsmål  Smiley


Nu virker du også som om du er kølet af. Jeg er nødt til at bede dig om at uddybe spørgsmålet så. Jeg er ikke klar over hvad du vil have at vide?

Og du må undskylde hvis jeg virker arrogant, men det er nu engang min reaktion når nogen begynder at hidse sig op. Det virker tilsyneladende som en ond spiral. Men skal vi lade det være det, og så starte på en frisk  Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9207: 16 Feb 2009, 21:53 »

... Det er præcis det vi prøver at sige. Det har været vaklende, om det så har været på grund af skader, doping eller klamydia er sguda irrelevant.

Og jo plutonuim, i forhold til de seneste par år har det været skidt. Dårlig midtbane eller ej.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9208: 16 Feb 2009, 21:53 »

Så skal du lade være med at kommentere på noget jeg ikke har skrevet, ellers bliver det en meget kedelig debat.

Det gjorde jeg sådan set heller ikke, du skrev at favoritten vinder 8/10 gange, der bruger jeg bare FCK-City som argument for det ikke er rigtigt, jeg kan ikke se problemet.

Det er jo netop derfor, jeg siger, at jeres forsvar er vaklende  Wink

Pluto - kan sleet ikke forholde mig til du siger mit adfærd er agressivt. Du virker arrogant og nedværdigende: fej da lige for din egen dør før, ikke også?
Og du har stadigt ikke svaret mig på mit spørgsmål  Smiley
Men nu er forsvaret klart, samt de har spillet sammen i de foregående kampe, derfor tror jeg personligt ikke at forsvaret er vaklende.

Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9209: 16 Feb 2009, 21:55 »

... Det er præcis det vi prøver at sige. Det har været vaklende, om det så har været på grund af skader, doping eller klamydia er sguda irrelevant.

Og jo plutonuim, i forhold til de seneste par år har det været skidt. Dårlig midtbane eller ej.

Som sagt det har været vaklende. Jeg kan ikke se hvorfor det stadig skulle være det.
Logged

Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010