home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547052 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9105: 02 Feb 2009, 22:07 »

Han er ikke en dårlig spiller, men imponerende synes jeg aldrig han har været. Det ville ikke gøre mig noget, hvis han skiftede permanent til FCN. Synes samtlige andre angribere i truppen er bedre. Uden tvivl, vil jeg endda sige. Men jeg ønsker ham alt mulig held og lykke i FCN. Og så lukker jeg for i dag Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9106: 02 Feb 2009, 22:09 »

Kan godt være det var mod ringe modstandere, men jeg tror nu næppe det var noget de andre ville kunne gøre... manden er skarp, og så er den ikke længere. Men fint han er lejet ud...
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9107: 04 Feb 2009, 15:13 »

I dag kl. 16.00 spiller vi den 2. træningskamp på La Manga, mod spanske FC Cartagena, vores startopstilling vil se ud som følgende:

                 Christiansen
Pospech – Zanka – Antonsson – Wendt
Kvist – Kristensen – Nørregaard – Vingaard
                 Hutchinson
                  N’Doye

Fra anden halvlegs start kommer Ailton, Nordstrand, Sionko, Niclas, Laursen og Wiland på banen.

Man vil kunne følge liveupdate fra kampen her http://www.fck.dk/index.php?pageid=2346&msa=summary
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9108: 04 Feb 2009, 19:07 »

Dagens træningskamp endte med en 2-0 sejr mod til os mod FC Cartagena, på mål af Nordstrand og Sionko målene blev scoret i det 78 og 82 min.
Armando Lozano Sanchez og Ailton fik rødt kort, efter at de tjattet til hinanden, efter at Sanchez fældede Ailton og Ailton efterfølgende hævnede sig, så lidt dramatik blev det også til i træningskampen  Smiley 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9109: 05 Feb 2009, 17:51 »

Pospech, Sionko, Kristensen, Vingaard, Nordstrand og JC på diverse landshold.

Zanka og Vang Larsen på U21


Det ser da meget fornuftigt ud, selvom jeg gerne så Kvist på landsholdet lidt oftere end det er tilfældet... Han fungerer på alle pladser undtagen de allermest offensive (wings og angriber), så han ville da være en fed garderingsspiller at have på landsholdet. Især fordi han kan gøre det godt på alle pladser, som vi jo har fået det at se utallige gange før.

Forventer at se enten Kristensen eller Vingaard i startopstillingen, mens de andre nok må lade sig nøje med reservetjanser...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9110: 07 Feb 2009, 14:31 »

Zanka og Frederik Vang har vist meldt afbud til u/21:)
Hvornår er det vi spiller kampen mod Grækenland?
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9111: 07 Feb 2009, 14:40 »

Det er surt med Zanka og Vang... Men hvad værre er, så skulle Hoffenheim være meget interesserede i Zanka... De vil have Europas største talenter, og der regnes han (åbenbart) for et af de største af sin årgang. Jeg tror ikke FCK sælger ham når hans kontrakt er lang endnu, men jeg så jo meget gerne, at han blev i klubben i mere end bare 3-5 år crazy


Som den evige drømmer og romantiker jeg er indenfor fodbolden, ville jeg jo gerne have at han blev i klubben i mange år frem!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9112: 07 Feb 2009, 14:47 »

Jeg tror at Zanka bliver nogle år mere i klubben. Jeg mener også at han har sagt før, at han vil være fast mand i fck før at han skifter til en klub i udlandet.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9113: 07 Feb 2009, 14:50 »

Derfor tror jeg at han er i klubben i 2-3 år (når Ulrik går på pension/falder i niveau vil Zanka være blevet så meget bedre, at han er sikkert valg i det centrale forsvar). Men jeg håber at han bliver i endnu længere tid. Hvis bare man kunne matche lønnen i udlandet...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9114: 08 Feb 2009, 13:10 »

Derfor tror jeg at han er i klubben i 2-3 år (når Ulrik går på pension/falder i niveau vil Zanka være blevet så meget bedre, at han er sikkert valg i det centrale forsvar). Men jeg håber at han bliver i endnu længere tid. Hvis bare man kunne matche lønnen i udlandet...
tror ikke lønnen bliver det største problem. FCK er blandt de 14 rigeste klubber i verden, så mon ikke de godt kan honorerer det. Det er sportsligt vi ikke kan være med. Bundesligaen, Serie A, Premier League er alle bedre ligaer. Derfor er der også mest prestige i at spille i disse, da du møder bedre spillere, og bliver udviklet, samt testet på højeste niveau.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9115: 08 Feb 2009, 13:48 »

præcis Hansen!!! Jeg håber Zanka bliver rigtigt mange år endnu.. der er jo intet at gøre, han er skide god nede i det forsvar altså..
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9116: 08 Feb 2009, 13:52 »

økonomisk KUNNE FCK godt matche udlandet, men det har Don Ø jo udtalt at han ikke vil tillade. Han har et lønloft, der ganske vist hæves en lille smule hele tiden, men slet ikke hurtigt nok, som det ser ud lige nu.

Lige nu er toplønnen i FCK vist 5 mio om året, eller ca. 400.000 om måneden. Skal vi op i topklassen, så skal vi op på måske det dobbelte. Så vil vi kunne tiltrække langt større spillernavne, men pengene skal jo også ind igen, og det kræver CL deltagelse HVERT år. Ellers kan vi ikke opretholde et så stort lønbudget i den sportslige sektor. Det er jo, fornuftigt nok, klubbens ambition at kunne føre en sund fodboldforretning med overskud, og ikke skulle leve af Lalandia og Fitness.dk.

Men så snart vi kan se en stabil deltagelse i CL, så tror jeg lønniveauet vil stige tilsvarende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9117: 11 Feb 2009, 11:42 »

Landsholdet er ikke de eneste som spiller en træningskamp i dag, FCK spiller også i dag træningskamp mod Lyngby kl. 12.00.
Truppen mod Lyngby:

3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka
27. Jacob Neestrup
29. Danni Jensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe
Saban Özdogan
Thomas Delaney

Man kan godt se på truppen at der er landskampe i dag, så mon ikke det vil glæde plutonium at de unge får chancen i dag  Smiley
Der vil være liveupdate fra kampen her http://www.fck.dk/index.php?pageid=2317&msa=summary
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9118: 11 Feb 2009, 16:29 »

Dagens træningskamp mod Lyngby blev vundet sikkert med 4-0.
Målene blev scoret af følgende:
19 min. Ailton Almeida 1-0
38 min. César Santin 2-0 (strf.)
55 min. Hjalte Nørregaard 3-0
68 min. Dame N'Doye 4-0

Jacob Neestrup tillod endda at brænde en straffe kort før tid.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9119: 11 Feb 2009, 16:31 »

Ja, så kan man tale om ikke at slå til, når man får chancen Tunge

Men ja, ganske lovende resultat og en delvist ramt trup. Det lover godt for fremtiden - måske ikke voldsomt mod City, men ihvertfald i jagten på et mesterskab Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010