home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547058 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9135: 14 Feb 2009, 16:08 »

Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9136: 14 Feb 2009, 16:11 »

ville ikke blive overrasket hvis det var de samme elleve om en uges tid.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9137: 14 Feb 2009, 18:29 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1126077.ece hm.. ikke optimalt han har virket i topform i træningskampene, så lad os nu håbe han bliver klar til på torsdag
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9138: 14 Feb 2009, 18:44 »

Hvor ville det dog være skidt hvis Santin ikke er klar til Torsdags kampen Skuffet
Han er den chance vi har for videre deltagelse i mine øjne, da han kan afgøre kampene på egen hånd
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9139: 14 Feb 2009, 18:54 »

Hvor ville det dog være skidt hvis Santin ikke er klar til Torsdags kampen Skuffet
Han er den chance vi har for videre deltagelse i mine øjne, da han kan afgøre kampene på egen hånd
Jeg har den holdning, at bare fordi holdets "store stjerne" er ude, så falder man ikke sammen. Man vinder som et hold og man taber som et hold. Men ingen tvivl om at, han vil kunne gøre ondt på City, men tror godt vi kan få et godt resultat mod City, med eller uden Santin. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9140: 14 Feb 2009, 19:13 »

Jeg har den holdning, at bare fordi holdets "store stjerne" er ude, så falder man ikke sammen. Man vinder som et hold og man taber som et hold. Men ingen tvivl om at, han vil kunne gøre ondt på City, men tror godt vi kan få et godt resultat mod City, med eller uden Santin. 
det ville utvivlsomt være et hårdt slag for os, hvis Cesar skulle se kampen fra tribunen, men omvendt så ser jeg hans afløser, Ailton, hvis det vel og mærke bliver ham der afløser, som en glimrende afløser, og som i topform, kan præcis de samme ting som Santin, og derfor ville slaget ikke nødvendigvids være så hårdt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9141: 14 Feb 2009, 19:39 »

det ville utvivlsomt være et hårdt slag for os, hvis Cesar skulle se kampen fra tribunen, men omvendt så ser jeg hans afløser, Ailton, hvis det vel og mærke bliver ham der afløser, som en glimrende afløser, og som i topform, kan præcis de samme ting som Santin, og derfor ville slaget ikke nødvendigvids være så hårdt

Ailton i samme niveua som Santin? Neej det passer vel ikke helt? Måske i topform, ja? Men i mit hovede har vi ikke i nu set Ailton i virkelig topform på niveua med Santin. Og med en N'Doye og Nordstrand udover Ailton, ser jeg meget lidt spilletid til Almeida i resten af sæsonen. Jeg havde gerne set os sende Ailton tilbage til sverige med en pose penge og nogle % af næste salg hvis han virkelig skulle slå igennem igen  Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9142: 15 Feb 2009, 11:45 »

Ailton i samme niveua som Santin? Neej det passer vel ikke helt? Måske i topform, ja? Men i mit hovede har vi ikke i nu set Ailton i virkelig topform på niveua med Santin. Og med en N'Doye og Nordstrand udover Ailton, ser jeg meget lidt spilletid til Almeida i resten af sæsonen. Jeg havde gerne set os sende Ailton tilbage til sverige med en pose penge og nogle % af næste salg hvis han virkelig skulle slå igennem igen  Thumbs Up
Jeg har set kampe med Ailton, hvor han har nået det samme niveau, og dem går jeg så ud ra at du ikke har set Smiley
Ailton Bliver ikke solgt. han har et stort potentiale, og der skal arbejdes meget med ham, men han kan blive rigtig god, hvis vi gider at arbejde med ham, som jeg også ved, Ståle gør Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9143: 15 Feb 2009, 12:00 »

Tror du ikke der må være arbejdet med ham? Det er jo ikke fordi han er 20 år gammel, og kun har været i klubben 6 måneder.
Ailton har bestemt et højt top-niveau, men også et meget lavt bund-niveau, hvis han kunne hæve det en hel del, så ville han straks blive en vigtigere spiller i FCK, end han er nu.
Jeg ser ham ikke som andet end 4 valg i angrebet pt. i FC København har vi ikke brug for spillere som kan lave genistreger og vinde kampe for os, 1 ud af 10 kampe, men spiller som en pose nødder resten af tiden. En spiller som Santin som i kampen mod Valencia var en enmands-hær og udfordrede og udfordrede deres back, men samtidig spiller godt i stort set alle andre kampe. I samme kamp havde Ailton 2-3 KÆMPE chancer som han brændte på det skammeligste.
Man kan vel egentlig godt sige at Ailton minder om en Adriano, rent mentalt i hvert fald, ikke i spillestil. Ergo en humørspiller der kan, men sjældent præstere på et højt niveau.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9144: 15 Feb 2009, 12:06 »

Jeg har set kampe med Ailton, hvor han har nået det samme niveau, og dem går jeg så ud ra at du ikke har set Smiley
Ailton Bliver ikke solgt. han har et stort potentiale, og der skal arbejdes meget med ham, men han kan blive rigtig god, hvis vi gider at arbejde med ham, som jeg også ved, Ståle gør Wink

Har vi ikke snart arbejdet med ham nok?
Og så vil jeg gerne have du nævner en kamp hvor han virkelig har været god UDOVER træningskampene som vi ikke kan bruge til en dyt. Jeg husker et saksespark af en art mod OB tror jeg det var, men ellers synes jeg virkelig ikke han har præsteret noget specielt.
Ja han laver nogen gange nogle fikse detaljer, men skal lige prøve igen efter i stedet for at aflevere og det er der som det går galt
I mine øjne ser jeg ham også som et klart 4.valg, og skal score på sine fremtidig indskiftnings muligheder hvis han vil længere frem i hirakidet.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9145: 15 Feb 2009, 12:34 »

Har vi ikke snart arbejdet med ham nok?
Og så vil jeg gerne have du nævner en kamp hvor han virkelig har været god UDOVER træningskampene som vi ikke kan bruge til en dyt. Jeg husker et saksespark af en art mod OB tror jeg det var, men ellers synes jeg virkelig ikke han har præsteret noget specielt.
Ja han laver nogen gange nogle fikse detaljer, men skal lige prøve igen efter i stedet for at aflevere og det er der som det går galt
I mine øjne ser jeg ham også som et klart 4.valg, og skal score på sine fremtidig indskiftnings muligheder hvis han vil længere frem i hirakidet.
Ved godt jeg ikke er fc-hansen  Smiley, men kan godt finde en kamp, 16. november 08 vi vinder 3-0 på udebane over FCM, Ailton laver 1 assist og 2 mål.
Ser også Ailton som 4. valg lige pt. men synes dog han er blevet bedre i denne sæson, og har haft en par gode kampe. Nu har jeg ikke set vores træningskampe live, men ud fra det man kan læse om dem, så lyder det til at han har gjort det udemærket, der var dog lige en kamp hvor han tabte hovedet og fik rødt. Han har også spillet en træningskamp på højre midtbane, hvor han gjorde det godt, så det kunne også være en løsning hvis f.eks. Sionko eller Kvist er skadet.
Men jeg tror også han vil få mindre spilletid, her i foråret efter ankomsten af Dame N'Doye, men lad os nu se hvad Ståle finder på.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9146: 15 Feb 2009, 12:44 »

Ang. Don AA's link ville jeg blive overrasket hvis ikke han blev klar for jer til på torsdag... var inde og se kampen og spillede fodbold i et bur med en bane hvor han gik og smilede med tre andre mænd og så glad ud. Det så ikke ud som om han frygter det meget?...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9147: 15 Feb 2009, 12:48 »

Tror du ikke der må være arbejdet med ham? Det er jo ikke fordi han er 20 år gammel, og kun har været i klubben 6 måneder.
Ailton har bestemt et højt top-niveau, men også et meget lavt bund-niveau, hvis han kunne hæve det en hel del, så ville han straks blive en vigtigere spiller i FCK, end han er nu.
Jeg ser ham ikke som andet end 4 valg i angrebet pt. i FC København har vi ikke brug for spillere som kan lave genistreger og vinde kampe for os, 1 ud af 10 kampe, men spiller som en pose nødder resten af tiden. En spiller som Santin som i kampen mod Valencia var en enmands-hær og udfordrede og udfordrede deres back, men samtidig spiller godt i stort set alle andre kampe. I samme kamp havde Ailton 2-3 KÆMPE chancer som han brændte på det skammeligste.
Man kan vel egentlig godt sige at Ailton minder om en Adriano, rent mentalt i hvert fald, ikke i spillestil. Ergo en humørspiller der kan, men sjældent præstere på et højt niveau.

Ailton er ikke som sådan en humørspiller. Men han har et klart problem med vores spillestil. I Sverige var han en gud for Örgryte, men der havde han også en helt anden funktion på holdet. Han skulle bare stå oppe foran mål og så modtage en langbold, som han så kunne trylle med. Han var ikke en der skulle kæmpe for holdet, eller en spiller der skulle angribe et tætpakket forsvar. Han var kontraspiller, og ikke en spilstation, som angriberne lige så meget er i Danmark.

Derfor passer han ikke ind i FCK. Men er ked af det på hans vegne, fordi han har et skyhøjt niveau, når han bliver brugt rigtigt. Havde han spillet for Horsens ville han kunne have været en af de giftigste angribere i ligaen, fordi de mere er et hold der sender bolden til en hurtig angriber der så forsøger et kontraangreb. Han skal ikke være en del af det opbyggende spil.

Derfor kunne han måske være god mod netop Man C, der sandsynligvis vil stå for størstedelen af presspillet i kampene.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9148: 15 Feb 2009, 12:56 »

Har vi ikke snart arbejdet med ham nok?
Og så vil jeg gerne have du nævner en kamp hvor han virkelig har været god UDOVER træningskampene som vi ikke kan bruge til en dyt. Jeg husker et saksespark af en art mod OB tror jeg det var, men ellers synes jeg virkelig ikke han har præsteret noget specielt.
Ja han laver nogen gange nogle fikse detaljer, men skal lige prøve igen efter i stedet for at aflevere og det er der som det går galt
I mine øjne ser jeg ham også som et klart 4.valg, og skal score på sine fremtidig indskiftnings muligheder hvis han vil længere frem i hirakidet.
mod FCM, hvor han spiller en fremragende kamp, som er nævnt, Mod Esbjerg, faktisk åbningskampen på denne sæson, hvor han var helt fantastisk. mod Cliftonville, godt nok ikke så stor modstand, men den skulle med, mod viborg i sidste sæson, hvor han kommer ind med et kvarter igen, laver to kasser.

så helt ringe har han ikke været. Jeg ser ham faktisk lige nu, som 3. valg. Da Santin bliver skadet igår, kommer Ailton ind, fremfor Nord, kan så være fordi Nord havde været ude og spille landskamp. Og i slutnngen af forårssæsonen, der var han og Santin vel egentlig førstevalg til sidst, men desværre for Ailton blev han skadet. Spillede 3 kampe i streg fra start.

Man kan sige, vi har arbejdet rigtigt meget med ham, men når manden besidder et så stort potentiale, og har kostet 22. mio. så er jeg rimelig sikker på, at de ihvertfalde vil give ham denne halvsæson også. Smiley

Mht. til Spilletid, så afhænger det fuldtstændig af ham selv. Hver gang han har leveret det mindste gode, ja så bliver han bragt i spil, kampen efter i håb om at det var vendepunktet for ham. Så kan han komme op i gear, og lave nogle mål, så skal han nok få sin del af kagen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9149: 15 Feb 2009, 13:02 »

mod FCM, hvor han spiller en fremragende kamp, som er nævnt, Mod Esbjerg, faktisk åbningskampen på denne sæson, hvor han var helt fantastisk. mod Cliftonville, godt nok ikke så stor modstand, men den skulle med, mod viborg i sidste sæson, hvor han kommer ind med et kvarter igen, laver to kasser.

så helt ringe har han ikke været. Jeg ser ham faktisk lige nu, som 3. valg. Da Santin bliver skadet igår, kommer Ailton ind, fremfor Nord, kan så være fordi Nord havde været ude og spille landskamp. Og i slutnngen af forårssæsonen, der var han og Santin vel egentlig førstevalg til sidst, men desværre for Ailton blev han skadet. Spillede 3 kampe i streg fra start.

Man kan sige, vi har arbejdet rigtigt meget med ham, men når manden besidder et så stort potentiale, og har kostet 22. mio. så er jeg rimelig sikker på, at de ihvertfalde vil give ham denne halvsæson også. Smiley

Mht. til Spilletid, så afhænger det fuldtstændig af ham selv. Hver gang han har leveret det mindste gode, ja så bliver han bragt i spil, kampen efter i håb om at det var vendepunktet for ham. Så kan han komme op i gear, og lave nogle mål, så skal han nok få sin del af kagen Smiley

Jeg tror fuldt og fast på at Santin er klar til City kampen. Og jeg ser Nordstrand som klart foran Ailton!
Selvfølgelig skal vi give en mand der koster 22mio en chance, men sådan en mand skal altså også præsterer hver gang! Det nytter ikke han kun præsterer hver 5gang eller sådan noget. Indtil videre er han ihvertfald et kæmpe flopkøb! måske det størtse i dansk fodbold nogensinde!
Jeg er helt enig med Plutonium om at han simpelthen ikke passer til vores spillestil og heller ikke kommer til det.
Jeg så ham gerne på en højre fløj, da jeg tror han ville få mere succes end som angriber i FCK.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 608 609 [610] 611 612 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010