home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546809 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9000: 14 Jan 2009, 11:08 »

Mads Laudrup skifter til Herfølge, påstår bold.dk. Han bliver præsenteret kl 15.00

Det synes jeg da umiddelbart er et dårligt skifte for ham?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9001: 14 Jan 2009, 11:11 »

Han kunne nok godt være skiftet til en bedre klub, men jeg tror bare at han har villet være sikker på en startplads. Lidt ala Bertolt, som dog skiftede til en oprykker, men nu var Bertolt jo også nærmere FCKs startopstilling end Laudrup har været. Tror det kan blive et godt skifte for ham på sigt, men ja umiddelbart ikke noget at råbe hurra for (medmindre man er Herfølge selvfølgelig Wink)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9002: 14 Jan 2009, 11:17 »

Jeg vil mene at faciliteterne er bedre i FCK. Det er ganske vist ikke attraktivt at spille i 2. division øst, men jeg tror dog at man vil lære mere at blive matchet af spillere på topniveau.

Respekt for hans valg, men jeg kan ikke sige at jeg forstår det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9003: 14 Jan 2009, 11:32 »

Jeg vil mene at faciliteterne er bedre i FCK. Det er ganske vist ikke attraktivt at spille i 2. division øst, men jeg tror dog at man vil lære mere at blive matchet af spillere på topniveau.

Respekt for hans valg, men jeg kan ikke sige at jeg forstår det.

Jeg synes det er særdeles forståeligt. Fast spilletid er meget afgørende. Jeg tror ikke på, at FCK's træning er nær så udbytterigt, som deltagelse i turneringskampe. Hvorfor skulle unge spillere ellers være interesseret i at skifte væk fra klubben. Det er trods alt ikke første gang.

Umiddelbart det bedste for alle parter. Laudrup var ikke i nærheden af spilletid, og som følge af dette ville han formodentlig ikke være relevant for FCK i fremtiden.
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9004: 14 Jan 2009, 11:41 »

Så er billetter til FCK - Man City i hus :p
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9005: 14 Jan 2009, 14:55 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18338.0

Her kan du diskutere sådan noget  Wink

Okay tak er desparat for at få fat i en god fck taktik

Tak for det...  Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9006: 14 Jan 2009, 15:01 »

Okay tak er desparat for at få fat i en god fck taktik

Tak for det...  Thumbs Up

Helt i orden!

Vi er her for at hjælpe hinanden  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9007: 14 Jan 2009, 15:15 »

Helt i orden!

Vi er her for at hjælpe hinanden  Wink

hehe ja ved det...  Wink

er ved at finde en taktik...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9008: 14 Jan 2009, 15:56 »

For lige at følge op på jeres disk om Laudrup  Peace

Personligt syntes jeg det er en flot, og meget moden beslutning af ham... Han er i en fase af sin karriere hvor han SKAL have spilletid for at kunne udvikle sig bedst muligt...
Er helt på linje med dig Pluto, omkring at Fcks anlæg er langt bedre end Herfølges.. Men det er imo bare ikke det der udvikler en spiller... Det som udvikler en spiller er at han uge efter uge bliver presset til at yde sit maksimale i kamp, og konstant bliver trænet i at træffe beslutninger i pressede situationer...

Selvom at Laudrup vil blive presset mere til træning i og med at Fck har bedre spillere i Herfølge, så udvikler det ham ikke NÆR så meget som det ville hvis han spiller fast i Herfølge hver uge... Samtidig spiller han 2 division i Fck, hvilket imo er et pænt skridt op til 1 division selvom det kun er en rækkes forskel...

Samtidig må man bare konstatere at det er nu eller aldrig for Laudrup.. Alle og enhver ved at fck ikke har tradition for at satse på sine talenter i fulde drag som så mange andre superligaklubber, pga de ambitioner en klub som fck år efter år skal være i stand til at efterleve.. Hermed har man ikke tid til at vente på at talenter blomstrer op, men man bliver nødt til at købe etablerede spillere...

Laudrup vil i Herfølge møde en klub, der per tradition altid har være gode til at arbejde med unge spillere, han vil blive matchet i kamp uge efter uge, og derme udvikle sit spil i den rigtige retning, og han vil samtidig komme til en klub der satser helt enormt på at komme i superligaen inden for få år, hvis de da ikke kommer det i år Smiley..

Kommer de det, vil Laudrup som i Fck uge efter uge blive afprøvet på højeste niveau, og vil sikkert udvikle sig nok til at kunne blive solgt til udlandet...

Jeg har KUN ros til overs for den her beslutning Thumbs Up!

Bevis for min påstand: http://onside.dk/node/24584  Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 16:02 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9009: 14 Jan 2009, 17:02 »

Fint nok at Mads Laudrup kommer videre, der skulle også sker en del, hvis han skulle kommer tæt på en startplads. Hvis han skal udvikle sig som fodboldspiller, skal han spille kampe og det kommer han ikke til som det ser ud i FCK lige ud, så held og lykke i Herfølge til ham. Skulle han blive god i fremtiden, kan vi jo altid hente ham tilbage  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9010: 15 Jan 2009, 08:00 »

Jeg er helt med på, at han i Herfølge vil få masser af spilletid. Og det er selvfølgelig et stort plus. Men jeg tror ikke at han vil blive anset for at være et talent i truppen, qua den kvalitet har besidder i forhold til sine holdkammerater. Han vil få masser af spilletid, men træningen tror jeg ganske enkelt bare ikke vil blive den rette for ham.

Det jeg har set til ham har været udmærket. Ikke super godt, men hvad forventer man når en spiller får 5 kampe fordelt på 1½ år? Jeg tror ganske enkelt, at det der har hæmmet ham i FCK er konkurrencen. Han er en central midt, der har force i det kontrollerende spil. Som bekendt er det ikke dér vi mangler kvalitet i truppen. Nørregaard, Würtz, Kvist, Kristensen. Alle navne der ville ære sikre på spilletid stort set i alle andre klubber i Danmark. Havde Laudrup spillet venstre fløj eller højre back, så tror jeg han havde fået mere spilletid i klubben. Det er ganske enkelt hans placering der gjorde, at han ikke kunne komme ind som indskifter i nogle kampe på sæsonen, for ved siden af har der altså siddet en spiller der er i sin prime.

Men sket er sket, og som Don AA siger, så kan vi hente ham hjem hvis han kommer i en rivende udvikling. Jeg er ikke i tvivl om at han har et godt talent, og efter min mening ville en klub i bunden af SAS-ligaen have været bedre for ham. Nu får han minimum et halvt år i 1. division før han kan få spilletid på højeste niveau, der kan tilbydes i DK. Eneste positive i det er, at han får trænet sine offensive kvaliteter, da en klub der ligger til oprykning vil have bolden en del og kunne spille sig til mange chancer. I bunden af SAS-ligaen vil han få trænet sin psyke og defensive egenskaber.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9011: 15 Jan 2009, 08:06 »

Jeg er helt med på, at han i Herfølge vil få masser af spilletid. Og det er selvfølgelig et stort plus. Men jeg tror ikke at han vil blive anset for at være et talent i truppen, qua den kvalitet har besidder i forhold til sine holdkammerater. Han vil få masser af spilletid, men træningen tror jeg ganske enkelt bare ikke vil blive den rette for ham.

Det jeg har set til ham har været udmærket. Ikke super godt, men hvad forventer man når en spiller får 5 kampe fordelt på 1½ år? Jeg tror ganske enkelt, at det der har hæmmet ham i FCK er konkurrencen. Han er en central midt, der har force i det kontrollerende spil. Som bekendt er det ikke dér vi mangler kvalitet i truppen. Nørregaard, Würtz, Kvist, Kristensen. Alle navne der ville ære sikre på spilletid stort set i alle andre klubber i Danmark. Havde Laudrup spillet venstre fløj eller højre back, så tror jeg han havde fået mere spilletid i klubben. Det er ganske enkelt hans placering der gjorde, at han ikke kunne komme ind som indskifter i nogle kampe på sæsonen, for ved siden af har der altså siddet en spiller der er i sin prime.

Men sket er sket, og som Don AA siger, så kan vi hente ham hjem hvis han kommer i en rivende udvikling. Jeg er ikke i tvivl om at han har et godt talent, og efter min mening ville en klub i bunden af SAS-ligaen have været bedre for ham. Nu får han minimum et halvt år i 1. division før han kan få spilletid på højeste niveau, der kan tilbydes i DK. Eneste positive i det er, at han får trænet sine offensive kvaliteter, da en klub der ligger til oprykning vil have bolden en del og kunne spille sig til mange chancer. I bunden af SAS-ligaen vil han få trænet sin psyke og defensive egenskaber.
Laudrup har forcer i spillet på den sidste 1/3 af banen, altså i det offensive, han er ikke en kontrollerende spiller Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9012: 15 Jan 2009, 08:11 »

Det er ellers ikke det jeg har læst mig til rundt omkring. Fx bliver han i BT i dag vurderet fa u19-landstræneren, der mener at netop er en kontrollerende midtbanespiller. Og i de par kampe jeg har set med ham, har han altså også befundet sig mere som en spilfordeler, end en der laver den satsede dribling, det pludselige løb ind i feltet eller lignende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9013: 15 Jan 2009, 08:45 »

Mads Laudrup er efter sigende, som pluto siger, en spiller der står noget længere tilbage på banen end fx Michael Laudrup gjorde det. Han er en bold flytter/spilfordeler som ikke selv laver det som farmand gjorde - altså smarte driblinger, 1-2 kombinationer, hælafleveringer osv. Det type er han slet ikke.

Mht. til skiftet så forstår jeg ham godt. Vi har to pladser på den centralemidt, og med konkurrence i Hjalte, Würtz, TK og Atiba Hutchinson, så ville han være 5. valg. Og Mads Laudrup er ved at nå den alder hvor han SKAL have spilletid for at udvikle sig yderligere. Selvom Atiba bliver solgt ville han stadig være 4. valg, med 3 spillere der ikke ligefrem er i nærheden af pensionsalderen endnu.
Skiftet er logisk, og bedst for alle parter. Mads Laudrup skal nok blive en dygtig spiller, men lige præcis hvor dygtig skal jeg lade være usagt.

Mon ikke FCK har fået sneget sig en videresalgs klausul med i handlen? Smiley
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9014: 15 Jan 2009, 20:18 »

Jeg synes det er klogt valgt af Mads. Hos os ville han jo på ingen måder få kamptræning på et okay niveau.
Så held og lykke til ham Smiley

Er der nogen som har bestilt eller vil bestille turen til Manchester?

Jeg har i hvert fald bestilt den, så det skal nok blive super!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010