home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546715 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8925: 10 Jan 2009, 14:46 »

Normalt bliver sådanne kampe spillet 20.45 dansk tid. Dermed 19.45 GMT

Det plejer at være tiden for de europæiske opgør i og efter gruppespillet. Du kan ikke regne 100% med det, men det plejer at være sådan.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8926: 10 Jan 2009, 18:41 »

Jeg ved ikke om det har været oppe, det har det sikkert.

Eftersom truppen ser sådan ud til i morgen:
Frederik Vang Larsen
Casper Windfeld
Niklas Kristensen
Danni Jensen
Jacob Neestrup
Mads Aunvig
Nicklas Borum
Thomas Christiansen
Kevin B. Timm


Er jeg så den eneste som er skuffet over ikke at komme til at se hverken Mads Laudrup eller Saban Özdogan i aktion? Jeg synes også det er lidt tamt at vi ikke har en eneste førsteholdsspiller med? Det kunne da have været sjovt at se en Ailton eller Santin i kamp, jeg ved godt at trænerne er bange for at spillerne bliver skadet, men der er jo lang tid til at vi skal spille nogen kampe igen, og det kunne da sikkert også være meget sjovt for nogen af dem, at lave noget som de ikke gør til hverdag.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8927: 10 Jan 2009, 18:44 »

Det havde været fedt hvis at vi havde vores 3 brasser med. Samba bold Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8928: 10 Jan 2009, 19:07 »

Ja, eller måske bare en enkelt i det mindste.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8929: 10 Jan 2009, 19:09 »

Det var en fornøjelse at følge erton fejzullahuh sidste år, håber virkelig han kommer tilbage til fck, fra den der lille klub i sverige. Har desværre hørt at udinese eller en anden rimelig stor klub, skulle være meget interraseret.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8930: 11 Jan 2009, 00:28 »

Jeg ved ikke om det har været oppe, det har det sikkert.

Eftersom truppen ser sådan ud til i morgen:
Frederik Vang Larsen
Casper Windfeld
Niklas Kristensen
Danni Jensen
Jacob Neestrup
Mads Aunvig
Nicklas Borum
Thomas Christiansen
Kevin B. Timm


Er jeg så den eneste som er skuffet over ikke at komme til at se hverken Mads Laudrup eller Saban Özdogan i aktion? Jeg synes også det er lidt tamt at vi ikke har en eneste førsteholdsspiller med? Det kunne da have været sjovt at se en Ailton eller Santin i kamp, jeg ved godt at trænerne er bange for at spillerne bliver skadet, men der er jo lang tid til at vi skal spille nogen kampe igen, og det kunne da sikkert også være meget sjovt for nogen af dem, at lave noget som de ikke gør til hverdag.

JO!

Jeg er meget skuffet over ikke at se Saban. Ham tror jeg bliver en god spiller for klubben. Mads synes jeg at jeg kender niveauet på, men det ville da have været sjovt at se ham! Men den manglende Özdogan er en skuffelse af de større. Tror faktisk snart han bliver indlemmet i førsteholdstruppen, når Mads nu er der. De to har nogenlunde samme niveau efter hvad jeg kan skønne.

Det var en fornøjelse at følge erton fejzullahuh sidste år, håber virkelig han kommer tilbage til fck, fra den der lille klub i sverige. Har desværre hørt at udinese eller en anden rimelig stor klub, skulle være meget interraseret.

Han kaldes jo også for den næste Ibrahimovic, så det ville da ikke være dårligt at få ham til klubben i nogle år. Men tror ikke vi skal regne med det, selvom der er en klausul i hans kontrakt der gør at FCK kan hente ham billigere end andre klubber.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8931: 11 Jan 2009, 13:23 »

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8932: 11 Jan 2009, 13:29 »

Ja det lyder meget interessant. Så må vi håbe han bliver den sidste og afgørende ingrediens til et succesfyldt forår Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8933: 11 Jan 2009, 13:39 »

Hvor er det "plat" at hver Ozdogan og især Laudrup ikke er med. Derudover ville det også være en passende mulighed for at se hvad Wurtz nu kunne gøre

Kom nu unge løver!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8934: 11 Jan 2009, 18:26 »

Det ser jo meget ud til at vi hente Dame N´doye fra OFI, de tabte i dag hjemme til Iraklis med 2-3 og Dame N´doye lavede måske et afskeds mål http://www.goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=22369&Ln=En
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8935: 11 Jan 2009, 18:38 »

JO!

Jeg er meget skuffet over ikke at se Saban. Ham tror jeg bliver en god spiller for klubben. Mads synes jeg at jeg kender niveauet på, men det ville da have været sjovt at se ham! Men den manglende Özdogan er en skuffelse af de større. Tror faktisk snart han bliver indlemmet i førsteholdstruppen, når Mads nu er der. De to har nogenlunde samme niveau efter hvad jeg kan skønne.

Jeg er fuldstændig enig, men jeg har mere fidus til Saban. Det har jeg nogle grunde til. Jeg synes hans fysik virker bedre, og han går en del mere til den, end Mads. Saban virker i den grad også mere energisk. Og til sidst ville jeg glæde mig meget over at se en stærk Saban på FCK's 1. hold, fordi han kan være et forbillede for mange invandrere, så Danmark også kan få nogle Zlataner og Vieiraer.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8936: 11 Jan 2009, 19:13 »

Jeg glæder mig faktisk (i håb) til at se N'doye i FCK. Jeg har lige kigget rundt på diverse netsider, og set lidt til denne N'doye, og han minder uhyggelig meget om Djiby Fall. Han er hamrende kropsstærk, og har et voldsomt hovedstod, og han sparker som en hest.

Jeg tror han kan blive rigtig god for FCK - hellere ham en Prica.
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8937: 11 Jan 2009, 19:18 »

Jeg glæder mig faktisk (i håb) til at se N'doye i FCK. Jeg har lige kigget rundt på diverse netsider, og set lidt til denne N'doye, og han minder uhyggelig meget om Djiby Fall. Han er hamrende kropsstærk, og har et voldsomt hovedstod, og han sparker som en hest.

Jeg tror han kan blive rigtig god for FCK - hellere ham en Prica.

jeg glæder mig også meget til at se ham i aktion. Ham og Santin kan gå hen og blive en vanvitig duo i front. Mon ikke Junior så bliver solgt i dette transfervindue.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8938: 11 Jan 2009, 21:01 »

Det håber jeg, Andreas. Både for hans, klubbens og min egen skyld.

For hans: så han kan komme videre i karriererens efterår. Han har stadig 1-2 gode år i sig (eller mere hvis han er heldig), men bare ikke i FCK. Klubben passer ikke til ham.

For klubbens: han hæver ikke niveauet i klubben, og de kunne tjene et par millioner på ham.

For min: jeg har ikke meget fidus til hans spillestil. Jeg synes ikke hans spidskompetencer er så tydelige, at han kan tilføre truppen noget, og derfor bliver jeg egentlig bare irriteret over at han er i truppen, når vi kunne have en N'Doye eller et talent på hans plads. En 31-32 årig angriber (er ikke sikker på hans alder) der ikke løfter holdet på nogen måde skal helst ikke fylde en plads for et ungt talent eller en kompetent erstatning.

Men for hans egen skyld håber jeg at han finder en ny klub og får gang i sin karriere påny.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8939: 11 Jan 2009, 21:27 »

Prica er kun 27 år Smiley Men jeg synes vi har set Prica's niveau, og jeg mener måske at N'Doye er mere spændende med henblik på fremtiden, og måske nok også i vores spillestil.
Logged


Sider: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010