home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 828 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546657 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8910: 09 Jan 2009, 15:28 »

Det er da positivt, hvis han er så god som du siger AB!

Jeg ser meget gerne en stor angriber i klubben, og der passer han jo godt ind. Vi skal bare passe på med at hente spillere der til dagligt spiller for et bundhold. Ailton var sådan en spiller, og nogle spillere er bare født til at spille på bundhold, der enten kører med kontra eller lægger alt spillet op på én offensiv spiller. Men jeg ser da frem til at have ham i klubben.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8911: 09 Jan 2009, 15:52 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/fck-maa-ikke-bruge-wiland-mod-city

Så er den sikker, vi kan ikke bruge willand mod city, hvilket må udelukke et salg af Jesper C i dette transfervindue. City må derimod gerne bruge Wayne Bridge da han har spillet Chl fodbold tidligere i sæsonen og ikke Uefa cup fodbold.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8912: 09 Jan 2009, 17:13 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/fck-maa-ikke-bruge-wiland-mod-city

Så er den sikker, vi kan ikke bruge willand mod city, hvilket må udelukke et salg af Jesper C i dette transfervindue. City må derimod gerne bruge Wayne Bridge da han har spillet Chl fodbold tidligere i sæsonen og ikke Uefa cup fodbold.
Jamen det var jo dejligt at få 100% styr på det, hvilket så du selv siger så med 99,9% sikkerhed udelukke et salg af Jesper i januar. Vil også være mere tryg med Jesper mod City end Wiland, udelukket på grund af ikke kender noget til Wiland (dårlig undskyldning ved det godt) 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8913: 09 Jan 2009, 17:36 »

I følge altid "troværdige medier" fra Norge så bliver Ståle norsk landstræner, og han dermed i gang med sin sidste halvsæson som træner for FCK http://sporten.tv2.dk/article.php/id-19717295.html?forside. Jeg hverken tror eller håber på det er rigtig.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8914: 09 Jan 2009, 18:05 »

Jeg tror ikke på det - Don Ø tillader ikke Ståle a forlade klubben før tid - og slet ikke for den lille sum af 15 mill som tv2 sporten lige har sagt på tv ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8915: 09 Jan 2009, 18:11 »

Hvis ståle virkelig gerne vil være landstræner og vi for et stort beløb for ham, så tror jeg at han forsvinder efter denne sæson. For hvor meget kan ståle gå op i sit job, når han engeligt gerne vil have et andet.
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8916: 09 Jan 2009, 18:20 »

Hvis ståle virkelig gerne vil være landstræner og vi for et stort beløb for ham, så tror jeg at han forsvinder efter denne sæson. For hvor meget kan ståle gå op i sit job, når han engeligt gerne vil have et andet.

Ja det er jo spørgsmålet - tror han bliver - men frygter a han flytter tilbage til norge til sommer - men for 15 mill kan man da godt finde en ny træner Wink
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8917: 09 Jan 2009, 20:19 »

Den græske hjemmeside Gazetta mener at handlen stort set er i hus, her er en ringe oversættelse af nyheden.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8918: 10 Jan 2009, 13:52 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Norge-vil-hente-Staale-til-sommer

Not gonna happen!

Han må bare ikke smutte!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8919: 10 Jan 2009, 14:08 »

Jeg tror nu ikke det vil skade så meget hvis han smutter til sommer, fordi Ståle har jo altid sagt at han gerne vil afprøve sig selv på et højere niveau, at et norsk landstræner job ikke et skridt op i forhold til FCK IMO er så en helt anden sag crazy

Jeg tror sagtens at Flemming Østergaard kan finde en kompetent træner til FCK, det har jo ikke været noget problem før, og det er jo ikke helt uattraktivt at overtage et hold som vil spille med i CL og vinde ligaen 7 ud af 10 gange Smiley

Ret mig hvis jeg tager fejl Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8920: 10 Jan 2009, 14:20 »

Du tager ikke fejl, men jeg kan godt lide Ståles mandskabspleje og taktiske udlæg. Dog ville en træner der var bedre til at forhindre kollektive sammenbrud og havde mere rutine med internationale kampe være godt at få.

Jeg synes umiddelbart Ståle er den bedste træner i Norden. Wieghorst og Kent Nielsen er også dygtige, men jeg tror ikke de vil til FCK med deres fortid og nutid. Så er der Aabs assistent træner, der var så god for holdet her i efteråret (har sgu glemt hans navn, og jeg skammer mig!). Han er god til at mandskabspleje, men jeg tror ikke han har formatet til at stå i spidsen for FCK i en længere periode (endnu).

Men Ståle har rent bortset fra det sagt, at han agter at blive kontrakten ud, hvorefter han nok gerne vil videre. Men folk siger selvfølgelig så meget. Men jeg håber han holder ord.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8921: 10 Jan 2009, 14:24 »

Er der nogen der ved hvad tid kampen mod Manchester City skal spilles?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8922: 10 Jan 2009, 14:33 »

Er der nogen der ved hvad tid kampen mod Manchester City skal spilles?

Det var meningen at billetter til hjemmekampen skulle sættes til salg her d.6 januar, men det udsattede de til d. 13/14, da de endnu ikke havde aftalt et kamptidspunkt.
Hvis du mener udekampen, har jeg ingen anelse.
Men jeg formoder at der bliver lavet en tur derover, eller hvad?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8923: 10 Jan 2009, 14:35 »

Jeg mener hjemmekampen Smiley
Det er fordi vi har sådan noget projekt om aftenen på skole lige præcis den dag Skuffet
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8924: 10 Jan 2009, 14:42 »

Jeg mener hjemmekampen Smiley
Det er fordi vi har sådan noget projekt om aftenen på skole lige præcis den dag Skuffet

Okay, træls...
Men for englændernes skyld, tror jeg at den nok bliver spillet mellem kl. 20 og 21. Det er bare et rent gæt...
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 593 594 [595] 596 597 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010