home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546076 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8565: 11 Dec 2008, 16:39 »

Jeg mener at Nikolaj Hansen forlader os til vinter ved kontraktudløb. Men så har vi selvfølgelig Jacob Albrechtsen

Apropos gamle spillere:

Niclas Jensen, Christiansen, Sionko, Pospech, Junior og Grønkjær er vores eneste 'gamle' spillere (over 30), og jeg vil da mene at Christiansen har flere år i sig, og de fire sidste har da et par år i sig endnu. De er omkring de 31 år, og det er ikke gammelt. Det er efteråret af karrieren, men vinteren ligger dog mere end 365 dage ude i fremtiden!

Niclas Jensen er gammel, men har faktisk været udemærket i efteråret!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8566: 11 Dec 2008, 16:49 »

Jeg mener at Nikolaj Hansen forlader os til vinter ved kontraktudløb. Men så har vi selvfølgelig Jacob Albrechtsen

Apropos gamle spillere:

Niclas Jensen, Christiansen, Sionko, Pospech, Junior og Grønkjær er vores eneste 'gamle' spillere (over 30), og jeg vil da mene at Christiansen har flere år i sig, og de fire sidste har da et par år i sig endnu. De er omkring de 31 år, og det er ikke gammelt. Det er efteråret af karrieren, men vinteren ligger dog mere end 365 dage ude i fremtiden!

Niclas Jensen er gammel, men har faktisk været udemærket i efteråret!

Enig. Folk herinde har det tit med at forveksle det virkelige liv med FM, hvor det gælder om at have alle talenter. En på 31 kan da sagtens spille nogle sæsoner endnu...
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8567: 11 Dec 2008, 17:11 »

Sionko om forlængelse med FCK http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8697

Så mangler han bare at lære dansk om Laursen siger http://onside.dk/node/22682  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8568: 11 Dec 2008, 17:58 »

Sionko har slet ikke ville forlade FCK: http://onside.dk/node/22676
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8569: 11 Dec 2008, 18:04 »

Det har han sagt hele sæsonen, lige fra han blev rygtet væk i sommerpausen efter hans gode EM. Men han sagde fra starten, at FCK har førsteprioritet, fordi hans familie har det godt. I efteråret har han dog sagt, at han vil have spilletid, hvilket jeg i bund og grund godt kan forstå.

Men han har altid haft familiens 'lykke' som førsteprioritet efter sit meget mislykkede ophold i Skotland. Der faldt han og hans kone/kæreste åbenbart aldrig til, fordi den skotske mentalitet lå for langt fra den tjekkiske. Der minder vi danskere åbenbart mere om det han var vant til hjemme i Tjekkiet.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8570: 11 Dec 2008, 18:07 »

Nu hvor Aab er ved at vinde på Old Trafford kom jeg til at tænke på da vi vandt 1-0 i Parken

Men er der nogen der har et link til de to startopstillinger i den kamp? Jeg kan nemlig ikke finde dem og jeg kunne godt tænke mig at se dem

Kunne jeg også. Nogen der har Link...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8571: 11 Dec 2008, 18:11 »

F.C. Copenhagen:
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen, Brede Hangeland, Michael Gravgaard, Oscar Wendt
Michael Silberbauer (71.: William Kvist), Tobias Linderoth, Hjalte Nørregaard, Martin Bergvold (67.: Fredrik Berglund)
Atiba Hutchinson, Marcus Allbäck (89.: Dan Thomassen).

(Unused substitutes: Benny Gall, Razak Pimpong)

Hvis du/I selv kan finde Aab's opstilling, så er her den ene halvdel af jeres ønske (fundet på FCK.dk)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8572: 11 Dec 2008, 18:17 »

F.C. Copenhagen:
Jesper Christiansen
 Lars Jacobsen, Brede Hangeland, Michael Gravgaard, Oscar Wendt
Michael Silberbauer (71.: William Kvist), Tobias Linderoth, Hjalte Nørregaard, Martin Bergvold (67.: Fredrik Berglund)
Atiba Hutchinson, Marcus Allbäck (89.: Dan Thomassen).

(Unused substitutes: Benny Gall, Razak Pimpong)

Hvis du/I selv kan finde Aab's opstilling, så er her den ene halvdel af jeres ønske (fundet på FCK.dk)

Kan du også huske UNITED's Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8573: 11 Dec 2008, 18:24 »

Kunne jeg også. Nogen der har Link...
Så har jeg støvet bold.dk  igennem og fundet startopstillinger for FCK og Man U i begge kampe:

På Old Trafford http://www.bold.dk/nyt/Startopstillinger-Man-U-FCK

I Parken http://www.bold.dk/nyt/?vis=62417&rss=true

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8574: 14 Dec 2008, 15:55 »

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8575: 15 Dec 2008, 13:14 »

Det ser ikke godt ud.. Ailton er ude i kampen mod Brügge, på grund af hans skade..

Men til gengæld er han også det eneste offensive vi mangler. Jeg håber på en komfortabel sejr på 2-0 i vores favør. Med mindre holdet får en kollektiv hjerneblødning i kampen, naturligvis.  Skuffet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8576: 15 Dec 2008, 13:26 »

Øv. Havde ellers håbet på, at Ailton ville være med pga. hans tekniske finesser der godt kan drille Brugge defensiven.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8577: 15 Dec 2008, 13:53 »

Truppen mod Brügge:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe

Som plutonium siger så er Ailton ikke blevet klar, en skam havde gerne set ham og Santin fra start, ligesom i Valencia. Brügge har tabt de sidste 2 kampe i ligaen, først 2-0 ude til Lokeren, og i går blev de så kørt ud af deres hjemmebane af St.Liege og endte med at tabe 4-1, vi kan jo håbe det blive til 3 på stribe  Wink. Deres træner vil dog bruge de sidste 2 skuffelser til at hævne sig på os http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/bruegge-traener-vi-haevner-os-paa-fck.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8578: 15 Dec 2008, 17:12 »

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8579: 15 Dec 2008, 17:23 »

Jeg kan da godt forstå, at han hepper på os! Vi er jo de bedste  Peace

Jeg håber at Nordstrand kan finde sig til rette i kampen. Et problem for ham er at hans fysik ofte kommer til kort overfor forsvarsspillere af internationalt snit. Der er Santin mere heldig, fordi han er mere bevægelig end Nordstrand.

Men det absolut vigtigste er, at vores midtbane fungerer. Fløjene skal være offensive og fodre angriberne med bolde, og midtbanen skal være så stabil som nogensinde. Jeg VIL ikke se et sammenbrud ligesom Aberdeen. Jeg vil så gerne se FCK i UEFA til foråret  Ubeslutsom
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010