home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546001 gange)
Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8535: 11 Dec 2008, 14:13 »

Kan Rommadahl være en løsning hvis sionko smutter? (;
http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-aaben-for-Danmark
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8536: 11 Dec 2008, 14:17 »

Tænkte det samme. Ville ikke være et dårligt indkøb! Det ville nok også være godt for Junior, da Romme's rush ned af kanten, med efterfølgende indlæg, vil gøre en boksspiller mere brugbar.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8537: 11 Dec 2008, 14:18 »

Jeg kan ikke se hvad vi i al verden skulle bruge ham til, manden bliver 31 til sommer, så er alt for gammel til at blive hentet som fløj til fck.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8538: 11 Dec 2008, 14:21 »

Kan Rommadahl være en løsning hvis sionko smutter? (;
http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-aaben-for-Danmark

Det kommer an på så meget...

Personligt ville jeg ikke mene det..

Med al respekt for Dennis Rommedahl er hans styrke hans hurtighed, og så er det vidst også slut med de store spidskompetencer Smiley..

Sionko er en helt anden slags spiller, der er teknisk klasser over, kan gå ind i banen, og er langt mere anvendelig i selve spillet pga hans bedre teknik samt blik for spillet...

Hvis man ønsker at omlægge sit spil mere, så man spiller mere på kontra vil jeg mene at Rommedahl er den perfekte løsning da han så har et bagrum.. Men har han ikke det bagrum er han for mig at se en anonym fodboldspiller, som vel egentlig ikke høre hjemme i udlandet, på landsholdet, eller på et tophold i DK Peace...

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor FCK vil af med Sionko.. De er i følge mig, et selvmål af dimensioner, som man vil komme til at fortryde... Sionko har alt det om FCK gennem årene har manglet på kanten, og som de har brug for nu, hvor Grønkjær er ude... En der kan udfordre mand mand, og gå til baglinien, og smække den ind... Og som samtidigt er så taktisk god, og teknisk god, at han er velfungerende i det øvrige pasningsspil... At man vælger at bruge Kvist i stedet for Sionko på den kant, er mig komplet ubegribeligt, da Kvist på ingen måde er en kant, og aldrig bliver det...

Kvist hører til på den centrale midt, i stedet for Hjalte Bo, som er en anonym boldflytter, og Sionko hører til på kanten...

Så i følge mig er Rommedahl ikke skyggen af at være en brugbar løsning for FCK, samtidigt med at man burde give Sionko den spilletid han fortjener! Smiley...

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8539: 11 Dec 2008, 14:25 »

Jeg kan ikke se hvad vi i al verden skulle bruge ham til, manden bliver 31 til sommer, så er alt for gammel til at blive hentet som fløj til fck.

Det var dog en ualmindelig dårlig grund til ikke at hente ham. Sagde du det samme da Libor blev hentet? Sikkert, og der
måtte du også æde dine ord i dig.

Find ordentlig plusser og minusser i stedet for at hænge dig i alderen. Han er jo ikke ligefrem 35, eller blevet langsom på det seneste.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8540: 11 Dec 2008, 14:29 »

jeg tror ikke det ville gavne FCK at købe rommedahl
1. Han er gammel
2. Synes ikke at han ville være god nok, i forhold til andre unge spillere vi nok kunne tiltrække til klubben
3. Det eneste der er godt ved Rommedahl IMO er at han er pisse hurtig, men jeg synes stadig at han skuffer, specielt når jeg har set Landskamp, så mister han bolden tit, og han får ikk rigtig ordentlig lagt op til angriberne.. så synes ikke at det argument at det ville gavne Junior meget vil holde

Mht. Ailton og Santin
Ailton var nok en smule spild af penge, men tror/håber stadig at han snart slår rigtigt igennem
og Santin synes jeg ikk at 16 mio. er specielt meget, vi har jo set at han ikke ligefrem er dårlig, og han godt kan følge med i UEFA cuppen osv. tror også at han vil udvikle sig endnu mere, når han er faldet helt rigtigt til.

Tror Rommedahl, ryger til AGF eller sådan noget, hvis han er interresseret nok i at komme til DK
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 14:32 af naitsirhc » Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8541: 11 Dec 2008, 14:34 »

Det var dog en ualmindelig dårlig grund til ikke at hente ham. Sagde du det samme da Libor blev hentet? Sikkert, og der
måtte du også æde dine ord i dig.

Find ordentlig plusser og minusser i stedet for at hænge dig i alderen. Han er jo ikke ligefrem 35, eller blevet langsom på det seneste.


Som VK skrev så er det Rommedahl kan hans hurtighed, og jeg synes da han gør det udemærket, men nu er han ved at være en gammel herre.
Mht. Sionko så kendte jeg ham ikke inden han skiftede til FCK, så der havde jeg ikke rigtig nogen mening. Han lever langt fra lige så meget på sin hurtighed som Rommedahl gør, derfor tror jeg han kan holde sit niveau i længere tid, jeg så meget gerne han blev brugt mere og at han blev.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8542: 11 Dec 2008, 14:36 »

Santin synes jeg ikk at 16 mio. er specielt meget, vi har jo set at han ikke ligefrem er dårlig, og han godt kan følge med i UEFA cuppen osv. tror også at han vil udvikle sig endnu mere, når han er faldet helt rigtigt til.


Jeg ved ikke om du så kampen mod Valencia, men der trillede han deres højreback ud af banen, han kunne slet ikke følge med, så jeg vil gå så langt og sige at Santin er vores bedste våben i Uefa Cuppen.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8543: 11 Dec 2008, 14:41 »

Jeg ved ikke om du så kampen mod Valencia, men der trillede han deres højreback ud af banen, han kunne slet ikke følge med, så jeg vil gå så langt og sige at Santin er vores bedste våben i Uefa Cuppen.
Nej jeg så ikk kampen, men har hørt/set lidt af den.. og ja Santin er klart en af vores bedste spillere og muligvis den bedste
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8544: 11 Dec 2008, 14:41 »

Rommedahl kan løbe hurtigt, og det er det. Jeg har aldrig været imponeret over ham.

og som jeg har skrevet ofte om Grønkjær i forbindelse med hans skade, så er spillere der er SÅ afhængige af hurtighed i deres spil i risiko-gruppen for at falde voldsomt i niveau med alderen. Når Rommedahl bliver langsomere har han intet at vinde sine dueller med. Han er fysisk svag, teknisk middelmådig. Han er en uselvisk spiller, der er god til at vurdere hvem der har den bedste scoringsmulighed. Men hans indlæg er ikke af den nødvendige kvalitet til at det skulle være en grund til at hente ham.

Rommedahl er i mine øjne ikke god nok til FCK, hvor vi spiller med højt pres og løbestærke spillere. Tvivler på Rommedahl kunne opretholde sin hurtighed i FCK, når han har løbet efter bolden i en times tid. Hans stamina er ikke god nok.


Men en lille ekstra ting om Rommedahl. For et-to år siden blev han spurgt af en journalist, om han kunne forestille sig at skifte hjem til FCK. Der svarede Rommedahl, at han ikke var sikker på FCK var en god nok klub til ham.
Samme eftermiddag sagde Don Ø til en journalist: 'hvem fa'en siger vi overhovedet vil have ham?'

KLASSE, FLEMMING! HØJ KLASSE  funny funny funny


Men rent bortset fra det: nej, Rommedahl er ikke den rette til FCK. Vi bygger ikke vores spil på hurtige spiller. Send Rommedahl til en klub der overvejende bruger kontraangreb med spil over fløjende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8545: 11 Dec 2008, 14:42 »

Han er yngre end Sionko, som vi har pt.
Man må gå ud fra at han er billig da han er uønsket i Ajax.
Han har mange års international rutine, hvilket - hvis vi vinder over Brügge i aften - vil gøre os gavn i forårets Uefa Cup.
Han er så hurtig at hvis selv han skulle blive langsom, ville han være hurtigere end Grønkjær.
Sionko derimod, er langsom og i og med at han er ældre end Romme, så ryger det nok til sidst og så bli'r han for langsom.

@ naitsirhc - så var det ikke et argument for at hente ham, blot en konstatering.

kan ikke se de store minusser ved at hente Rommedahl og det der med at han kun er god til at spille kontra, synes jeg sgu langt fra holder, for han spiller bedst for Danmark når Danmark har bolden, hvorimod han, når DK spiller mod gode modstandere, nemmere falder ud af kampene.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8546: 11 Dec 2008, 14:45 »

@ plutonium

Synes ellers der bliver kørt rimelig meget på at få bolden hurtigt op til Santin, der så kan sætte sin direkte modstander via sin hurtighed. Inden Santin kom til var det Grønkjærs hurtighed alene med modstanderen der overvejende blev brugt til at skabe chancer.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8547: 11 Dec 2008, 14:49 »

Han er yngre end Sionko, som vi har pt.
Man må gå ud fra at han er billig da han er uønsket i Ajax.
Han har mange års international rutine, hvilket - hvis vi vinder over Brügge i aften - vil gøre os gavn i forårets Uefa Cup.
Han er så hurtig at hvis selv han skulle blive langsom, ville han være hurtigere end Grønkjær.
Sionko derimod, er langsom og i og med at han er ældre end Romme, så ryger det nok til sidst og så bli'r han for langsom.


Tæller det ikke at Sionko er Rommedahl overlegen i SAMTLIGE andre af spillets facetter Peace?

At nogle ville have Rommedahl frem for Sionko finder jeg direkte dumt... Sionko får bare ikke den tillid han har fortjent, for en spiller som ham findes der sku ikke mange af i suppen...

Desuden er Sionko ikke langsom Rullende Øjne... Og desuden lever han ikke bare på hurtighed, men også på evnen til at kombinere sig igennem, og stå det rette sted...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8548: 11 Dec 2008, 14:50 »

Han er yngre end Sionko, som vi har pt.
Man må gå ud fra at han er billig da han er uønsket i Ajax.
Han har mange års international rutine, hvilket - hvis vi vinder over Brügge i aften - vil gøre os gavn i forårets Uefa Cup.
Han er så hurtig at hvis selv han skulle blive langsom, ville han være hurtigere end Grønkjær.
Sionko derimod, er langsom og i og med at han er ældre end Romme, så ryger det nok til sidst og så bli'r han for langsom.

@ naitsirhc - så var det ikke et argument for at hente ham, blot en konstatering.

kan ikke se de store minusser ved at hente Rommedahl og det der med at han kun er god til at spille kontra, synes jeg sgu langt fra holder, for han spiller bedst for Danmark når Danmark har bolden, hvorimod han, når DK spiller mod gode modstandere, nemmere falder ud af kampene.
Jeg synes så tilgængæld at når Grønkjær er i en god form er han meget bedre end Romme, kan godt være han ikke er så hurtigt som Romme, men jeg mener at Grønkjær har en teknik der er langt bedre en Rommes, jeg tror ikke at Rommedahl kommer til FCK, hvis han gør vil jeg være en smule skuffet, da jeg mener vi skal kigge efter et talent som måske kan nå længere end Rommedahl (hvis der er et talent stort nok talet i øjeblikket)
PS.
@ Storm, sorry tro ikk jeg fik læst dit indlæg godt nok Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8549: 11 Dec 2008, 14:53 »

Jeg mener ikke Sionko er langsom, speed er ikke en af hans kvaliteter, men han er heller ikke langsom.

Desuden synes jeg også vi har masser af rutine på holdet nu, og som du selv siger at når Danmark har spillet mod gode hold falder han ud af kampen, så kan vi da overhovedet ikke bruge ham til nogeti Uefa cuppen, hvis han bare render rundt og egentlig ikke gør noget væsen af sig, fordi modstanderen er for god, så ville jeg da hellere se en der ikke har ret meget rutine give den gas og spille ordentligt, selv om det er mod et stort hold.
Logged

Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010