home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545950 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8505: 08 Dec 2008, 21:19 »

Mulighed for at flere tjekker kommer til FCK http://www.bold.dk/nyt/FCK-interesserede-i-tjekkiske-teenagere
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8506: 08 Dec 2008, 21:21 »

Mulighed for at flere tjekker kommer til FCK http://www.bold.dk/nyt/FCK-interesserede-i-tjekkiske-teenagere

det ser spændende ud, men det ser desværre ud til at celtic for dem.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8507: 09 Dec 2008, 13:10 »

Sådan vores kamp i Brügge kommer på tv http://onside.dk/node/22493  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8508: 09 Dec 2008, 13:12 »

Sådan vores kamp i Brügge kommer på tv http://onside.dk/node/22493  Thumbs Up Thumbs Up

Var da også på tide a de tog sig sammen til at gøre det ..
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8509: 09 Dec 2008, 13:15 »

William Kvist regner med at der bliver tæt løb i toppen af ligaen til foråret ..
http://onside.dk/node/22489

Kan kun give ham ret ;-)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8510: 09 Dec 2008, 13:29 »

Så kan vi snart se frem i mod vinterpausen( se frem i mod XD)... Jeg tror der kommer til at ske en del ting, også i Fck, men det mest interessante er for mig at se at Fck får tilgang af endnu en klasse målmand( Siger jeg uden at have set ham)

Fck har i Jesper C allerede en af Danmarks absolut bedste målmænd, og det er svært at sætte en finger på hans arbejde i kassen.. Han er super god med fødderne, har udstråling, gode reflekser, samt er godt i luftsspillet, og behersker at nappe dybe stikninger..

Han er vel den første målmand fck har haft siden 90'erne hvor man kan sige, at man har tryghed ved at have ham i kassen.. Jesper C er for mig at se superligaens anden bedste keeper efter Stephan ( sorry men det syntes jeg  Peace )
og jeg ser det faktisk som helt hul i hovedet, at man henter en ny klassekeeper, når man allerede har Nathan Coe, som jeg syntes er i en rivende udvikling, og levere varen hver gang, med stor overbevisning...

Men nu til mit spørgsmål... Hvem tror i vogter målet for F.c København i foråret?

Kan en Johan Wiland, slå en Jesper C af, som må siges at være højt i hierakiet i Fck, eller fortsætter JC på kassen året ud, for så måske at blive solgt til sommer ?

Jeg har aldrig set Wiland spille så kan ikke udtale mig om ham, men jeg kan godt tvivle på at han har hvad der skal til for at slå en Jesper Christiansen af, fordi at en målmandsrokade mit i en sæsonen hvor målmand og forsvar lader til at have et godt samarbejde, kan skabe forvirring, plus at man ikke bare piller ved hierakiet i en storklub som Fck...

Det fede er at begge målmænd er sikre på at de nok skal blive Nr.1, så det bliver helt sikkert kamp til stregen, og gnistre på træningsbanen, hvilket vel kun kan hæve niveauet hos begge keepere...

Men hvad tror i Smiley?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8511: 09 Dec 2008, 13:31 »

Jeg tror at JC bliver solgt ..
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8512: 09 Dec 2008, 13:34 »

Jeg har desværre også på fornemmelsen at vi siger farvel til Jesper C.  - Tror han tager et udlandseventyr, og siger farvel til FCK. Men glæder mig til at se John Willand i aktion.
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8513: 09 Dec 2008, 13:58 »

Citat
Fck har i Jesper C allerede en af Danmarks absolut bedste målmænd, og det er svært at sætte en finger på hans arbejde i kassen.. Han er super god med fødderne, har udstråling, gode reflekser, samt er godt i luftsspillet, og behersker at nappe dybe stikninger..




Må sige jeg har været utrolog urolig ved ham på kassen i år..

Jeg er 99% sikker på han ryger, også får vi den svenske klasse keeper på. Jeg har kigget meget på ham, og har set et par af hans kampe. Han er rigtig god!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8514: 09 Dec 2008, 14:22 »

Urolig pga hvad Huh

Selvfølgelig har han haft enkelte udsving men det har alle målmænd.. Se bare onyszko Shockeret...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8515: 09 Dec 2008, 16:03 »





Må sige jeg har været utrolog urolig ved ham på kassen i år..

Jeg er 99% sikker på han ryger, også får vi den svenske klasse keeper på. Jeg har kigget meget på ham, og har set et par af hans kampe. Han er rigtig god!
Det har jeg svært ved at forstå, synes bestemt at han har vist sin høje klasse i denne sæson, og som vk siger så sker det engang i mellem at en målmand kommer til at se dum ud, sådan er fodbold.

Er også meget enig den beskrivelse som vk kommer med omkring Jesper, dog er jeg ikke enig i, at Stephan er en bedre keeper (hvorfor mon  Smiley)
 
Tror også at med ankomsten af Wiland, at Jesper bliver solgt senest til sommer, da ingen af dem vil sider på bænken over længer tid.
Kender intet til Wiland, ud over han er blevet året målmand i den svenske liga samt han havde omkring 11 clean sheet i denne sæson. Lyder jo meget godt, men vi har haft store problemer på målmandsposten før Jesper kom, så jeg er en lille smule bekymret.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8516: 09 Dec 2008, 17:11 »

I følge Trelleborgs formand Per Anders Abrahamsson, så er vi ikke mere interesseret i Rasmus Bengtsson http://www.bold.dk/nyt/FCK-har-droppet-Bengtsson Fint med mig da jeg synes at vi er meget godt besat i midterforsvaret.
 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8517: 09 Dec 2008, 17:14 »

Syntes det er meget godt vi dropper Bengtsson, da vi er både er stærkt stillet i forsvaret, plus jeg ikke kender noget til ham.

Er dog mest utrolig for at Sionko og JC rejser i næste transfervindue.
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8518: 09 Dec 2008, 20:21 »

enig
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8519: 09 Dec 2008, 21:10 »

Jeg tror desværre godt at vi kan forvente at Sionko smutter... Derfor mener jeg også at vi skal have en kantspiller, der kan spille på begge fløje. Risikoen er, at Grønkjærs niveau er faldet med hans knæskade for, som jeg har pointeret mange gange før, så er en spiller i hans alder, der er så afhængig af hurtighed i sit spil, der får en knæskade sjældent i stand til at bevare sit høje niveau. Desuden tror jeg at Hutch forsvinder, men det ser jeg ikke som et katastrofalt stort tab, fordi hans niveau er meget svingende. Og når/hvis Sionko smutter, så er vi tilbage med følgende der kan spille på fløjen:

Kvist, som godt kan holde et højt niveau dér
Wendt, men det vil kræve en ny venstre back, hvis han skal være fløj
Laudrup, som jeg gerne så få spilletid på holdet, og han kan spille venstre fløj
Kristensen, som godt kan spille højre fløj
Danni Jensen, som er ung, men ligesom Laudrup ville jeg gerne have ham mere på førsteholdet
Santin, som dog er mere en angriber i mine øjne
Grønkjær, hvis han holder niveau

Og så kan jeg faktisk ikke komme på andre, jeg ville sige kunne spille fløj. Men mange af dem spiller jo allerede på holdet på andre pladser (Kristensen, Santin, Wendt), eller er uerfarne i topfodbold (Laudrup, Danni Jensen) eller er tvivlsomme med hensyn til om de holder niveau (Grønkjær). Så en spiller der kan spille begge fløje ville gøre mig meget mere tryg.

Simon Poulsen bliver nævnt, men jeg tror ikke han vil hjem endnu, og slet ikke til København.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 09:16 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010