home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545888 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8490: 07 Dec 2008, 10:46 »

Det ville også være klasse med Drogba til FCK, men det sker desværre ikke.
mon ikke skjelbred er mere realistisk en Drogba, og så var der vel heller ingen der havde regnet med at vi fik Grønkjær den gang? men du har nok ret, at det bare er for urealistisk Smiley
Men sidder også og tænker lidt på hvor meget mon Toulouse forlanger for en Søren Larsen?
en 15 mio. ville vel være prisen, og hvis det så var det dobbelte, så skal de bare købe, han er sku en klassespiller Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8491: 07 Dec 2008, 11:21 »

mon ikke skjelbred er mere realistisk en Drogba, og så var der vel heller ingen der havde regnet med at vi fik Grønkjær den gang? men du har nok ret, at det bare er for urealistisk Smiley

Skjelbred er selvfølgelig mre realitsik end Drogba, men han er stadig ikke reaslitisk, ligesom Drogba, så jeg synes ikke der er nogen problemer i at sammenligne dem.

Og nu stopper du altså med at sammenligen med Grønkjær! Grønkjær var kørt fast i udlandet, og ville bare hjem til mere spilletid. Skejldbred er et megatalent, der kan komme til en god klub i udlandet, og blive en profil. At Grønkjær så skulle være lige så god, kan jeg sagtens give dig ret i (selvom du ikke har skrevet det, er jeg sikker på at du er rimelig enig).
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8492: 07 Dec 2008, 12:49 »

mon ikke skjelbred er mere realistisk en Drogba, og så var der vel heller ingen der havde regnet med at vi fik Grønkjær den gang? men du har nok ret, at det bare er for urealistisk Smiley en 15 mio. ville vel være prisen, og hvis det så var det dobbelte, så skal de bare købe, han er sku en klassespiller Smiley

Nu kan jeg ikke huske beløbet Toulouse gav for Larsen, men det er højst tvivlsomt at de vil sælge ham for mindre end hvad de selv har givet oprindeligt (især efter kun ½ sæson). Så vi skal nok slippe en 30 mio for ham, men ville selv da sige, at det var et godt køb, hvis vi kunne have ham i klubben i 3-4 år.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8493: 07 Dec 2008, 16:49 »

Startopstillingen mod Horsens:

             Christiansen
Pospech - Laursen - Antonsson - Jensen
Sionko - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
         Nordstrand - Santin

Ja så gælder det årets sidste sas ligaen kamp for os, synes vi har haft et godtkendt efterår indtil videre. Det er jo Kent Nielsen sidste kamp som træner for Horsens, så lad os nu give ham en "god" afsted med et nederlag, så kan vi jo håbe, at han tager det med sig til sin kommende arbejdsgiver  Smiley Wink
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8494: 07 Dec 2008, 18:25 »

Sådan en dejlig pause føring på 3-1, efter en meget usikker start, hvor Horsens gør det rigtigt godt og man kan ikke siger noget til at de fører efter de første ca. 20 min. Men vi får heldigvis vist hvem der er et tophold men en god afslutning på 1.halvleg med 3 mål sådan skal det være. Lad os så lige få sluttet sasligaen ordenligt af med et par mål efter pausen også  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8495: 07 Dec 2008, 18:30 »

Blev helt bange da Horsens de kom foran, men kan ånde lettet op nu ... Hehe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8496: 07 Dec 2008, 18:37 »

Hvor det egentlig en fed fornemmelse, at kunne tage én forsvarsspiller ud, og så sætte én ind der er lige så god!

Men superærgeligt for Antonsson. Han har sgu ikke været heldig i sin tid i FCK...  Forlegen

Men til gengæld glæder det mig, at Zanka får spilletid, så han kan fortsætte sin udvikling!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8497: 07 Dec 2008, 19:35 »

Fantastisk sejr idag, efter at have været kommet bagud. Santin og Nordstrand gjorde det bare fantastisk idag. 2 mål hver og dejligt at se Nordstrand kan score på straffe igen. Dejligt Junior kan score igen også.

Horsensstraffet? Hvad sker der? Der er sku mange andre målmænd der går 2 skridt frem ligesom JC, og redder bolden. F.eks Dudek i Champions League finalen mellem Liverpool og AC Milan. Sku ringe Lars Cristoffersen!

Men et dejligt efterår vi slutter af med. En anden plads ( ticked off) er vel fint nok. Vi er 2 point bagud til Bundby IF, men vi slår dem bare d 1.marts !!!

Og så skal vi bare lige slå Brugge, så vi kan spille europæisk fodbold igen!

COME ON FC!!
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8498: 07 Dec 2008, 19:38 »

Fantastisk sejr idag, efter at have været kommet bagud. Santin og Nordstrand gjorde det bare fantastisk idag. 2 mål hver og dejligt at se Nordstrand kan score på straffe igen. Dejligt Junior kan score igen også.

Horsensstraffet? Hvad sker der? Der er sku mange andre målmænd der går 2 skridt frem ligesom JC, og redder bolden. F.eks Dudek i Champions League finalen mellem Liverpool og AC Milan. Sku ringe Lars Cristoffersen!

Men et dejligt efterår vi slutter af med. En anden plads ( ticked off) er vel fint nok. Vi er 2 point bagud til Bundby IF, men vi slår dem bare d 1.marts !!!

Og så skal vi bare lige slå Brugge, så vi kan spille europæisk fodbold igen!

COME ON FC!!

Sådan er reglerne jo  - Så kan ikke se hvordan det kan være skidt af ham. Synes faktisk det er godt set og godt arbejde af ham i stedet.

Men super sejr - Dejligt at vi vender kampen og så til sådan en målrig kamp.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8499: 07 Dec 2008, 19:43 »

Enig med Jakobhove. Sådan er det. Dommeren gør sit arbejde, og jeg vil snarere sige at det var skidt af dommeren finalen mellem Milan og Liverpool.

Derudover vil jeg sige, at jeg forventer lige så godt spil mod Brügge. Ikke fordi Brügge er dårlige, men fordi jeg vil se FCK performe til deres bedste i Europa. Er træt af kollektive sammenbrud på den store scene, og vil se en god præstation.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8500: 07 Dec 2008, 20:02 »

Yes sir en super dejlig afslutning på sasligaen i år, vi laver 5 mål og igen scorer vi på hjørne  Shockeret.
Men der er jo lige en kamp tilbage i Brügge, og håber ligesom plutonium samme gode spil når vi skal møde Brügge, dog med undtagelse af de første 20 min  Smiley.
Men alt i alt har vi haft et godkendt efterår. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8501: 07 Dec 2008, 21:32 »

En rigtig god kamp vi ser i dag efter udligningen. Vi startede, ligesom mod AaB, meget dårligt. Men i dag får vi det dog vendt og sikke en præstation vi så så. Rigtig lækkert og Santin og Nordstrand var jo klasse i dag. Det var rart at slutte efteråret i SAS Ligaen af på denne måde. 5-2 kan man jo ikke klage over. Også godt at Junior scorede efter de afbrændere..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8502: 08 Dec 2008, 11:07 »

Lige nået highlights fra kampen i går http://fck.dk/saesonen/kampe/2008/07.12._f.c._koebenhavn_-_ac_horsens/highlights/ efter ca. 54 sek. går det helt galt for den stakkels speaker som må begynde helt forfra, der er mulighed for et godt lille grin  Smiley Grin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8503: 08 Dec 2008, 14:06 »

Junior rygtes til Esbjerg på en låne-aftale. Det ville være fint med mig, især fordi jeg tror vi henter en angriber i dette eller det næste vindue. Så en låne-aftale til Esbjerg med klausul på køb ville være fint. Også for Juniors skyld.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8504: 08 Dec 2008, 14:10 »

Helt enig, han har ikke fået nok spilletid / Han kan ikke få nok spilletid i fck trøjen.
Som du siger, så det også fint med mig! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 565 566 [567] 568 569 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010