home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545806 gange)
Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8415: 05 Dec 2008, 01:13 »

Jamen manden har jo ret. Du har hængt ud i Fck forum hele dagen/aftenen/natten. Vi kender dine synsvinkler, så gå over i brøndby forum og underhold med dit fis...
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8416: 05 Dec 2008, 01:17 »

Tjaa faktisk er jeg ligeglad med om folk fra andre "klubber" skriver i FCK-tråden ..
De ska bare ku begrunde det de skriver.. Har selv været inde i BIF tråden og har skrevet en masse indlæg om BIF .. Sådan er det, det er sgu i bund og grund sjovere og man får mere udbytte af at diskutere nogle ting med folk der ik er enige med en om alt.. Bliver kedeligt i længden ..

At nogle folk herinde ikke kan klare at alle mennesker ik er medløbere og siger det der lyder godt overrasker mig ikke... Det er sgu set så mange gange at jeg griner af det.. Kan ik engang tage det seriøst... Eneste krav er det man skriver er velbegrundet inden man skriver lort i andres fantråde..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8417: 05 Dec 2008, 01:20 »

Desværre nej, jeg bliver her...

Hvem snakkede i øvrigt om fis.. Dine indlæg har da om noget, haft minde med fck at gøre, end nogle andres her Grin...

Burde jeg så sige at du slet ikke skal skrive i nogle af trådende Rullende Øjne ?.. Nej vel, for det er jo ikke en børnehave, hvor man bliver pigefornærmet over småting ( eller det er det så Rullende Øjne ).. Var der mere du ville snakke om så kan vi tage den over PB!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8418: 05 Dec 2008, 01:24 »

Det er da bare dig selv som siger du godt kan lide en diskusion, men du har jo ikke været i nærheden af en i det jeg har læst.

EDIT: det hedder altså heller ikke pigefornærmet, det hedder kællinge-sur  Peace

Men ved i hvad, vi kommer ingen vegne her, det er et frit sted at skrive. (Indtil crewet mener anderledes og banner dig  Peace) Så kan vi sku være nok så ueninge om relevans, men vi kommer ingen vegne alligevel.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8419: 05 Dec 2008, 01:26 »

Det er da bare dig selv som siger du godt kan lide en diskusion, men du har jo ikke været i nærheden af en i det jeg har læst.

EDIT: det hedder altså heller ikke pigefornærmet, det hedder kællinge-sur  Peace

Men ved i hvad, vi kommer ingen vegne her, det er et frit sted at skrive. (Indtil crewet mener anderledes og banner dig  Peace) Så kan vi sku være nok så ueninge om relevans, men vi kommer ingen vegne alligevel.

Jeg kan bare konstatere at i starter emnet, som intet har med fck at gøre.. Og har heller ikke set jer to skrive en eneste relevant ting i denne tråd...

Så måske i burde kigge indad Smiley

Under alle omstændigheder ved jeg godt at jeg kunne have ladet den kommentar ligge Peace
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 01:28 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8420: 05 Dec 2008, 01:30 »

Jeg glæder mig til at komme ind og se kampen! Jeg tror vi vinder den 2-1.

Jeg tror vi kommer foran 2-0 når der er spillet en times tod også skifter ståle den ene angriber ud og derefter  bliver spillet overladt til dem og mons tro de ikke får scoret en enkelt gang, vores forsvar vi jo ikke ligefrem stabilt forleden.

COME ON FC! Thumbs Up

Det skrev jeg så sent som i eftermiddags og det er har masser med fck at gøre, at jeg på ingen måde fik ret er så en anden sidde af sagen
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8421: 05 Dec 2008, 01:31 »

Og skal vi lige have kørt denne tråd ind på sporet igen, og begynde at snakke om FCK i stedet for mudderkastning.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8422: 05 Dec 2008, 01:33 »

Okay så ik mens jeg kiggede med, det beklager jeg Peace..

MEn stadig.. Jer der startede dette emne, som intet har med fck at gøre... Det er alt hvad jeg har at sige, og jeg beklager min "provokerende" adfærd tidligere i tråden, og lover ikke at gøre det igen, og så er vi vidst alle gode venner igen Smiley

Sorry Søgaard Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8423: 05 Dec 2008, 01:35 »

Jeg tror det kommer til at blive rigtig svært at gå videre nu, Brügge skal bestemt ikke undervurderes og jeg ville normalt sige at uafgjort ude ville være godkendt, men det kan vi desværre ikke bruge til noget for at gå videre.

EDIT: så er stridsøksen begravet Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8424: 05 Dec 2008, 01:39 »

Enig..

KEnder vel sagtens intet til Brügge (bosko balaban spiller der ik mere vel ? ), men er dog ret sikker på at fck får deres hyr med dem, da som jeg sagde tidligere, så er en udekamp i europa altid svært Smiley..

Og det gør det ikke nemmere at ikke fck kan spille afholdende, og stå komptakt.. De skal forseere, og det vivler jeg på de kan, med det jeg har set de sidste par kampe, hvor der sandt for dyden virker til at være kommet grus i maskineriet Peace...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8425: 05 Dec 2008, 01:45 »

Jeg tror og håber på vi får oprejsning over de to sidste kampe og slår horsens komfortabelt, så spillerne får tanket sig noget selvtillid inden kampen
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8426: 05 Dec 2008, 01:51 »

Tja alt andet vil da være skuffende for jer, i den forfatning Horsens er i nu, for de spiller sku ikke for godt.. 0-3 hjemme mod SønderjyskE..

Det kan vel ik blive andet end en fcksejr Peace... Så håber bare at vi gør arbejdet færdig i odense så vi alligevel ligger nr 1 Thumbs Up

Men spændende bliver det mod brügge, og da helt sikkert en kamp jeg vil se Smiley... KUnsten for fck i de kamp er vel at score et hurtigt mål, så de kan stille sig i en kompakt defensiv, og så leve på kontra med de typer fck nu engang har.. Og kontraspil med nordstrand, sionko, pospech, Hutchinson, samt santin er sku livsfarligt Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8427: 05 Dec 2008, 01:58 »

Hvad er det for en nørd, der bliver ved med at slette mine indlæg?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8428: 05 Dec 2008, 02:01 »

Hvad er det for en nørd, der bliver ved med at slette mine indlæg?
Det er mig, thomzen. Du skal lige prøve at hæve niveauet lidt. At du skriver at du hader Rosenborg og at Verdenskrig skal smutte, det fremmer ikke ligefrem en debat/diskussion.
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8429: 05 Dec 2008, 02:03 »

Ok. Slet samtlige jubeludbruds-indlæg (eller også bare alle verdenskrigs indlæg) på hele siden. De fremmer ikke en debat/diskussion.
Logged

Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010