home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 814 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545074 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8040: 06 Nov 2008, 23:47 »

Nå, jeg vil krybe til køjs.

Til Toni og Absalonsen (hvis i svarer)
Ikke ment som en fornærmelse, og set i bakspejlet vil jeg nok placere jer over FCM som største trusler på 'listen'. Men tror at FCM har potentiale til utroligt meget, hvis de får succes uden for herning.

(så lige Absalonsens svar: Du har ret i, at Farnerud står klar som erstatning offensivt, men ellers synes jeg det er meget talenter og ikke færdige spillere, der står i kulissen. De har stort potentiale, men jeg ved ikke om de er gode nok endnu til at kunne afgøre et mesterskab, når det kommer til bredden)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8041: 06 Nov 2008, 23:47 »

Ja, det kan der være nået om, at vi "Principielt" "kun" har 11 gode spillere, men jeg regner da også med, at vi forstærker os til vinter, men vi er sårbare ja!

Vil dog stadigvæk mene, at vi har skabt en god nok trup, til at kæmpe om guldet! (som vi naturligvis vinder  Wink )

Vi må jo bare se ad, og håbe at modkonkurrente klare det dårligt, eller ligefrem rykker ned til 1. divisionen  Opstemt (kunne være sjovt alligvel Opstemt)

Tja, I var jo tæt på, på et tidspunkt. Det viser jo bare at selv et tophold kan chokere negativt  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8042: 06 Nov 2008, 23:48 »

Tja, I var jo tæt på, på et tidspunkt. Det viser jo bare at selv et tophold kan chokere negativt  Peace

Det snakker vi ikke mere om  Forseglede Læber  Opstemt
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8043: 06 Nov 2008, 23:50 »

plutonium: Jeg tager udgangspunkt i vores seneste kamp (vs. Horsens). Der så vores bænk sådan ud:

Michael Tørnes
Kasper Lorentzen
Alexander Farnerud
Martin Ericsson
Peter Madsen
Tobias Mikkelsen
Daniel Wass

Derudover har vi som nævnt flere andre spillere...

Men ak, en spændende sæson vi er i pt. (ihf. set med BIF briller), hvor vi skal se om vi er tilbage på det gamle niveau! Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8044: 06 Nov 2008, 23:52 »

plutonium: Jeg tager udgangspunkt i vores seneste kamp (vs. Horsens). Der så vores bænk sådan ud:

Michael Tørnes
Kasper Lorentzen
Alexander Farnerud
Martin Ericsson
Peter Madsen
Tobias Mikkelsen
Daniel Wass

Derudover har vi som nævnt flere andre spillere...

Men ak, en spændende sæson vi er i pt. (ihf. set med BIF briller), hvor vi skal se om vi er tilbage på det gamle niveau! Peace


Håber da, at v får jer tilbage på højeste niveau, så det giver mere prestige, når vi slår jer  Opstemt

Men nu kan jeg ikke holde øjnene åbne mere. Godnat! Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8045: 07 Nov 2008, 19:31 »

Personligt er jeg af den holdning, at BIF pt. besidder et rigtigt stærtk hold - også i bredden. Bliver Dehli skadet, jamen så er det (utroligt nok) en Farnerud, der kan erstatte ham. Bliver Duncan skadet, så har vi flere meget spændende spillere, der kan tage over. Agger, Patrick Mortensen, Hassen. Pt. har vi det stærkste centrale forsvar imo. JJ, Bischoff, MvS og Howard, så skulle en der blive skadet, har vi en, der er ligeså god til at tage over. Skulle tre blive skadet, har vi en stærk ung J. Berthelsen, der også kan gå ind. Syntes vi har en god bredde i truppen efterhånden.

Er ikke enig i, at i har det bedste centrale forsvar, jeg synes ikke det ser specielt godt ud, og det afspejler sig lidt i tabellen. FCK, 6 mål lukket ind, Brøndby 12. MvS er rigtig god, men jeg synes ikke rigtig de andre holder niveau. Vores er heller ikke for godt, synes også vores sejler, men åbenbart lukker vi færre ind. Jeg mener OB har det bedste forsvar, på trods af at de har lukket 13 mål ind, men det  lyder også mærkeligt Rullende Øjne
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8046: 08 Nov 2008, 10:42 »

Det nye stjernenaavn, i fc københavn ... kong cesar åh åh!!

Fuck det var fedt at følge med på det som ikke må nævnes. Blev sur da de scorede, men da VI scorede, blev jeg i SUPER humør igen.
Syntes at vi spillede rigtig godt, og vi fik presset dem rigtig godt. Det kan godt være at vi ikke kom så meget over på deres halvdel, men vi fik holdt dem fra mange chancer. Aílton spillede en god kamp hvis man tænker på de chancer som han kom frem til, men han manglede lige at score på dem.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8047: 08 Nov 2008, 18:54 »

Truppen mod SønderjyskE:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8048: 09 Nov 2008, 12:13 »

Idag skal vi have en sejr. Godt nok har Sønderjyske imponeret lidt i tabellen, men i Parken skal de udspilles!
Vi hiver en 2-0'er hjem. Sat ind af Pospech og Santin
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8049: 09 Nov 2008, 12:16 »

Selvfølgelig vinder vi!
Også skal vi lige håbe at AaB vinder over Brøndby!
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8050: 09 Nov 2008, 12:18 »

Selvfølgelig vinder vi!
Også skal vi lige håbe at AaB vinder over Brøndby!
Det tror jeg bare ikke de gør. AAB fik jo et flot resultat, mod Villareal, og måske kan det give dem en god oprejsning mod tabellens nummer 3, men alligevel tror jeg Brøndby desværre hiver sejren hjem, og overhaler os, hvis vi taber, men det sker IKKE!!!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8051: 09 Nov 2008, 12:20 »

Det tror jeg bare ikke de gør. AAB fik jo et flot resultat, mod Villareal, og måske kan det give dem en god oprejsning mod tabellens nummer 3, men alligevel tror jeg Brøndby desværre hiver sejren hjem, og overhaler os, hvis vi taber, men det sker IKKE!!!
Selvfølgelig taber vi ikke.
Ja det er rigtigt at Brøndby godt nok hive en sejr hjem da AaB slet ik spiller godt her for tiden. Men, så længe bolden er rund kan alting ske Wink
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8052: 09 Nov 2008, 12:22 »

Det tror jeg bare ikke de gør. AAB fik jo et flot resultat, mod Villareal, og måske kan det give dem en god oprejsning mod tabellens nummer 3, men alligevel tror jeg Brøndby desværre hiver sejren hjem, og overhaler os, hvis vi taber, men det sker IKKE!!!
Er ikke meget for at sige det men Brøndby har overhalet os, de ligger pt. nummer 2, men det kan der jo hurtigt blive lavet om på, efter denne runde  Wink
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8053: 09 Nov 2008, 14:48 »

I dag SKAL vi vinde. Jeg tror at vi finder tilbage til det gamle spil i dag efter den flotte præstiation mod Valencia. Jeg kunne godt tænke mig at se ailton og wurtz i startopstillingen. Mit bud på resultatet er 3-0 til os, Ailton scorer 2 gange og så laver Kvist en enkelt.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8054: 09 Nov 2008, 15:35 »

Startopstillingen mod SønderJyskE:

               Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - N Jensen
Sionko - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
            Nordstrand - Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010