home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 969 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1544890 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8025: 06 Nov 2008, 23:25 »

Jeg tror vidst nok lige jeg forudsagde 1-1 Opstemt
Sad faktisk og tænkte på, at det var godt gættet  crazy

Kan du ikke lige forudsige at vi vinder ligaen med x antal point  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8026: 06 Nov 2008, 23:25 »

OG DET VAR SANTIN, OG DET VAR SANTIN, ÅH LÆ ÅH LÆ ÅH LÆ.
OG DET VAR SANTIN, OG DET VAR SANTIN, ÅH LÆ ÅH LÆ ÅH LÆ.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8027: 06 Nov 2008, 23:30 »

Sad faktisk og tænkte på, at det var godt gættet  crazy

Kan du ikke lige forudsige at vi vinder ligaen med x antal point  Thumbs Up

Jeg tror vi vinder med 4 point til OB som taber deres sidste kamp i sæsonen og vi vinder vores Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8028: 06 Nov 2008, 23:31 »

Jeg gemmer denne besked og så holder jeg dig op på det til Maj  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8029: 06 Nov 2008, 23:32 »

det gør du bare, men jeg bliver jo nok nødt til at gå under jorden hvis jeg ikke får ret :b
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8030: 06 Nov 2008, 23:33 »

Ej, spøg til side.

Det ville egentlig være nice at vinde foran OB, som jeg faktisk synes har et super hold. De, og så FCM, er i mine øjne dem vi bør frygte mest. Også selvom ligaen er blevet væsentlig tættere i de seneste par år
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8031: 06 Nov 2008, 23:33 »

det gør du bare, men jeg bliver jo nok nødt til at gå under jorden hvis jeg ikke får ret :b
Tror snarere du må gå under jorden hvis du FÅR ret. Så vil alle komme til dig med tipskuponer  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8032: 06 Nov 2008, 23:37 »

Ej, spøg til side.

Det ville egentlig være nice at vinde foran OB, som jeg faktisk synes har et super hold. De, og så FCM, er i mine øjne dem vi bør frygte mest. Også selvom ligaen er blevet væsentlig tættere i de seneste par år

I mine øjne er FCM ikke en ligeså stor trussel for jer, som OB og BIF. FCM kan kun noget, når de er på hjemmebane. På udebane har de kun skrabet fem point sammen i seks kampe. De har bl.a. tabt 3-1 mod jer og 3-0 mod Brøndby. Når det bliver til så store nederlag mod andre kandidater til titlen, er man ikke god nok imo, uanset om det er hjemme eller ude.
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8033: 06 Nov 2008, 23:37 »

Ej, spøg til side.

Det ville egentlig være nice at vinde foran OB, som jeg faktisk synes har et super hold. De, og så FCM, er i mine øjne dem vi bør frygte mest. Også selvom ligaen er blevet væsentlig tættere i de seneste par år

Nu ved jeg godt, at Brøndby er et forbudt ord her inde, men jeg kan ikke lade hver med at sige, hvad med Brøndby? Er de ikke farlige  Huh

Vi ligger jo trods alt over jer pt. at vi skal have ny træner osv. mener jeg ikke kan svække holdet så meget, at vi ikke kan blive i toppen?

Eller er det bare mig  Huh

(Ved som sagt godt, at Brøndby er mere eller mindre forbudt, og at vi vil hinanden ondt, men vil bare hører, om du havde glemt os  Wink )
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8034: 06 Nov 2008, 23:40 »

Jo, jeg synes BIF har fået sig et rigtig godt hold, men jeg frygter lidt for dem, at hvis spillere som Dehli, Duncan og Max von Schleebrugge bliver skadede/karantæne, at så er BiF meget sårbart. Men når alle deres nøglespillere er klar, så tror jeg faktisk at de kan være med i kampen om guldet (som vi naturligvis vinder  crazy)

Så altså: Frygter lidt at bredden hos Brøndby kan blive et problem, selvom jeres stærkeste opstilling kan give grå hår hos enhver i SAS-ligaen

EDIT
men på ingen måde ment som en fornærmelse til Brøndby. Tror blot, at hvis FCM får hjulene i gang uden for Herning, så er de en stor trussel for os Københavnere (selvom vi traditionelt har et godt tag på dem)
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 23:42 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8035: 06 Nov 2008, 23:43 »

rigtigt flot resultat i dag. Men jeg havde nu gerne set ailton scorer på sin friløber, så vi havde vundet 2-1. Jeg håber at ståle vælger at starte inde med ailton på søndag, da jeg synes at han gjorde det rigtig godt i dag. En ting jeg ikke forstår er, til sidst da vi går over til en angriber. Hvorfor beholder vi så ikke santin eller ailton inde, da de begge er hurtigere end Nordstrand og derfor bedere på et muligt kontra angreb.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8036: 06 Nov 2008, 23:44 »

Personligt er jeg af den holdning, at BIF pt. besidder et rigtigt stærtk hold - også i bredden. Bliver Dehli skadet, jamen så er det (utroligt nok) en Farnerud, der kan erstatte ham. Bliver Duncan skadet, så har vi flere meget spændende spillere, der kan tage over. Agger, Patrick Mortensen, Hassen. Pt. har vi det stærkste centrale forsvar imo. JJ, Bischoff, MvS og Howard, så skulle en der blive skadet, har vi en, der er ligeså god til at tage over. Skulle tre blive skadet, har vi en stærk ung J. Berthelsen, der også kan gå ind. Syntes vi har en god bredde i truppen efterhånden.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8037: 06 Nov 2008, 23:44 »

Det forstår jeg heller ikke Andreas. Syntes vi havde overtag til sidst.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8038: 06 Nov 2008, 23:46 »

Jeg mener altså Ailton brænder alt for mange chancer, hvis han får trænet sine afslutninger så bliver han virkelig klasse, nu har han jo vist os sin drible-tekning. Nu mangler målene bare Peace
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8039: 06 Nov 2008, 23:46 »

Jo, jeg synes BIF har fået sig et rigtig godt hold, men jeg frygter lidt for dem, at hvis spillere som Dehli, Duncan og Max von Schleebrugge bliver skadede/karantæne, at så er BiF meget sårbart. Men når alle deres nøglespillere er klar, så tror jeg faktisk at de kan være med i kampen om guldet (som vi naturligvis vinder  crazy)

Så altså: Frygter lidt at bredden hos Brøndby kan blive et problem, selvom jeres stærkeste opstilling kan give grå hår hos enhver i SAS-ligaen

Ja, det kan der være nået om, at vi "Principielt" "kun" har 11 gode spillere, men jeg regner da også med, at vi forstærker os til vinter, men vi er sårbare ja!

Vil dog stadigvæk mene, at vi har skabt en god nok trup, til at kæmpe om guldet! (som vi naturligvis vinder  Wink )

Vi må jo bare se ad, og håbe at modkonkurrente klare det dårligt, eller ligefrem rykker ned til 1. divisionen  Opstemt (kunne være sjovt alligevel, hvis vi begge to gjorde det Opstemt)
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Sider: 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010