home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 519 520 [521] 522 523 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1821310 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7800: 27 Okt 2008, 15:01 »

Nu har jeg lige læst gårsdagens diskussion, som egentlig var ret god, og spændende Smiley

Jeg gider dog ikke kommenterer på selve emnet, da folk kender min holdning til det, og også kender min holdning til dem som ikke kan lide det.. Shame on you, romerlys hører fodbolden til ( og nej har ik opfordret til nogen ulovlighed) Wink

Nå men en anden ting som undrer mig er at folk er så hurtige til at dømme en... Nu læste jeg at Berbatov kom med en skarp kritik af fcks fans, samt stadion, hvilket jeg finder helt berettiget.. Og straks bliver han kaldt Brøndby fan Grin.. Og det oplever jeg alt for tit herinde.. Folk dømmer en som noget man ikke er lige så snart man kritiserer noget, som vedkommende holder af... Og det er jeg godt og grundigt træt af... Jeg mener ikke det kan være rigtigt at man ikke kan komme med en kritik, eller en holdning, uden man skal stå model til den ene diskriminering efter den anden... Kunne jo også bare tage mit eget eksempel fra de uofficielles tråd hvor jeg næsten havde halvdelen af fmf på nakken crazy

Come on... Prøv at se lidt objektivt på det i stedet for bare at høvle en eller anden latterlig beskyldning ned på skrift, om at man er diverse ting, som der i virklighedens verden, ikke er hoved eller hale i...

Det er kort sagt til at brække sig over... Og det er ikke kun ment mod fck fans, men skriver det her, da disken kom her...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7801: 27 Okt 2008, 16:05 »

Nu har jeg lige læst gårsdagens diskussion, som egentlig var ret god, og spændende Smiley

Jeg gider dog ikke kommenterer på selve emnet, da folk kender min holdning til det, og også kender min holdning til dem som ikke kan lide det.. Shame on you, romerlys hører fodbolden til ( og nej har ik opfordret til nogen ulovlighed) Wink

Nå men en anden ting som undrer mig er at folk er så hurtige til at dømme en... Nu læste jeg at Berbatov kom med en skarp kritik af fcks fans, samt stadion, hvilket jeg finder helt berettiget.. Og straks bliver han kaldt Brøndby fan Grin.. Og det oplever jeg alt for tit herinde.. Folk dømmer en som noget man ikke er lige så snart man kritiserer noget, som vedkommende holder af... Og det er jeg godt og grundigt træt af... Jeg mener ikke det kan være rigtigt at man ikke kan komme med en kritik, eller en holdning, uden man skal stå model til den ene diskriminering efter den anden... Kunne jo også bare tage mit eget eksempel fra de uofficielles tråd hvor jeg næsten havde halvdelen af fmf på nakken crazy

Come on... Prøv at se lidt objektivt på det i stedet for bare at høvle en eller anden latterlig beskyldning ned på skrift, om at man er diverse ting, som der i virklighedens verden, ikke er hoved eller hale i...

Det er kort sagt til at brække sig over... Og det er ikke kun ment mod fck fans, men skriver det her, da disken kom her...

Går ud fra det er mig du mener  Wink
 - Og jeg kaldte ham ikke BIf fan fordi han sagde noget om stadion. Han sagde at Fck fans er "Fisefornem". Derfor sagde jeg han var Bif fan, fordi hvis han var fck fan - ville han næppe kalde sig selv "fisefornem" - Men det gjorde han så.  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7802: 27 Okt 2008, 16:10 »

Går ud fra det er mig du mener  Wink
 - Og jeg kaldte ham ikke BIf fan fordi han sagde noget om stadion. Han sagde at Fck fans er "Fisefornem". Derfor sagde jeg han var Bif fan, fordi hvis han var fck fan - ville han næppe kalde sig selv "fisefornem" - Men det gjorde han så.  Smiley

Ja kan godt være det var dig, men det interesserer mig nu heller ikke Wink

Jeg taler om generelt.. Jeg mener da det kan være ligemeget hvad klub man er fra, hvis det man siger har noget på sig.. Ikke at fck fans altid er fissefornemme, men der er dælme flere af dem end i nogle andre superligaklubber´, hvilket også mærkes på stemningen... Selvom der er mange familie i Brøndby er langsiderne sku også ofte med.. det ser man ALDRIG i parken!! måske lige ved lejrbåls sangen Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #7803: 27 Okt 2008, 17:19 »

CC?

Og hvorfor er Squad 92 ikke det? Skuffet

Copenhagen Casuals.

Det var det også. Smiley
Vi kunne også hente Agger måske.

Nej det var ikke nogen and. Andreasen har selv udtalt der var kontakt, og havde der været lidt mere tid, havde han nok skiftet på en lejeaftale

F*ck en flot tifo :I

Ja for en gang skyld laver de noget fck fansene ... men jeg synes stadig Brøndbys idag var ret lækker Opstemt

Det var da en kedelig tifo, som sædvanlig...

Er FCK fan og det er bl.a. grunden til jeg IKKE GIDER ind og se dem spille i parken.. manglende stemning ..

Hvad med du så dukkede op, og prøvede at bidrage til en bedre stemning?

Hooligans slås.
Dér er forskellen Wink
Ultras er folk der rejser landet rundt med pyro flag og sang hvis man kan sige det sådan  Tunge

Så du mener at forskellen på Hools og Ultras, er at Ultras ikke slås?   Huh

Dasmessi
Gæst

« Svar #7804: 27 Okt 2008, 17:32 »

Copenhagen Casuals.

Nej det var ikke nogen and. Andreasen har selv udtalt der var kontakt, og havde der været lidt mere tid, havde han nok skiftet på en lejeaftale

Yessir: Var det ikke klogere at samle det i et indlæg?

verdenskrig
Manager

« Svar #7805: 27 Okt 2008, 17:33 »

Det første er selvfølgelig sagt med et glimt i øjet ik crazy.. Ellers ved jeg ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde Grin Ubeslutsom

det andet kan jeg til dels være enig med dig i, men hvad nytter det når man giver sig fuldt ud, uden at dem omkring en gør det samme.. Kunne lige forestille mig de på faxe, så gad jeg sku heller ikke ticked off

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7806: 27 Okt 2008, 17:38 »

Kan godt følge hvor du vil hen med det .. Er osse tildels enig burde jeg nok gøre men er fucking træt (undskyld sproget) af at se på de skide langsider der ikk trække en mine på noget tidspunkt ..
Så er der de få mennesker der synger og råber og prøver at skabe stemning og de har den største respekt fra mig af!.. Er bare så træt af at se resten af parken ligner nogle der er til begravelse !

verdenskrig
Manager

« Svar #7807: 27 Okt 2008, 17:40 »

Fatter det bare ikke... Hvor er passionen hos fck fans Huh.. Det kan sku da ikke være rigtigt at bare fordi man er fck fan så ( ved godt det ikke er alle, så slap af Wink )kan man ikke nosse sig sammen til at støtte holdet 100 %... På faxe gør capoerne nogle gange nar af dem som ikke synger, faktisk ret fedt Thumbs Up...

Men er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man kan sammle en hel langside, og så skabe så forholdsvis elendig stemning... Det er altså ydmygende ( undskyld for ob fans) at blive sunget ud af stadion når man hedder fck af et udehold Rullende Øjne

Cool

andersfa123
Gæst

« Svar #7808: 27 Okt 2008, 22:18 »

Ultras slås, men de planlægger ikke slåskampe, de er bare friske hvis der sker noget.. Rigtigt?

andersfa123
Gæst

« Svar #7809: 27 Okt 2008, 22:20 »

Fatter det bare ikke... Hvor er passionen hos fck fans Huh.. Det kan sku da ikke være rigtigt at bare fordi man er fck fan så ( ved godt det ikke er alle, så slap af Wink )kan man ikke nosse sig sammen til at støtte holdet 100 %... På faxe gør capoerne nogle gange nar af dem som ikke synger, faktisk ret fedt Thumbs Up...

Men er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man kan sammle en hel langside, og så skabe så forholdsvis elendig stemning... Det er altså ydmygende ( undskyld for ob fans) at blive sunget ud af stadion når man hedder fck af et udehold Rullende Øjne
Efter min mening, er det fordi folk ikke ønsker at støtte holdet, men kun vil se fodbold, og råbe "hurra" når holdet score..

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #7810: 27 Okt 2008, 22:26 »

Ultras slås, men de planlægger ikke slåskampe, de er bare friske hvis der sker noget.. Rigtigt?

Da jeg har haft om det i projektopgave kan jeg fortælle, at Ultras planlægger slåskampe, mens Hooligans for det meste "bare" slogs når chancen byder sig..

Lang tid siden sidst! Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #7811: 27 Okt 2008, 22:30 »

Da jeg har haft om det i projektopgave kan jeg fortælle, at Ultras planlægger slåskampe, mens Hooligans for det meste "bare" slogs når chancen byder sig..
Øh?  Huh
Hooligans planlægger slåskampe,

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #7812: 27 Okt 2008, 22:31 »

Øh?  Huh
Hooligans planlægger slåskampe,

Ja, men Ultras gør de i endnu højere grad Opstemt

Lang tid siden sidst! Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #7813: 27 Okt 2008, 22:35 »

Som sagt er det jo nogle helt andre typer, der generelt ser FCK. Forretningsfolk, familier(Nicolai og Felix Peace) og folk der ikke nødvendigvis står og råber i 2 timer, når de er til fodbold. Men forstår ikke den der med at man kun kan støtte et hold 100 % hvis man står og synger konstant og smider romerlys osv. Man har da alle sammen forskellige måder at støtte på, men self. klart at dem der synger(som jeg formoder du gør) vil mene at det er den eneste rigtige måde at gøre det på.

It's gonna be legendary

-LFC-
Manager

« Svar #7814: 27 Okt 2008, 23:35 »

For at sige det lige ud : FCK skuffer mig !

Har gennem de seneste 5-6 år fulgt FCK i tygt og tyndt på stadion.
Men efter en sæson væk fra Parken, har jeg fundet frem til følgende : De spiller jo egentlig kedeligt fodbold !

Især idag mod OB var et bevis på dette. Stor stor forskel på holdene ifølge mig.
OB er jo i øjeblikket total sikker med bolden og smider næsten aldrig bolden væk - Og hvis det sker : Erobre den lynhurtigt.

Ved ikke om jeg er den eneste om denne holdning ?
Altså bortset fra sæsonstarten og mod Saint-Etienne og OB, så har FCK da spillet ganske god bold på det seneste. Rullende Øjne Det siger jeg endda som Brøndby-fan. Rullende Øjne

Sider: 1 ... 519 520 [521] 522 523 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010