home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1821363 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7740: 26 Okt 2008, 17:15 »

Startopstillingen mod OB:

Christiansen
Pospech - Zanka - Laursen - N Jensen
Kvist - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
           Nordstrand - Santin

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #7741: 26 Okt 2008, 17:23 »

Hvorfor er Jensen foretrukket fremfor Wendt? Tror at det bliver en underholdende kamp. Glæder mig til at se Fall imod Ulrik Laursen, sidstnævnte skal virkelig være mere klar idag, end han var imod Saint-etienne forleden.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7742: 26 Okt 2008, 17:28 »

F*ck en flot tifo :I

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7743: 26 Okt 2008, 17:32 »

FCK FTW.. Kom nu vi ska bare ha den her sejr .. Peace

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7744: 26 Okt 2008, 17:36 »

Ja for en gang skyld laver de noget fck fansene ... men jeg synes stadig Brøndbys idag var ret lækker Opstemt

Vi skal alle være her.

andersfa
Gæst

« Svar #7745: 26 Okt 2008, 17:50 »

Ja for en gang skyld laver de noget fck fansene ... men jeg synes stadig Brøndbys idag var ret lækker Opstemt
Det er jo klart, Brøndby har mange flere stemningsydere end vi har.
Der er jo kun 100-200 der gider at synge fra fck ..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7746: 26 Okt 2008, 17:54 »

Han er fandeme farlig Fall. Men super redning af Jesper C.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7747: 26 Okt 2008, 17:54 »

Det er fordi FCK er familieholdet.. Når en far tager sine børn med ind og se fodbold så går de ik på Brøndby stadion men i Parken ..
De fleste forretnings folk tager osse i parken.. Det er sådan en fisefornem klub ..
Mens brøndby er det næsten KUN alle mulige stemningsglade gutter og gutterinder der ser.. Som råber og skriger .. Det er forskellen..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7748: 26 Okt 2008, 18:20 »

Det er fordi FCK er familieholdet.. Når en far tager sine børn med ind og se fodbold så går de ik på Brøndby stadion men i Parken ..
De fleste forretnings folk tager osse i parken.. Det er sådan en fisefornem klub ..
Mens brøndby er det næsten KUN alle mulige stemningsglade gutter og gutterinder der ser.. Som råber og skriger .. Det er forskellen..

Hold da kæft en k*amt indlæg  funny
- Hvor Bif fan må man være

Jeg kunne ligeså godt sige at det kun er bøsser i brøndby og fck er rigtige mænd :S :S :S

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7749: 26 Okt 2008, 18:22 »

Hah sjovt du kalder mig BIF fan ..
For det er jeg ikke .. Siger bare sandheden ..
Er FCK fan og det er bl.a. grunden til jeg IKKE GIDER ind og se dem spille i parken.. manglende stemning ..
Der er ingen grund til at være blind bare pga. man er FCK fan..
Det samme er ved at ske oppe i Manchester med United.. At det er blevet et familie hold og og familierne er ik ligefrem med til at skabe vild stemning - og ja er vild MAN UTD fan..!

EDIT: Hvis du ik tror på mig så ka du jo bare spørge VerdensKrig han vil uden tvivl bekræfte at jeg IKKE er BIF fan .. har haft mange diskussioner med ham omkring FCK vs. BIF .. og jaa han er den syge bif fan ..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 18:24 af DimitarBerbatov » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7750: 26 Okt 2008, 18:24 »

Hah sjovt du kalder mig BIF fan ..
For det er jeg ikke .. Siger bare sandheden ..
Er FCK fan og det er bl.a. grunden til jeg IKKE GIDER ind og se dem spille i parken.. manglende stemning ..
Der er ingen grund til at være blind bare pga. man er FCK fan..
Det samme er ved at ske oppe i Manchester med United.. At det er blevet et familie hold og og familierne er ik ligefrem med til at skabe vild stemning - og ja er vild MAN UTD fan..!

Du kan sgu da ikke bare slynge en bemærkning ud om at Fck er en fisefornem klub.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7751: 26 Okt 2008, 18:28 »

Du kan sgu da ikke bare slynge en bemærkning ud om at Fck er en fisefornem klub.

I forhold til BIF er det... Du ka sgu da bare kigge på hvilke typer der ser FCK i parken og hvem der ser BIF på Brøndby stadion..
Dem der så endeligt er med til at skabe stemning i Parken (omend hadsk stemning) bliver smidt ud og banned fra Parken og FCK kampe på ubestemt tid..
Det er fodbold forfanden er ved at brække mig over hele det der vi ska være så venlige princip.. Det er bare min personlige holdning til FCK Away princippet.. og I øvrigt hele hooligans registret som regeringen har startet.. Luk lortet igen.

Men ka ik være rigtigt man ikk har ret til at kritisere nogle ting ved FCK uden man automatisk er BIF fan..

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7752: 26 Okt 2008, 18:30 »

I forhold til BIF er det... Du ka sgu da bare kigge på hvilke typer der ser FCK i parken og hvem der ser BIF på Brøndby stadion..
Dem der så endeligt er med til at skabe stemning i Parken (omend hadsk stemning) bliver smidt ud og banned fra Parken og FCK kampe på ubestemt tid..
Det er fodbold forfanden er ved at brække mig over hele det der vi ska være så venlige princip.. Det er bare min personlige holdning til FCK Away princippet.. og I øvrigt hele hooligans registret som regeringen har startet.. Luk lortet igen.

Men ka ik være rigtigt man ikk har ret til at kritisere nogle ting ved FCK uden man automatisk er BIF fan..

Det er jo ikke en kritik at sige Fck er en fisefornem klub.
Og har heller ikke sagt du ikke har ret. Har bare sagt du ikke bare kan kalde fck en fisefornem klub - sådan uden videre.

- Du lød bare som en typisk BIF fan med din bemærkning.

absalonsen
Gæst

« Svar #7753: 26 Okt 2008, 18:37 »

Hvor ofte er du på Brøndby Stadion? Der er rigtigt mange familier derinde - hver gang!!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7754: 26 Okt 2008, 18:39 »

Det er jo ikke en kritik at sige Fck er en fisefornem klub.
Og har heller ikke sagt du ikke har ret. Har bare sagt du ikke bare kan kalde fck en fisefornem klub - sådan uden videre.

- Du lød bare som en typisk BIF fan med din bemærkning.

Hm nej klubben er ik fisefornem men mange af de mennesker der er tilskuere til kampene er .. Eller osse er de sådan nogle der bare sidder pænt på deres sæder og ser fodbold uden at sige så meget.. Nærmest som at være i skole! Og det er jeg oprigtigt talt ked af .. Hm plejede at ha sæsonkort til Parken i de gode gamle dage hvor der var stemning på og man ikk bannede alle de mennesker der var med til at skabe stemningen men nu er det jo bare (som er blevet nævnt før) 300-600 mennesker ud af 15.000 eller hvor mange der nu er i de forskellige kampe .. hvilket er super ærgeligt .. Det var egentligt det jeg mente ! og jeg ved at mange af dem jeg plejede at tage derind med heller ikke gider derind mere af samme grund som mig.. Så stadig drop alt det der FCK Away og hooligans registret .. Det kan ikke være rigtigt at fodboldfans ska sidde pænt på deres sæder og kigge.. Det er ikk fedt!

Til Absalonsen: En del gange men kun når FCK spillede derinde .. Dog ik på det seneste..

Sider: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010