home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1823363 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7665: 23 Okt 2008, 22:33 »

De har bare undervurderet franskmændene, ligesom hele nationen.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

TCHumlum
Lilleputspiller
*

« Svar #7666: 23 Okt 2008, 22:34 »

hvad står der i kampen?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7667: 23 Okt 2008, 22:35 »

Hm sejren mod Celtic i CL gruppespillet var sgu en pragtkamp .. Eller sejren mod United var ikke en pragtkamp bare en utrolig fight og en dejlig sejr.. Men med det "nye" hold under Linderoth og Allbäck har de ikke vist en skid ude i Europa - skuffende ..
Kampen mod St. Etienne var jo en der blev betragtet som meget usikker .. Alt kunne ske .. FCK kunne vinde, tabe eller spille uafgjort.. Men det er klart når man på hjemmebane og kommer bagud efter 2 minutter så er det tilgrin .. Når BRÆNDER STRAFFESPARK efter 3-4 minutter så be'r man selv om at få et nederlag.. Hvem brænder straffe i en UEFA cup kamp når man i forvejen er bagud på hjemmebane.. Nordstrand .. Santin ska bare sparke straffe og Nordstrand har ikke noget som helst internationalt niveau ..

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #7668: 23 Okt 2008, 22:37 »

hvad står der i kampen?

Tv2's tekst tv side 271. Mennesker er da godt nok dovne nu til dags. Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

plutonium
Manager

« Svar #7669: 23 Okt 2008, 22:39 »

Godnat FCK.

Er det her FCK's niveau i Europa, så ser jeg hellere SAS-ligaen. Det er sgu for ringe. Cadeau til Etienne. Respekt for flot spil.

Vi har sgu da spillerne til at være med på det her niveau, det synes jeg virkelig. Hvorfor kan de ikke ramme dagen? Det er så nederen som noget kan være! ØV!!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #7670: 23 Okt 2008, 22:40 »

Det er bare ikke godt nok det her. Uafgjort havde jeg håbet på inden kampen, men gerne en sejr. Men hvad ser vi? En kamp med masser af elendige afleveringer, de vil ikke dække op, og så skal de sku tage sig sammen!
Men hvis Rosenborg-Brügge ender uafgjort er vi da ikke tabt helt bag en vogn!

Nu har de bare at spille ordentligt på søndag, nu når man rejser hele 4 timer for at se dem spille!

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7671: 23 Okt 2008, 22:46 »

sådan går det når man sætter sig for meget op til man nok skal vinde kampen.
fantastisk godt at Etienne Smiley

bare røv ærgeligt vi ikke præstere i Europa

Don AA
Manager

« Svar #7672: 23 Okt 2008, 22:47 »

Ja der kan vel det store til St. Etienne sejr. Blev overrasket over hvor gode St. Etienne var, men når der er sagt så lavede vi også alt for mange fejl i kampe ved målene til 2-0 og 3-1 bliver vi straffet ved mistet bolde da vores back Wendt og Pospech er med fremme. Synes især deres nummer 7 Payet var god han sætte Pospech gang på gang og så vandt de også slaget om midtbanen puha havde håbet på point i dag men nej vi må op på hesten igen på søndag  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7673: 23 Okt 2008, 22:53 »

Det er bare ikke godt nok det her. Uafgjort havde jeg håbet på inden kampen, men gerne en sejr. Men hvad ser vi? En kamp med masser af elendige afleveringer, de vil ikke dække op, og så skal de sku tage sig sammen!
Men hvis Rosenborg-Brügge ender uafgjort er vi da ikke tabt helt bag en vogn!

Nu har de bare at spille ordentligt på søndag, nu når man rejser hele 4 timer for at se dem spille!

Hehe imponerende.. Du rejser den lange vej for at se dem spille og jeg gider ikk engang tage ind og se dem spille.. Ikke siden de "glade linderoth dage" ..! Selvom jeg havde billet til dagens kamp og er glad for jeg ik tog derind når de spiller som en pose lort!!!

Don AA
Manager

« Svar #7674: 23 Okt 2008, 22:56 »

Hehe imponerende.. Du rejser den lange vej for at se dem spille og jeg gider ikk engang tage ind og se dem spille.. Ikke siden de "glade linderoth dage" ..! Selvom jeg havde billet til dagens kamp og er glad for jeg ik tog derind når de spiller som en pose lort!!!
Lidt hårde ord synes jeg, synes der bliver kæmpet godt men vi laver bare for mange fejl og det bliver straffet  Sur

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7675: 23 Okt 2008, 23:01 »

Lidt hårde ord synes jeg, synes der bliver kæmpet godt men vi laver bare for mange fejl og det bliver straffet  Sur

Citat Ulrik Laursen om nederlaget: "Det er bare et bump på vejen, det er jeg sikker på folk kan leve med".. Sorry men hvad fanden er det for en TABER indstilling.. Kan ikke klare de der taberattituder selvf er det ikke iorden de taber på hjemmebane til et hold man i princippet ska kunne spille lige op med..
Det er iorden hvis/når de går ned og taber til Valencia på Mestalla men det er et helt andet hold som er et niveau eller 2 over FCK..
Synes der bliver kæmpet men altså fight giver kasser nogle gange men når man ikk kan spille hurtigt og man konstant bruger 100 afleverings stationer så er det KLART at modstanderens forsvarssspillere og midtbane når ned og stå også er det jo bare en mur man ska igennem.. Santin er den ENESTE der skaber noget idag ..

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7676: 23 Okt 2008, 23:02 »

i medgang og modgang ikke hr. berbatov Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #7677: 23 Okt 2008, 23:05 »

Jo, og jeg er da også stadig FCK fan, men det var fandeme sørgeligt at se på. En gang professionelle fodboldspillere der tjener 100,000 om ugen skal bare spille bedre. Hvis det andet hold bare er bedre kan man altid tabe, men når man selv er mindst lige så god og leverer sådan en gang l o r t, så får man hvad man fortjener.

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7678: 23 Okt 2008, 23:09 »

der er bare ingen andre der kan se noget positivt i det. god underholdning og dejligt at se santin give alt hvad han havde.
sys det er lidt sølle at fordi vi spiller sådan en her kamp så flegner samtlige fck fans på fmfreaks ud Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7679: 23 Okt 2008, 23:09 »

Jojo har heller ikke sagt noget med ik at holde med dem fordi de taber vel??
Siger bare jeg hverken kan eller vil tolere taberindstilling deres side.. Men det er jo bare en typisk indstilling vi har herhjemme .. Det hele er okay..
Savner nogle gange at folk (idrætsudøvere) går ud og siger det fandme IKKE er okay at de lige har tabt .. Det andet kan ingen bruge til noget..

Lige nu snakker jeg bare indstilling til at tabe ..

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010