home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1823463 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7635: 23 Okt 2008, 18:46 »

Som jeg ser det er Gomis kun inde omkring landsholdet fordi Domenech er en særling. Han kom med i stedet for Trezeguet som havde scoret flere mål i en sværere liga - helt uforklarligt. Dog er han stadig en farlige spiller, og jeg spår at den gode Zanka måske kan få problemer med hans kropstyrke.

Tja, Domenech er en særling, det er helt klart sandt, men Gomis bombede ihvertfald i sidste sæson, og han har været rigtig god de sidste par år i diverse spil. Ved godt at spil ikke siger alt, men de har nok bedømt ud fra et eller andet de har set Smiley

Synes ikke jeg undervuderer St. Eitienne (hvis jeg er en af dem du hentyder til) synes dog vi er lille favorit især på grund af hjemmebanen og deres udebane form. Havde kampe fundet sted i Frankrig havde de været lille favorit efter min mening omvendt synes jeg at folk undervuderer Brügge.

Jeg kan godt lide, at du altid er beskeden, så jeg var ikke rigtig ude efter dig, men jeg synes bare jeg har set 30 indlæg eller så noget i den her tråd, hvor folk taler meget om at det er en sikker sejr, og pointene skal hentes i aften. Der synes jeg bare mange undervuderer franskerne.

plutonium
Manager

« Svar #7636: 23 Okt 2008, 18:50 »

Er der nogen der gider nævne ét fransk hold med særlig succes i Europa (pånær Lyon)?

Franske hold har aldrig imponeret i Europa. De er gode, ja, men ikke uovervindelige. Dertil ligger Etienne's nuværende form og udebanestatistik. Nej, de er ikke en nem modstander, men FCK er ikke noget dårligt hold. Jeg ser en komfortabel sejr, men der skal arbejdes for den. Det er klart.

Ser vores sejrs-muligheder som 65-35 i vores favør.

Hjemmebane hjælper jo også!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7637: 23 Okt 2008, 19:15 »

Er der nogen der gider nævne ét fransk hold med særlig succes i Europa (pånær Lyon)?

Franske hold har aldrig imponeret i Europa. De er gode, ja, men ikke uovervindelige. Dertil ligger Etienne's nuværende form og udebanestatistik. Nej, de er ikke en nem modstander, men FCK er ikke noget dårligt hold. Jeg ser en komfortabel sejr, men der skal arbejdes for den. Det er klart.

Monaco  Huh
Men ellers ja.

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #7638: 23 Okt 2008, 19:17 »

Marseille har da også været med i Champions League flere gange så vidt jeg ved...

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

plutonium
Manager

« Svar #7639: 23 Okt 2008, 19:18 »

Monaco  Huh
Men ellers ja.

Det har du ret i. Monaco har haft rimelig succes.

Til Jelle123

Ja de har været med, men aldrig været et af de hold man har tænkt på som gode. De er med ofte, bevares, men det er jo ikke ligefrem fordi de vælter sig i succes, de franske hold.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #7640: 23 Okt 2008, 19:58 »

marseille har da engang vundet, champions league men fik frataget det pga. bestikkelse i den hjemlige.  crazy crazy

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7641: 23 Okt 2008, 21:23 »

Hvor er det altså ufattelig ringe. Forsvaret sejler sgu håbløst. 2 alt for nemme mål!

Offensivt har de spillet rimeligt godt.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7642: 23 Okt 2008, 21:24 »

Hvor er det tyndt!
Hvis vi skal have bare en lille chance for at gå videre skal vi spille MEGET bedre end nu!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #7643: 23 Okt 2008, 21:28 »

Det er vel Ulrik Laursen der har været skyld i målene?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #7644: 23 Okt 2008, 21:28 »

Han har hvert fald ikke set alt for god ud. Nogen der ved hvem FCK mere skal møde?

former zoesuckins

absalonsen
Gæst

« Svar #7645: 23 Okt 2008, 21:31 »

Fck er i gruppe med Valencia, Rosenborg, Club Brügge og St. Etienne. Så kan du selv regne ud, hvem de mangler at møde.. Wink

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #7646: 23 Okt 2008, 21:34 »

Han har hvert fald ikke set alt for god ud. Nogen der ved hvem FCK mere skal møde?

Bold.dk, sporten.dk, eb.dk, bt.dk - ja der er mange sider, hvor det er blevet remset op mange gange i løbet af idag. Men CLub Brúgge, Valencia, Rosenborg..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #7647: 23 Okt 2008, 21:35 »

Valencia vinder gruppen Wink kunne være nice Peace

,,

Don AA
Manager

« Svar #7648: 23 Okt 2008, 21:44 »

Puha bagud med 2-0 ved pause det er sgu ikke sjovt ved ikke om Laursen skyld ved de første mål man må også bare erkende at den lå godt. Straffesparket er i orden med dårlig sparket af Nord. 2-0 vi bliver fanget med Wendt fremme og de kommer let til målet. Synes ellers vi har spillet en fornuftig kamp og havde da også overtaget spillet inden de scorer til 2-0 det bliver meget svært nu kom så drenge lige en hurtigt mål efter pausen 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7649: 23 Okt 2008, 21:58 »

Skuffende spil. Fejlafleveringer og dumme boldtab overalt. Til drengenes ros skal det dog siges, at de kæmper for at skabe noget offensivt, men igen. FOR MANGE BOLDTAB.

Første mål er der ikke noget at sige til. Det var bare klasse af Etienne.

Andet mål var simpelthen for passivt af FCK! Hvad sker der?!

Der skal HELT andre boller på suppen hvis vi skal have noget ud af denne kamp, og især hvis vi skal videre fra puljen. Skidt...

Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010