home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1825760 gange)
Dasmessi
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7620: 23 Okt 2008, 17:26 »

Tror også på FCK idag. Tror vi vinder smalt 2-1.

Don AA
Manager

« Svar #7621: 23 Okt 2008, 17:27 »

Det er egentlig ikke fordi jeg var meget utilfreds efter kampen mod Horsens, men spillet mindede mig lidt for meget om sidste sæson. De fandt ikke hinanden så godt som for bare 2 uger siden. Jeg er langt fra utilfreds med spillet, men håber bare at de finder det flotte spil frem igen, fordi det skaber så mange flere chancer, og antallet af chancer er som regel direkte proportionelt med mål  Wink

Vil helst af alt se komfortable sejr, uanset om spillet er flot eller ej. 1-0 er aldrig særlig sikkert.
Kan nemt følge dig i at vi ikke ramte hianden så godt som før landskampspausen hvis man skal komme med undskyldninger kunne det være en grund derudover synes jeg også at Horsens næsten altid står godt på banen hvilket er med til at gøre det vanskeligt for deres modstandere, kan ikke huske en kamp hvor Horsens er blev kørt over af et hold synes det er sjældent de taber med mere end 2 mål. Men bla bla vi vandt den kamp og nu gælder det St.Etienne  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #7622: 23 Okt 2008, 17:30 »

Så er vores startopstilling lige blevet offentliggjort i løvetimen:

Christiansen
  Pospech - Zanka - Laursen - Wendt
  Sionko - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
          Nordstrand - Santin

Så ingen overraskelser der  Thumbs Up

Andreas93
Gæst

« Svar #7623: 23 Okt 2008, 17:32 »

Horsens kampen tror jeg ikke at vi skal lægge for meget i. Det havde været en lang pause, og så plejer det også at være svært i horsens.

så vender urban crew vel også tilbage på sektion 12 i aften.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7624: 23 Okt 2008, 17:36 »

Hvornår ser vi dog Junior tilbage?
Håber han skifter ham ind idag i stedet for han plejer at skifte Ailton ind, som jo viser intet.

Ellers ser start 11'eren meget fornuftig ud. Glæder mig til at se Zanka og Santin idag Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Andreas93
Gæst

« Svar #7625: 23 Okt 2008, 17:44 »

Junior laver ikke en skid når han er på banen, jeg håber sku at ailton er foran ham i angrebskøen.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7626: 23 Okt 2008, 17:45 »

Ailton har snart fået chancen så meget, men han svigter mig desværre hver gang.. Det er kun i venskabskampene han laver noget, men kan ikke få det til at fungerer i de "rigtige" kampe.
Junior score i det midste mål Smiley

Liverpool

Don AA
Manager

« Svar #7627: 23 Okt 2008, 17:50 »

Hvornår ser vi dog Junior tilbage?
Håber han skifter ham ind idag i stedet for han plejer at skifte Ailton ind, som jo viser intet.

Ellers ser start 11'eren meget fornuftig ud. Glæder mig til at se Zanka og Santin idag Wink
Synes nu at Ailton har haft nogle gode indhop mens Junior når han har spillet ikke rigtigt har vist noget og i stedet har han haft travlt med at pive i pressen over at han sidder på bænken, dog har han været ude og sige at han snakker for meget. Men han skal selvfølgelig også have chancen før eller siden, tror han er sikker starter om en uge

Andreas93
Gæst

« Svar #7628: 23 Okt 2008, 17:51 »

Ailton har snart fået chancen så meget, men han svigter mig desværre hver gang.. Det er kun i venskabskampene han laver noget, men kan ikke få det til at fungerer i de "rigtige" kampe.
Junior score i det midste mål Smiley

han har scoret nogle mål mod et nordirsk hold, og scorede på tomt mål mod lillestrøm. Hvor godt er det lige Smiley

Jeg så gerne at vi solgte junior, og købte rade prica som afløser. Det ville være godt med en type som Prica, da vi ikke i alle kampe kan kombinere os i gennem modstanderens forsvar.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2008, 17:53 af Andreas93 » Logged

plutonium
Manager

« Svar #7629: 23 Okt 2008, 18:18 »

Kan nemt følge dig i at vi ikke ramte hianden så godt som før landskampspausen hvis man skal komme med undskyldninger kunne det være en grund derudover synes jeg også at Horsens næsten altid står godt på banen hvilket er med til at gøre det vanskeligt for deres modstandere, kan ikke huske en kamp hvor Horsens er blev kørt over af et hold synes det er sjældent de taber med mere end 2 mål. Men bla bla vi vandt den kamp og nu gælder det St.Etienne  Smiley

Horsens er (især på grund af Kent Nielsen) det mest spændende hold i SAS-ligaen, synes jeg. Har endnu ikke mødt én der var enig med mig, og det har jeg jo så måttet affinde mig med  Smiley

Jeg har dyb, dyb respekt for Horsens. De to første sæsoner i SAS-ligaen spillede de defensiv fodbold og satsede på uafgjorte resultater. Det gjorde at de blev i ligaen. Da de så begyndte at have spillere der kunne noget offensivt (Henrik Hansen, Gil og Lawan) satsede de mere i sidste sæson, og var faktisk et af de større overraskelser i ligaen. Jeg tror meget af det skyldes Kent Nielsen, der ligesom spiller på sit holds styrker frem for at spille fodbold hans hold faktisk ikke mestrer. Dyb respekt. Der findes ikke ét hold i ligaen der tager Horsens som en let modstander på udebane. Som sagt. Dyb respekt.

Men det ændrer ikke på, at jeg synes FCK var dårlige til at finde hinanden imod Horsens. Ikke at jeg er 'sur' på dem efter den kamp, men vi skal helst finde spillet frem fra før Horsens kampen hvis vi vil noget i UEFA. Vores spillere duer ikke til defensivt solidt fodbold som holdet fra CL. Det nuværende hold er et teknisk hold med masser af kreativitet, men færre muskler.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7630: 23 Okt 2008, 18:23 »

Jeg synes stadig folk undervuderer St. Eitienne meget! De har mindst et lige så godt hold som os, og de har i Bafetimbi Gomis en rigtig stor stjerne, jeg mener, han er godt inde omkring det franske landshold. Jeg advarer KUN om at i kan blive groligt skuffede, hvis i er så sikre på at vi sejrer i aften, som det virker som.

Jeg håber selvfølgelig rigtig meget på en sejr, men Etienne har et super hold, og vi skal spille rigtig godt for at vinde. Deres udebanestatistik gidder jeg ikke bruge tid på. Det er i aften det gælder, og ikke i går, og de har nogle super fans til at bakke den op. 1-1 eller en 1-0 sejr til os er rimelig sandsynligt, men Etienne kan sagtens snuppe en sejr også. Ualmindelig spændende, hvordan det går!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7631: 23 Okt 2008, 18:28 »

Jeg synes stadig folk undervuderer St. Eitienne meget! De har mindst et lige så godt hold som os, og de har i Bafetimbi Gomis en rigtig stor stjerne, jeg mener, han er godt inde omkring det franske landshold. Jeg advarer KUN om at i kan blive groligt skuffede, hvis i er så sikre på at vi sejrer i aften, som det virker som.

Jeg håber selvfølgelig rigtig meget på en sejr, men Etienne har et super hold, og vi skal spille rigtig godt for at vinde. Deres udebanestatistik gidder jeg ikke bruge tid på. Det er i aften det gælder, og ikke i går, og de har nogle super fans til at bakke den op. 1-1 eller en 1-0 sejr til os er rimelig sandsynligt, men Etienne kan sagtens snuppe en sejr også. Ualmindelig spændende, hvordan det går!

Jeg er så fuldkommen enig!
St.Etienne bliver stærkt undervurderet og bliver vurderet som en modstander vi SKAL klare?  Huh
Gomis er i særdeles hed farlig, dog har Etienne ikke spillet imponerende i ligaen for tiden, men alle hold plejer alligevel at hive deres niveua op i CL og Uefa cuppen.. Fx. Aab Wink
Jeg tror dog på en 1-0 sejr
« Seneste Redigering: 23 Okt 2008, 18:30 af Sej007 » Logged

Liverpool

ManUtd83
Manager

« Svar #7632: 23 Okt 2008, 18:29 »

Som jeg ser det er Gomis kun inde omkring landsholdet fordi Domenech er en særling. Han kom med i stedet for Trezeguet som havde scoret flere mål i en sværere liga - helt uforklarligt. Dog er han stadig en farlige spiller, og jeg spår at den gode Zanka måske kan få problemer med hans kropstyrke.

Alt med point ville være et godt resultat for FCK synes. Det er altså et Ligue 1-hold der kommer, som er vandt til at spille på et væsentligt højere niveau. FCK skal hente deres point mod Rosenborg og Brügge synes jeg, men alt andet hjælper jo.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #7633: 23 Okt 2008, 18:31 »

Gravgaard nævner dog lige nogle af deres svagheder og kvaliteter her:
http://onside.dk/node/19058

Liverpool

Don AA
Manager

« Svar #7634: 23 Okt 2008, 18:43 »

Synes ikke jeg undervuderer St. Eitienne (hvis jeg er en af dem du hentyder til) synes dog vi er lille favorit især på grund af hjemmebanen og deres udebane form. Havde kampe fundet sted i Frankrig havde de været lille favorit efter min mening omvendt synes jeg at folk undervuderer Brügge.

Sider: 1 ... 507 508 [509] 510 511 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010