home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1825996 gange)
Dasmessi
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7605: 20 Okt 2008, 16:18 »

Hvornår er Antonsson tilbage?

absalonsen
Gæst

« Svar #7606: 20 Okt 2008, 16:24 »

FCK er bedste fair play hold i år med kun 7 gule kort efter 11 kampe, og de første 3 eller 4 faldt i første kamp, ifølge FCK.dk.

Men det jeg er mest spændt på er, at FCK lancerer en fodboldskole i stil med dem der er i Holland. Det bliver rigtig godt, tror jeg! I Holland er de jo gode til at uddanne spillere så de har stor spilforståelse, og så bliver en spiller sjældent dårligere hvis han har noget mellem ørerne. Det gør dem jo i stand til både at udvikle sig på højeste niveau på banen samtidig med at de får en uddannelse. WAY TO GO, FCK!  Peace

Så må man da bare håbe, at fck bliver bedre til at give talenterne chancen. Ellers bliver det jo nok ikke meget bedre end hidtil?

Smiley

Don AA
Manager

« Svar #7607: 20 Okt 2008, 16:35 »

FCK er bedste fair play hold i år med kun 7 gule kort efter 11 kampe, og de første 3 eller 4 faldt i første kamp, ifølge FCK.dk.

Men det jeg er mest spændt på er, at FCK lancerer en fodboldskole i stil med dem der er i Holland. Det bliver rigtig godt, tror jeg! I Holland er de jo gode til at uddanne spillere så de har stor spilforståelse, og så bliver en spiller sjældent dårligere hvis han har noget mellem ørerne. Det gør dem jo i stand til både at udvikle sig på højeste niveau på banen samtidig med at de får en uddannelse. WAY TO GO, FCK!  Peace
Ja det lyder meget spændene med denne fodbolduddannelse som kan læse mere om her http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8478
Hvornår er Antonsson tilbage?
Han er skam tilbage han var med i truppen mod Horsens

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7608: 20 Okt 2008, 18:29 »

Så må man da bare håbe, at fck bliver bedre til at give talenterne chancen. Ellers bliver det jo nok ikke meget bedre end hidtil?

Smiley

Du har så evigt ret!

Jeg håber virkelig at det bliver et vendepunkt i FCK's talentudvikling. For ærgeligt at se Bernburg slå igennem i FCN frem for FCK...

Men det her kan jo være et signal om, at FCK vil satse lidt mere.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7609: 20 Okt 2008, 22:01 »

St. Etienne svækket til kampen på torsdag http://www.bold.dk/nyt/St-Etienne-profil-ude-mod-FCK

Don AA
Manager

« Svar #7610: 21 Okt 2008, 16:42 »

Så er der igen rygter om Rasmus Bengtsson http://www.bold.dk/nyt/FCK-foelger-stadig-Trelleborg-spiller som vi også skulle havde haft ser på i sommers som afløser for Gravgaard hvor det jo endte med vi hentede Peter Larsson. Synes nu ellers at vi har mange til vores midterforsvar, så kan ikke rigtigt se hvad vi skal bruge ham til. Ser hellere vi begynder at se efter folk som kan erstatte Wendt og Atiba som jeg tror godt kunne blive de næste som vi solgte.   

plutonium
Manager

« Svar #7611: 21 Okt 2008, 16:51 »

Ville gerne have en back-up for wendt og muligvis for Pospech, selvom jeg synes Danni Jensen skal have chancen. Niclas Jensen viste sidste år, at han er blevet gammel. Defensivt er han for ukoncentreret og langsomt. Han lægger dog stadig klasseindlæg og dødbolde.

Men skal vi købe Bengtsson, så skal Antonsson ud, og ellers skal de gøre som Bold.dk siger, købe og udleje i et halvt år, for så passer det med, at Laursen sikkert er faldet i niveau til næste sæson, og så står Bengtsson klar som udfordrer til de to startpladser. Så langsigtet er det sikkert en god ide, men på den korte bane er det bedre med en erstatning til backpladserne.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7612: 22 Okt 2008, 18:33 »

Truppen mod St.Etienne

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka
41. Nathan Coe

Dejligt at se at Rasmus Würtz er tilbage men tror ikke på han kommer på banen i morgen ellers en meget stræk trup og så mangler vi endda Grønkjær og Peter Larsson.

Don AA
Manager

« Svar #7613: 23 Okt 2008, 16:29 »

Andreas93
Gæst

« Svar #7614: 23 Okt 2008, 16:31 »

det bliver en tæt kamp, som jeg mener at vi er smal favorit til. Jeg tror da også at vi vinder.

2-0

Santin
Ailton

plutonium
Manager

« Svar #7615: 23 Okt 2008, 16:46 »

Jeg tror også på en forholdsvis sikker FCK sejr. To-måls sejr, enten 2-0 eller 3-1.

Jeg håber bare at spillet bliver bedre end det var mod Horsens. Selvom vi vandt og havde rimelig styr på kampen, så var spillet ikke imponerende. (det er hurtigt man bliver kræsen med hensyn til godt spil, hva´?  Cool)

Synes holdet har vist lovende takter i år, men Horsens var et minor set-back. Så fuldt tryk på!  Peace

Andreas93
Gæst

« Svar #7616: 23 Okt 2008, 16:50 »

Jeg tror også på en forholdsvis sikker FCK sejr. To-måls sejr, enten 2-0 eller 3-1.

Jeg håber bare at spillet bliver bedre end det var mod Horsens. Selvom vi vandt og havde rimelig styr på kampen, så var spillet ikke imponerende. (det er hurtigt man bliver kræsen med hensyn til godt spil, hva´?   Cool)

Synes holdet har vist lovende takter i år, men Horsens var et minor set-back. Så fuldt tryk på!  Peace

ja der er ved at gå lidt barcelona i det  Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #7617: 23 Okt 2008, 16:51 »

Jeg glæder mig godt nok til i aften. Jeg tror på en sejr, og hvad den ender er ligegyldigt, så længe vi vinder.
Tror dog at kampen bliver lidt for tæt for mig, men kom så drenge Opstemt

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Don AA
Manager

« Svar #7618: 23 Okt 2008, 17:06 »

Jeg håber bare at spillet bliver bedre end det var mod Horsens. Selvom vi vandt og havde rimelig styr på kampen, så var spillet ikke imponerende. (det er hurtigt man bliver kræsen med hensyn til godt spil, hva´?  Cool)

Det må man der skal ikke meget til for du bliver utilfreds  Smiley

Til dagens kamp: Tror også det bliver en meget tæt kamp dog synes jeg vi er smalle favoritter som Andreas93 også siger. St.Etienne har ikke været gode på udebane i denne sæson så lad os håbe det fortsætter samt at vi kan finde det spil frem vi har set det meste af sæsonen så skuller der være gode muligheder for en sejr  Thumbs Up   

plutonium
Manager

« Svar #7619: 23 Okt 2008, 17:12 »

Det må man der skal ikke meget til for du bliver utilfreds  Smiley

Til dagens kamp: Tror også det bliver en meget tæt kamp dog synes jeg vi er smalle favoritter som Andreas93 også siger. St.Etienne har ikke været gode på udebane i denne sæson så lad os håbe det fortsætter samt at vi kan finde det spil frem vi har set det meste af sæsonen så skuller der være gode muligheder for en sejr  Thumbs Up   

Det er egentlig ikke fordi jeg var meget utilfreds efter kampen mod Horsens, men spillet mindede mig lidt for meget om sidste sæson. De fandt ikke hinanden så godt som for bare 2 uger siden. Jeg er langt fra utilfreds med spillet, men håber bare at de finder det flotte spil frem igen, fordi det skaber så mange flere chancer, og antallet af chancer er som regel direkte proportionelt med mål  Wink

Vil helst af alt se komfortable sejr, uanset om spillet er flot eller ej. 1-0 er aldrig særlig sikkert.

Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010