home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1826504 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7590: 16 Okt 2008, 21:02 »

medmindre Prica's situation i Sunderland ændrer sig.
det gør den ikke. Prica var et klart fejlkøb, og hvad jeg har hørt havde de scoutet ham helt forkert, ligesom Gravesen blev i Madrid Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #7591: 17 Okt 2008, 10:39 »

Det bliver grønnere i Parken http://tv2sport.dk/sport/vis/19621/19619  Opstemt Smiley

Til det med at Mads Laudrup måske snart er fortid i FCK er jeg enig med fc-hansen, han er langt fra en startplads og det er jo ikke sådan at de meget få gange man har set ham sidder og tænker wow sikke et talent, men selvfølgelig vil det ikke skade at se ham på banen f.eks. hvis vi har en sikker føring ville det være fint at sende ham på banen til sidst, men tvivler meget på han har en fremtid i FCK. Så hvis han smutter efter sæsonen vil det ikke gøre mig noget

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7592: 17 Okt 2008, 10:48 »

De venskabskampe (ja, jeg ved godt at venskabskampe ikke er det samme som betydende kampe) jeg har set med ham var han ganske udemærket. Ikke en WOW-spiller, men en spiller der sagtens kunne have en fremtid på holdet, som den stabile midtbanekreatør, der har overblikket. Hans størrelse er imod ham, men ellers har han en stor ro på banen og et overblik der er godt. Jeg ville gerne se, om han kunne præstere i SAS-ligaen, eller om hans talent bare ikke er til mere end hvad jeg hidtil har set.

Men hvis hans udvikling er forløbet regelmæssigt siden jeg har set ham sidst, så burde han være god nok til at være fast på bænken og snart mulighed for at få mere end 5 minutter pr. kamp. Måske indskiftet med en halv time tilbage eller sådan noget.

Ser ham som et godt talent, men FCK skal snart satse på ham, så vi kan se om han har NOK talent til at have en fremtid i klubben. Men en spiller der 17-18 år gammel bliver rykket op på FCK's førstehold må altså have noget talent. Ellers plejer ungdomsspillerne at være omkring de 20, før de bliver rykket op på holdet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7593: 17 Okt 2008, 13:22 »

Truppen mod Horsens

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka
28. Mads Laudrup
41. Nathan Coe

Og mon ikke de fleste er enig med Jesper Christiansen http://www.bold.dk/nyt/FCK-keeper-vil-have-revanche-i-Horsens

fc-hansen
Manager

« Svar #7594: 17 Okt 2008, 15:46 »

Og mon ikke de fleste er enig med Jesper Christiansen http://www.bold.dk/nyt/FCK-keeper-vil-have-revanche-i-Horsens

tvivler på at Cesc er, men ellers så burde de fleste jo Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #7595: 18 Okt 2008, 15:06 »

Lidt optakt til dagens kamp http://www.forza.dk/nyhed/dansk/optakt-horsens-fc-koebenhavn                         Mit bud på vores startopstilling:

Christiansen
Pospech - Zanka - Laursen - Wendt
Sionko - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
            Nordstrand - Santin

Ailton banker dog på en startplads efter hans 4 mål mod Trelleborg i sidste uge men det fungere rigtigt godt med Nord og Santin så mon ikke Ailton må tage til takke med en plads på bænken. Men tror nu nok han skal komme ind ca. midt i 2.halvleg, og mon ikke også Antonsson kommer ind og får lidt sas liga bold. 

Don AA
Manager

« Svar #7596: 18 Okt 2008, 16:34 »

Jep så er vores startopstilling klar:

Christiansen
Pospech - Zanka - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
         Nordstrand - Santin

En uafgjort er nok til at vi overtager 1.pladsen med en bedre målscorer end OB dog med en kamp mere men der skal sgu 3 point på tavlen i dag kom så drenge, Forza FCK  Thumbs Up

Dasmessi
Gæst

« Svar #7597: 18 Okt 2008, 16:38 »

Vi skal have 3 point, kom så FCK!
Gætter på 2-0 af Kristensen og Santin.

Dasmessi
Gæst

« Svar #7598: 18 Okt 2008, 19:08 »

POSPECH ER GUD!
Åh ja, ham ka vi li!, åh ja, ham ka vi li!
Drømmehug man.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7599: 18 Okt 2008, 19:09 »

Nogen der kan fortaelle mig om maelet, da jeg er i New York, og ikke har kunnet se kampen. Btw, laekkert med en sejr!

Dasmessi
Gæst

« Svar #7600: 18 Okt 2008, 19:14 »

Pospech trækker ind i banen og skyder lige ude foran feltet, og Jochumsen puffer den op på overliggeren og ind over på den anden stolpe og ind.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7601: 18 Okt 2008, 19:26 »

Tak Dasmessi, godt at se at Pospech igen fyrede kanonen af. Han scorer ikke saa tit, men naar det sker, er det altid, ihvertfald for FCK, flotte maal. Som sagt godt med en sejr, og lige nu ligger vi nummer 1. OB vinder sikkert ogsaa i denne runde, men naar vi moeder dem i Parken, kan vi snuppe foerste pladsen.

Roed groed med floede Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #7602: 18 Okt 2008, 19:57 »

Sådan så ligger vi nummer 1 i hvert fald ind til OB har spillet i morgen. Spillet i dag var ikke så godt som de sidste par kampe. 1.halvleg var meget lige mens vi har et lille overtag i 2.halvleg ikke de store chancer i kampen men trods alt synes jeg sejren var fortjent og vi kan nu ser frem til på torsdag hvor det gælder St. Etienne hjemme i uefa cuppen

plutonium
Manager

« Svar #7603: 20 Okt 2008, 07:04 »

Vi tager Etienne med en smal sejr og så tæver vi OB hjemme på søndag!

Forza FC. Selvom spillet ikke var det bedste igår, så bliver det det nok igen inden længe. Spillerne viser at de gerne vil spille hurtig teknisk fodbold, det kiksede blot med udførslen igår.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #7604: 20 Okt 2008, 16:17 »

FCK er bedste fair play hold i år med kun 7 gule kort efter 11 kampe, og de første 3 eller 4 faldt i første kamp, ifølge FCK.dk.

Men det jeg er mest spændt på er, at FCK lancerer en fodboldskole i stil med dem der er i Holland. Det bliver rigtig godt, tror jeg! I Holland er de jo gode til at uddanne spillere så de har stor spilforståelse, og så bliver en spiller sjældent dårligere hvis han har noget mellem ørerne. Det gør dem jo i stand til både at udvikle sig på højeste niveau på banen samtidig med at de får en uddannelse. WAY TO GO, FCK!  Peace

Sider: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010