home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1826474 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7560: 07 Okt 2008, 20:35 »

Jeg vil sige, at det er en pænt god gruppe I er kommet i gruppe - For Jeres vedkommende.

St. Etienne mener jeg, I godt kan slå. I får en fordel, når nu I er på hjemmebane, så en sikker 3-1 sejr til Jer er mit gæt. Dem skal I helst kunne spille op med. I Valencia tror jeg I får en lille lussing. Vil gætte på en 3-0 sejr til Valencia. De er kommet forrygende fra start i La Liga, så der er I lidt heldige at få dem på hjemmebane. Selv på hjemmebane ville I ikke have en særlig stor chance for at vinde, så hellere gemme hjemmebane fordelen til en kamp hvor det betyder noget. Rosenborg så vi, mod Brøndby, spille flot spil. En meget lige kamp tror jeg. I har hjemmebanefordelen dér, så en 2-1 sejr til Jer eller en 1-1 kamp vil jeg anse som det mest realistiske. Brügge skal I kunne slå. Den danske liga har efterhånden overhalet den belgiske, så den må I godt vinde. En 0-2 sejr til FCK.

Alt i alt giver det 7 point, hvilket må være nok til at komme videre.
Og tillykke med kvalifikationen.

plutonium
Manager

« Svar #7561: 07 Okt 2008, 20:56 »

...
Alt i alt giver det 7 point, hvilket må være nok til at komme videre.
Og tillykke med kvalifikationen.

Tak tak! I Europa er vi jo alle danskere. Håber, at vi sammen med Aab kan forøge UEFA-kvotienten for DK, så vi kan få 2 hold med i CL. Vores pulje gør det ikke umuligt, og hvis så bare Aab kan drille nogle af dem fra CL, så er chancen der!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #7562: 07 Okt 2008, 21:00 »

Tak tak! I Europa er vi jo alle danskere. Håber, at vi sammen med Aab kan forøge UEFA-kvotienten for DK, så vi kan få 2 hold med i CL. Vores pulje gør det ikke umuligt, og hvis så bare Aab kan drille nogle af dem fra CL, så er chancen der!
Ja præcis! ;-)
Men når I er tilbage i SAS-ligaen, er der no mercy! Der kan jeg ikke fordrage FCK.. ;-) Men holder da self. med de danske hold i Europa.. Så vidt jeg husker, er vi meget tæt på, at komme op på 15. pladsen, hvilket giver 2 ChL-pladser i 2010/11 sæsonen. Men bliver spændende, at se Jer og AaB i Europa - Så skal Danmark endelig vises lidt frem på verdenskortet .. Hvis vi altså kan findes.. :-D

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7563: 07 Okt 2008, 21:06 »

Synes alle undervuderer Saint Etienne voldsomt. Det er et møg størkt hold, blandt andet med superangriberen Gomis, og de har bare generelt et bedre hold, på papiret, end FC København. Tror lige vi skal tage det roligt, se på virkeligheden, og lige tænke en ekstra gang. Bare min mening!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7564: 07 Okt 2008, 21:14 »

Vi så hvor ustabilt holdet var i modgang, så hvis vi får lidt modgang, kan det hele gå hen og blive skidt. Jeg vil bare gerne lige sige, at jeg ihf. ikke er for sikker på det her. Jovist spiller vi godt, og spiller vi sådan hele tiden, skal vi nok have en god chance for at gå videre, men det er altså 4 klassehold, som alle (undtagen Valencia) er lige omkring vores niveau, dårligere eller bedre, men ikke med meget.

Jeg ville ihf hellere have sidste års gruppe end denne!

Don AA
Manager

« Svar #7565: 07 Okt 2008, 22:19 »

Vi så hvor ustabilt holdet var i modgang, så hvis vi får lidt modgang, kan det hele gå hen og blive skidt. Jeg vil bare gerne lige sige, at jeg ihf. ikke er for sikker på det her. Jovist spiller vi godt, og spiller vi sådan hele tiden, skal vi nok have en god chance for at gå videre, men det er altså 4 klassehold, som alle (undtagen Valencia) er lige omkring vores niveau, dårligere eller bedre, men ikke med meget.

Jeg ville ihf hellere have sidste års gruppe end denne!
Synes nu vores gruppe sidste år var værre, Atlético Madrid,Lokomotiv Moskva,Panathinaikos og Aberdeen den gang havde jeg ikke os gode chancer for at gå videre. Nu har vi 3 hold som jeg tror vi har gode muligheder for at få point i mod og det er selvfølgelig St. Etienne, Rosenborg og Club Brügge synes vi har bedre chance for at gå videre denne gang   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7566: 07 Okt 2008, 22:22 »

Synes nu vores gruppe sidste år var værre, Atlético Madrid,Lokomotiv Moskva,Panathinaikos og Aberdeen den gang havde jeg ikke os gode chancer for at gå videre. Nu har vi 3 hold som jeg tror vi har gode muligheder for at få point i mod og det er selvfølgelig St. Etienne, Rosenborg og Club Brügge synes vi har bedre chance for at gå videre denne gang   

Ikke enig. Det er langt lettere at slå FutFut Moskva og Aberdeen, end Rosenborg, Brugge eller St Etienne. Der er de sidstnvænte hold bare langt stærkere.

-LFC-
Manager

« Svar #7567: 07 Okt 2008, 22:29 »

Ikke enig. Det er langt lettere at slå FutFut Moskva og Aberdeen, end Rosenborg, Brugge eller St Etienne. Der er de sidstnvænte hold bare langt stærkere.
Tjaah synes du overvurderer både Rosenborg, Brugge og Saint-Etienne. Rosenborg og Brugge er begge niveauet under FCK, mens Saint-Etienne er meget lige med FCK og der burde hjemmebane fordelen udgøre forskellen.

Don AA
Manager

« Svar #7568: 07 Okt 2008, 22:42 »

Ved ikke om det er lettere at slå Moskva jeg havde ikke forventet det den gang troede jeg på point hjemme mod Panathinaikos og ude mod Aberdeen og hurra hvor mine forventninger gik godt  Smiley håber det gå bedre denne gang men ja enig i at St Etienne ikke er noget dårlig hold også derfor jeg er glad for vi møde dem hjemme tror det var blevet svært i Frankring og indtil videre har St Etienne ikke haft det for godt på udebane hvor de ikke har vundet endnu 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7569: 07 Okt 2008, 22:50 »

Tjaah synes du overvurderer både Rosenborg, Brugge og Saint-Etienne. Rosenborg og Brugge er begge niveauet under FCK, mens Saint-Etienne er meget lige med FCK og der burde hjemmebane fordelen udgøre forskellen.

Jeg er helt enig med dig.
Rosenborg og FCK er nok de mest erfarne i europæisk sammenhæng i Norden (måske ikke på spillererfaring, men i organisationen). Derudover mener jeg, at FCK er lige det stærkere en Rosenborg med hensyn til spillermateriale. Brugge er ikke et tophold. Måske i Belgien, men resultatmæssigt ser jeg dem på ingen måde som et godt hold. I SAS-ligaen ville jeg tro de hørte til blandt de fem bedste, men på ingen måde en sikker 1'er eller 2'er. Etienne kender jeg ikke særlig godt, men jeg synes ikke franske hold er traditionelt gode i Europa. Selv Lyon, der er suveræne i den franske liga, virker som oplagte CL-udfordrere på trods af deres mandskab.

Så jeg er yderst fortrøstningsfuld.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #7570: 08 Okt 2008, 13:46 »

Jeg tror at chancerne er der for at vi går videre, men rent ofensivt skal vi være bedre end sidste år. scorede kun et mål i de 4 kampe, hvilket på ingen måde er nok til at gå videre. Valencia vil helt sikkert vinde puljen da de bare er en klasse eller to over de andre. derudover ser jeg faktisk resten af placeringerne som åbne. dog tror jeg ikke på brugge, men et hold som Saint Etienne er jeg faktisk pænt sikker på går videre, og så kunne jeg nemt forestille mig en videredeltagelseska mp når Rosenborg gæster Kbh. hvor vinderen vil tage den sidste plads. omvendt skal man også passe på ikke at undervurderer Brugge. vi så jpo sidste år med aberdeen at det ikke altid er på papiret at kampene vindes Smiley 

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7571: 08 Okt 2008, 14:23 »

Jeg synes umiddelbart, at det er en meget spændende pulje. Det er klart, at Valencia er i en klasse for sig selv. Og så resterer der 4 hold, som efter min opfattelse er meget lige.

FCK burde være stærkere end Rosenborg på papiret, men Rosenborgs europæiske erfaring og Hamréns indgående kendskab til dansk fodbold reducerer lidt af forskellen. Omvendt har FCK også erfaringen og Ståle følger formodentlig stadig med i norsk fodbold. Til alt held spilles kampen i Parken. På den måde undgår FCK Norges formodentlig kolde decembervejr på en bane, hvor Rosenborg er særdeles svære et slå. I den indbyrdes kamp har FCK en fordel, men Rosenborg skal traditionen tro nok få skrabet en del point sammen. Om ikke mod FCK, så mod de andre hold.

Club Brügge er svær at vurdere. De har fået en god start på sæsonen, og hvis man kan tage Standard Liege's præstationer mod Liverpool og Everton som et udtryk for niveauet i den belgiske top, så bliver det på ingen måde nemt. Derudover er det tale om en udebanekamp, hvilket alt andet lige besværliggør det hele.

Til sidst er der St. Etienne. Fra tidligere møder mellem danske og franske hold, så er det langt fra en uoverkommelig opgave. St. Etienne møder til daglig stærkere modstandere end FCK, hvilket naturligvis taler til deres fordel, men omvendt virker de ikke voldsomt skræmmende på udebane, hvilket giver FCK gode muligheder.

Totalt set så vurderer jeg chancen for at gå videre til at være fifty-fifty. Kan FCK holde sæsonstartens gode niveau, så er jeg enig med Don Ø i, at man har over 50% chance. Ikke meget over, men trods alt over. Det bliver marginaler, som afgør det, og måske også hvor hurtigt Valencia kvalificerer sig. Ligger de lige så godt til i ligaen, så stiller de måske med svækket mandskab i UEFAen lige så snart de er sikret videre deltagelse. Lidt ærgerligt, at man ikke møder Valencia senere i turneringen.

Endvidere bliver det interessant at se, om Ståle tør satse lidt, eller han om spiller konservativt med en på toppen. I SAS-ligaen er det blevet langt mere attraktivt at se på, men det kan godt være, at Ståle går tilbage til de gamle dyder, når vi taler europæisk sammenhæng.

dasmessi
Gæst

« Svar #7572: 10 Okt 2008, 16:52 »

Andreas93
Gæst

« Svar #7573: 10 Okt 2008, 17:11 »

dejligt at høre, men det bliver svært at slå santin eller Nord af

http://www.bold.dk/nyt/FCK-Away-droppes-i-Parken

så blev registeringen droppet på stemningstribunen

andersfa123
Gæst

« Svar #7574: 10 Okt 2008, 18:30 »

dejligt at høre, men det bliver svært at slå santin eller Nord af

http://www.bold.dk/nyt/FCK-Away-droppes-i-Parken

så blev registeringen droppet på stemningstribunen

Så mangler vi bare udebaneafsnitte Wink Djævel

Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010