home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1826717 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7575: 12 Okt 2008, 01:04 »

Synes egentlig FCK Away var et glimrende tiltag. Dog synes jeg ikke vi skal komme ind på det, da det er blevet diskuteret til hudløshed.

Er det muligt at få fjernet den afstemning??? Den er lidt uaktuel nu  crazy

Jeg tror at FCK vil klare det fint i UEFA Cuppen. Ståle må have lært, at vores hold ikke duer til defensivt 'sikker' fodbold. Det har vi ikke holdet til, efter Linderoth, Hangeland og Gravgaard er væk. De var alle defensivt stabile spillere. Spillerne idag er langt mere offensivt anlagt. Så kommer vi frem over stepperne og skaber vores eget spil, så er videre deltagelse sikret, mener jeg. Klubben FCK har også fået samlet stor europæisk erfaring i de sidste 3 år, så vi burde være rustet til kampene. Måske er spillerne ikke alle så erfarne, men det er baglandet. Det er med til at give ro til spillerne, at fx lægerne og trænerne har prøvet det før. Spillerne får jo lidt af den ro resten af staben har.

Tror som sagt at FCK går videre på to sejre mod Rosenborg og Brugge. Tror også på sejr mod Etienne, men er mere i tvivl i den kamp. Valencia er ganske enkelt bare en oplevelse spillerne skal nyde.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #7576: 12 Okt 2008, 11:17 »

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #7577: 12 Okt 2008, 12:25 »

Jamen dog nu de rygter igen  Smiley kunne godt ligne et farvel til Junior så som også ser ud til at være langt fra en startplads

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7578: 12 Okt 2008, 13:08 »

Jeg glæder mig til at se Laudrup i aktion.

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #7579: 13 Okt 2008, 11:49 »

Det ville sgu være rart at få Prica. En stor stærk angriber til at supplere Nordstrand, Santin eller Ailton. (Junior har jeg mere fidus til som super-sub. Har ikke været den store kongespiller når han er startet inde..)

Ville absolut være et godt køb!

Og til mfsjovhat:

Helt enig! Synes faktisk han har været udmærket det jeg har set til ham. Men FCK har altid været lidt talent forskrækkede, så det kan være der går lang tid før det sker... Bare surt, at hans kontrakt udløber i 2009, så vidt jeg husker...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7580: 14 Okt 2008, 11:55 »

Her er hvordan de "kloge hoveder" på BT vurdere vores chancer i uefa cuppens gruppespil http://www.sporten.dk/fodbold/uefa-cup-2008-2009/fcks-muligheder-i-uefa-cupen og jeg er for en gangs skyld meget enig i deres vudering

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #7581: 14 Okt 2008, 14:01 »

Her er hvordan de "kloge hoveder" på BT vurdere vores chancer i uefa cuppens gruppespil http://www.sporten.dk/fodbold/uefa-cup-2008-2009/fcks-muligheder-i-uefa-cupen og jeg er for en gangs skyld meget enig i deres vudering
uenig... vi SKAL ha 3 point mod Club Brügge, og heldigt vi har rosenborg på hjemmebane... ellers blir vi trumlet... rosenborg er undervurderet og kan komme med lyn og torden, chancen for at vinde er lig med chancen for at tabe...

Don AA
Manager

« Svar #7582: 14 Okt 2008, 16:57 »

uenig... vi SKAL ha 3 point mod Club Brügge, og heldigt vi har rosenborg på hjemmebane... ellers blir vi trumlet... rosenborg er undervurderet og kan komme med lyn og torden, chancen for at vinde er lig med chancen for at tabe...
Så er det min tur til at være uenig  Smiley synes at Club Brügge bliver undervurderet de er kommet godt i gang med deres sæson og har ikke tabt endnu. Efter min mening bliver det nemmere at få point mod St. Etienne end mod Club Brügge dermed ikke sagt at vi ikke kan vinde over Club Brügge. Hvis der er et hold som vi skal have 3 point imod så vil jeg sige Rosenborg også der jeg ser chance er størst 

plutonium
Manager

« Svar #7583: 15 Okt 2008, 17:50 »

I mine øjne burde det være muligt at samle 7 pt. Sejr mod Brugge og Rosenborg, og uafgjort mod Etienne. Burde også vinde over etienne, da franske hold generelt ikke er gode i europa. Men uanset hvad, vil jeg mene, at 7 pt er realistisk i de tre kampe.

Forudsat FCK fortsætter det vidunderlige spil.

plutonium
Manager

« Svar #7584: 16 Okt 2008, 12:26 »

Jeg bryder mig ikke om, at Mads Laudrup er i tvivl om sin fremtid i FCK...

Til dels fordi det kan hæmme hans udvikling, at han går og tænker på sådan noget, men især fordi jeg synes han viser lovende takter. FCK har bare aldrig været gode til at teste talenter i startopstillingen.. .

Men ifølge BT råder U19-landstræneren ham til at blive i FCK, og beskriver Mads som en tålmodig type, så der er håb for, at han bliver. Så skal der bare også satses på ham. Det fortjener han, ud fra det jeg har set i diverse venskabskampe.

fc-hansen
Manager

« Svar #7585: 16 Okt 2008, 12:34 »

Jamen dog nu de rygter igen  Smiley kunne godt ligne et farvel til Junior så som også ser ud til at være langt fra en startplads
apropos farvel til Junior http://onside.dk/node/18488

hay que joder?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7586: 16 Okt 2008, 12:38 »

Hm det er jo klart han tænker på at komme væk fra FCK når han intet spilletid får.. Nogle gange savner jeg FCK bruger deres talenter lidt især når det går godt for dem som nu. Det er et hold i medvind og de spiller det bedste fodbold jeg har set dem spille længe, så burde det være nemt at give ham nogle kampe i benene.

Hm FCK burde i hvert fald få 6 pt. i UEFA Cuppen... Rosenborg og Club Brügge burde man godt kunne få 3 point imod, men som vi osse har set kan Rosenborg bide fra sig (hm hm BIF) .. Wink St. Etienne har haft en dårlig sæsonstart i ligaen, så måske kan FCK vinde der også... Men sejr-uafgjort-nederlag - kampen kan ende hvad som helst. Mod Valencia ser jeg ikke FCK have nogen chance, men okay det sagde man jo også engang mod Man Utd Wink hehe ..

fc-hansen
Manager

« Svar #7587: 16 Okt 2008, 12:40 »

Hm det er jo klart han tænker på at komme væk fra FCK når han intet spilletid får.. Nogle gange savner jeg FCK bruger deres talenter lidt især når det går godt for dem som nu. Det er et hold i medvind og de spiller det bedste fodbold jeg har set dem spille længe, så burde det være nemt at give ham nogle kampe i benene.
ja, men omvendt har han heller ikke været specielt god, når han så endelig har fået chancen, og jeg ser ham som klart 4. valg. giv os Prica, og så kan Junior smutte, det ville vel være bedst for alle parter?

hay que joder?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7588: 16 Okt 2008, 12:46 »

ja, men omvendt har han heller ikke været specielt god, når han så endelig har fået chancen, og jeg ser ham som klart 4. valg. giv os Prica, og så kan Junior smutte, det ville vel være bedst for alle parter?

Nej præcis.. Tilgengæld vil nogle kampe jo måske give ham noget selvtillid.. Det tager jo tid for nogle unge spillere at blomstre medmindre man er et supertalent (Messi osv.) Ville bare være synd at sammenligne Mads Laudrup med Messi.. Opstemt
Hehe jaa Junior er en færdig mand i FCK sådan som jeg ser det.. Prica ville være et fremragende køb.. Forstod ikke helt hvorfor de ikke allerede hentede ham i sommerpausen ?  Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #7589: 16 Okt 2008, 13:02 »

Fordi Prica ville have fratrædelsesløn fra Sunderland (fordi de ikke havde levet op til den kontrakt de skrev med ham), og Sunderland ville ikke betale hvad Prica ville have.

Desuden ville Sunderland gerne have det samme for Prica som de selv havde givet, og FCK ville gerne lidt ned i pris..

Så det er de to årsager der er til, at Prica ikke er i hvid trøje.

Men han kommer nok til vinter, medmindre Prica's situation i Sunderland ændrer sig.

Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010