home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædnin... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København TrÃ¥den
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København TrÃ¥den  (Læst 1967628 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7395: 03 Sep 2008, 16:50 »

Og vi fortsætter som hidtil med 2 forsvarer klar på samme tid, og ingen i reserve (da Ståle ikke vil bruge hverken Hansen eller Albrechtsen)...  Rullende Øjne

Det var da helt vildt nederen... Zanka er den eneste forsvarsspiller vi har, der har været klar i hele sommerperioden  Tunge
Antonsson skulle snart været tilbage her er hvad der stå inde på fck.dk:
Måtte udgå af FCK/KB's træningskamp mod Bristol Rovers efter 10 minutter efter at have forstrakt et ledbånd i knæet i en tackling. Træner med bold og forventes at kunne træne med truppen i dele af træningen på mandag. Opdateret: 26. august 2008

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7396: 03 Sep 2008, 16:52 »

Er han kommet over sine hjerteproblemer???

Men hvis det er sandt, så kan han vel være med mod Nordsjælland d. 14 (så vidt jeg husker). Om ikke andet så på bænken.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7397: 03 Sep 2008, 16:58 »

Er han kommet over sine hjerteproblemer???

Men hvis det er sandt, så kan han vel være med mod Nordsjælland d. 14 (så vidt jeg husker). Om ikke andet så på bænken.
Mig bekendt er han over sine hjerteproblemer det sidste jeg hørte var at han tog til Göteborg for at få en second opinion efter de danske læger har sagt at han kan spille uden problemer

Og ja hvis han skulle blive klar til Nordsjælland kampen d. 14 kl. 16.05 så bliver det sikkert på bænken

plutonium
Manager

« Svar #7398: 03 Sep 2008, 17:01 »

Det ville under alle omstændigheder være rart at få en back-up forsvarsspiller, så vi ikke behøver rykke Wendt eller Kvist ind i centerforsvaret.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #7399: 04 Sep 2008, 13:58 »

FCK - FCN er rykket grundet UEFA... SÃ¥ gÃ¥r der ENDNU længere tid før vi fÃ¥r lidt mere FCK-bold at se...  Sur

Men ok, det kan jo gøre at flere spillere bliver klar til at spille!

fc-hansen
Manager

« Svar #7400: 04 Sep 2008, 14:04 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88720 Så var Peter Larsson altså ikke førstevalget Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7401: 04 Sep 2008, 14:37 »

Det kan han i teorien godt have været. Jeg synes i starten af vinduet, at vi skulle have haft to forsvarsspillere. SÃ¥ det kan jo være at de har haft samme tanke  Wink

Bare glad for, at det ikke blev Bjärsmyr (staves?) fra Helsingborg. Så ham live i Stockholm mod Djurgaarden, og han lavede bare defensive fejl på fejl på ...

Slet ikke god nok til SAS-ligaen.

Don AA
Manager

« Svar #7402: 04 Sep 2008, 17:21 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88720 Så var Peter Larsson altså ikke førstevalget Smiley
Havde selv Andreas Granqvist på min listen over hvem jeg gerne så i FCK men synes at Peter Larsson har gjort det fint og tror nu nok at han skal blive en succes i FCK.
Det kan han i teorien godt have været. Jeg synes i starten af vinduet, at vi skulle have haft to forsvarsspillere. Så det kan jo være at de har haft samme tanke Wink

Bare glad for, at det ikke blev Bjärsmyr (staves?) fra Helsingborg. Så ham live i Stockholm mod Djurgaarden, og han lavede bare defensive fejl på fejl på ...

Slet ikke god nok til SAS-ligaen.

Blev faktisk lidt "hot" på at få Bjärsmyr til FCK da jeg først hørte om ham. At han så havde en dårlig kamp mod Djurgaarden er ikke noget som kan få mig til at tænke nej gud forbyde at vi køber ham, alle kan jo have en dårlig dag.
Men som jeg har svaret på fc-hansen indlæg så er jeg glad for det vi har set af Peter Larsson   

plutonium
Manager

« Svar #7403: 04 Sep 2008, 17:25 »

Ved man ikke skal bedømme på én kamp, bortset fra at det her bundniveau var så uhyggelig lavt, at jeg hellere hev en 10-årig ind. (overdrivelse fremmer forståelse).

Selvom hans niveau normalt er meget højere (ellers havde FCK ham jo ikke i kikkerten, hvis han intet ku'), så afskrækker et meget lavt bundniveau alligevel.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7404: 04 Sep 2008, 17:30 »

Jeg er også glad for at vi fik Peter Larsson. Jeg tror virkelig at han bliver en stor gevinst for os. Både på banen og som salg senere.

dasmessi
Gæst

« Svar #7405: 04 Sep 2008, 17:32 »

Jeg er ogsÃ¥ tilfreds med købet af Peter, men det sørgelige er bare at han er skadet i 3-6 uger.  Græder, men sÃ¥ er det godt vi har Zanka som træder ind og spiller. Smiley.
PS. Er der nogen der ved hvornår Antonsson er klar?

Don AA
Manager

« Svar #7406: 04 Sep 2008, 17:34 »

Jeg er også tilfreds med købet af Peter, men det sørgelige er bare at han er skadet i 3-6 uger.  Græder, men så er det godt vi har Zanka som træder ind og spiller. Smiley.
PS. Er der nogen der ved hvornår Antonsson er klar?
Antonsson skulle snart været tilbage her er hvad der stå inde på fck.dk:
Måtte udgå af FCK/KB's træningskamp mod Bristol Rovers efter 10 minutter efter at have forstrakt et ledbånd i knæet i en tackling. Træner med bold og forventes at kunne træne med truppen i dele af træningen på mandag. Opdateret: 26. august 2008
  Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7407: 04 Sep 2008, 17:38 »

Tror også Larsson bliver rigtig god. Antonsson har været MEGET svingende i sine præstationer sidste år, og panikker let. Så han er klart 4. valg i mine øjne. Laursen er som anfører og mest erfarne (og en klar indpisker) selvskreven i min bog. Zanka og Larsson er mere fifty-fifty. Deres aktuelle niveau er nogen lund lige, mens jeg ser et større udviklingspotential e i Zanka.

Feel free to disagree, men det er min mening.

dasmessi
Gæst

« Svar #7408: 04 Sep 2008, 18:05 »

Okay, godt. Men plutonium. Det der med at Antonsson har været svingende. Han har jo også været skadet lidt.

plutonium
Manager

« Svar #7409: 05 Sep 2008, 07:18 »

Ja, han har været meget skadet. Men sidste år ved denne tid, hvor han havde en periode skadesfri, spillede han utrolig dårligt. Lavede kluntede frispark lige udenfor feltet, fejlplacerede sig o.l. Ved godt han var ny på det tidspunkt, men jeg synes aldrig han har vist storspil i sin tid i FCK. En dårlig start kan alle have, men jeg kan ikke engang se potentialet til at blive en stor spiller for os i ham.

Plejer ikke normalt at være den der dømmer folk for dårlige til en fodboldklub, men jeg synes ikke Antonsson er meget værd. Skade eller skadefri.

Sider: 1 ... 492 493 [494] 495 496 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010