home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædnin... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København TrÃ¥den
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 491 492 [493] 494 495 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København TrÃ¥den  (Læst 1967630 gange)
Chakana
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7380: 01 Sep 2008, 20:30 »

Og hvis TK var biffer og JJ FCK'er, havde du støttet TK, og været enig med ham. Come on, vi ved jo alle det med farvede briller... ;-)
Det hører med.. Wink

Arsenal Football Club

Bave
Gæst

« Svar #7381: 01 Sep 2008, 20:33 »

I nød da også godt af da i begik frispark på en Randers spiller også scorede i lige bagefter.

verdenskrig
Manager

« Svar #7382: 01 Sep 2008, 20:36 »

Os eller fck Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst

« Svar #7383: 01 Sep 2008, 20:36 »

I nød da også godt af da i begik frispark på en Randers spiller også scorede i lige bagefter.

det er jo noget andet, det her er jo fordi at brøndby fansene på siden, skriver at vi piver over at der ikke blev dømt frispark, så skriver vi at de havde gjort det samme.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 20:41 af Andreas93 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7384: 01 Sep 2008, 20:38 »

Præcis, det er jo det med de farvede briller. Lad være med at sige, at i kan undgå at tænke med jeres bif eller FCK hjerne Peace

Hvis dit hold vinder ved at lave frispark og så score, siger man de andre skal stoppe med at tude, men hvis man taber på det, tuder man. Sådan er det bare, og det er helt fint Peace
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 20:40 af Ghertesteas » Logged

Chakana
Manager

« Svar #7385: 01 Sep 2008, 20:40 »

De andre.. Rullende Øjne
Ja, det var fandme også for dårligt! Sur

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7386: 01 Sep 2008, 20:41 »

Jeg tror det er FCK han prøver at sætte på plads, eftersom det er Bif-fanen Bave Wink

Bave
Gæst

« Svar #7387: 01 Sep 2008, 20:41 »

Wink

det er jo noget andet, det her var fordi at brøndby fansene på siden, skriver at vi piver over at der ikke blev dømt frispark, så skriver vi at de havde gjort det samme.

Man kan jo også kigge nogle sidder tilbage og der bliver jo brokket over netop at der bliver fortsat spil.

Edit:

Jeg tror det er FCK han prøver at sætte på plads, eftersom det er Bif-fanen Bave Wink

Nemlig Ghert Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #7388: 02 Sep 2008, 14:26 »

sad lige og gloede på sidelinien ( undskyld crazy ) og så så jeg den her taktik..

___Jesper C.
Pospa Zanka Laursen Wendt
__________Kvist
______Sionko___Grønkjær
__________Hutch
______Ailton___Juni or

Hvor grønkjær og zanka bare skulle byttes ud med larsson og santin..

Den syntes jeg ser meget stærkere ud end det i normalt stiller med, men her kommer mit spørgsmål... Hvordan syntes de forskellige fck fans herinde at jeres hold skal se ud ? Smiley..

Gerne med lidt argumenter for jeres, og grunden til at jeg ikke argumenterer er at jeg ik har tid til det Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #7389: 02 Sep 2008, 14:51 »

Målmand: Jesper C. Vi har vel ikke en bedre målmand end ham. Blandt ligaens bedste og i mine øjne den bedste set over de seneste sæsoner.

V-Back: Wendt. Stort talent og allerede en af de bedre venstreback i ligaen. Og kigger du på alternativerne giver det vel sig selv hvorfor han skal spille fast.

H-Back: Pospech. Den stærkeste vi har på positionen. Og så Kvist som back-up..

Centerforsvar: Larsson og Laursen. Larsson gør det godt synes jeg og en Ulrik Laursen i topform er fantastisk. Når de er blevet spillet sammen skal de nok holde tæt. Og så med Zanka som en super reserve.

V-Midt: Hutchinson. Regner slet ikke med Grønkjær for tiden. Og da jeg sværger til TK på midten og en kombination af ham og Hutch ikke ville have nok defensiv styrke ryger Hutch ud på venstrekanten.

H-Midt: Sionko. Viste hvor god han var under EM og er vel ligaens bedste på sin position når han er i topform. Og så er Kvist en fantastisk back-up.

Central Midt: TK og Hjalte. TK er sikker i mine øjne og jeg synes han har gjort det fortrinligt. Hjalte er sværere, men synes endnu ikke Kvist har vist noget på denne position. Synes dog ikke det er optimalt med Hjalte og så da også gerne at der blev hentet en kvalitetsspiller til denne position.

Angreb: Junior og Santin. her er det også svært. der er for mange om buddet og jeg har det faktisk skidt med at dømme Ailton og Nordstrand ude. Men tanken er at vi har Junior, som jeg ved er garant for mål liggende på toppen og så har vi Santin liggende lidt tilbagetrukket i en fri rolle hvor han virkelig kan boltre sig. For jeg tror virkelig Santin bliver god og han har allerede vist sin klasse et par gange. Forstår ikke hvorfor han ikke er med på ovenstående hold.

Har det som sagt lidt skidt med at sætte Ailton og Nordstrand på "bænken", men jeg mener at Santin skal være med. Og så tror jeg ikke at en duo som Santin - Ailton/Nord har gennemslagskraft nok.

Isolation

Don AA
Manager

« Svar #7390: 02 Sep 2008, 15:20 »

sad lige og gloede på sidelinien ( undskyld crazy ) og så så jeg den her taktik..

___Jesper C.
Pospa Zanka Laursen Wendt
__________Kvist
______Sionko___Grønkjær
__________Hutch
______Ailton___Juni or

Hvor grønkjær og zanka bare skulle byttes ud med larsson og santin..

Den syntes jeg ser meget stærkere ud end det i normalt stiller med, men her kommer mit spørgsmål... Hvordan syntes de forskellige fck fans herinde at jeres hold skal se ud ? Smiley..
Hvad pokker VK på sidelinien hvad bliver det næste? Brøndby henter flest point i Jylland i efteråret  Smiley
Kan godt være jeg misforstår dig, men du synes at vi skal starte med Atiba,Santin,Ailton og Junior i startopstillingen samtidig puha det kan jeg ikke lide det vil være et sikkert nederlag i sasligaen pga. for mange ikke eu spillere på banen.
Målmand: Jesper C. Vi har vel ikke en bedre målmand end ham. Blandt ligaens bedste og i mine øjne den bedste set over de seneste sæsoner.

V-Back: Wendt. Stort talent og allerede en af de bedre venstreback i ligaen. Og kigger du på alternativerne giver det vel sig selv hvorfor han skal spille fast.

H-Back: Pospech. Den stærkeste vi har på positionen. Og så Kvist som back-up..

Centerforsvar: Larsson og Laursen. Larsson gør det godt synes jeg og en Ulrik Laursen i topform er fantastisk. Når de er blevet spillet sammen skal de nok holde tæt. Og så med Zanka som en super reserve.

V-Midt: Hutchinson. Regner slet ikke med Grønkjær for tiden. Og da jeg sværger til TK på midten og en kombination af ham og Hutch ikke ville have nok defensiv styrke ryger Hutch ud på venstrekanten.

H-Midt: Sionko. Viste hvor god han var under EM og er vel ligaens bedste på sin position når han er i topform. Og så er Kvist en fantastisk back-up.

Central Midt: TK og Hjalte. TK er sikker i mine øjne og jeg synes han har gjort det fortrinligt. Hjalte er sværere, men synes endnu ikke Kvist har vist noget på denne position. Synes dog ikke det er optimalt med Hjalte og så da også gerne at der blev hentet en kvalitetsspiller til denne position.

Angreb: Junior og Santin. her er det også svært. der er for mange om buddet og jeg har det faktisk skidt med at dømme Ailton og Nordstrand ude. Men tanken er at vi har Junior, som jeg ved er garant for mål liggende på toppen og så har vi Santin liggende lidt tilbagetrukket i en fri rolle hvor han virkelig kan boltre sig. For jeg tror virkelig Santin bliver god og han har allerede vist sin klasse et par gange. Forstår ikke hvorfor han ikke er med på ovenstående hold.

Har det som sagt lidt skidt med at sætte Ailton og Nordstrand på "bænken", men jeg mener at Santin skal være med. Og så tror jeg ikke at en duo som Santin - Ailton/Nord har gennemslagskraft nok.
Meget enig frem til angrebet synes ikke rigtigt Junior arbejder nok til at skal have en plads i startopstillingen men han vil være god som indskifter de sidste 30 min. Jeg var vild med det jeg så i Lillestrøm så Ailton og Santin vil jeg se næste gang fra start. Hvorfor Ailton frem for Nord? Synes at Ailton er mere bevægelig og udfordrende han skal dog arbejde lidt med sine afslutninger.

Til sidst det store spørgsmålstegn Würtz! Kunne godt tænke mig at se ham og TK men nu skal han lige i form og Hjalte gør det fint for tiden.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #7391: 02 Sep 2008, 15:23 »

Åh ja. Havde helt glemt Würtz i det regnskab. Ville også sætte ham ind i stedet for Hjalte. men indtil da er pladsen Hjaltes.

Og ja Lillestrømkampen var god, så den angrebskonstellatio n er også en mulighed. Er dog ikke helt sikker på den. havde dog mange kvaler med hensyn til angrebet..

Isolation

plutonium
Manager

« Svar #7392: 02 Sep 2008, 17:43 »

I mine øjne står Zanka foran Larsson på vores hold. I luftspillet er de begge dygtige, og Zanka har allerede scoret nogle mål ved hjørnespark (2-3 stykker). De er begge to aggressive defensive spillere, der ikke er bange for at gå ind i en glidende tackling hvis nødvendigt. De eneste to ting der gør, at jeg ville foretrække Zanka foran Larsson er, at Zanka har et større udviklingspotential e. Når han er 28 tror jeg han er væsentlig bedre end Larsson når han er 28. Den anden ting er, at Zanka har mere erfaring på holdet, da han har haft en år mere i klubben.

Midtbanen er jeg rimelig enig i. Har også mere eller mindre afskrevet Grønkjær. Han har rundet de 30, og er en spiller der bygger meget af sit spil på hurtighed. Med en knæskade der holder ham ude i omkring 9 måneder er risikoen for at hans tempo bliver hæmmet forholdsvis stor. Han lægger stadig væk gode indlæg, men hans gennembrudsspil vil ikke være det samme. Jeg håber naturligvis at han kommer tilbage med FULD styrke. Men chancerne er små...

På toppen ville jeg nok vælge Santin og Nordstrand. Junior er en fabelagtig super-sub, derfor er han (til hans store irritation) på bænken. Ailton scorer ikke nok. Han har stadig min FULDE opbakning, fordi han kan lægge op til mange mål og skabe meget plads med sine rigtig gode driblinger og træk. De bliver bedre og bedre, jo mere selvtillid han får. Derfor bør han starte inde, men Santin er farligere foran mål, og Nord fungerer som en fabelagtig spilfordeler med hans gode overblik. Det skubber desværre Ailton ud...

- derudover håber jeg i den grad på, at Kvist får et godt løft i spillet, så han kan få en permanent plads på midtbanen. Han har alle kvaliteterne som den gode all-round spiller han er. Dog er hans bundniveau en anelse for lavt på den centrale midtbane. Nørregaard gør det godt (rigtig godt faktisk!) og TK bliver bedre og bedre kamp for kamp. Så Kvist må desværre vente  Græder  (tror dog stadig han er fremtidens mand på vores midtbane).
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 17:45 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7393: 03 Sep 2008, 16:37 »

SÃ¥ er den gal med Larsson igen http://www.bold.dk/nyt/?vis=88702  Skuffet

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7394: 03 Sep 2008, 16:41 »

Og vi fortsætter som hidtil med 2 forsvarer klar pÃ¥ samme tid, og ingen i reserve (da StÃ¥le ikke vil bruge hverken Hansen eller Albrechtsen)...  Rullende Øjne

Det var da helt vildt nederen... Zanka er den eneste forsvarsspiller vi har, der har været klar i hele sommerperioden  Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 491 492 [493] 494 495 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010