home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1828381 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5880: 09 Jul 2008, 22:56 »

Kom nu fc, hent nogle klasse spillere med erfaring !

Er jeg den eneste der tænker over dette ?

1. Transfer-vindue med CV ved roret : Linderoth ryger
2. Transfer-vindue med CV ved roret : Hangeland ryger
3. Transfer-vindue med CV ved roret : Gravgaard ryger

3 af de bedste spillere han smider væk, ved godt fck ikke har penge til at holde på alt og alle, men kan ikke lade være med at tænke på hvem der ryger til vinter Skuffet

fc-hansen
Manager

« Svar #5881: 09 Jul 2008, 22:59 »

3 af de bedste spillere han smider væk, ved godt fck ikke har penge til at holde på alt og alle, men kan ikke lade være med at tænke på hvem der ryger til vinter Skuffet
Jesper christiansen? Ej men som du selv er lidt inde på det med at de økonomiske midler ikke rakte til at holde dem, og alle tre havde personlige ønsker og ambitioner om at komme til udlandet så

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5882: 09 Jul 2008, 23:00 »

Synes nu ikke det er så slemt som du gør det til det er da hvis kun på side 392 der bliver talt om ham ellers synes jeg der har været godt gang i den på de andre sider vedr. rygter og spillere til FCK.

Men ja Linderoth er fortid og kommer ikke tilbage

Det skulle heller ikke menes så bogstaveligt... Men synes bare alle transferdebater bliver skudt ned med "vi skal have en som Linderoth" eller "bare Linderoth kom tilbage."

@Christopher10; Spillere af den kaliber kan ikke holdes i Danmark, så jeg ser det egentlig ikke som CVs svaghed at de smutter, men mere hans styrke at vi får så mange penge for dem.

Andreas93
Gæst

« Svar #5883: 09 Jul 2008, 23:03 »

hvis man for et tilbud man ikke kan afslå, er der jo ikke noget at gøre ved det, så er det jo lige meget om hvem der er sportsdirektør.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 23:05 af Andreas93 » Logged

Don AA
Manager

« Svar #5884: 09 Jul 2008, 23:04 »

Hutchinson er nok den næsten som forlader os men kan ikke forstille mig det kommer til at ske i dette transfervindue men lad os nu ser på det til den til. Lige nu og her handler det om at vi får hentet nye spillere til klubben så vi kan rejse os igen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #5885: 09 Jul 2008, 23:04 »

Det skulle heller ikke menes så bogstaveligt... Men synes bare alle transferdebater bliver skudt ned med "vi skal have en som Linderoth" eller "bare Linderoth kom tilbage."

@Christopher10; Spillere af den kaliber kan ikke holdes i Danmark, så jeg ser det egentlig ikke som CVs svaghed at de smutter, men mere hans styrke at vi får så mange penge for dem.

Men hvad har han så fået ud af pengene ?
Skuffende indkøb, synes ikke han er god nok til at hente til spiller til klubben og det skal han altså kunne når han sælger så store profiler

fc-hansen
Manager

« Svar #5886: 09 Jul 2008, 23:06 »

Skuffende indkøb, synes ikke han er god nok til at hente til spiller til klubben og det skal han altså kunne når han sælger så store profiler
Skal lige understreges at det jo ikke kun er CV som handler ind. Ståle og Don Ø er også indblandet

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5887: 09 Jul 2008, 23:08 »

Det var ikke det du lagde op til. Du fortalte kun om de spillere der havde forladt os.

Mht. til indkøb er jeg forholdsvis roligt. TK er så godt som købt (måske som erstatning for Atiba, som vi ikke kan holde på for evigt). Derudover er der jo stadig over 1 måned til vinduet lukker.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #5888: 09 Jul 2008, 23:13 »

... Jeg ville heller ikke blive overrasket hvis nu JC blev solgt Rullende Øjne

Mac
Ynglingespiller

« Svar #5889: 09 Jul 2008, 23:17 »

Jeg ser mest et indkøb af TK som en erstatning for Silber.
Altså en breddespiller, der må affinde sig med at starte på bænken.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #5890: 09 Jul 2008, 23:18 »

Hvad er DonØ's mål ?
- Champions League, og det kræver altså at vi holder på de gode spillere, og som i kan se i mine indlæg har jeg ikke meget tilovers for FCK's indkøbspolitik, er træt af at se det ene skuffende indkøb efter det andet, jeg savner de store profiler, hvor er spillerne fra udlandet som kom og gjorde en kæmpe ændring så som, Linderoth, Allbäck, Grønkjær..

Hvorfor ikke gøre som brøndby de henter en elmander som ikke spiller godt, de får ham tilbage på sporet og sælger ham videre, gad godt vi prøvede det samme..

STÅLE, CV & DONØ, come on !

- Hvorfor henter vi ikke skandinaviske spillere hjem som er floppet men stadig har alderen til at komme på sporet !
I stedet for at tage de bedste fra Norge, Sverige og Danmark for de har ikke erfaringen !

Yessir
Manager

« Svar #5891: 10 Jul 2008, 00:31 »

Vil ikke have Thomas Kristensen til FCK - han kan IMO ikke hæve overliggeren på noget måde, da han bestemt ikke er det vi står og mangler. Drop det CV, vi har større forventninger!

Jeg er sikker på at hvis TK kommer, så er det for at styrke bredden i en smal trup. IKKE for at være en af de spillere der skal hæve den berømte FCK overligger (hvornår bliver den i øvrigt hævet, så vi kan få en spiller der kan score +15 mål  Grin) Så jeg siger ja tak, fordi jeg bestemt regner med der er andre midtbanespillere på vej, med langt mere klasse.

Stop nu det snak om Linderoth kommer tilbage. Det er fuldstændig ligegyldigt, da det intet har med noget at gøre. Linderoth spiller i Galatasaray, og tjener sikkert mange flere penge end FCK kan/vil give. Og derudover er han kun lige skiftet dertil...

Hvis man kigger 4-5 sider tilbage, så er der minimum 2-3 der tuder hans navn. Jeg synes det er voldsomt irriterende at se på, og ødelæggende for dem, som prøver at få en ordentlig debat omkring FCK, op at stå.

Syntes ikke det var berettiget, til snakken omkring Linderoth lige dér. Jeg nød ihvertfald en hurtig tur ned af memory lane, med de eksempler der blev bragt. Men vi kan hurtigt blive enige om at det bliver trættende bare at se folk der skriver de savner Linderoth/vi vkal have en Linderoth type, også ellers ikke uddyber hvad de mener, og hvem der kunne være realistisk.

Hvad er DonØ's mål ?
- Champions League, og det kræver altså at vi holder på de gode spillere, og som i kan se i mine indlæg har jeg ikke meget tilovers for FCK's indkøbspolitik, er træt af at se det ene skuffende indkøb efter det andet, jeg savner de store profiler, hvor er spillerne fra udlandet som kom og gjorde en kæmpe ændring så som, Linderoth, Allbäck, Grønkjær..

Transfervinduet er lige startet. Endnu en gang kan jeg kun mane til ro, og bede folk huske på at FCK åbenbart har en politik om at spillere først skal hentes et godt stykke inde i transfervinduet. Er sikker på at disse profiler du søger
(og hvor du vel mangler Sionko/Laursen som spillere der blev hentet med udlandsk erfaring, og tiltænkt at gøre en forskel på holdet) nok skal komme.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5892: 10 Jul 2008, 08:50 »

Jeg synes det kommer til at se fornuftet ud hvis vi får Anders Svensson og nu står der på bold.dk at Thomas K. er enig med os. Så ham får vi også. Og man kan vel godt sige Ailton er ved at få tilpasset sig. Sidst i sæsonen sidste år, kom de mål vi alle havde ventet på. Men selvom han scorede kamp på kamp, blev han stadig bænket og sat ind ved 70 min.

Hvis Wurtz finder den gamle AAB form kunne det også være Great. Lige nu tænker jeg ikke så meget på at vi skal have de store indkøb. Jeg håber mere de "gamle" store indkøb får tilpasset sig. Altså at Ailton og Wurtz finder deres gamle form.

Men vi skal selvfølgelig ud og have en forsvar, en god forsvar, det klart. Don Ø har jo lovet os Danmarks bedste trup.
Men jeg krydser stærkt fingre for at Anders Svensson og De Rosario kommer til klubben, selvom jeg tvivler på den sidste (:
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 09:37 af JakobHove » Logged

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #5893: 10 Jul 2008, 09:44 »

Jeg synes det er lidt blødt i bolden at bruge over 10 millioner på en spiller som er over 30, var lidt i chok over Ulrik Laursen købet. Men der skal forstærkninger til for at FCK kan efter min mening holde fast i den status som de var ved at opbygge ovenpå især sidste sæson. Modstanderne frygtede FCK og ikke bare nøjes med at respektere dem, men det er gået lidt tilbage med den frygt i sidste sæson og nu skal man til at bygge den op igen. Efter min mening burde Don Ø slippe flere penge og satse større vel og mærke på yngre kræfter.

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5894: 10 Jul 2008, 09:58 »

Jeg synes det er lidt blødt i bolden at bruge over 10 millioner på en spiller som er over 30, var lidt i chok over Ulrik Laursen købet. Men der skal forstærkninger til for at FCK kan efter min mening holde fast i den status som de var ved at opbygge ovenpå især sidste sæson. Modstanderne frygtede FCK og ikke bare nøjes med at respektere dem, men det er gået lidt tilbage med den frygt i sidste sæson og nu skal man til at bygge den op igen. Efter min mening burde Don Ø slippe flere penge og satse større vel og mærke på yngre kræfter.

Tja, Allbäck var jo også 30, og se hvilke præstationer han lavede for FCK. Synes bestemt at Anders Svensson er (måske op til) 20 mio. værd. Så for min skyld; HENT HAM! Smiley

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010