home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1828558 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5865: 09 Jul 2008, 22:24 »

Han blev da købt som Linderoths afløser. Han er bare bedre med bolden!
Würtz er sku ikke bedre med bolden end Linderoth! han havde et fremragende overblik og kunne ligge den sidste eller næstsidste aflevering. Kan bare nævne en teknisk detalje som Den sidste kamp i 06/07 sæsonen mod Vejle hvor han fra 20-25 meter chipper bolden over Hoffmann

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #5866: 09 Jul 2008, 22:28 »

Würtz er sku ikke bedre med bolden end Linderoth! han havde et fremragende overblik og kunne ligge den sidste eller næstsidste aflevering. Kan bare nævne en teknisk detalje som Den sidste kamp i 06/07 sæsonen mod Vejle hvor han fra 20-25 meter chipper bolden over Hoffmann
Ja og så har han et klasse spark. Kan også tydeligt huske i 06/07 sæsonen mod OB hvor det står 1-1 i det sidste minut hvor Linderoth prøver fra distancen og rammer overliggeren.

fc-hansen
Manager

« Svar #5867: 09 Jul 2008, 22:32 »

Ja og så har han et klasse spark. Kan også tydeligt huske i 06/07 sæsonen mod OB hvor det står 1-1 i det sidste minut hvor Linderoth prøver fra distancen og rammer overliggeren.
Ja den husker jeg også tydeligt huske Smiley wooooooooooooong!!!!

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #5868: 09 Jul 2008, 22:34 »

Ja eller i en af de sidste kampen i Viborg (sæsonen 06/07) hvor han ligger bolden perfekt til Allbäck som scorer smut til 1-0 som også blev kampens resultat.

Har selv været meget efter Würtz men jeg vil giver han en chance mere til at vise han er god nok til FCK

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5869: 09 Jul 2008, 22:37 »

Ja eller i en af de sidste kampen i Viborg (sæsonen 06/07) hvor han ligger bolden perfekt til Allbäck som scorer smut til 1-0 som også blev kampens resultat.

Har selv været meget efter Würtz men jeg vil giver han en chance mere til at vise han er god nok til FCK

Selvfølgelig skal han have en chance mere, han har jo været skadet meget af sæsonen, men jeg mener bare ikke at han er den rigtige erstatning for Linderoth. Würtz er mere en boldflytter og mangler den indpisker evne Lideroth havde.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5870: 09 Jul 2008, 22:37 »

Det var så i 05/06...

fc-hansen
Manager

« Svar #5871: 09 Jul 2008, 22:38 »

jeg vil sku ikke snakke mere om linde nu!!! jo mere jeg snakker om ham, jo mere savner jeg ham Græder Græder
Alvaro og linderoth, KOM HJEM!!! Smiley

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #5872: 09 Jul 2008, 22:40 »

jeg vil sku ikke snakke mere om linde nu!!! jo mere jeg snakker om ham, jo mere savner jeg ham Græder Græder
Alvaro og linderoth, KOM HJEM!!! Smiley
''Giv mig Linderoth tilbage ligesom i de gamle dage!.''

Don AA
Manager

« Svar #5873: 09 Jul 2008, 22:42 »

Det var så i 05/06...
Ups min fejl kom tiden dog går  Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5874: 09 Jul 2008, 22:44 »

Stop nu det snak om Linderoth kommer tilbage. Det er fuldstændig ligegyldigt, da det intet har med noget at gøre. Linderoth spiller i Galatasaray, og tjener sikkert mange flere penge end FCK kan/vil give. Og derudover er han kun lige skiftet dertil...

Hvis man kigger 4-5 sider tilbage, så er der minimum 2-3 der tuder hans navn. Jeg synes det er voldsomt irriterende at se på, og ødelæggende for dem, som prøver at få en ordentlig debat omkring FCK, op at stå.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5875: 09 Jul 2008, 22:46 »

Stop nu det snak om Linderoth kommer tilbage. Det er fuldstændig ligegyldigt, da det intet har med noget at gøre. Linderoth spiller i Galatasaray, og tjener sikkert mange flere penge end FCK kan/vil give. Og derudover er han kun lige skiftet dertil...

Hvis man kigger 4-5 sider tilbage, så er der minimum 2-3 der tuder hans navn. Jeg synes det er voldsomt irriterende at se på, og ødelæggende for dem, som prøver at få en ordentlig debat omkring FCK, op at stå.

Well spoken Spez!

Ja, Linderothen er savnet, men han kommer ikke igen, så tør øjnene, og lad os nu se hvad vi køber, udover TK Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #5876: 09 Jul 2008, 22:47 »

Prøv at hør. Det var en kommentar som viste jeg savnede Linderoth og Alvaro, og mere er der sku da ikke i det. Hvis du er FCK'er savner du dem sikkert også, og det må man ikke sige?

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5877: 09 Jul 2008, 22:49 »

Prøv at hør. Det var en kommentar som viste jeg savnede Linderoth og Alvaro, og mere er der sku da ikke i det. Hvis du er FCK'er savner du dem sikkert også, og det må man ikke sige?

Læs hvad manden skriver. Han savner ham, men er træt af, at der 5 gange på hver side bliver kæftet op om Linde skal tilbage, selvom det er mega urrealistisk!

fc-hansen
Manager

« Svar #5878: 09 Jul 2008, 22:53 »

Læs hvad manden skriver. Han savner ham, men er træt af, at der 5 gange på hver side bliver kæftet op om Linde skal tilbage, selvom det er mega urrealistisk!
Ja det ved jeg da godt det er, men det var noget jeg skrev fordi jeg savner ham, og det håber jeg også er grunden til andre skriver det, men klart han ikke kommer tilbage Smiley

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #5879: 09 Jul 2008, 22:53 »

Synes nu ikke det er så slemt som du gør det til det er da hvis kun på side 392 der bliver talt om ham ellers synes jeg der har været godt gang i den på de andre sider vedr. rygter og spillere til FCK.

Men ja Linderoth er fortid og kommer ikke tilbage

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010