home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1829909 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5850: 09 Jul 2008, 20:57 »

Ja, desværre. Hvorfor købe Thomas Kristensen? Hvorfor købe profilerne fra de andre klubber i SAS-Ligaen? Stop nu med det FCK, med mindre de er out-standing - sæt nu overliggeren noget højere... Siddet sku og er skuffet, efter at have håbet på en klassespiller som Anders Svensson. (En klassespiller i dansk fodbold, selvfølgelig)
Ja ser da også meget heller Andreas Svensson end Thomas Kristensen men lad os nu se hvad der sker  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5851: 09 Jul 2008, 20:59 »

Er sikker på, at vi køber både TK og AS. AS som ny stjerne, og TK som indkørings, og breddespiller. Især fordi vi kan få TK gratis til nytår, tror jeg vi henter AS også, og så TK til nytår Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5852: 09 Jul 2008, 21:00 »

Ja ser da også meget heller Andreas Svensson end Thomas Kristensen men lad os nu se hvad der sker  

Vil ikke have Thomas Kristensen til FCK - han kan IMO ikke hæve overliggeren på noget måde, da han bestemt ikke er det vi står og mangler. Drop det CV, vi har større forventninger!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5853: 09 Jul 2008, 21:01 »

Vil ikke have Thomas Kristensen til FCK - han kan IMO ikke hæve overliggeren på noget måde, da han bestemt ikke er det vi står og mangler. Drop det CV, vi har større forventninger!

Har kan bestemt hæve overliggeren, hvis vi også henter AS. Så hæver han overliggeren for bredde spilelre betydeligt!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5854: 09 Jul 2008, 21:04 »

Har kan bestemt hæve overliggeren, hvis vi også henter AS. Så hæver han overliggeren for bredde spilelre betydeligt!

Han er overvurderet, ligesom Rasmus Würtz.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5855: 09 Jul 2008, 21:04 »

Ja, han kan måske gøre bredden bedre, men tror jeg bestemt ikke er tankerne bag et køb af TK.

IMO har TK ikke klassen til FCK.

fc-hansen
Manager

« Svar #5856: 09 Jul 2008, 21:16 »

Ja, han kan måske gøre bredden bedre, men tror jeg bestemt ikke er tankerne bag et køb af TK.

IMO har TK ikke klassen til FCK.
hvis det betyder et farvel til den mulige A.Svensson handel så bliver jeg gal ticked off

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5857: 09 Jul 2008, 21:17 »

hvis det betyder et farvel til den mulige A.Svensson handel så bliver jeg gal ticked off

Ja, præcis... Ville være fuldstændig vanvittigt, TK er og bliver overvurderet ligesom Würtz.

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

« Svar #5858: 09 Jul 2008, 21:18 »

Ville være mere end almindeligt dumt at købe TK til fordel for AS..

FCK i hjertet.

Don AA
Manager

« Svar #5859: 09 Jul 2008, 21:18 »

Er sikker på, at vi køber både TK og AS. AS som ny stjerne, og TK som indkørings, og breddespiller. Især fordi vi kan få TK gratis til nytår, tror jeg vi henter AS også, og så TK til nytår Smiley
Kunne også godt forstille mig det skete.

Men føler heller ikke at TK kan hæve overliggeren lige nu og her men vi slipper da for at han scorer mod os igen så med mindre han laver selvmål  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5860: 09 Jul 2008, 21:32 »

Hvis det skete, at de begge kom, så ville jeg være meget meget glad. Så har vi TO kreative midtbane spillere og TRE boldflyttere, hvor nogle er unge og nogle er gamle. Et rigtig godt mix, og god bredde!

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #5861: 09 Jul 2008, 21:40 »

at sige at wurtz er overvurderet, vil være det samme at sige at Ailton er overvurderet. De har bare ikke slået til nu. Man vil kunne finde de første 100 som syntes at det var latterligt at FCk at købe Ailton for 22 mio. Men alle kan være bagkloge. Wurtz var en KLASSE spiller i Aab. En mand der gik forrest hver gang. Han er ung, og derfor kun naturligt at fc købte ham da man havde en mand som var klasse i sas-ligaen på daværende tidspunk. Han var også en mand som man troede på ville fortsætte sin udvikling og blive inde i overvejelserne til A-landsholdet. En mand som der kunne sælges videre senere hen for mange mio. Samtidig svækkede man også en konkurrent i Aab ved at købve holdets omdrejningspunk!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5862: 09 Jul 2008, 22:15 »

Jeg synes bestemt ikke Würtz er overvurderet. Jeg synes det er noget sludder. Nej, han er ikke faldet til i FCK endnu, ligesom Ailton. Würtz fik 17 kampe fra start hvor han blev skiftet ud i 9 af dem. Så han har fået lov til at spille 8 kampe fuldt ud. Det er ikke helt af få chancen synes jeg. Og ellers er han skiftet ind i en enkelt. Det giver 17 af 33 mulige kampe.

Jeg tror stadig på Würtz, men folk har bare den forkerte opfattelse af ham. Han blev jo købt som Linderoth erstatning, når hans type slet ikke minder om Linderoth.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #5863: 09 Jul 2008, 22:21 »

Han blev da købt som Linderoths afløser. Han er bare bedre med bolden!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5864: 09 Jul 2008, 22:23 »

Han blev da købt som Linderoths afløser. Han er bare bedre med bolden!

Linderoth og Würtz kan på ingen måde sammenlignes.. Linderoth er også bliver en ener! Vi savner ham stadig!

Sider: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010