home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1848064 gange)
andersfa123
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5205: 18 Maj 2008, 22:21 »

Sådan der UC - det er det vi gerne vil se ..

I forstår og holde en stemning ;-)

Vi ses i Parken!
LOL!
Du forstår vist ikke helt hvem der holder en stemning og hvis du mener "Sådan der UC" til alle lysene ved man sku godt du ikke er med i det uofficelle!

Men alt for pinligt med lys kasreriet! HOLD DET DOG PÅ TRIBUNEN!

Men alt for fedt lysshow

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5206: 18 Maj 2008, 23:38 »

Kan I lugte bronzen? Smiley Hvor det fryder at man nedlægger de arogante løver.

Tillykke med pokalerne! Når, nej Grin

Ja vi kan lugte medaljer! Hvad kan i lugte på vestegnen? Jeg kan ikke se hvorfor der skal hoveres sådan, når mna ligger nr. 9 i ligaen selv.

Mht. til dagens kamp, så er det jo utrolig pinligt at der kan være så stupide mennesker, der synes det er sjovt at kaste med romerlys. Men hvordan hulen kan de få dem med ind!? Hvor er BIF's kontrollørere! Det var vel over 100 romerlys i dag, fordelt mellem BIF- og FCK-fans.

Og resultatet? Ja, det var ganske fortjent. Vi var meget tandløse - mere er der vel ikke at sige til det.

absalonsen
Gæst

« Svar #5207: 18 Maj 2008, 23:41 »

På VP bliver man ikke visiteret, skal dog ikke sige om FCKs fans blev det idag. Udover det var det vidst FCKs egne kontrolløre, der stod for indgangene til FCKs afsnit.
Visitation eller ej, der kommer ALTID fyrværkeri ind.

verdenskrig
Manager

« Svar #5208: 18 Maj 2008, 23:41 »

Ja vi kan lugte medaljer! Hvad kan i lugte på vestegnen? Jeg kan ikke se hvorfor der skal hoveres sådan, når mna ligger nr. 9 i ligaen selv.

Mht. til dagens kamp, så er det jo utrolig pinligt at der kan være så stupide mennesker, der synes det er sjovt at kaste med romerlys. Men hvordan hulen kan de få dem med ind!? Hvor er BIF's kontrollørere! Det var vel over 100 romerlys i dag, fordelt mellem BIF- og FCK-fans.

Og resultatet? Ja, det var ganske fortjent. Vi var meget tandløse - mere er der vel ikke at sige til det.

Enig i alt..

Meeeeeen... Vi ligger altså nr 7 Rullende Øjne Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #5209: 18 Maj 2008, 23:41 »

Synes vi lugtede til pokalen. Og vi ligger nr. 7  Peace og 6 på lørdag Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5210: 18 Maj 2008, 23:45 »

Synes vi lugtede til pokalen. Og vi ligger nr. 7  Peace og 6 på lørdag Opstemt

Tja, jeg ville til en hver tid beholde vores 3. plads (muligvis 2.) plads frem for en Dong Cup-pokal og en 7. plads (muligvis 6. plads).

Hvis i er tilfreds med det, så fred være med det - jeg forstår det bare ikke.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #5211: 18 Maj 2008, 23:47 »

Tja, jeg ville til en hver tid beholde vores 3. plads (muligvis 2.) plads frem for en Dong Cup-pokal og en 7. plads (muligvis 6. plads).

Der er vi uenige. Ville til enhver tid hellere have en titel frem for en 2/3 plads i ligaen.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #5212: 18 Maj 2008, 23:48 »

Ved ikke om det er mig der skiller mig ud fra flokken, men jeg ville hellere vinde en titel (udover hvis det havde været Royal League  Peace ) end blive 3'er Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #5213: 19 Maj 2008, 01:10 »

ej hvor er det latterligt håne FCK, som ligger nummer tre, når i selv ligger nummer 7.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Rooland
Manager

« Svar #5214: 19 Maj 2008, 01:28 »

Selvfølgelig skal der hoveres, når man har vundet et lokal opgør  Thumbs Up

FCK's kontrollørere er da ikke meget bedre. Tænk bare på Sverige - Danmark  Rullende Øjne
Men det er da skandaløst, at der kommer så mange romerlys, fyværkeri osv. med ind på stadion og det er defor jeg støtter Hoolingan register, så vi i fremtiden skal slippe for de "Fodbold Fans" kommer ind og smider med romerlys osv. på stadions Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5215: 19 Maj 2008, 09:44 »

Selvfølgelig skal der hoveres, når man har vundet et lokal opgør  Thumbs Up

FCK's kontrollørere er da ikke meget bedre. Tænk bare på Sverige - Danmark  Rullende Øjne

2 vidt forskellige situationer som slet ikke kan sammenlignes - selvom begge er dybt pinlige.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #5216: 19 Maj 2008, 09:44 »

Hvis du læser det indlæg jeg citerer, så vil du se at jeg blot svare på hans hån.

Ja, kontrollen er meget dårlig ved indgangen på Faxe. Dem der skulle visitere fck, er fck'ernes egne kontrolløre. Men på alle danske stadions er kropsvisiteringen alt for dårlig. Lyngby er vel det eneste sted de, sådan for alvor tager det seriøst.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5217: 19 Maj 2008, 09:48 »

Hvis du læser det indlæg jeg citerer, så vil du se at jeg blot svare på hans hån.

Ja, kontrollen er meget dårlig ved indgangen på Faxe. Dem der skulle visitere fck, er fck'ernes egne kontrolløre. Men på alle danske stadions er kropsvisiteringen alt for dårlig. Lyngby er vel det eneste sted de, sådan for alvor tager det seriøst.

Enig. Da jeg sidst var oppe og se SønderjyskE var der slet ingen kontrol. Jeg kunne have medbragt 100 romerlys eller håndgranater om så jeg ville det. Det er sgu pinligt at være med til.

dasmessi
Gæst

« Svar #5218: 19 Maj 2008, 14:42 »

Jeg har en gang været på Fionia Park hvor der blev kastet med romerlys også på min side hvor jeg sad. Næsten ligeså mange som igår.

ManUtd83
Manager

« Svar #5219: 19 Maj 2008, 14:55 »

Enig. Da jeg sidst var oppe og se SønderjyskE var der slet ingen kontrol. Jeg kunne have medbragt 100 romerlys eller håndgranater om så jeg ville det. Det er sgu pinligt at være med til.

Det kan godt være folk alligevel havde kigget lidt, hvis du kom med en trillebør fyldt med håndgranater Smiley

Sidst jeg var på stadion var på NRGI Park i Aarhus og der tjekkede de heller ikke. Og jeg lagde ikke mærke til nogen overhovedet det blev tjekket.

Men en kæmpeskandale det i går. Begge holds fans havde gang i romerlysene, men det UC lavede var jo livsfarligt. Hvis et hooligansregister er det der skal til for at holde sådan nogle møgsvin ude fra stadions, synes jeg det er en god ide.

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010