Djævlen
Gæst
|
|
Man har vel lov til at drømme?
Jeg ønsker Messi og Cristiano Ronaldo til SønderjyskE.
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Jeg ønsker Messi og Cristiano Ronaldo til SønderjyskE.
Jeg sagde ikke du sku overdrive. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Siger jeg heller ikke. Siger bare 2 forstærkninger. Men en Espen Ruud ville være fantastisk. Eller Hangeland tilbage.
Ja så er Hangeland tilbage dasmessi http://www.bold.dk/nyt/?vis=84107 
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen mod Lyngby 1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 17. Oscar Wendt 18. José Junior 23. William Kvist 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Det var jo det jeg sagde!. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja så er det sidste kamp i denne sæson med hjælp fra FCN kan vi taget 2.pladsen og sølvet det kræver en sejr over Lyngby hvor vi stiller op ligesom mod Brøndby: Christiansen Pospech - Gravgaard - Laursen - Wendt Sionko - Kvist - Silberbauer - Hutchinson Nordstrand - Allbäck Tror og håber på en 3-0 sejr til os et mål af Allbäck og Silber i deres afstedskamp ville ikke være dårligt det sidste mål? Ailton ja hvorfor ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Bliver FCK kampen vist ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
EJ FORHELVEDE EN STOR CHANCE BERNBUG!!!! DEN SKULLE IND. Vi skal bare have det sølv :i
SÅDAN - FCK FORAN !!!!!!! YEEEEEEES !!!!!- MIT CAPS LOCK SIDDER FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 15:09 af JakobHove »
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
EJ FORHELVEDE EN STOR CHANCE BERNBUG!!!! DEN SKULLE IND. Vi skal bare have det sølv :i
SÅDAN - FCK FORAN !!!!!!! YEEEEEEES !!!!!- MIT CAPS LOCK SIDDER FAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Øh, så laver den altså punktum stadigvæk, frem for udråbstegn... Så det er jo løgn! Selvom man gerne må være glad 
|
|
|
|
|
|
|
|
Webber-XX
|
|
O. Wendt spiller altså rigtig godt i øjeblikket - burde banke på til fast plads til det svenske landshold!
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Fin 1.halvleg fra vores side især Wendt har gjort det godt og har haft en fod med i begge vores mål. FCM fører med 1-0 i FCN så de har stadigvæk sølvet  så lad os håber på lidt hjælp fra FCN i 2.halvleg plus vi selvfølgelig selv skal holde fast i de 3 point
|
|
|
|
|
|
|
|
Webber-XX
|
|
SYNES DET ER NEDEREN SÅDAN SOM DE HAR VALGT OG DÆKKE DE TO KAMPE!
|
|
|
|
|
|
|
|
Webber-XX
|
|
Ups, havde vidst Caps Lock på der 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
SYNES DET ER NEDEREN SÅDAN SOM DE HAR VALGT OG DÆKKE DE TO KAMPE!
Godt man har Viasatsport 2  Nå vi fik ikke hjælp fra FCN og må defor tage til takke med 3.pladsen (suk) bestemt ikke optimalt men der kommer jo bare nedturer en gang i mellem og især april gjorde ondt på os men det er der ikke noget at gøre ved er sikker på vi kommer stærkt tilbage næste sæson glæder mig til at se hvem vi henter her til sommer. FORZA FCK Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
|
|
|